Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022
Online σεμινάρια
ΑρχικήΚατασκευή ιστοσελίδων με wordpressWordpress: Οι 7 κορυφαίες τάσεις σχεδιασμού για το 2021

WordPress: Οι 7 κορυφαίες τάσεις σχεδιασμού για το 2021

Οι τάσεις σχεδιασμού(Design trends) του WordPress είναι οι κατευθύνσεις που δίνονται για ιστότοπους WordPress σύμφωνα με το πως εξελίσσεται ο κλάδος. Η σωστή εφαρμογή των τάσεων σχεδιασμού μπορεί να θέσει τον ιστότοπό σας στην κορυφή άλλων ανταγωνιστικών ιστότοπων.
Η βιομηχανία των τάσεων σχεδιασμού αλλάζει βασιζόμενη στην εμπειρία χρήστη. Ως εκ τούτου, πιο ενημερωμένους και τεχνολογικό ενθουσιώδεις πελάτες θα προσελκύσουν ιστότοποι με καλύτερη εμπειρία χρήστη. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να ακολουθήσετε τις σύγχρονες τάσεις σχεδιασμού για να διατηρήσετε τον ιστότοπό σας στη σωστή κατεύθυνση.
Σ’ αυτό το άρθρο θα παρουσιάσουμε τις καλύτερες τάσεις σχεδιασμού για το 2021.

Γιατί θα πρέπει να ακολουθείς τις τάσεις σχεδιασμού του WordPress

Οι τάσεις σχεδιασμού του WordPress βοηθούν να διατηρείς τον ιστότοπό σου συνεπή με την κουλτούρα της βιομηχανίας. Το WordPress είναι το πιο εξέχων CMS (content management system) και πάντα προσπαθεί να θέτει την καλύτερη εμπειρία χρήστη, δίνοντάς του μία ασφαλή, παραγωγική και οπτικά ελκυστική δομή.
Ομοίως, το WordPress εισάγει συνεχώς κάτι νέο σχετικά με τις τάσεις κωδικοποίησης ή σχεδιασμού ιστοσελίδων. Έτσι, ακολουθώντας και ενσωματώνοντας αυτές τις τάσεις WordPress στον ιστότοπό σας, θα βοηθηθείτε να δημιουργήσετε το προφίλ του ιστοτόπου σας στα καλύτερά του και να τραβήξετε την προσοχή όλων των πελατών σας. 

7 τάσεις σχεδιασμού για το 2021

Χωρίς καμία καθυστέρηση ας ανακαλύψουμε τις πιο αποτελεσματικές τάσεις σχεδιασμού του 2021 που θ’ έπρεπε να ακολουθούνται για να απογειώσετε τον ιστότοπό σας.

1.Ιστότοπος της μιας σελίδας
Τάσεις σχεδιασμούΓνωρίζουμε ότι ένας ιστότοπος αποτελείται από πολλές πληροφορίες. Και στον ιστότοπο της μιας σελίδας όλοι σας αυτό που επιθυμείτε είναι μία μοναδική σελίδα να παρουσιάζει στους επισκέπτες όλα όσα χρειάζονται. Η διάταξη μιας μοναδικής σελίδας δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να βρίσκουν ευκολότερα αυτό που ψάχνουν και τις δυνατότητες που θέλουν να παρουσιάσουν. Έτσι η τάση σχεδιασμού της μιας σελίδας είναι πολύ δημοφιλής σε πολλές επιχειρήσεις. Εδώ η ορθολογική προσέγγιση είναι η χρήση του σωστού περιεχομένου, η πληροφορία που θέλουμε να περιέχει και η σωστή ιδέα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η μινιμαλιστική τάση σχεδιασμού είναι ευκολότερο να κατευθύνει και να εστιάσει στα σημαντικότερα σημεία χωρίς τη δημιουργία περιττής ακαταστασίας. Αν χρησιμοποιείτε αυτή την τάση μπορεί να φέρει μεγάλο αριθμό επισκεψιμότητας χρηστών και μετατροπών. 

2.Εικόνες
Θα παρατηρήσετε σημαντική αύξηση στη χρήση σχεδιασμού απεικόνισης WordPress, αν εξετάσετε τις τάσεις σχεδιασμού ιστοτόπων του 2021 σε σχέση με τα πρώτα χρόνια δημιουργίας ιστοτόπων.
Οι οπτικές απεικονίσεις μπορεί να είναι εκφραστικές. Εκτός αυτού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατάλληλα infographics, μασκότ και χαρακτήρες για να προσθέσετε μια φιλική και χαλαρωτική αίσθηση στη συνολική εμπειρία χρήστη. Χρησιμεύει ως στρατηγική έλξης.
Ο κυριότερος στόχος των εικόνων είναι να προσελκύσει τους αρχάριους χρήστες με την παρουσίαση εικόνων. Έτσι, αυτά τα στοιχεία δημιουργούν μια θετική αντίδραση στη μνήμη των χρηστών για να δημιουργήσουν μία εικόνα της επωνυμίας.
‘Ετσι, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα στην αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας.

3.Υπόβαθρο με επικεφαλίδες
Η σχεδίαση στο διαδίκτυο έχει μακρύ δρόμο από τότε που ξεκίνησε. Κατά συνέπεια το υπόβαθρο έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές. Η τάση αυτή το 2021 έρχεται πιο ανανεωμένη. Είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που δείχνουν πόσο μοναδικός είναι ο ιστότοπός σου.
Το υπόβαθρο κρατάει το θέμα του ιστοτόπου σου. Ο τίτλος κεντρίζει το ενδιαφέρον του χρήστη, τους ενημερώνει και τους οδηγεί να συνεχίσουν την πλοήγηση.  Σαν τέτοιο χαρακτηριστικό μπορείτε να βάλετε την ταυτότητα της επωνυμίας, το λογότυπο, ένα κίνητρο, την εικόνα ενός ήρωα, πληροφορίες επικοινωνίας κ.α.
Ωστόσο τα δύο αυτά χαρακτηριστικά, η αρμονία και η αντίθεση, δημιουργούν μία έλξη.  Καθόσον σχεδιάζεται ο τίτλος, θα πρέπει να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη διάταξη και να έχει μία σωστή μετάβαση. Η αντίθεση ανάμεσα στα χρώματα και στο στυλ του τίτλου και του υπόβαθρου πρέπει να είναι μοναδική.

4.Ολισθητής (Slider)
Από τα πρώτα χρόνια οι ολισθητές ήταν ισχυροί στις τάσεις σχεδίασης. Στις μέρες μας είναι πιο δημιουργικοί από ποτέ. Ως εκ τούτου οι ολισθητές προσφέρουν τον τρόπο να οργανώσουν και να αναδείξουν σημαντικό περιεχόμενο.
Έτσι, ένας ολισθητής του WordPress, επιτρέπει να μπουν εικόνες, βίντεο, τίτλοι, κείμενο και κουμπιά σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας. Εικόνες που μπορούν να παρουσιαστούν με αυτόματο παίξιμο ή με παίξιμο με κλικ.
Οι ολισθητές κάνουν εύκολη την παρουσίαση προϊόντων και την προώθηση μοναδικών στοιχείων της επιχείρησης, μέσα από ένα μόνο σημείο της ιστοσελίδας. Αντί να δημιουργήσουμε μία ακαταστασία σχολίων, είναι καλύτερο να τα μαζέψουμε κάτω από μία πλατφόρμα.
Επιπλέον, οι ολισθητές βοηθούν να δημιουργήσουμε ένα διαδίκτυο καθαρό από ασήμαντες πληροφορίες.

5.Εικόνα ενός ήρωα
Στις μέρες μας, η καθαρή και ξεκάθαρη εμφάνιση ιστοτόπων WordPress με την εικόνα ενός ήρωα είναι συνηθισμένη. Κι αυτό γιατί η εικόνα ενός ήρωα, βοηθάει να επικεντρωθεί ο χρήστης στο προϊόν της ιστοσελίδας.
Οι διαχειριστές των ιστοτόπων για να προσελκύσουν την προσοχή των χρηστών, χρησιμοποιούν ευχάριστο φόντο, εικονογράφηση, έργα τέχνης και βίντεο. Η μοντέρνα μορφή της εικόνας ήρωα μπορεί να είναι μια οπτική έκφραση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που προσφέρεται. Επηρεάζει τη γνώμη των χρηστών σας και διαδραματίζει επίσης ζωτικό ρόλο στην επισκεψιμότητα.

6.Κύλιση παράλλαξης(Parallax Scrolling)
Τάσεις σχεδιασμούΗ κύλιση παράλλαξης είναι άλλη μια εντυπωσιακή τάση σχεδίασης. Αυτό το εφέ δίνει στους επισκέπτες μία 3D αίσθηση καθώς η κύλιση αφήνουν στο χρήστη μία ευχάριστη εμπειρία. Η παράλλαξη στο υπόβαθρο περιλαμβάνει μικρά στοιχεία όπως κείμενο  και εικόνες.
Αυτά τα στοιχεία έχουν υιοθετηθεί για διαφορετικά περιεχόμενα, δημιουργώντας ένα ρεαλιστικό εφέ. Επί προσθέτως βοηθάει σ’ ένα εφέ ψευδαίσθησης, κάνοντας το υπόβαθρο  να έχει κύλιση με πιο αργό ρυθμό από τα μπροστινά στοιχεία. Με περισσότερη δημιουργικότητα, αυτή η τάση μπορεί να προσφέρει μια μεγάλη οπτική εντύπωση και να ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών.

7.Βίντεο
Η σχεδίαση με βίντεο είναι μία καινούργια τάση. Στην πρόσφατη εποχή του υψηλού ανταγωνισμού, είναι δύσκολο να κερδίσεις την υπεροχή έναντι των ανταγωνισμών.  Ωστόσο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη σχεδίαση βίντεο για να τραβήξετε την άμεση προσοχή του χρήστη στις ακριβείς πληροφορίες σας.
  Εκτός αυτού, μπορείτε να δημιουργήσετε μια αίσθηση αρμονίας μεταξύ όλου του περιεχομένου σε μια σελίδα. Έχει σημασία για τους χρήστες τι βλέπουν και ποιον βλέπουν. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στο περιεχόμενο του ιστότοπου για να είστε ενωμένοι και σχετικοί. Είναι ακόμα πιο σημαντικό, επειδή οι ανταγωνιστές σας απέχουν μόνο ένα κλικ.
Αυτό κάνει τους χρήστες να αισθάνονται πιο συναισθηματικά συνδεδεμένοι και σχετίζονται με την υπηρεσία και τους ανθρώπους πίσω από τον ιστότοπο.

Ανακεφαλαίωση
Ο ιστότοπός σας εμφανίζει τη φιλοσοφία της επωνυμίας σας δημόσια. Ως εκ τούτου, η δημιουργία ενός κομψού και χρήσιμου ιστότοπου απαιτεί μια ικανή κατανόηση των τάσεων της αγοράς και των αρχών ή φιλοσοφιών σχεδιασμού ιστότοπων.
Η γνώση των τάσεων σχεδιασμού ιστότοπων του WordPress, είναι απαραίτητη, αν σκέφτεστε να δημιουργήσετε ένα όμορφο και λειτουργικό ιστότοπο WordPress. Επίσης θα ήταν καλύτερο να μάθετε για άλλους παράγοντες που κάνουν ένα ιστότοπο να αποδίδει καλύτερα, όπως αρχές σχεδιασμού, εφαρμογή UX και πολλά άλλα.

Μετάφραση: Χάιδου Ελένη

Πηγή: makeuseof.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
RELATED ARTICLES

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -
Online σεμινάρια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ