Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου, 2022
spot_img
ΑρχικήBusiness, DigitalSEO 2022.Ο αλγόριθμος της Google

SEO 2022.Ο αλγόριθμος της Google

SEO 2022

Ο αλγόριθμος της Google και πως θα επηρεαστεί το SEO το 2022

SEO 2022. Ο αλγόριθμος της Google και οι οι ενημερώσεις του ήταν η μεγαλύτερη τάση για το SEO το 2021. Υπήρχαν τόσες πολλές ενημερώσεις στο δεύτερο εξάμηνο του έτους που συνεχώς χρειαζόταν η αναλυτική μελέτη των στοιχείων για να γίνει κατανοητή η επιρροή τους.

Εκτός από τις διαδοχικές και συμπληρωματικές ενημερώσεις, ορισμένες από αυτές θα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο το 2022 από ότι άλλες. Σε αυτό το άρθρο, εξετάζονται ειδικότερα τρεις ενημερώσεις που θα διαδραματίσουν βασικό ρόλο ειδικά στη βελτιστοποίηση περιεχομένου και το SEO.

1. Multitask Unified Model (MUM)

Η έναρξη της κυκλοφορίας της τεχνολογίας  Multitask Unified Model (MUM) τον Ιούνιο του 2021, η οποία είναι ουσιαστικά μια αναβάθμιση σε μέρος που δέχθηκε ο αλγορίθμος της Google που προηγουμένως τροφοδοτούσε το BERT.

Όταν η Google ανακοίνωσε τη νέα τεχνολογία, είπε ότι το MUM είναι 1.000 φορές πιο ισχυρή από το BERT και έκανε μία σειρά παρουσιάσεων των επερχόμενων λειτουργιών που έγιναν δυνατές από τις πρόσφατες ανακαλύψεις στην τεχνητή νοημοσύνη (AI).

Χρειάστηκαν αρκετά χρόνια για να ωριμάσει πλήρως το BERT, επομένως ο αντίκτυπος του MUM είναι πιθανό να αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου. Η Google έχει ήδη λανσάρει μία από αυτές τις λειτουργίες στην ευρετηρίαση αποσπασμάτων περιεχομένου (passage indexing) και αναμένονται περισσότερα το 2022.

Το MUM θα βελτιώσει την ικανότητα της Google να κατανοεί πιο σύνθετα ερωτήματα και ο γίγαντας αναζήτησης έχει επίσης πειράξει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Οπτική αναζήτηση μέσω του Google Lens και αναγνώριση εικόνων
  • Μεταφρασμένα αποτελέσματα από πολύγλωσσο περιεχόμενο
  • Επιπλέον topics στην πρώτη σελίδα της Google για τους χρήστες να εξερευνούν χωρίς να πληκτρολογούν πρόσθετα ερωτήματα
  • Μια ενότητα «Τhings to know» που επισημαίνει βασικές λεπτομέρειες του θέματος που αναζητούν οι χρήστες (παρόμοια με την ενότητα «People also ask»)
  • «Refine this search» και «Broaden this search» τροφοδοτεί τους χρήστες για να εμβαθύνουν στα θέματα και να επιστρέψουν σε πιο γενικά αποτελέσματα χωρίς να αλλάξουν το ερώτημα αναζήτησής τους
  • Βελτιωμένη κατανόηση των ανορθόγραφων λέξεων 
  • Καλύτερη κατανόηση των key moments στο περιεχόμενο βίντεο

2. Page Experience και Core Web Vitals

Μετά από ένα χρόνο, η Google κυκλοφόρησε το δείκτη για το λεγόμενο Page Experience τον Ιούνιο του 2021, ενσωματώνοντας και τους τρείς δείκτες των Core Web Vitals.

Η εμπειρία σελίδας (page experience) λοιπόν, μαζί με τους παραπάνω δείκτες ορίζουν έναν ενιαίο δείκτη κατάταξης ώστε η Google να βαθμολογεί την εμπειρία χρήστη (user experience) των ιστοσελίδων.

Οι τρείς δείκτες των Core Web Vitals είναι:

  1. Απόδοση χρόνου φόρτωσης: Αυτό αναφέρεται απλώς στους χρόνους φόρτωσης, αν και η Google αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο το μετρά με ένα νέο πρότυπο που ονομάζεται Largest Contentful Paint (LCP).
  2. Διαδραστικότητα: Μετρά την ανταπόκριση των διαδραστικών στοιχείων στη σελίδα σας (όπως συνδέσμους ή κουμπιά) αφού οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτά, χρησιμοποιώντας ένα νέο πρότυπο που ονομάζεται Καθυστέρηση πρώτης εισαγωγής (FID).
  3. Οπτική σταθερότητα: Ανιχνεύει την κίνηση των στοιχείων μετά τη φόρτωσή τους στη σελίδα και τυχόν αστάθεια που προκαλεί αυτό, χρησιμοποιώντας ένα νέο πρότυπο που ονομάζεται αθροιστική μετατόπιση διάταξης (CLS).

Αν και η ενημέρωση της εμπειρίας σελίδας έχει ήδη κυκλοφορήσει, η Google έλεγε πάντα ότι θα πρέπει να περιμένουμε περαιτέρω αλλαγές στο Core Web Vitals.

Σε ανακοίνωσή της η Google, άφησε να εννοηθεί ότι αυτή είναι μια ακόμα ενημέρωση η οποία ενδεχομένως να γίνει πιο σημαντική με την πάροδο του χρόνου, όπως έχουμε δει με άλλες στο παρελθόν. 

3. Βασικές ενημερώσεις του 2021

Ο αλγόριθμος της Google δέχθηκε τρεις βασικές ενημερώσεις για το δεύτερο εξάμηνο του 2021 με συνεχείς ενημερώσεις τον Ιούνιο και τον Ιούλιο και μια έκπληξη τον Νοέμβριο.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των ενημερώσεων, οι ιστότοποι και οι σελίδες που θεωρούνται συχνά «Your Money, Your Life» (YMYL) επηρεάστηκαν περισσότερο, γεγονός που υποδηλώνει ότι η E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) συνεχίζει να παίζει έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στις ενημερώσεις του αλγορίθμου της Google.

Δεδομένου ότι το EAT και το YMYL άρχισαν για πρώτη φορά να επηρεάζουν τις βασικές ενημερώσεις στα μέσα του 2019, είναι ενδεικτικό ότι οι προσδοκίες της Google για την ποιότητα του περιεχομένου συνεχίζουν να γίνονται πιο απαιτητικές και δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτό θα σταματήσει και το 2022. 

Όλα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η προώθηση ιστοσελίδων το 2022 θα είναι μια ιστορία στην οποία αναμένουμε εξελίξεις 

Πηγή: thedrum.com

 

Rate this post
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προηγούμενο άρθροCSS – Layers
Επόμενο άρθροGoogle Topics API

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Must Read

spot_img