Αφού ολοκληρώσετε τη δημιουργία και την τροποποίηση των κατηγοριών στο OpenCart, ήρθε η ώρα να προσθέσετε τα προϊόντα τους. Αυτό είναι το μέρος όπου μπορείτε να δημιουργήσετε νέα προϊόντα στο OpenCart και να τροποποιήσετε τις πληροφορίες τους.
Τα προϊόντα σας στο OpenCart κατάστημά σας μπορούν να τροποποιηθούν με πολλούς τρόπους. Μπορείτε να φιλτράρετε και να ταξινομήσετε τα προϊόντα με βάση το όνομα, τιμή, μοντέλο, ποσότητα ή κατάσταση.
Κάνοντας κλικ στο κουμπί Δημιουργία (+) θα οδηγηθείτε στους τομείς δημιουργίας προϊόντων, όπου θα δείτε πολλές καρτέλες και πεδία που μπορείτε να συμπληρώσετε.
Αν και υπάρχουν πάρα πολλές τροποποιήσεις που μπορείτε να κάνετε, δεν είναι όλες απαραίτητες. Μερικές από τις ρυθμίσεις, όπως τις επιλογές Επαναλαμβανόμενα (Recurring), Εκπτώσεις (Discount), Special, Πόντοι Επιβράβευσης (Reward Points) ή Σχεδιασμός (Design), δεν είναι υποχρεωτικές και μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε μόνο εάν τις χρειάζεστε.
Είναι το σημείο όπου μπορείτε να επεξεργαστείτε το όνομα του προϊόντος, περιγραφή, λέξεις-κλειδιά, εικόνες προϊόντων, καθώς και τις διάφορες επιλογές και ιδιότητες όπως χρώματα, μεγέθη, είδη, κλπ.
Βελτιστοποίηση σελίδας προϊόντος OpenCart
Η βελτιστοποίηση ολόκληρου του ηλεκτρονικού καταστήματος Opencart στηρίζεται στη βελτιστοποίηση σελίδας προϊόντος. Όπως κάθε διαδικασία βελτιστοποίησης ιστοσελίδων, πρέπει να προσθέσουμε τη λέξη κλειδί στα σημαντικά σημεία της σελίδας. Αν εσείς διαβάζατε βιαστικά ένα έγγραφο, τι θα προσέχατε ώστε να σχηματίζετε γνώμη σχετικά με το είδους του εγγράφου που διαβάζετε; Σίγουρα το πρώτο που θα προσέχατε θα ήταν η κεντρική επικεφαλίδα του εγγράφου. Σίγουρα θα προσέχατε τις επικεφαλίδες των ενοτήτων. Σίγουρα θα προσέχατε τις πρώτες προτάσεις σε κάθε παράγραφο, καθώς και τις λέξεις που είναι με έντονα γράμματα. Ακριβώς το ίδιο πρέπει να προσέξετε όταν κάνετε και τη βελτιστοποίηση στις σελίδες προϊόντων. Καλό θα είναι να περιέχεται η λέξη κλειδί στον τίτλο του προϊόντος. Για παράδειγμα, αντί να βάλετε απλά και μόνο τον κωδικό του προϊόντος, μπορείτε να βάλετε και το είδος του. Είναι επίσης σημαντικό η λέξη κλειδί να περιλαμβάνεται στην περιγραφή του προϊόντος, και αν γίνεται περισσότερες της μιας φορές. Καλό θα είναι η λέξη κλειδί να γράφεται με έντονα γράμματα. Είναι επίσης σημαντικό για τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδας να περιλαμβάνεται η λέξη κλειδί στα πεδία της περιγραφής meta tag καθώς και στις λέξεις κλειδιά meta tag. Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων όλων των προϊόντων αποτελεί το πρώτο και ίσως το σημαντικότερο βήμα για την άνοδο του ηλεκτρονικού καταστήματος στις πρώτες θέσεις της google. Εδώ μπορείτε να πάρετε περισσότερες πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση σελίδας.
Προώθηση ιστοσελίδας και διαφήμιση προϊόντων
Εφόσον γίνει σωστά η βελτιστοποίηση των σελίδων των προϊόντων, έχουμε διευκολύνει πολύ τα επόμενα βήματα. Καταρχήν η σωστή βελτιστοποίηση όλων των προϊόντων ενδέχεται να ανεβάσει τα προϊόντα στις πρώτες σελίδες του google, ίσως και στην πρώτη σελίδα. Αυτό είναι πολύ πιθανό να συμβεί εάν οι λέξεις κλειδιά με τις οποίες θέλουμε να προωθήσουμε την ιστοσελίδα δεν είναι υψηλού ανταγωνισμού. Αφού παρατηρήσουμε τις θέσεις στις οποίες θα φτάσει το eshop μόνο με τη βελτιστοποίηση, χωρίς να ξεκινήσουμε την προώθηση, μετά θα πρέπει να πάρουμε αποφάσεις. Θέλουμε να κάνουμε προώθηση ιστοσελίδας ή διαφήμιση στο ιντερνετ; Η προώθηση site έχει κάποια πλεονεκτήματα και κάποια μειονεκτήματα σε σχέση με τη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Εάν η προώθηση σελίδας γίνει in-house, δηλαδή από τον ιδιοκτήτη του ηλεκτρονικού καταστήματος, τότε σίγουρα έχει χαμηλότερο κόστος. Εάν έχει προηγηθεί βελτιστοποίηση σελίδων τότε το έργο της προώθησης ιστοσελίδας είναι σίγουρα ευκολότερο. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ζυγαριά γέρνει υπέρ της προώθηση ιστοσελίδας. Εάν και εσείς έχετε πάρει τέτοια απόφαση για το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, τότε σας προτείνουμε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες από τους επαγγελματίες στην προώθηση σελίδας στο διαδίκτυο.
Διαφήμιση προϊόντων στο διαδίκτυο
Εάν επιλέξετε το δρόμο της διαφήμισης στο internet για τα προϊόντα του e-shop σας, τότε οι επιλογές είναι πολλές. Μπορείτε να επιλέξετε γενικά διαφήμιση στο διαδίκτυο, διαφήμιση στο facebook ή διαφήμιση στο google. Η κάθε επιλογή έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ας εξετάσουμε μια προς μια τις επιλογές διαφήμισης στο διαδίκτυο. Ξεκινάμε με τη γενική διαφήμιση στο internet. Εδώ η σημαντικότερη ενέργεια είναι η προβολή σε επιλεγμένους ιστότοπους. Μπορείτε είτε να δημιουργήσετε μόνοι σας αυτούς τους ιστότοπους είτε αν αγοράσετε διαφήμιση σε έτοιμους ιστότοπους. Εδώ μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη διαφήμιση στο internet.
Διαφήμιση στο google
Η πιο δημοφιλής αλλά και η πιο απλή από τις παραπάνω επιλογές είναι η διαφήμιση στο google. Έχει το πλεονέκτημα ότι απευθύνεται σε όλους ανεξαιρέτως τους χρήστες του διαδικτύου. Έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι προβάλλετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με τις λέξεις ακριβώς που θέλετε. Ενδείκνυται να επιλέξετε διαφήμιση στο google αν δεν θέλετε να ασχοληθείτε καθόλου με τη βελτιστοποίηση σελίδων προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Εδώ μπορείτε να πάρετε μια γεύση από τιμές και αναμενόμενα αποτελέσματα όσον αφορά τη διαφήμιση στο google.
Διαφήμιση στο facebook
Η διαφήμιση στο facebook αποτελεί τη δημοφιλέστερη επιλογή ανάμεσα στους ιδιοκτήτες μικρών ηλεκτρονικών καταστημάτων που έχουν μικρό budget και θέλουν να κάνουν μόνοι τους την προώθηση, με χαμηλό κόστος. Η διαφήμιση στο facebook μπορεί να επιτευχθεί με χαμηλότερο κόστος και καλύτερα αποτελέσματα εάν γίνει σύμφωνα με κάποιους κανόνες. Εάν θέλετε να ακολουθήσετε αυτό το δρόμο για την προώθηση των προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, τότε δεν έχετε παρά να πάρετε περισσότερες πληροφορίες για τη διαφήμιση στο facebook.
Χαρακτηριστικά (Attributes) προϊόντων στο opencart
Στο OpenCart, τα χαρακτηριστικά είναι μέρος της περιγραφής του προϊόντος. Συχνά, χρησιμοποιούνται για την εμφάνιση των τεχνικών προδιαγραφών, διαστάσεων και άλλων σημαντικών λεπτομερειών του προϊόντος.
Ξεκινήστε προσθέτοντας ένα νέο χαρακτηριστικό για να δείτε τι μπορείτε να κάνετε με αυτό.
Όπως μπορείτε να δείτε, κάτω από το όνομα που χρειάζεστε για το χαρακτηριστικό, υπάρχει ένα πεδίο όπου μπορείτε να επιλέξετε μια Ομάδα Χαρακτηριστικών.
Τα χαρακτηριστικά είναι διαφόρων ειδών στοιχεία των προϊόντων του OpenCart, όπως διαστάσεις, λειτουργίες, απαιτήσεις, τις δυνατότητες τους και άλλα πολλά. Στο παράδειγμά μας χρησιμοποιήσαμε το μέγεθος και την ανάλυση της οθόνης ενός smartphone – 5″ IPS 1920×1080. Αυτό περιλαμβάνει το μέγεθος οθόνης, τον τύπο της οθόνης και την ανάλυση. Το Ομάδα Χαρακτηριστικών για αυτό το είδος χαρακτηριστικού μπορεί να ονομάζεται Monitors, Displays, κλπ.
Αυτό είναι ένα παράδειγμα του πώς θα φαίνονται τα χαρακτηριστικά στην αρχική σελίδα του OpenCart καταστήματός σας.
Ομάδες Χαρακτηριστικών (Attribute Groups)
Για να συνδυάσετε τα διάφορα χαρακτηριστικά, χρειάζεστε το Ομάδες Χαρακτηριστικών. Οι ομάδες αυτές χρησιμοποιούνται για να σας βοηθήσουν να περιγράψετε τα προϊόντα
Δημιουργήστε μια νέα Ομάδα Χαρακτηριστικών στο OpenCart για να δείτε πώς μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε.
Όπως βλέπετε, είναι πάρα πολύ εύκολο, απλά επιλέξτε ένα όνομα που να είναι τόσο απλό και γενικό που θα ταιριάζει με πολλαπλά χαρακτηριστικά. Δώστε της έναν αριθμό ταξινόμησης για καλύτερη οργάνωση και προσθέστε χαρακτηριστικά για τις προδιαγραφές του προϊόντος
Επιλογές (Options)
Οι επιλογές προϊόντος σάς δίνουν την ευκαιρία να προσφέρετε διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου προϊόντος. Ένα εύκολο παράδειγμα για ρούχα είναι τα χρώματα – κόκκινο, λευκό ή μπλε φανελάκι. Προσθέστε μια νέα επιλογή για να δείτε ποιες επιλογές μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο OpenCart.
Κάτω από το όνομα επιλογής που πρέπει να διαλέξετε, έχετε ένα αναπτυσσόμενο μενού με μερικά είδη επιλογών που μπορείτε να προσθέσετε. Για παράδειγμα, εάν επιλέξετε το Select, θα έχετε τις επιλογές που θα επιλέγονται από ένα αναπτυσσόμενο μενού στη σελίδα του προϊόντος. Εάν επιλέξετε το Checkbox, θα έχετε επιλογές που μπορούν να επιλεγούν και να αποεπιλεγούν κατά την προβολή του προϊόντος.
Επιλέξτε τον τύπο επιλογής που θέλετε να προσθέσετε και δώστε της το κατάλληλο όνομα. Αφού επιλέξετε τον τύπο της επιλογής σας, μπορείτε επίσης να προσθέσετε στην επιλογή σας μια «αξία». Για παράδειγμα, εάν επιλέξετε Χρώματα ως μια νέα επιλογή, πρέπει να προσθέσετε διάφορες αξίες – Κόκκινο, Λευκό, Μπλε, κλπ.
Κατασκευαστές (Manufacturers) στο opencart
Οι επιλογή Κατασκευαστές στο OpenCart είναι πολύ εύχρηστη. Αφού ρυθμίσετε τους διάφορους κατασκευαστές, μπορείτε να τους αναθέσετε σε προϊόντα. Προσθέστε έναν καινούργιο κατασκευαστή για να ξεκινήσετε.
O κατασκευαστής στο OpenCart έχει ένα όνομα, το οποίο μπορείτε να το εκχωρήσετε σε πολλαπλά καταστήματα, εάν έχετε, να του δώσετε μια λέξη-κλειδί SEO για το SEO URL, αν είναι ενεργοποιημένο και, τέλος, να καταχωρήσετε μια εικόνα με το λογότυπο του κατασκευαστή. Όταν τελειώσετε, μπορείτε να επιστρέψετε στα προϊόντα, να κάνετε κλικ στην καρτέλα Συνδέσεις (Links) του προϊόντος που θέλετε να επεξεργαστείτε και να ορίσετε τον κατασκευαστή. Έτσι, όταν ένας πελάτης μπαίνει στο όνομα του κατασκευαστή, το κατάστημά σας θα εμφανίσει όλα τα προϊόντα που έχετε από αυτή τη μάρκα/κατασκευαστή.
Πιστοποίηση Ιστοσελίδων και e-shop
Η πιστοποίηση ιστοσελίδων δίνει λύση σε ένα θέμα ζωτικής σημασίας για κάθε e-shop. Ένα από τα ζητήματα που απασχολούν κάθε υποψήφιο πελάτη ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η ασφάλεια. Από ποιόν ψωνίζω; Ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του e-shop; Μήπως είναι ύποπτος απάτης και μου τραβήξει χρήματα από την πιστωτική κάρτα; Μήπως δώσει το email μου σε λίστες spam; Άραγε έχει φυσικό κατάστημα; Άραγε είναι πραγματικός έμπορος ή μήπως είναι μαϊμού; Η πιστοποίηση σελίδων σας απαντάει σε όλα αυτά τα ερωτήματα. Μια πιστοποιημένη ιστοσελίδα, ένα πιστοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν υπάρχει περίπτωση να εξαπατήσουν τον πελάτη τους με τέτοιο τρόπο. Αυτός είναι ο λόγος που επισκέπτες προτιμούν πιστοποιημένες ιστοσελίδες. Αυτός είναι ο λόγος που οι υποψήφιοι πελάτες προτιμούν πιστοποιημένα eshop. Μια εξαιρετική πρόταση για την πιστοποίηση ιστοσελίδων είναι ο ιστότοπος http://www.safesite.gr/.
Κατασκευή eshop
Είμαστε σίγουροι ότι ο αναγνώστης αυτού του άρθρου ήδη θα έχει μπερδευτεί. Ανακατέψαμε πολλά πράγματα: διαφήμιση στο google, διαφήμιση στο facebook, προώθηση σελίδας και άλλα παρόμοια. Προφανώς ο λόγος για τον οποίο διαβάζετε αυτό το άρθρο είναι το ενδιαφέρον σας για τη δημιουργία eshop. Και ενώ απλά θέλατε να μάθετε πως γίνεται η κατασκευή e-shop, σας έχουμε κατακλύσει με πάρα πολλές πληροφορίες. Δίκαια θα σκεφθείτε: “εγώ θέλησα να μάθω πως γίνεται εισαγωγή προϊόντων σε opencart, γιατί μου λέτε για προώθηση ιστοσελίδων και διαφήμιση στο google;”. Η απάντηση είναι απλή. Ναι μεν πλέον η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πολύ απλή υπόθεση. Αλλά και τόσο δύσκολη υπόθεση, αν θέλετε να την κάνετε καλά και να φτάσετε μέχρι το τελικό αποτέλεσμα. Και το τελικό αποτέλεσμα είναι η κερδοφορία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η δημιουργία e-shop δεν είναι η απλή διαδικασία της καταχώρησης προϊόντων, ούτε η απλή διαδικασία της εγκατάστασης του opencart. Όταν ένας επαγγελματίας αναφέρεται στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος τότε μιλάει για ολόκληρο των κύκλο των απαραίτητων ενεργειών κατασκευής e-shop. Από την εγκατάσταση του opencart μέχρι τη σύνδεση με όλες τις τράπεζες και όλες τις πιστωτικές κάρτες. Από την καταχώρηση προϊόντων μέχρι και το σημείο στο οποίο ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού καταστήματος θα κερδίζει κάθε μήνα όσα στόχευε από την αρχή της δημιουργίας του eshop. Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε για όλες τις διαδικασίες που περιλαμβάνει η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Κατασκευή Ηλεκτρονικού Φαρμακείου
Η Κατασκευή Ηλεκτρονικού Φαρμακείου αποτελεί ειδική περίπτωση κατασκευής eshop. Η ιδιαιτερότητα έγκειται σε πολλούς παράγοντες. Εδώ ξεχωρίζουμε δυο παράγοντες, που αφορούν τα προϊόντα. Η πρώτη ιδιαιτερότητα των προϊόντων αφορά το μεγάλο πλήθος καταχωρήσεων κατά την κατασκευή του ηλεκτρονικού φαρμακείου. Υπολογίζεται ότι απαιτείται να καταχωρηθούν περισσότερα από 5.000 προϊόντα κατά την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου. Η δεύτερη ιδιαιτερότητα αφορά τη μεγάλη συχνότητα αλλαγών. Ο ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού φαρμακείου συνήθως απαιτεί πολύ συχνές αλλαγές προϊόντων στο ηλεκτρονικό φαρμακείο. Αυτές οι αλλαγές υπαγορεύονται από τον ανταγωνισμό. Το μεγάλο πλήθος ηλεκτρονικών φαρμακείων και οι αυξημένες πλέον απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού απαιτούν άριστη παρουσίαση και ιδανική τιμή. Αν το προϊόν δεν είναι παρουσιασμένο τέλεια, και αν δεν έχει και την καλύτερη τιμή, τότε ο πελάτης δεν θα το προτιμήσει. Θα προτιμήσει να ψωνίσει από άλλο ηλεκτρονικό φαρμακείο. Για αυτό το λόγο, αν είστε φαρμακοποιός, πριν ξεκινήσετε να φτιάχνετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι συνεργάζεστε με αξιόπιστη εταιρεία, όπως η dreamweaver.gr. Η dremaweaver.gr είναι μια εταιρεία με μεγάλη εμπειρία πάνω στην κατασκευή ηλεκτρονικού φαρμακείου.