Σάββατο, 13 Αυγούστου, 2022
spot_img
ΑρχικήΚατασκευή eshop με opencartΠωλήσεις eshop . 9 χρήσιμες συμβουλές

Πωλήσεις eshop . 9 χρήσιμες συμβουλές

Πωλήσεις eshop

Συμβουλές σχεδίασης για να αποφύγετε μια επιβράδυνση στις πωλήσεις eshop

Πωλήσεις eshopΟι ιστοσελίδες είναι αναμφίβολα οι νέες βιτρίνες στις λεωφόρους του διαδικτύου. Σήμερα, οι άνθρωποι βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις ψηφιακές πλατφόρμες για να κάνουν online αγορές και αυτή η τάση έχει δώσει μεγάλη ώθηση στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι έμποροι και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προσπαθούν να δημιουργήσουν μια εξαιρετική παρουσία στο διαδίκτυο για την επιχείρησή τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αφού πρόκειται να προσελκύσουν όλο και περισσότερους αγοραστές στο διαδίκτυο.

Τις περισσότερες φορές, προσπαθούν να το επιτύχουν επιλέγοντας μια εντυπωσιακή σχεδίαση ιστοσελίδων για το ηλεκτρονικό τους κατάστημα / eshop.

Ένας καλός σχεδιασμός ιστοτόπων ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να είναι μια αποτελεσματική στρατηγική για την εκτίναξη των πωλήσεων των επιχειρήσεων. Μπορεί να έχει μεγάλη επίδραση στους πελάτες που σερφάρουν  στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι μια καλή ιστοσελίδα δεν έχει να κάνει μόνο με την αισθητική, αλλά και με τη χρηστικότητα και την προσβασιμότητά της.

Από το μικρότερο εγχείρημα έως τη μεγαλύτερη επιχείρηση, η δημιουργία ενός διαδικτυακού ιστότοπου που είναι ελκυστικός και που προσφέρει μια πλούσια εμπειρία χρήστη μπορεί να δημιουργήσει πολλούς δυνητικούς πελάτες για την επιχείρηση σας.

Πωλήσεις eshop

Σε αυτό το άρθρο, θα εισέλθουμε σε μερικές από τις βασικές στρατηγικές σχεδίασης ιστοσελίδων που έχουμε  διαπιστώσει ότι μπορούν να δώσουν μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις και τα έσοδα από το eshop σας

Ένας υπέροχος ιστότοπος ξεκινά με κάποια βασικά στοιχεία. Δείτε ακολούθως  πώς μπορείτε να μετατρέψετε το eshop σας  από έναν ανιαρό ιστοτόπο σε κάτι χρήσιμο για τον πελάτη και δυναμικό:

Διατηρήστε το σχεδιασμό ιστοσελίδων σας μινιμαλιστικό

Είναι αλήθεια αυτό που λένε: Η απλότητα είναι η απόλυτη πολυπλοκότητα. Το ίδιο ισχύει και με την προσέγγιση σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας. Το απλό είναι πάντα καλύτερο.

Σκεφτείτε να είστε στη θέση του χρήστη: Θα θέλατε να κάνετε κλικ σε πέντε σελίδες για να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε ή να αντιμετωπίσετε ένα εκατομμύριο αναδυόμενα παράθυρα όταν φτάσετε σε έναν ιστότοπο;

Στους ανθρώπους δεν αρέσουν οι ακατάστατες πληροφορίες εξίσου όπως δεν τους αρέσει και η ακαταστασία σε ένα φυσικό χώρο.

Ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός ιστοτόπων τείνει να αξιολογείται ως πιο αξιόπιστος και οπτικά ελκυστικός από αυτούς που έχουν πολύπλοκα σχέδια.

Τα απλά στοιχεία σχεδιασμού ιστότοπου περιλαμβάνουν:

• Ευανάγνωστο και ελκυστικό περιεχόμενο.

• Απλές και ευανάγνωστες γραμματοσειρές.

• Ενοποιημένοι χρωματικοί συνδυασμοί.

• Εύκολα πλοηγήσιμες λίστες προϊόντων και υπηρεσιών.

• Λευκός χώρος για την εύκολη ανάγνωση του περιεχομένου.

Δώστε έμφαση στο οπτικό μάρκετινγκ

Η χρήση εικόνων υψηλής ποιότητας καθώς και βίντεο για τα προϊόντα σας μπορεί να προσελκύσει καλύτερα ποσοστά μετατροπών πελατών για την επιχείρησή σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Καθαρές και επαγγελματικές λήψεις των προϊόντων σας θα πρέπει να εμφανίζονται στο μπροστινό μέρος και στο κέντρο του σχεδιασμού ιστοσελίδων σας.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την ψυχολογία των χρωμάτων στον ιστότοπό σας για να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο εύστοχο. Η χρήση συγκεκριμένων χρωμάτων μπορεί να προκαλέσει ορισμένα συναισθήματα στους ανθρώπους.

Για παράδειγμα, σε ορισμένες περιπτώσεις, το μπλε μπορεί να προσθέσει αισθήματα εμπιστοσύνης και τα κομψά μαύρα και τα γυαλιστερά χρυσά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να μεταδώσουν την ιδέα ενός πολυτελούς ή ακριβού αντικειμένου.

Ως εκ τούτου, οι έγχρωμες εικόνες και τα βίντεο μπορούν να προσφέρουν στον ιστότοπό σας μια υγιή ανανέωση και να παρακινήσουν τους αγοραστές να αναλάβουν δράση.

Κάντε τον ιστότοπό σας φιλικό προς τα κινητά

Είναι σημαντικό να ακολουθείτε τις τελευταίες τάσεις για να αντλήσετε πολύτιμη αξία από οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι νεότεροι καταναλωτές, όπως οι millennials και το Gen Z, βασίζονται πάρα πολύ στα smartphone τους για να κάνουν περιήγηση στον ιστό ή να αγοράσουν πράγματα στο διαδίκτυο.

Επομένως, είναι απαραίτητο η διαδικτυακή σας πλατφόρμα να είναι φιλική προς κινητά. Εάν ο ιστότοπός σας δεν μπορεί να φορτώσει σε κινητό, τότε θα χάσετε σημαντικούς πελάτες και πωλήσεις.

Ο ιστότοπος πρέπει να διατηρεί την ίδια λειτουργικότητα και καθαρή εμφάνιση σε κινητά που προσφέρει στον ιστότοπό σας για υπολογιστές.

Ο ιστότοπός σας δεν πρέπει να υστερεί σε ταχύτητα.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες σχεδιασμού ιστοτόπων για την προώθηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ότι ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι αρκετά γρήγορος για να λειτουργεί.

Έχετε περισσότερες πιθανότητες να παραμείνουν πελάτες στον ιστότοπό σας εάν είναι γρήγορος και παρουσιάζει λίγες διακοπές.

Σημαντικά, μια σελίδα με καθυστέρηση κάνει τους ανθρώπους να κρίνουν για τον ιστότοπό σας και πιθανώς και για την επωνυμία σας, ακόμα κι αν δεν έχουν δει ούτε ένα προϊόν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Σύμφωνα με έρευνα, η πλειονότητα των ανθρώπων θα παραμείνει πιστή σε έναν ιστότοπο μόνο εάν αυτός φορτώνει γρήγορα και αξιόπιστα.

Για να αποφύγετε τον αργό χρόνο φόρτωσης, προσπαθήστε να διατηρήσετε το μινιμαλιστικό θέμα, αποφεύγοντας τον υπερπληθυσμό του καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου σας με μια δέσμη διαδραστικών γραφικών.

Αντίθετα, χρησιμοποιήστε εικόνες JPG υψηλής ποιότητας—είναι ιδανικές για τον Ιστό.

Μην ξεχνάμε ότι το Google έχει θέσει σε πλήρη εφαρμογή το φιλτράρισμα των ιστοτόπων βάσει του Google Core Web Vitals και άλλων αλγορίθμων  και η διαδικασία της προώθησης ιστοσελίδων , που παίζει καταλυτικό ρόλο στην εμφάνιση του eshop σας στην πρώτη σελίδα της google , άρα και στην επισκεψιμότητα και στις πωλήσεις μέσω eshop είναι κάτι που απλά δεν μπορείτε να αγνοήσετε.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα το Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων παρέχει ένα σεμινάριο seo που θα σας μάθει πως να επιτύχετε τον πολυπόθητο στόχο της πρώτης σελίδας στο google.

Κάντε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς εύκολη για τους πελάτες.

Κάποιος καταβάλλει πάντα μεγάλες προσπάθειες για να κάνει τον σχεδιασμό του ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου πιο παραγωγικό και με γνώμονα τα έσοδα.

Επομένως, όταν πρόκειται να επινοήσετε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σας στο διαδίκτυο, βεβαιωθείτε ότι ο πελάτης σας φτάνει στη γραμμή τερματισμού εκτελώντας λιγότερες διατυπώσεις.

Πρέπει να προσφέρετε στους online αγοραστές σας εύκολες διαδικασίες ολοκλήρωσης αγοράς, όπως να τους δίνετε την επιλογή να κάνουν check out ως επισκέπτης.

Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε λιγότερα πεδία δεδομένων που πρέπει να συμπληρωθούν και να επισημάνετε με σαφήνεια αυτά τα πεδία δεδομένων.

Να είστε εκ των προτέρων σαφής σχετικά με τις πολιτικές και τους κανόνες του ιστότοπού σας, όπως ποιες επιλογές αποστολής είναι διαθέσιμες και πόσο θα κοστίσουν.

Οι πολιτικές επιστροφής και ανταλλαγής σας θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνονται στο διαδίκτυο για λίγη περισσότερη ησυχία, καθώς οικοδομεί την αξιοπιστία της επωνυμίας και προσδίδει στον ιστότοπό σας μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Πωλήσεις μέσω eshop. Κλείνοντας το ζήτημα

Η ουσία της όλης συζήτησης είναι ότι πρέπει να κάνετε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας πλήρως responsive, και για αυτό, πρέπει να ακολουθήσετε τις συμβουλές σχεδίασης ιστότοπου που αναφέρονται παραπάνω.

Έτσι, για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καλωσορίστε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας με μια ευχάριστη διαδικτυακή εμπειρία και παρακολουθήστε τι θα συμβεί στις πωλήσεις μέσω eshop .

Must Read

spot_img