Τα πιο δημοφιλή site κοινωνικής δικτύωσης σίγουρα έχουν αλλάξει με την πάροδο των ετών, και σίγουρα θα συνεχίσουν να αλλάζουν καθώς προχωράει η τεχνολογία και οι χρήστες έχουν όλο και περισσότερες απαιτήσεις. Κάποια από τα παλιά κοινωνικά δίκτυα θα σβήσουν, κάποια θα παραμείνουν δημοφιλή, ενώ θα εμφανιστούν και κάποια ολοκαίνουργια κοινωνικά δίκτυα.
Έχουμε προχωρήσει από τις ημέρες του MySpace σε μια εποχή των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης στην οποία ο κυρίαρχος είναι το Facebook και όλα τα είδη των κοινωνικών εφαρμογών για κινητά . Πολλά παιδιά νεαρής ηλικίας επιλέγουν να χρησιμοποιούν το Snapchat ως μέσο κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που υποδηλώνει ότι το Snapchat θα μπορούσε να είναι το μέλλον των κοινωνικών δικτύων.
Ο λόγος που παρουσιάζουμε εδώ αυτό το άρθρο είναι διότι η προώθηση ιστοσελίδων στηρίζεται στη χρήση των κοινωνικών δικτύων. Όσο περισσότεροι διαβάζουν την ιστοσελίδα μας, τόσο καλύτερο για την προώθηση της ιστοσελίδας μας. Πως όμως θα καταφέρουμε να προσελκύσουμε κόσμο στην ιστοσελίδα μας; Μα φυσικά μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Περισσότερες πληροφορίες για την προώθηση της ιστοσελίδας σας μπορείτε να έχετε εδώ: http://dreamweaver.gr/προώθηση-ιστοσελίδων.php
Πριν ξεκινήσουμε την προώθηση της ιστοσελίδας μας καλό είναι να έχουμε φτιάξει κανάλια στα κατάλληλα κοινωνικά δίκτυα, δηλαδή στα κοινωνικά δίκτυα στα οποία βρίσκεται το κοινό που μας ενδιαφέρει.
Ποιό είναι το κοινωνικό δίκτυο που όλοι όσοι χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή; Ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω λίστα κοινωνικών δικτύων για να μάθετε ποιά κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιεί ο κόσμος σήμερα.
Το facebook παραμένει το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Είναι ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης με 1.50 δισεκατομμύρια χρήστες ενεργούς κάθε μήνα. Επιπλέον το Facebook Messenger αποτελεί τη δεύτερη πιο δημοφιλή εφαρμογή messaging app. Είναι δεύτερη, με πρώτο το whatsup. Αφού απέτυχε να αγοράσει το Snapchat το έτος 2013, το facebook εξαγόρασε το WhatsApp το έτος 2014 και πλέον είναι πρώτο και στον τομέα του instant messaging.
Ο κόσμος αγαπάει το twitter λόγω του μικρού μεγέθους των μυνημάτων που περιορίζεται στους 140 χαρακτήρες. Οι επώνυμοι το χρησιμοποιούν πολύ και ενημερώνουν για τα πάντα. Το twitter έχιε αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και πλέον κινείται και αυτό στο δρόμο της επιτυχίας του facebook.
Το LinkedIn είναι το κοινωνικό δίκτυο για επαγγελματίες. Κάθε άνθρωπος που θέλει να βελτιώει την καριέρα του ή να γνωρίσει ανθρώπους που θα τον βοηθήσουν στη δουλειά του θα πρέπει να βρίσκεται στο LinkedIn. Τα LinkedIn profiles είναι σχεδιασμένα με τρόπο που να θυμίζουν βιογραφικό σημείωμα, και ουσιαστικά αυτό είναι: πλέον το LinkedIn profile αποτελεί το βιογραφικό μας σημείωμα. Μας δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε τις γνώσεις μας, τις σπουδές μας, τις δεξιότητές μας, τα πτυχία και τις πιστοποιήσεις μας, τους επαίνους και τις διακρίσεις που τυχόν έχουμε λάβει, την επαγγελματική μας εμπειρία, τις εταιρείες στις οποίες έχουμε εργαστεί. Υπάρχει η δυνατότητα δηγμιουργίας ομάδων, δημιουργίας σελίδων παρουσίασης, δημοσείευσης θέσης εργασίας καθώς και αίτησης προς θέση εργασίας.
GOOGLE+
Κάνοντας την εμφάνισή του το καλοκαίρι του 2011, το Google+ είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κοινωνικό δίκτυο. Μετά από την αποτυχία των Google Buzz και Google Wave, επιτέλους η google κατάφερε να φτιάξει έν ααξιόλογο κοινωνικό δίκτυο. Στην αρχή όλοι νόμισαν οτι πρόκειτι για αντίγραφο του facebook, αλλά το 2015 η google πρόσθεσε τα Communities και τα Collections με τα οποία κατάφερε να διαφοροποιηθεί και να κερδίσει μεγάλο κομμάτι της πίτας των κοινωνικών δικτύων.
YOUTUBE
Το YouTube είναι η ιστοσελίδα στην οποία όλοι πηγαίνουμε για να δούμε video. Μετά από τη google, το youtube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης. Παρόλο που ανήκει στην ιδιοκτησία της google, το YouTube αναγνωρίζεται από τον κόσμο ως ξεχωριστό κοινωνικό δίκτυο και ως ξεχωριστή μηχανή αναζήτησης.
Το Instagram εξελίσσεται σε ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα για μοίρασμα φωτογραφιών από κινητά τηλέφωνα. Αποτελεί το απόλυτο κοινωνικό δίκτυο για μοίρασμα φωτογραφιών σε πραγματικό χρόνο ή για μικρά video. Το Instagram αγοράστηκε από το facebook το 2012 με το ποσό του ενός δισεκατομμυρίου δολλαρίων.
Το Pinterest έχει καταφέρει να γίνει ένας από τους σημαντικούς παίκτες τόσο στην κοινωνική δικτύωση όσο και στις αναζητήσεις, αποδεικνύοντας πόσο σημαντικό είναι το οπτικό περιεχόμενο για το web. Το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη του Pinterest είναι να μπει στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό ήδη ξεκινάει με την προσθήκη των “Buy” buttons στα pin των προϊόντων που πωλούνται από κάποιες εταιρείες.
TUMBLR
Το Tumblr είναι μια εξαιρετικά δημοφιλής κοινωνική πλατφόρμα blogging που χρησιμοποιείται κυρίως από εφήβους και νεαρούς ανθρώπους. Όπως και το Pinterest, έγινε γνωστό για την οπτικοποίηση του περιεχομένου. Η καινοτομία του βρίσκεται στην έννοια του “Reblogging”. Εάν γράψετε ένα ενδιαφέρον άρθρο τότε αυτό θα λάβει χιλιάδες “reblogs”.
VINE
Το Vine είναι μια εφαρμογή για το μοίρασμα video. Η εφαρογή αυτή αποτελεί ιδιοκτησία του Twitter και είναι πολύ διασκεδαστική. Ειδικά όσοι δεν έχουν την υπομονή να παρακολουθήσουν έν αμεγάλο video στο youtube, είναι σίγουρο οτι θα λατρέψουν το Vine. Ένα δυνατό σημείο του Vine είναι οτι το video μπορείτε να το κάνετε embed μέσα στο tweet.
SNAPCHAT
Το Snapchat είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που ξεκίνησε από το instant messaging και λειτουργεί μόνο σε κινητά. Αποτελεί ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα κοινωνικά δίκτυα. Στηρίζιε την επιτυχία του στην αναδιανομή των “snaps”. Ένα “snap” μπορεί να είναι ένα video ή μια εικόνα ή ένα μήνυμα που θα στείλουμε σε ένα φίλο. Τα παιδιά λατρεύουν το Snapchat επειδή η δημοσίευση γίνεται σε φίλους και όχι σε όλους όπως γίνεται στα παραδοσιακά κοινωνικά δίκτυα.