Σάββατο, 3 Ιουνίου, 2023
spot_img
ΑρχικήΔιαφήμιση στο internetΟδηγός για αρχάριους για τη διαφήμιση στο Facebook - 2022

Οδηγός για αρχάριους για τη διαφήμιση στο Facebook – 2022

Οδηγός για αρχάριους για τη διαφήμιση στο Facebook – 2022

Συντάκτης: Δαβαλάς Αθανάσιος

(Το συγκεκριμένο άρθρο έγινε στα πλαίσια των προγραμμάτων digital marketing σπουδές & web design σπουδές από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου με την υποστήριξη του Εργαστηρίου ΤΠΕ Ήρων και της εταιρείας σχεδιασμού ιστοσελίδων DreamWeaver.Gr)

Μάθετε πώς να δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφημιστική καμπάνια στο facebook.

Οδηγός για αρχάριους για τη διαφήμιση στο Faceboo
Οδηγός για αρχάριους για τη διαφήμιση στο Faceboo

Αν και τα νεότερα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το TikTok αυξάνουν τη δημοτικότητά τους, το Facebook εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά δημοφιλές. Επειδή έχει καθιερωθεί τόσο καλά, πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι είναι η συνήθης μέθοδος σύνδεσης με τους φίλους και την οικογένειά τους.

Μαζί με την ανάρτηση φωτογραφιών και βίντεο, την ενημέρωση του καταστατικού και την αποστολή μηνυμάτων στους τοίχους των φίλων σας, το Facebook είναι μια ισχυρή διαφημιστική πλατφόρμα που σας επιτρέπει να προσεγγίσετε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και σίγουρα μια από τις πρώτες επιλογές για διαφήμιση στο ιντερνετ

Σε αυτό το σεμινάριο, θα σας δείξω πώς να δημιουργήσετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Facebook, το πρώτο βήμα προς τη διαφήμιση στο Facebook. Στη συνέχεια, θα σας καθοδηγήσω βήμα προς βήμα και θα σας δείξω πώς να δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφημιστική καμπάνια.

Όταν ολοκληρώσετε όλα τα βήματα, η διαφήμισή σας στο Facebook θα ενεργοποιηθεί και θα μπορείτε να αρχίσετε να μετράτε νέες επισκέψεις στον ιστότοπό σας.

Πίνακας περιεχομένων
  • Δημιουργήστε μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook
  • Ρύθμιση χρέωσης
  • Πώς να δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφήμιση στο Facebook
  • Πώς να δημοσιεύσετε την πρώτη σας διαφήμιση στο Facebook
  • Τι να κάνετε μετά τη δημοσίευση της πρώτης σας διαφήμισης στο Facebook
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Συμπέρασμα
Δημιουργήστε μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook

Για να ξεκινήσετε να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε διαφημίσεις στο Facebook, θα χρειαστείτε μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook. Αυτή η σελίδα θα συνδέσει τον ιστότοπο ή την επιχείρησή σας με την πλατφόρμα και θα επιτρέψει σε οποιονδήποτε να αλληλεπιδράσει μαζί σας πιο εύκολα.

Ωστόσο, για τους σκοπούς αυτού του σεμιναρίου, το πιο σημαντικό είναι ότι αυτή η σελίδα είναι το πρώτο βήμα προς τη διαφήμιση στο Facebook.

  1. Πηγαίνετε στοΔημιουργία σελίδας
  2. Γράψτε το όνομα της σελίδας σας.
  3. Προσθέστε μια κατηγορία, μια περιγραφή και κάντε κλικ στο κουμπίΔημιουργία σελίδας.
  4. Ανεβάστε εικόνες, ορίστε πληροφορίες για την επιχείρησή σας και ενημερώστε τις πληροφορίες στη σελίδα σας

Μόλις η επαγγελματική σας σελίδα δημιουργηθεί και είναι έτοιμη για το κοινό, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στη Διαχείριση διαφημίσεων. Αυτή η περιοχή περιέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τη δημιουργία και τη διαχείριση διαφημίσεων στο Facebook.

Ρύθμιση χρέωσης

Η προώθηση δεν είναι δωρεάν. Έτσι, πριν να ξεκινήσετε τη διαφήμιση στο Facebook, θα πρέπει να ρυθμίσετε την τιμολόγησή σας.

  1. Ανοίξτε τη Διαχείριση διαφημίσεων.
  2. Αναπτύξτε το αριστερό μενού και επιλέξτεΧρέωση“.
  3. Κάντε κλικ στιςΡυθμίσεις πληρωμήςπου βρίσκονται στην κορυφή.
  4. Κάντε κλικ στο κουμπίΠροσθήκη μεθόδου πληρωμής.
  5. Προσθέστε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ή του Paypal και αποθηκεύστε τις αλλαγές.

Τώρα που έχετε προσθέσει τις πληροφορίες χρέωσης, ήρθε η ώρα να σηκώσετε τα μανίκια σας και να κάνετε τη δουλειά σας. Ας δημιουργήσουμε την πρώτη σας διαφήμιση στο Facebook!

Πώς να δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφήμιση στο Facebook

Η Διαχείριση διαφημίσεων θα πρέπει να εμφανίζεται στο αριστερό μενού ως μία από τις εφαρμογές που έχετε διαθέσιμες στο προφίλ σας.

Εάν δεν μπορείτε να δείτε τον σύνδεσμο προς τον διαχειριστή, κάντε κλικ στον σύνδεσμοΔείτε περισσότεραπου είναι ορατός στο κάτω μέρος.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να μπορείτε να δείτε όλα τα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να ανοίξετε απευθείας τη Διαχείριση διαφημίσεων. Μπορείτε ακόμη και να βάλετε σελιδοδείκτη αυτόν τον σύνδεσμο για να τον έχετε εύκολα στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.

Αυτό θα ανοίξει αυτόματα την καρτέλα Καμπάνιες, όπου μπορείτε να ξεκινήσετε τη δημιουργία της πρώτης σας καμπάνιας.

Δημιουργήστε μια νέα καμπάνια

Πριν αρχίσετε να επιλέγετε εικόνες και βίντεο και να γράφετε κείμενο που θα κάνει τους χρήστες να κάνουν κλικ στο σύνδεσμό σας, θα πρέπει να επιλέξετε το στόχο της καμπάνιας σας. Αυτός ο στόχος λέει στο Facebook τι θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι όταν δουν τη διαφήμισή σας.

Για παράδειγμα, θέλετε να στοχεύσετε σε άτομα που είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ στο σύνδεσμό σας; Σε άτομα που θα προβούν σε αγορά; ‘H θέλετε να δείξετε τη νεότερη ανάρτηση του ιστολογίου σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους;

Το Facebook αναγνωρίζει έντεκα διαφορετικούς στόχους καμπάνιας:

  • Ευαισθητοποίηση μάρκας Δείξτε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που θα θυμούνται τη μάρκα σας.
  • Εμβέλεια Αφήστε το Facebook να δείξει τη διαφήμισή σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
  • Κίνηση Στείλτε ανθρώπους στον ιστότοπό σας.
  • Δέσμευση Στοχεύστε σε άτομα που έχουν περισσότερες πιθανότητες να κάνουν like στην ανάρτησή σας, να προσθέσουν ένα σχόλιο, να ανταποκριθούν σε μια εκδήλωση και άλλα.
  • Εγκαταστάσεις εφαρμογών Δείξτε τη διαφήμισή σας σε άτομα που θα εγκαταστήσουν την εφαρμογή σας.
  • Προβολές βίντεο Κάντε τους ανθρώπους να δουν το νέο σας βίντεο.
    Δημιουργία πρωτοπόρων Στοχεύστε σε άτομα που είναι πιο πιθανό να μπουν στο χωνί των πωλήσεών σας.
  • Μηνύματα Στοχεύστε σε άτομα που είναι πιο πιθανό να σας στείλουν άμεσο μήνυμα μέσω του Messenger.
  • Μετατροπές Δείξτε διαφημίσεις σε άτομα που θα προβούν σε πολύτιμες ενέργειες, όπως η αγορά των προϊόντων σας, η εγγραφή και άλλα.
  • Πωλήσεις καταλόγων Δείξτε έναν κατάλογο προϊόντων σε νέο κοινό που είναι πιο πιθανό να αγοράσει κάτι.
  • Επισκεψιμότητα καταστήματος Απευθυνθείτε σε άτομα που βρίσκονται κοντά στο κατάστημα που διαθέτετε.  

Επιλέξτε έναν από αυτούς τους στόχους και κάντε κλικ στο κουμπίΣυνέχεια.

Αυτή η ενέργεια θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο στη Διαχείριση

διαφημίσεων που θα σας καθοδηγήσει στις υπόλοιπες ρυθμίσεις της καμπάνιας.

  • Όνομα καμπάνιας Δώστε στην καμπάνια σας ένα αξιομνημόνευτο όνομα. Αυτό μπορεί να μη φαίνεται σημαντικό στην αρχή, αλλά όσο περισσότερες διαφημίσεις δημιουργείτε, τόσο πιο εύκολη θα γίνεται η διαχείριση των διαφημίσεων, αν ξεκινήσετε με τον σωστό τρόπο.
  • Ειδικές κατηγορίες αγγελιών Εάν η αγγελία σας σχετίζεται με πιστωτικές, εργασιακές ή στεγαστικές ευκαιρίες ή με κοινωνικά θέματα, εκλογές ή πολιτικα, πρέπει να δηλώσετε τη σωστή κατηγορία εδώ. Εάν δεν το κάνετε, η αγγελία σας πιθανότατα δεν θα γίνει δεκτή.
  • Αγορά σε δημοπρασία Ως αρχάριος, μπορείτε να έχετε επιλέξει μόνο έναν τύπο δημοπρασίας. Οι άλλοι τύποι είναι διαθέσιμοι μόνο για εξειδικευμένους αγοραστές που συνεργάζονται με διαφημίσεις σε πιο επαγγελματικό επίπεδο.
  • Στόχος καμπάνιας Εδώ μπορείτε να αλλάξετε τον στόχο της καμπάνιας σας για άλλη μια φορά.
  • Δοκιμή AB Δημιουργήστε δύο παρόμοιες διαφημίσεις που το Facebook θα δοκιμάσει μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα μιας δοκιμής ΑΒ θα σας ενημερώσει ποια διαφήμιση αποδίδει καλύτερα, ώστε να μπορείτε να διαθέσετε περισσότερους πόρους για τη διαφήμιση που κερδίζει. Η δημιουργία μιας δοκιμής ΑΒ δεν συνιστάται για αρχάριους.
  • Βελτιστοποίηση προϋπολογισμού καμπάνιας Αυτή η επιλογή κατανέμει τον προϋπολογισμό σας σε σύνολα διαφημίσεων για να έχετε περισσότερα αποτελέσματα ανάλογα με πολλούς παράγοντες. Αυτή η επιλογή δεν συνιστάται για αρχάριους, οπότε απλά παραλείψτε την κατά τη δημιουργία της πρώτης σας διαφήμισης.

Μόλις περάσετε από όλες αυτές τις ρυθμίσεις, κάντε κλικ στο κουμπίΕπόμενοπου βρίσκεται στην κάτω δεξιά γωνία της σελίδας.

Δημιουργία του σετ διαφημίσεων

Με την ολοκλήρωση των προηγούμενων βημάτων, δημιουργήσατε με επιτυχία την πρώτη σας καμπάνια. Το επόμενο βήμα στη διαδικασία είναι η δημιουργία ενός συνόλου διαφημίσεων που θα σας επιτρέψει να επιλέξετε το κοινό σας, να ορίσετε τον προϋπολογισμό σας και να ελέγξετε τη διαφήμιση συνολικά.

1)Όνομα σετ διαφημίσεων Ονομάστε το σετ διαφημίσεών σας. Ομοίως με το όνομα της καμπάνιας, είναι σημαντικό να ονομάσετε προσεκτικά το σύνολο διαφημίσεων, ώστε να γνωρίζετε τι αντιπροσωπεύει κάθε φορά που θα ανοίγετε τη Διαχείριση διαφημίσεων στο μέλλον.

2)Κίνηση Αυτό το βήμα εξαρτάται από τον στόχο που επιλέξατε κατά τη δημιουργία της καμπάνιας. Δεδομένου ότι επέλεξα τοTrafficως παράδειγμα, αυτή η επιλογή σας επιτρέπει να επιλέξετε τις λεπτομέρειες σχετικά με την επισκεψιμότητά σας. Μπορείτε να στείλετε κίνηση στον ιστότοπό σας, στην εφαρμογή, στο Messenger ή στο Whatsapp.

3)Δυναμικό δημιουργικό Ενεργοποιήστε το αν θέλετε το Facebook να δημιουργεί αυτόματα παραλλαγές ανάλογα με τους τίτλους και τις εικόνες σας. Αυτή η επιλογή δεν συνιστάται για αρχάριους.

4)Προσφορά Αν πουλάτε κάτι απευθείας μέσω της διαφήμισής σας, εδώ μπορείτε να δημιουργήσετε μια ειδική προσφορά για τους πελάτες σας. Συνδέστε τη σελίδα σας και προσθέστε λεπτομέρειες όπως εκπτώσεις, επιλογές εξαργύρωσης ή ημερομηνίες έναρξης/λήξης.
 
5)Προϋπολογισμός και χρονοδιάγραμμα Ορίστε το ποσό που θέλετε να δαπανήσετε για τη διαφήμιση ανά ημέρα ή ανά διάρκεια ζωής. Ο ημερήσιος προϋπολογισμός είναι ένα μέσο ποσό που θα ξοδεύετε κάθε μέρα κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της διαφήμισης. Ο προϋπολογισμός διάρκειας ζωής είναι το μέγιστο ποσό που θα δαπανήσετε για αυτό το σύνολο διαφημίσεων.
 
6)Χρονοδιάγραμμα Από προεπιλογή, πρέπει απλώς να ορίσετε την ημερομηνία έναρξης. Σε αυτή την περίπτωση, το σετ διαφημίσεων θα εκτελείται συνεχώς, μέχρι να αποφασίσετε να το σταματήσετε χειροκίνητα. Εάν επιλέξετε την επιλογήΤέλος, θα μπορέσετε να ορίσετε την ημερομηνία λήξης, ώστε το Facebook Ads Manager να μπορεί να σταματήσει αυτόματα τη διαφήμιση που έχει οριστεί τη δεδομένη ώρα και ημερομηνία.
 
7)Περισσότερες επιλογές Εάν εμφανίσετε περισσότερες ρυθμίσεις, θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας κατά τις οποίες θέλετε να εμφανίσετε το σύνολο των διαφημίσεων. Για παράδειγμα, αν θέλετε να προβάλλετε τη διαφήμισή σας μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, απλά ορίστε αυτή την επιλογή στις κατάλληλες ώρες.
Η καρτέλα κοινό σάς επιτρέπει να καθορίσετε τις λεπτομέρειες σχετικά με το ποιον θέλετε να στοχεύσετε.

Τοποθεσίες Επιλέξτε χώρες, ηπείρους και περιοχές στις οποίες θέλετε να στοχεύσετε. Απλά αρχίστε να πληκτρολογείτε το όνομα μιας χώρας που θέλετε να συμπεριλάβετε στη λίστα στόχων σας. Είναι επίσης δυνατό να αποκλείσετε συγκεκριμένες χώρες και περιοχές (για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε σε όλες τις ΗΠΑ εκτός από τη Νέα Υόρκη).

Το Facebook εμφανίζει έναν χάρτη κάτω από αυτές τις επιλογές, ώστε να μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε οπτικά τις περιοχές στις οποίες στοχεύετε.

Αν είστε περισσότερο οπτικός τύπος, κάντε κλικ στο κουμπίDrop Pinστην κάτω αριστερή γωνία του χάρτη για να επιλέξετε μια περιοχή/χώρα στο χάρτη.

Εάν έχετε έναν μεγάλο κατάλογο χωρών ή περιοχών στις οποίες θέλετε να στοχεύσετε, δεν χρειάζεται να τις επιλέγετε χειροκίνητα μία προς μία.

Απλά κάντε κλικ στην επιλογήAdd Locations in Bulk” (Προσθήκη τοποθεσιών μαζικά) που είναι διαθέσιμη στην κάτω αριστερή γωνία της οθόνης.

Το Ads Manager θα εμφανίσει ένα αναδυόμενο παράθυρο όπου μπορείτε να επικολλήσετε την επιλογή σας και να προσθέσετε γρήγορα όλες τις χώρες και περιοχές.

  • Ηλικία Επιλέξτε την ελάχιστη και τη μέγιστη ηλικία του κοινού-στόχου.
  • Φύλο Μπορείτε να στοχεύσετε όλους ή να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο φύλο στο οποίο στοχεύετε. Αυτή είναι μια σημαντική επιλογή εάν πουλάτε ένα προϊόν ειδικά για άνδρες ή γυναίκες, ώστε να μην σπαταλάτε χρήματα για το άλλο φύλο.
  • Λεπτομερής στόχευση Προσαρμόστε το κοινό-στόχο σας επιλέγοντας δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και συμπεριφορές. Όταν κάνετε κλικ στο κουμπί επεξεργασίας, θα μπορείτε να αρχίσετε να αναζητάτε συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, αν θέλετε να εμφανίσετε τη διαφήμισή σας μόνο σε άτομα που έχουν δείξει ενδιαφέρον για φαγητό, γράψτεφαγητόστη γραμμή αναζήτησης. Το Facebook θα αρχίσει να προσφέρει συναφή στοιχεία, ώστε να μπορείτε να βελτιώσετε την αναζήτησή σας.

Το εκπληκτικό με τη λεπτομερή στόχευση είναι η δυνατότητα να περιορίσετε το κοινό-στόχο. Για παράδειγμα, αν το εστιατόριό σας πουλάει μόνο τορτίγιες, ο όροςτρόφιμαείναι πολύ γενικός.

Έχοντας ως επιλογή λεπτομερούς στόχευσης μόνο τα τρόφιμα, μπορεί να χάσετε χρήματα από την προβολή της διαφήμισής σας σε άτομα που δεν τους αρέσουν συγκεκριμένα οι τορτίγιες, αλλά απλώς τους αρέσει το φαγητό (σε ποιον δεν αρέσει, σωστά;).

Έτσι, θέλετε να περιορίσετε την αναζήτησή σας προσθέτοντας μια νέα κατηγορία όπου θα προσθέσετε ως επιλογή σας τιςτορτίγιες.

Όπως ίσως καταλάβατε, μπορείτε να προχωρήσετε όσο πιο μακριά θέλετε και να προσθέσετε μια άλλη ομάδα όπου μπορείτε να καθορίσετε λεπτομέρειες ακόμα περισσότερο. Ίσως θέλετε να στοχεύσετε μόνο σε άτομα που τους αρέσουν οι τορτίγιες καλαμποκιού μπορείτε να το κάνετε αυτό.

Το ίδιο ισχύει και για το αντίστροφο. Αυτή η επιλογή σας επιτρέπει να αποκλείσετε επιλογές.

Έτσι, στο ίδιο παράδειγμα με τις τορτίγιες, ίσως θέλετε να δείξετε το εστιατόριό σας σε ανθρώπους που τους αρέσουν οι τορτίγιες καλαμποκιού, αλλά δεν τους αρέσουν οι πίτσες. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε αυτή την προδιαγραφή στη λεπτομερή στόχευση.

Όποιο ερώτημα και αν προσθέσετε στη γραμμή αναζήτησης, μόλις το Facebook βρει το ενδιαφέρον, μπορείτε να δείτε πόσοι άνθρωποι ταιριάζουν με αυτό το ενδιαφέρον. Στο στιγμιότυπο οθόνης που παρέθεσα, μπορείτε να δείτε ότι υπάρχουν περισσότεροι από 500. 000 άνθρωποι που εξέφρασαν ενδιαφέρον για τορτίγιες.

Γλώσσες Αν θέλετε να εμφανίσετε τη διαφήμισή σας μόνο σε άτομα που μιλούν μια συγκεκριμένη γλώσσα, μπορείτε να την επιλέξετε εδώ και να πείτε στο Facebook να στοχεύσει μόνο σε αυτά τα άτομα. Αν δεν είστε σίγουροι γιαυτό, αφήστε το ως έχει.

Αποθήκευση κοινού Κάντε κλικ στο κουμπί για να αποθηκεύσετε το κοινό. Αποθηκεύοντας το κοινό σας, θα έχετε πάντα αυτές τις ρυθμίσεις κάτω από ένα συγκεκριμένο όνομα που θα δώσετε σε αυτό το κοινό.

Αν ακολουθήσω το ίδιο παράδειγμα, θα μπορούσα να αποθηκεύσω αυτό το κοινό ωςλάτρεις της τορτίγιας από τις ΗΠΑ που δεν ζουν στη Νέα Υόρκη. Αυτό θα σας εξοικονομήσει χρόνο σε περίπτωση που αποφασίσετε να ξεκινήσετε μια νέα καμπάνια με στόχο το ίδιο κοινό στο μέλλον.

Βελτιστοποίηση και παράδοση Ενημερώστε το Facebook για τον τρόπο βελτιστοποίησης του προϋπολογισμού σας για αυτό το σύνολο διαφημίσεων.

Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την παράδοση διαφημίσεων για:

  • Προβολές σελίδας προσγείωσης Δείξτε τη διαφήμιση σε άτομα που είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ στο σύνδεσμο και να περάσουν λίγο χρόνο στον ιστότοπό σας ή στην Instant Experience.
  • Κλικ συνδέσμου Δείξτε τη διαφήμιση σε άτομα που είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ στο σύνδεσμο.
  • Ημερήσια μοναδική εμβέλεια Δείξτε τη διαφήμισή σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους έως και μία φορά την ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι ένα άτομο θα πρέπει να βλέπει τη διαφήμισή σας μόνο μία φορά την ημέρα.
  • Εντυπώσεις Παραδώστε τη διαφήμιση στους ανθρώπους όσο το δυνατόν περισσότερες φορές. Αυτό σημαίνει ότι το Facebook θα εμφανίσει την ίδια διαφήμιση στο ίδιο άτομο όσο το δυνατόν περισσότερες φορές.

Δημιουργία της διαφήμισης

Αφού τακτοποιήσετε όλες τις λεπτομέρειες για την καμπάνια και το σύνολο των διαφημίσεων, μπορείτε να προχωρήσετε στη δημιουργία της διαφήμισης. Αυτό θα είναι το μέρος της διαφήμισης που θα είναι ορατό στο κοινό-στόχο σας και ενδεχομένως το πιο διασκεδαστικό μέρος στη διαχείρισή του.

  • Όνομα αγγελίας Εισάγετε ένα όνομα για τη διαφήμισή σας, ώστε να μπορείτε να την αναγνωρίζετε εύκολα στο μέλλον.
  • Ταυτότητα Από την αναπτυσσόμενη λίστα, επιλέξτε την επαγγελματική σελίδα σας στο Facebook που έχετε δημιουργήσει.
  • Λογαριασμός Instagram Αν έχετε ξεχωριστό λογαριασμό στο Instagram, μπορείτε να τον επιλέξετε εδώ. Από προεπιλογή, θα χρησιμοποιηθεί η σελίδα σας στο Facebook, εκτός αν καθοριστεί διαφορετικά.

Ρύθμιση αγγελίας

Το Facebook σας δίνει τρεις επιλογές για να δημιουργήσετε τη διαφήμισή σας:

  • Δημιουργία διαφήμισης Ξεκινήστε από το μηδέν, προσθέστε εικόνες και βίντεο, γράψτε κείμενο και προσθέστε συνδέσμους-στόχους.
  • Χρησιμοποιήστε υπάρχουσες αναρτήσεις Επιλέξτε μια ανάρτηση στο Facebook που έχει ήδη δημοσιευτεί στη σελίδα σας και προωθήστε την ως έχει.
  • Χρήση creative hub mockup Δημιουργήστε μακέτες, μοιραστείτε τις με την ομάδα σας και κάντε προεπισκόπηση σε κινητές συσκευές ή υπολογιστές πριν από τη δημοσίευση. Όχι για αρχάριους.

Πώς να δημοσιεύσετε την πρώτη σας διαφήμιση στο Facebook

Για τους σκοπούς αυτού του σεμιναρίου, θα σας δείξω πώς να δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφήμιση από το μηδέν.

Μόλις επιλέξετε τη ρύθμισηΔημιουργία διαφήμισης” (επιλεγμένη από προεπιλογή), θα βρείτε παρακάτω μερικές επιλογές μορφοποίησης.

Το Facebook σάς επιτρέπει να προσθέσετε μια μόνο εικόνα ή βίντεο (αυτή είναι η πιο συνηθισμένη επιλογή), ένα καρουσέλ όπου μπορείτε να προσθέσετε πολλαπλές εικόνες και βίντεο με δυνατότητα κύλισης ή μια συλλογή που χρησιμοποιείται για την παρουσίαση μιας ολόκληρης συλλογής προϊόντων που έχετε να πουλήσετε.

Αν έχετε κάτι σημαντικό να μοιραστείτε ή θέλετε να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ακόμη και την επιλογήFullscreen Mobile Experience.

Αυτή η επιλογή είναι επίσης γνωστή ως Άμεση εμπειρία και σας επιτρέπει να δημιουργήσετε διαφημίσεις γρήγορης φόρτωσης που δεν ανακατευθύνουν το κοινό-στόχο σας σε έναν ιστότοπο αμέσως, αλλά αντίθετα εμφανίζουν τη διαφήμιση σε πλήρη οθόνη, όπου μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή τους πριν μεταφέρετε τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας.

Αφού επιλέξετε αυτές τις επιλογές, είναι επιτέλους καιρός να διασκεδάσετε με τη δημιουργική πλευρά της διαφήμισής σας.

  1. Προσθήκη πολυμέσων Ανεβάστε μια εικόνα ή ένα βίντεο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε.
  2. Πρωταρχικό κείμενο Πείτε στους χρήστες τι αφορά η διαφήμισή σας.
  3. Επικεφαλίδα (προαιρετική) Γράψτε μερικές λέξεις που πρέπει να τραβήξουν την προσοχή του κοινού.
  4. Περιγραφή Επεκτείνετε το κύριο κείμενό σας και δώστε μερικές ακόμη λεπτομέρειες σχετικά με τον ιστότοπο/το προϊόν σας.
  5. Προορισμός Επιλέξτε αν οι χρήστες θα πρέπει να ανακατευθυνθούν στην ιστοσελίδα σας, σε μια εκδήλωση στο Facebook που έχετε δημιουργήσει ή ακόμα και να τους αφήσετε να σας καλέσουν.
  6. Σύνδεσμος προβολής (προαιρετικό) Εάν η διεύθυνση URL που στοχεύετε είναι μεγάλη, μπορείτε να προσθέσετε την αρχική σας σελίδα ως σύνδεσμο προβολής, για παράδειγμα.
  7. Επέκταση κλήσης Ενεργοποιήστε αυτή τη λειτουργία αν θέλετε να εμφανίσετε ένα κουμπί κλήσης προς δράση στο κάτω μέρος της διαφήμισής σας και να επιτρέψετε στους χρήστες να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί σας.
  8. Κλήση σε δράση Επιλέξτε ένα κουμπί που θα εμφανίζεται δίπλα στη διαφήμισή σας.

Μετά από αυτές τις επιλογές, θα έχετε την ευκαιρία να προσθέσετε περισσότερες παραλλαγές στη διαφήμισή σας. Οι επιλογές γλωσσών σας επιτρέπουν να προσθέσετε χειροκίνητες μεταφράσεις ή να επιλέξετε να μεταφράζεται αυτόματα η διαφήμιση σε οποιαδήποτε γλώσσα της επιλογής σας.

Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πιο στοχευμένες διαφημίσεις στο facebook  που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν καλύτερα σε συγκεκριμένα κοινά.

Κατά τη δημιουργία της διαφήμισής σας, η δεξιά πλευρά της οθόνης θα ενημερώνεται συνεχώς και θα εμφανίζει μια προεπισκόπηση.

Ανά πάσα στιγμή, μπορείτε να επιλέξετε μια διαφορετική παραλλαγή για να δείτε πώς θα φαίνεται η διαφήμισή σας όταν προβάλλεται σε υπολογιστές, σε οθόνες κινητών τηλεφώνων και σε διαφορετικές τοποθετήσεις στο Facebook.

Αυτό θα σας επιτρέψει να προετοιμάσετε μια διαφήμιση που θα φαίνεται υπέροχη για όλους.

Μόλις μείνετε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα, ήρθε η ώρα να πατήσετε το κουμπίΔημοσίευση. Περιμένετε μερικά δευτερόλεπτα για να αποθηκεύσει το Facebook όλες τις ρυθμίσεις σας και τελειώσατε.

Κάθε δημοσιευμένη διαφήμιση στο Facebook πρέπει να εγκρίνεται από την πλατφόρμα. Συνήθως, αυτό γίνεται από ένα σύστημα που ελέγχει όλα τα μέρη της αγγελίας σας, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις, η αγγελία σας μπορεί να ελεγχθεί από ένα πραγματικό άτομο.

Αν όλα είναι εντάξει με το κείμενο και τα γραφικά σας, η διαφήμιση θα πρέπει να γίνει αποδεκτή μέσα σε μία ή δύο ώρες (σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φτάσει και τις 24 ώρες) και θα αρχίσει αυτόματα να προβάλλεται στο κοινό-στόχο σας.

Τι να κάνετε μετά τη δημοσίευση της πρώτης σας διαφήμισης στο Facebook

Συγχαρητήρια για τη δημοσίευση της πρώτης σας διαφήμισης στο Facebook! Έχετε κάνει τη δουλειά σας και τώρα ήρθε η ώρα το Facebook να κάνει τα μαγικά του και να φέρει τη διαφήμισή σας μπροστά σε χιλιάδες, αν όχι εκατομμύρια ανθρώπους.
 
Αν ανοίξετε το ταμπλό του Ads Manager, θα μπορέσετε να δείτε τη νέα σας διαφήμιση στη λίστα. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να αναζητήσετε είναι η κατάσταση της αγγελίας σας.
 
Μόλις δημοσιευτεί, η κατάσταση θα αλλάξει για να σας ενημερώσει ότι οι διαφημίσεις σας βρίσκονται υπό έλεγχο και μπορείτε να περιμένετε μια ειδοποίηση από το Facebook μόλις εγκριθεί.
Το επόμενο πράγμα που σας ενδιαφέρει φυσικά είναι τα αποτελέσματα. Ελέγξτε πόσα κλικ έχετε λάβει, ποιο είναι το κόστος ανά αποτέλεσμα, ποια είναι η τρέχουσα εμβέλεια (πόσοι άνθρωποι είδαν τη διαφήμισή σας), οι εντυπώσεις (πόσες φορές είδε κάθε άτομο τη διαφήμιση), οι ημερομηνίες, ο προϋπολογισμός και πολλά άλλα.
 
Εάν μετακινηθείτε στο τέλος του πίνακα, θα δείτε ένα μικρό εικονίδιο+. Εδώ, μπορείτε να ελέγξετε το αποτέλεσμα που θέλετε να βλέπετε στον πίνακα. Για παράδειγμα, αν δεν σας ενδιαφέρει η εμβέλεια, απλά απενεργοποιήστε την οθόνη.
 
Αν δεν έχετε ορίσει την ημερομηνία λήξης της διαφήμισής σας, μην ξεχάσετε να την απενεργοποιήσετε. Μπορείτε να το κάνετε αυτό ενεργοποιώντας το κουμπί που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της οθόνης, δίπλα στο όνομα της καμπάνιας σας.
 
Αυτή είναι επίσης η θέση όπου μπορείτε να επεξεργαστείτε την καμπάνια σας. Απλά κάντε κλικ στο κουμπί επεξεργασίας δίπλα στην καμπάνια, το σύνολο διαφημίσεων ή τη διαφήμισή σας και αλλάξτε ό,τι επιθυμείτε.
 
Συμπέρασμα
 
Το Facebook εξακολουθεί να είναι μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπου συχνάζουν εκατομμύρια άνθρωποι.
 
Αυτό σημαίνει ότι είναι εύκολο να βρείτε το κοινό-στόχο σας, το οποίο θα ενδιαφερθεί πραγματικά για αυτό που έχετε να προσφέρετε. Αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους για να διαφημιστείτε στο Facebook.
 
Αφού ακολουθήσετε αυτό το σεμινάριο, θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε την επαγγελματική σας σελίδα στο Facebook, να ρυθμίσετε τις χρεώσεις, να δημιουργήσετε την πρώτη σας απλή διαφήμιση στο Facebook και να τη μοιραστείτε με εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
 
Λάβετε υπόψη ότι αυτό είναι μόνο η αρχή. Η διαφήμιση στο Facebook , όπως και η διαφήμιση στο instagram μέσω του fb είναι εύκολη για να ξεκινήσετε, αλλά αν θέλετε να την κατακτήσετε, θα πρέπει να περάσετε μέρες στο ταμπλό διαχείρισης όλων των διαφορετικών επιλογών και λειτουργιών.
 
Φροντίστε να συνεχίσετε να μαθαίνετε και να πειραματίζεστε μέχρι να έχετε τα αποτελέσματα που θέλατε εξαρχής να προσεγγίσετε ανθρώπους που θα επισκεφθούν τον ιστότοπό σας και θα προβούν σε αγορές  ενώ μην ξεχνάτε να επισκέφτεστε την κατηγορία άρθρων μας σχετικά με το αντικείμενο της διαφήμισης στο διαδίκτυο κάνοντας κλικ εδώ
 
Rate this post

Must Read

spot_img