Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου, 2022
spot_img
ΑρχικήΔιαφήμιση στο internetMeta Ads-Manager. Τι είναι το Outcome-Driven Ad Experiences (ODAX)

Meta Ads-Manager. Τι είναι το Outcome-Driven Ad Experiences (ODAX)

Meta Ads-Manager

Η Αναβάθμιση του Meta Ads-Manager 

Η Meta προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στη διαδικασία των διαφημίσεων και των ad campaign γενικότερα. Με ανακοίνωση της, οι αλλαγές αυτές αφορούν τη λειτουργία του Ads Manager, προκειμένου να απλοποιηθεί ο τρόπος ρύθμισης των διαφημίσεων, ενισχύοντας την εστίαση σε πιο πρακτικές επιλογές και εργαλεία.

Outcome-Driven Ad Experience (ODAX)

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στο επίσημο site της η εταιρία και προκειμένου να γίνονται οι βέλτιστες ρυθμίσεις στις διαφημιστικές καμπάνιες από τους χρήστες, το νέο μοντέλο βασίζεται στο λεγόμενο Outcome-Driven Ad Experience (ODAX), δηλαδή Εμπειρίες Διαφήμισης Βάσει Αποτελεσμάτων.

Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν τα επιχειρηματικά τους αποτελέσματα και μέσω των κατάλληλων ρυθμίσεων θα μπορούν να δημιουργήσουν τη βέλτιστη ad campaign για την επίτευξη αυτού του επιθυμητού στόχου.

Τα νέα χαρακτηριστικά του Meta Ads-Manager

Η κύρια διαφορά, είναι η μείωση των αντικειμενικών επιλογών (Objectives) από 11 σε 6, προκειμένου να καταστεί σαφέστερο και ευκολότερο να επιτευχθεί ο κάθε στόχος ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις προωθητικές ενέργειες. Οι αντικειμενικές επιλογές που μειώθηκαν δε χάθηκαν αλλά συγχωνεύθηκαν. Με τον τρόπο αυτό, γίνεται προσπάθεια να μειωθεί η σύγχυση των χρηστών.

 

meta ads manager odax

 

  • Awareness: Brand awareness, Reach, Video views,
  • Traffic παραμένει ως έχει
  • Engagement: Engagement, Video views, messages, conversions,
  • App promotion: App installs
  • Leads: Lead generation, messages, conversions,
  • Sales: Conversions, catalogue sales, store traffic

 

meta ads-manager-html.gr

 

Η Meta λέει ότι οι αλλαγές, οι οποίες θα επηρεάσουν ως επί το πλείστο όσους μέσω  χρησιμοποιούν conversion campaigns, messages και videos views campaign.

Δυναμικές αλλαγές 

Η Meta κάνει την αρχή και θέλει να επηρεάσει τη διαδικασία διαφημίσεων στο Facebook και στο Instagram και θα είναι η αρχή για να παρουσιάσει μελλοντικά το Cross-Channel Conversion Optimization, μιλώντας δηλαδή για τη βελτιστοποίηση των conversions στο website, e-shop, app.

Γίνεται αντιληπτό ότι υπάρχει συνεχής μεταβολή στο κομμάτι των διαφημίσεων βάσει τον επιθυμητό στόχο. Οι διαδικασίες απλοποιούνται και με σκοπό να ευθυγραμμιστούν πλήρως με τον στόχο και τα αποτελέσματα που θέλει ο χρήστης.

Τα metrics συγχωνεύονται και εκεί πλέον αλλάζει και επαναπροσδιορίζεται η στρατηγική των χρηστών με βάση τα νέα δεδομένα.

Θα υπάρξει ευρύτερος αντίκτυπος για τους διαφημιστές κοινωνικών δικτύων;

Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε εάν και άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα ακολουθήσουν το παράδειγμά τους και θα προσαρμόσουν επίσης τις δυνατότητες στόχευσής τους. Μέχρι στιγμής, το Meta έχει δει μεγαλύτερη πίεση στα έσοδα του από άλλες πλατφόρμες.

Χωρίς να αναθεωρηθεί και ενδεχομένως να μειωθεί η ευαισθησία στόχευσής τους σε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης κινδυνεύουν να δεχθούν τον ίδιο έλεγχο και κριτικές που έχει δεχθεί κατά καιρούς το Facebook.

Μπορείτε να περιμένετε ότι στο εγγύς μέλλον, θα περιορίσουν τη στόχευσή τους μακριά από προσωπικά δεδομένα αφού η συμμόρφωση των εταιρειών με τον ευρωπαικό κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων γνωστού με τα αρχικά gdpr αποτελεί προτεραιότητα των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων 

Η Meta δεν έχει δηλώσει εάν προβλέπει περαιτέρω προσαρμογές στόχευσης ή εάν αυτή θα είναι η μόνη προσαρμογή στο άμεσο τουλάχιστον μέλλον.

Ιστορικά, αυτά τα διαφημιστικά οχήματα  που κάνουν χρήση μεγάλων δεδομένων και έτσι επιτρέπουν υψηλό επίπεδο ακρίβειας στόχευσης και παρέχουν αναλυτικές πληροφορίες χρησιμοποιώντας δημογραφικές, κοινωνικοοικονομικές και άλλες παραμέτρους είναι ιδιαίτερα ελκυστικά για τους διαφημιστές στο internet και ως εκ τούτου ιδιαίτερα προσοδοφόρα

Εάν αυτά τα προγράμματα αναπαραγωγής δεν αντιμετωπίσουν άμεσα όμως την ευαισθησία της αναλυτικής στόχευσης διαφημίσεων και των αναφορών υπό το φως των παραπάνω εξελίξεων, ενδέχεται να αναγκαστούν να το κάνουν (μόλις οι επιπτώσεις από την κατάργηση των cookie αποκτήσουν δυναμική).

Από τα κοινωνικά ζητήματα που οφείλονται στη δημιουργία προφίλ έως τη μεγαλύτερη τάση των ανησυχιών για το απόρρητο των δεδομένων, οι διαφημιστικές πλατφόρμες και οι διαφημιστές πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν ευαίσθητα θέματα και να προσαρμοστούν ανάλογα στις εξελίξεις.

Εάν σου άρεσε κάνε like, follow and share στη σελίδα μας!

Πηγή: Meta for Developers

Rate this post
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Must Read

spot_img