Μπορούν οι κοινωνικές διαφημίσεις να καταφέρουν περισσότερα από τις διαδικτυακές;
Οι διαφημιστές είναι σε μια ατέρμονη αναζήτηση για να βρουν τον καλύτερο τρόπο για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους. Στον διαδικτυακό χώρο, όπου η διαφήμιση μπορεί να μετρηθεί γρήγορα και να αξιοποιηθεί, έχουμε δει μια ραγδαία εξέλιξη από τις πιο βασικές μορφές διαφήμισης σε όλο και πιο πολύπλοκα και στοχευόμενα μηνύματα.
Από τις πρώτες κιόλας μέρες των διαφημιστικών μπάνερ, περάσαμε γρήγορα από τα απλά στατικά πανό, σε κινούμενα σχέδια, και στη συνέχεια σε μονάδες διαφημίσεων που προσφέρουν μεγαλύτερη λειτουργικότητα όπως drop-down μενού, φόρμες και πεδία για email. Έπειτα ήρθαν τα στοιχεία κατάδειξης και οι επεκτάσιμες μονάδες, τα οποία εξακολουθούν να είναι δημοφιλή με τους διαφημιστές, που ακολουθήθηκαν από streaming video, ήχο και ακριβά γραφικά που πραγματοποιήθηκαν με την ευρυζωνικότητα.
Αλλά οι διαδικτυακοί διαφημιστές εξακολουθούν να είναι απογοητευμένοι, επειδή οι καταναλωτές δεν δίνουν πάντα προσοχή, ακόμη και με αυτές τις εξελιγμένες μορφές. Στην πραγματικότητα, πολλές από τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης στο ίντερνετ πάσχουν από χαμηλά σκορ επηρεασμού του κοινού – όπως μετράται με τα κλικ – επισκέψεις.
Για την καταπολέμηση αυτού του προβλήματος, οι διαφημιστές συνήθως ανεβάζουν τις εντυπώσεις των μέσων ενημέρωσης για να ξεπεράσουν τη χαμηλή απόδοση των διαφημίσεων, και, στη συνέχεια, τη βελτιστοποιούν συνεχώς το δημιουργικό κομμάτι για να αυξηθεί την εμπλοκή. Αλλά στο τέλος, οι έμποροι παρατηρούν πολύ λίγες επισκέψεις από το ακροατήριο που είχε εκτεθεί σε διαφημίσεις τους.
Μπορούν οι κοινωνικές διαφημίσεις να βελτιώσουν την εμπειρία;
Έχουμε τώρα μια νέα εξέλιξη στην online διαφήμιση – που θα μπορούσε να κάνει τη διαδικτυακή διαφήμιση πιο διαδραστική, εν μέρει, επειδή μπορεί να αντικαταστήσει ακόμη και τον έμπορο ως πηγή αποστολής του μηνύματος.
Αυτό λέγεται κοινωνική διαφήμιση. Οι κοινωνικές διαφημίσεις αφορούν την εισχώρηση του κοινωνικού περιεχομένου και ενός κοινωνικό γραφήματος του χρήστη απευθείας στην ίδια την μονάδα της διαφήμισης.
Τώρα, οι διαφημιστές μπορούν να χτίσoυν κοινωνικές λειτουργίες στις μονάδες διαφημίσεων – όταν και όπου χρειάζεται. Και το φάσμα των δυνατοτήτων είναι τόσο ευρύ όσο και ο χώρος της κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε να διαβάσετε για τους social media influence marketing περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ
social-media-influencersΜερικά παραδείγματα; Πώς σας φαίνεται η έναρξη μιας συζήτησης στο πλαίσιο της μονάδας διαφημίσεων; Ή η προβολή νέων βαθμολογιών και σχολίων από την μονάδα διαφήμισης;Γιατί να μην είναι ικανή μια κοινωνική διαφήμιση να στείλει ένα κουπόνι σε ένα φίλο για μία προσφορά σε ένα κατάστημα και να προσκαλέσει αυτόν τον φίλο μαζί στη βόλτα για ψώνια; Ή να υπάρχει μία μονάδα διαφήμισης που να σας λέει ότι ο φίλος σας προτείνει μια συγκεκριμένη ταινία;
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η κοινωνική διαφήμιση δεν είναι απλά η διαδικτυακή διαφήμιση στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, που είναι περίπου η τοποθέτηση παλαιότερων μορφών διαφήμισης σε ένα κοινωνικό περιβάλλον; το πρόβλημα με αυτές, βέβαια, είναι ότι οι διαφημίσεις αποσπάσουν την προσοχή των ανθρώπων από την κοινωνικοποίηση.
Αντίθετα, οι κοινωνικές διαφημίσεις επεκτείνουν και να ενισχύουν την κοινωνική εμπειρία – και αυτές οι εμπειρίες μπορούν να τοποθετηθούν τόσο σε κοινωνικό όσο και σε μη-κοινωνικό περιβάλλον.
Τόσο η εταιρία όσο και ο καταναλωτής μπορούν να ανεβάσουν περιεχόμενο σε κοινωνικές διαφημίσεις, η εταιρία μπορεί να ωθήσει το περιεχόμενο από μια τοποθεσία του διαδικτύου στην μονάδα διαφήμισης, όπως η δημοσίευση των πιο πρόσφατων κριτικών για το προϊόν, ή ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει την κοινωνική διαφήμιση για να ξεκινήσει μια διαδραστική εμπειρία με την εταιρία.
Σκεφτείτε να ανεβάζετε μια φωτογραφία σε μια κοινωνική διαφήμιση, η οποία στη συνέχεια θα εμφανίζεται στην σελίδα κοινότητας στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Ποια είναι η υπόσχεση της κοινωνικής διαφήμισης;
Με την έγχυση κοινωνικών χαρακτηριστικών στην εμπειρία διαφήμισης, οι κοινωνικές διαφημίσεις σπάνε το καλούπι της παραδοσιακής διαφήμισης και προσφέρουν στους εμπόρους την υπόσχεση μεγαλύτερου κοινού, επηρεασμού και ανταπόκρισης σε σχέση με την κλασσική διαδικτυακή διαφήμιση.
Ας δούμε τα τέσσερα χαρακτηριστικά που μπορούν να κάνουν τις κοινωνικές διαφημίσεις ξεχωριστές:
Σχετικές.
Σκεφτείτε τις αξιολογήσεις και τις κριτικές προϊόντων. Μια κοινωνική διαφήμιση που περιέχει τις τελευταίες αξιολογήσεις προϊόν αποκτά μία δυναμική “πραγματικού χρόνου”, η οποία αυξάνει το ενδιαφέρον της διαφήμισης. Οι κοινωνικές διαφημίσεις γίνονται πολύ σχετικές όταν οι αξιολογήσεις οριοθετούνται στην ίδια την τοποθέτηση. Για παράδειγμα, μία αλυσίδα ξενοδοχείων μπορεί να τοποθετήσει κοινωνικές διαφημίσεις σε ιστοσελίδες ταξιδιωτικού περιεχομένου όπου το κοινό θα είναι δεκτικό σε σχόλια για τις παροχές του ξενοδοχείου.
Ακόμα καλύτερα, σκεφτείτε μια ακόμα πιο σχετική φόρμα, όπως όταν εμφανίζεται μια κοινωνική διαφήμιση σε έναν ιστότοπο αξιολογήσεων όπως το TripAdvisor, μια ιστοσελίδα σύγκρισης ξενοδοχείων όπου οι καταναλωτές αναζητούν ενεργά κριτικές και πληροφορίες για ξενοδοχεία.
Δραστικές.
Τι αν μπορούσατε να εισάγετε ένα διαγωνισμό φωτογραφίας ανεβάζοντας μια φωτογραφία απευθείας σε μια μονάδα διαφήμισης; Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να κάνετε κλικ πάνω σε μια ιστοσελίδα διαγωνισμού και να εγγραφείτε – όλα αυτά θα μπορούσαν να γίνουν στο πλαίσιο της κοινωνικής διαφήμισης. Φυσικά, τις φωτογραφίες θα μπορούσε να τις δει κάποιος στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού, μαζί με τις άλλες καταχωρήσεις που γίνονται από τους διαγωνιζόμενους σε όλο το διαδίκτυο.
Με τον τρόπο αυτό, η κοινωνική διαφήμιση ενισχύει τον διαγωνισμό σε αντίθεση με την ιστοσελίδα του διαγωνισμού βασιζόμενη στη δημιουργία κυκλοφορίας για την επιτυχία της. Οι διαδικτυακές εταιρείες προσφορών θα μπορούσαν να λάβουν γνώση.
Διαδραστικές.
Οι κοινωνικές διαφημίσεις μπορούν να παρέχουν ένα μέσο άμεσης αλληλεπίδρασης με την εταιρία ή τους πελάτες της. Μια κοινωνική διαφήμιση θα μπορούσε να υποστηρίξει ένα στοιχείο συνομιλίας εντός της μονάδας διαφήμισης, παρέχοντας άμεση εξυπηρέτηση των πελατών. Οι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου και οι παροχείς υπηρεσιών υψηλής ποιότητας μπορεί να βρουν ότι αυτό το χαρακτηριστικό απευθύνεται στους πελάτες τους ή ακόμη και ότι τους διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Επιπλέον, αυτές οι αλληλεπιδράσεις μπορούν να αρχειοθετηθούν σε μία επώνυμη ιστοσελίδα ή μικρό-σελίδα, όπου οι πελάτες μπορούν να συνεχίσουν τη συνομιλία.
Προσωπικές.
Τέλος, και εδώ είναι το πραγματικά συναρπαστικό μέρος – καθώς η κοινωνική διαφήμιση ωριμάζει, υπάρχει η δυνατότητα να προσφέρει μεγαλύτερο βαθμό εξατομίκευσης μέσα στην ίδια την ανταλλαγή μηνυμάτων, όπου η μονάδα ενσωματώνει τα κοινωνικά δίκτυα. Μέρος αυτού γίνεται ήδη στο Facebook, όπου μια μονάδα διαφήμισης λέει σε όλους τους φίλους σας ότι είστε οπαδός μιας επώνυμης σελίδας. Αλλά φανταστείτε να προχωρήσουμε πέρα από αυτό.
Τι αν μπορούσατε να δείτε ένα τρέιλερ για μια νέα ταινία και στη συνέχεια να καλέσετε μερικούς φίλους σας στο Facebook να πάτε να την δείτε – όλα μέσω της μονάδας διαφήμισης; Τι αν η διαφήμιση ήταν στοχευόμενη με βάση στοιχεία κοινωνικού γραφήματος; Εκεί είναι όπου η διαφήμιση συναντά πραγματικά το κοινωνικό γράφημα.
Είτε ο στόχος της διαφήμισης είναι το μεγαλύτερο κοινό, η εμπλοκή ή η αντίδραση, οι κοινωνικές διαφημίσεις προσφέρουν τώρα στους εμπόρους ένα νέο τρόπο για να ξεφύγουν από το τυπικό μοντέλο της διαδικτυακής διαφήμισης.
Στα πλαίσια αυτά σαν dreamweaver.gr δημιουργήσαμε το dreamweavermediagroup.gr με σκοπό να παρέμβουμε δυναμικά δημιουργώντας τις δικές μας υποδομές και δίκτυα συνεργασίας για να ανταπεξέλθουμε στις νέες διαφημιστικές ανάγκες της εποχής μας. Επιπρόσθετα μπορείτε να δείτε τις προτάσεις μας για διαφήμιση στο internet κάνοντας κλικ εδώ
Μπορείτε