Σάββατο, 3 Ιουνίου, 2023
spot_img
ΑρχικήΚατασκευή eshop με opencartΚατηγορίες προϊόντων στο opencart

Κατηγορίες προϊόντων στο opencart

Για να καταλάβετε καλύτερα τι είναι το OpenCart, πώς λειτουργεί και τι να κάνετε, θα σας καθοδηγήσουμε σε κάθε μενού και υποκατάλογο επιλογών του πίνακα διαχείρισης. Θα ξεκινήσουμε με το πρώτο: Κατάλογος (Catalog). Αυτό είναι το σημείο όπου μπορείτε να τροποποιήσετε το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως τις κατηγορίες προϊόντων, τα προϊόντα και τις σελίδες πληροφοριών.

Κατάλογος του opencart

Κατηγορίες (Categories)

Οι κατηγορίες των προϊόντων σας καθορίζουν πόσο οργανωμένα θα είναι τα προϊόντα σας. Εδώ θα περάσετε αρκετό χρόνο όταν δημιουργείτε το κατάστημά σας από το μηδέν. Οι κατηγορίες παρατίθενται σύμφωνα με τη Σειρά Ταξινόμησης (Sort Order) που μπορείτε να εκχωρήσετε από μόνοι σας, έτσι ώστε η λίστα σας να είναι πιο διαρθρωμένη και εύχρηστη.

Κάντε κλικ στο εικονίδιο Δημιουργία (+) για να δείτε τις επιλογές δημιουργίας κατηγοριών. Θα εμφανιστούν τρεις ξεχωριστές καρτέλες: Γενικά (General), Δεδομένα (Data) και Σχεδιασμός (Design).

Αυτό είναι το σημείο όπου μπορείτε να επιλέξετε ένα όνομα για την κατηγορία του προϊόντος σας (π.χ. Ανδρικά ενδύματα, Υπολογιστές & φορητοί υπολογιστές). Από κάτω, έχετε ένα πλούσιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου για την συγγραφή περιγραφής της κατηγορίας. Γράψτε μερικές χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα της κατηγορίας και χρησιμοποιήστε αυτή την ευκαιρία για να συμπεριλάβετε μερικές από αυτές τις μαγικές λέξεις-κλειδιά.

Αν θέλετε οι κατηγορίες των προϊόντων σας να σας βοηθήσουν με το SEO (κάτι το οποίο μπορούν να κάνουν), το όνομα και η περιγραφή της κατηγορίας είναι από τα πιο σημαντικά πεδία. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο προσθήκης μερικών long-tail keywords που θα σας βοηθήσουν με πιο συγκεκριμένες αναζητήσεις χρηστών και μικρότερο ανταγωνισμό.

Κατηγορίες Προϊόντων

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

Η ενότητα των κατηγοριών αποτελεί πολύ σημαντικό εργαλείο για τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων. Η βελτιστοποίηση σελίδας αποτελεί το πρώτο βήμα για την προώθηση σελίδας στο google. Το σημαντικό στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων είναι να περιέχεται η λέξη κλειδί στα σημαντικά σημεία της ιστοσελίδας. Όταν έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρονικό κατάστημα τα σημαντικά σημεία του eshop είναι ο τίτλος, η περιγραφή και οι ετικέτες. Όλα αυτά μπορούμε να τα διαχειριστούμε μέσα από την ενότητα των κατηγοριών. Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδας στην περίπτωση του eshop συνίσταται σε δυο άξονες: ο πρώτος άξονας αφορά βελτιστοποίηση των κατηγοριών και ο δεύτερος άξονας αφορά τη βελτιστοποίηση των προϊόντων. Εδώ βέβαια οφείλουμε να τονίσουμε οτι η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων έχει πολλές παραμέτρους και δεν είναι τόσο απλό ζήτημα. Όμως αν προσέξει κάποιος αυτές τις απλές συμβουλές, δηλαδή να υπάρχει η λέξεη κλειδί σε τίτλο, πειγραφή και ετικέτες, τότε έχιε καταφέρει να κάνει μεγάλο μέρος της βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας για το ηλεκτρονικό του κατάστημα. Καλό είναι αυτή η πληροφορία να λαμβάνεται υπόψη κατά την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος και όχι αφού αυτό μπει σε λειτουργία. Διότι το στάδιο της εισαγωγής των κατηγοριών και των προϊόντων αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων του eshop.

Προώθηση ιστοσελίδας

Όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενη ενότητα, το σημαντικότερο βήμα για την προώθηση ιστοσελίδας είναι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας. Όταν κατασκευάζουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θέλουμε να προωθήσουμε τις σελίδες τόσο των προϊόντων όσο και των κατηγοριών. Η προώθηση ιστοσελίδας συνίσταται σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία συνδέσμων προς τα άρθρα και τις κατηγορίες. Οι σύνδεσμοι αυτοί πρέπει να περιέχουν τις λέξεις κλειδιά στο κείμενο άγκυρα και στο alternative text. Πριν προχωήσουμε στην προώθηση σελίδας θα πρέπει να έχουμε κάνει τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις σελίδες που θα προωθήσουμε. Δεν είναι απαραίτητο να κάνουμε βελτιστοποίηση και προώθηση σελίδας για όλες τις κατηγορίες και όλα τα προϊόντα του ιστότοπου. Το σημαντικό όμως είναι να έχουμε κάνει βελτιστοποίηση στις σελίδες που θα προωθήσουμε. Εδώ πάλι οφείλουμε αν αναφέρουμε οτι η προώθηση ιστοσελίδας δεν είναι τόσο απλή όσο την περιγράφουμε εδώ, Υπάρχουν πάνω από 200 παράμετροι που εξετάζει το google προκειμένου να αποφασίσει ποιές ιστοσελίδες θα εμφανίσει στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Όμως αν προσέξουμε αυτά τα απλά πραγματάκια που περιγράφουμε εδώ για τη βελτιστοποίηση και την προώθηση ιστοσελίδων, τότε θα έχουμε κάνει το πρώτη βήμα για την προώθηση της σελίδας μας.

Η καρτέλα Data σας επιτρέπει να κάνετε περαιτέρω βελτιώσεις στην κατηγορία, όπως προσθέτοντας μια εικόνα, φίλτρα και υποκατηγορίες ή να την διαχωρίσετε σε σειρές (rows) και στήλες (columns).

Στήλες κατηγοριών

Γραμμές Κατηγοριών

Στην επιλογή Σχεδιασμός (Design) μπορείτε να παρακάμψετε οποιαδήποτε διάταξη επιλέξετε για την κατηγορία που δημιουργείτε ή επεξεργάζεστε. Αυτό σας επιτρέπει να προσθέσετε ενότητες σε διατάξεις που μπορεί να αντιστοιχιστούν με μία μόνο κατηγορία, αντί με όλες.

Εισαγωγή Κατηγορίας

Σχεδιασμός Ιστοσελίδων

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την οργάνωση του ιστότοπου, το μενου, τις μπάρες, τα γραφικά, ώστε να δίνει στον επισκέπτη την πληροφορία που θέλει. Αυτό είναι η κατασκευή ιστοσελίδας: να φτιάξουμε έναν ιστότοπο που να ικανοποιεί τον επισκέπτη. Στην περίπτωση της κατασκευής eshop στο σχεδιασμό των ιστοσελίδων αναγκαστικά περιλαμβάνεται η τοποθέτηση των κατηγοριών. Άλλιώς θα σχεδιάσουμε έναν ιστότοπο με 20 κύριες κατηγορίες, και αλλιώς θα κάνουμε την κατασκευή ιστοσελίδας με 2-3 κύριες κατηγορίες. Αυτό δεν αφορά μόνο το σχεδιασμό eshop, αλλά αναφερόμαστε στην κατασκευή ιστοσελίδων γενικότερα. Ένα από τα πρώτα πράγματα που προσέχουμε στην κατασκευή ιστοσελίδων είναι να μην είναι πολύ φορτωμένος ο ιστότοπος. Επίσης δεν θέλουμε να κατασκευάσουμε site που να είναι άδειο, χωρίς σημαντικές πληροφορίες στην κεντρική του σελίδα. Στην περίπτωση του ηλεκτρονικού καταστήματος οι κατηγορίες του menu είναι οι κατηγορίες προϊόντων. Εϊναι σημαντικό όταν κατασκευάζουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα, πριν βάλουμε προϊόντα και κατηγορίες να έχει γίνει σωστά ο σχεδιασμός ιστοσελίδων ώστε το αποτέλεσμα να ειναι ευχάριστο για τον επισκέπτη.

Κατασκευή eshop

Αυτό το άρθρο που διαβάσετε αυτή τη στιγμή είναι ίσως το σημαντικότερο άρθρο για την κατασκευή eshop. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελείται κατά κύριο λόγο από κατηγορίες και προϊόντα. Όταν ξεκινάμε τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας οτι θα πρέπει να παρουσιάζουμε τα προϊόντα και τις κατηγορίες με τον καλύτερο τρόπο. Όσο πιο φιλικό στο χρήστη. Στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος μεγάλο ποσοστό του χρόνου και του κόστους κατασκευής οφείλεται στην καταχώρηση προϊόντων και κατηγοριών. Είτε ο ιδιοκτήτης το κάνει μόνος του είτε το αναθέσει στην εταιρεία που θα κάνει την κατασκευή e-shop. Διότι ακόμα και ο ιδιοκτήτης να κάνει μόνος του την καταχώρηση, πάλι θα χρειασατεί να αφιερώσει πόρους, χρόνο και κόπο. Αν θέλουμε να μειώσουμε το κόστος της κατασκευής eshop τότε εκπαιδεύουμε τον ιδιοκτήτη του eshop ώστε να κάνει ο ίδιος την καταχώρηση των προϊόντων. Όποιο και αν είναι το πλήθος των προϊόντων, όποιες και να είναι οι ειδικές απαιτήσεις κατά τη δημιουργία eshop, το σημαντικό είναι να επιλέξετε εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος με μεγάλη εμπειρία και πολλά χρόνια παρουσίας στην αγορά κατασκευής ιστοσελίδων. Η dreamweaver.gr αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση για την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος.

Σεμινάριο e-commerce

Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα μάθετε εύκολα και γρήγορα μέσα από ένα σεμινάριο e-commerce. Η εταιρεία dreamweaver.gr διοργανώνει σεμινάρια elearning στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά. Σε ένα σεμινάριο e-commerce έχετε τη δυνατότητα όχι μόνο να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας πάνω στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και να αποκτήσετε σφαιρικές γνώσεις παίρνοντας από την εμπειρία του εκπαιδευτή αλλά και τη συνεργασία με τους άλλους εκπαιδευόμενους. Ένα σεμινάριο elearning στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί απαραίτητο εφόδιο για τον ιδιοκτήτη eshop που θέλει να προχωρήσει σωστά το ηλεκτρονικό του κατάστημα. Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε για τα σεμινάρια e-commerce.

Opencart hosting

Ένα από τα θέματα που θίγονται στο σεμινάριο e-commerce είναι και το ζήτημνα του opencart hosting. Ναι μεν δημιουργήσατε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, ποιός όμως θα σας εγγυηθεί την αδιάκοπη λειτουργία του; Η φιλοξενία αποτελεί πολύ σσημαντικό παράγοντα για κάθε ιστότοπο. Πόσο μάλλον η φιλοξενία για ένα eshop για το οποίο θέλουμε γρήγορη και αδιάκοπη λειτουργία. Το opencart hosting έχει κάποιες ειδικές απαιτήσεις, ειδικότερα στην περίπτωση που έχουμε σύνδεση με skroutz και bestprice. Μπορείτε να ενημερωθείτε για θέματα opencart hosting πατώντας εδώ:
http://hoster.gr/opencart-hosting/.

Ψηφιακό Marketing

Όταν ξεκινάτε την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος καλό είναι να λαμβάνετε υποψη όλα τα βήματα που θα ακολουθήσουν, από την κατοχύρωση του domain μέχρι την κερδοφορία του eshop. Το Ψηφιακό Marketing είναι ένα βήμα που το αγνοούν πολλοί ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων. Αυτό όμως αποτελεί λάθος, διότι η έλλειψη γνώσεων Internet Marketing ενδέχεται να σας στερήσει κάποιους πελάτες, ή για την ακρίβεια κάποια target group πελατών. Το Ψηφιακό Marketing συνοψίζει το σύνολο των τεχνικών προώθησης και διαφήμισης που θα σς φέρουν κοντά στο αγοραστικό κοινό σας. Προτείνουμε να ενημερωθείτε πάνω στο Ψηφιακό Marketing και σε τεχνικές Internet Marketing.

Rate this post

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Must Read

spot_img