Αυθεντία και Κύρος. Λέξεις κλειδιά στην προώθηση μιας ιστοσελίδας
Δεν περνάει ούτε μία εβδομάδα στο blog μας που να μην επιμελούμαστε και να μην μοιραζόμαστε τα γεγονότα, τις απόψεις, τα αποσπάσματα, ακόμη και το περιεχόμενο άλλων ανθρώπων, μέσω των infographics (πληροφοριακών γραφημάτων) , video και άλλων δημοσιεύσεων.
Ωστόσο, δεν είμαστε μία σελίδα επιμέλειας του περιεχομένου άλλων ανθρώπων. Το να μοιράζεσαι τις ιδέες άλλων ανθρώπων δε σε κάνει αυθεντία αλλά αναγνωρίζει και ενισχύει την αυθεντία του συγγραφέα.
Αλλά… η ενίσχυση, ο σχολιασμός, η κριτική, η απεικόνιση και η καλύτερη επεξήγηση του περιεχομένου άλλων ανθρώπων, όχι μόνο αναγνωρίζει και ενισχύει το κύρος τους … ενισχύει επίσης και το δικό σας και είναι σημαντικός παράγοντας στην προσπάθεια προώθησης της ιστοσελίδας σας και διαφήμισης της στο διαδίκτυο γιατί απλά τονίζει την διαφορά σας με τον ανταγωνισμό.
Όταν βρίσκω περιεχόμενο online που είναι πολύτιμο για το κοινό μας, αφιερώνω χρόνο για να το αναλύσω προσεκτικά και να παρέχω λεπτομέρειες που ξέρω ότι θα εκτιμήσει το κοινό μας. Δεν είναι αρκετό, για παράδειγμα, να δημοσιεύσεις ένα infographic (πληροφοριακό γράφημα) που κάποιος άλλος σχεδίασε. Θέλω να μοιραστώ αυτό το infographic (πληροφοριακό γράφημα) και να παρέχω μια εμπεριστατωμένη ανάλυσή του που είναι μοναδική και προσδιορίζει την εμπειρία μου.
Τι είναι η Αυθεντία;
Ορισμός: Η επιβεβαιωμένη αξία κάποιου που ξέρει πολλά για κάτι ή που τον σέβονται ή τον υπακούνε άλλοι ανθρώποι.
Με βάσει αυτόν τον ορισμό, υπάρχουν τρεις προϋποθέσεις για την αυθεντία:
1. Εξειδίκευση – το πρόσωπο που γνωρίζει πολλά και εκθέτει τις γνώσεις του.
2. Εμπιστοσύνη – το άτομο που εμπιστεύεται αυτή του τη γνώση όταν τη μοιράζεται.
3. Αναγνώριση – άλλοι εμπειρογνώμονες που επισημαίνουν την εμπειρογνωμοσύνη που ένα άτομο προβάλει με αυτοπεποίθηση.
Το αναμάσημα των πρωτότυπων ιδεών άλλων ανθρώπων ποτέ δεν θα σας κάνει αυθεντία. Παρόλο που μπορεί να δείχνει ότι έχετε κάποια εμπειρογνωσία, δεν παρέχει καμία εικόνα για την αυτοπεποίθησή σας. Ούτε και θα οδηγήσει στο να αναγνωριστείτε από τους συναδέλφους σας.
H αυθεντία είναι κρίσιμη για τη διαδρομή του πελάτη, επειδή οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις αναζητούν την εξειδίκευση για να τους βοηθήσει και να τους ενημερώσει για την απόφαση της αγοράς τους. Με απλά λόγια, αν παραθέτετε κάποιον άλλο, ο αγοραστής θα θεωρήσει την αρχική πηγή ως αναγνωρισμένη αυθεντία – όχι εσάς.
Γίνετε η Αυθεντία
Αν θέλετε να αναγνωρίζεσται ως αυθεντία, γίνετε η αυθεντία. Δεν πρόκειται να το πετύχετε αν στέκεστε πίσω από τις ιδέες άλλων ανθρώπων. Εκφράστε τις μοναδικές σας απόψεις. Δοκιμάστε και υποστηρίξτε τις ιδέες σας με την έρευνα και την τεκμηρίωση. Στη συνέχεια, μοιραστείτε αυτές τις ιδέες σε σελίδες του κλαδου που σας επιτρέπουν να συμμετέχετε. Κάθε εκδότης επιδιώκει πάντα την μοναδική προοπτική – είναι ένα εύκολο βήμα.
Το αποτέλεσμα του να μοιράζεστε την εμπειρία σας είναι ότι τώρα είστε στο ίδιο επίπεδο με τους κορυφαίους συναδέλφους του κλάδου σας, χωρίς να παραβλέπεσται ενώ στέκεστε πίσω τους. Καθώς χτίζετε την αναγνώριση και μοιράζεστε με αυτοπεποίθηση την εμπειρία σας, θα διαπιστώσετε ότι σας εμπιστεύονται και σας αντιμετωπίζουν αρκετά διαφορετικά. Οι συνάδελφοί σας θα σας αναγνωρίσουν και θα μοιραστούν την συνεισφορά που παρέχετε.
Και όταν θεωρηθείτε αυθεντία, η επιρροή σας στην απόφαση μιας αγοράς γίνεται πολύ ευκολότερη. Φυσικά και χρειάζεται χρόνο. Η ενημέρωση του blog μας αλλά και των βιντεοπαρουσιάσεων μας είναι μια συνεχής και επίπονη προσπάθεια. Πιστεύουμε όμως ότι αν έχετε έρθει σε αυτή την σελίδα και έχετε διαβάσει κάποια από τα άρθρα μας ότι ο κόπος μας αυτός ήδη έχει ανταμειφθεί επαρκώς.