Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου, 2022
spot_img
ΑρχικήBusiness, DigitalGoogle Trends τι ειναι

Google Trends τι ειναι

Google Trends τι ειναι

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΑ GOOGLE TRENDS ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΑΣ ΙΔΕΑ.

(Google Trends. Tι αναζητούν οι χρήστες σε όλο τον κόσμο).

Google Trends τι ειναι: ‘Όταν κάνετε αναζήτηση για μία νέα επιχειρηματική ιδέα, τα google trends είναι ένα από τους πιο σημαντικούς πόρους, για την ανάλυση της αγοράς.

Είτε είστε στην διαδικασία δημιουργία ενός business plan (μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα από business plan εδώ )  είτε γιατί σκοπεύετε να δημιουργήσετε μια startup είτε απλά κάνετε ένα marketing plan – ανάλυση αγοράς για ένα υπάρχον eshop ή μια ιστοσελίδα το Google Trends θα σας δώσει πολύτιμη πληροφόρηση που πριν από αυτό θα χρειαζόταν να αγοράσετε πανάκριβα reports  – έρευνες από εξειδικευμένες εταιρείες.

Εδώ θα βρείτε 5 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο αυτό, για να πάρετε πληροφορίες, οι οποίες μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεστε την ιδέα σας.

Google Trends τι ειναι

1. Ποιες είναι οι τάσεις στην πάροδο του χρόνου

Η πιο απλή και τυπική χρήση των τάσεων είναι να δείτε πώς αλλάζει ο όγκος αναζήτησης Google για την ιδέα σας με την πάροδο του χρόνου.

Απλώς βάλτε την ομάδα αναζήτησής σας και αλλάξτε το φίλτρο ημερομηνίας στη μεγαλύτερη διαθέσιμη περίοδο (2004 τη στιγμή της σύνταξης).

Μπορείτε να δείτε εδώ, η δοκιμή A/B βρίσκεται σε σταθερή πορεία ανάπτυξης τα τελευταία 15 χρόνια!

Google Trends τι ειναι
Google Trends τι ειναι

Πράγματα που πρέπει να προσέξετε εδώ:

Αύξηση ή πτώση: ποια είναι η τάση της αγοράς σας; Αυτό σχετίζεται με κάποια άλλη τάση;
Σταθερό ή αιχμηρό: ένα γράφημα με αιχμή που ανεβαίνει και κατεβαίνει από το 0 στο 100 υποδηλώνει πολύ χαμηλό όγκο αναζήτησης.
Εποχικότητα: είναι ορισμένες εποχές του χρόνου πιο σχετικές με την αναζήτησή σας;
Βασικά συμβάντα: ορισμένα σημεία καμπής, όπου άλλαξε η ένταση

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι όλα τα γραφήματα είναι σχετικά, δηλαδή σε σχέση με τη μέγιστη ένταση που επιτυγχάνεται σε αυτό το χρονικό παράθυρο.

Με αυτόν τον τρόπο όλες σας οι προωθητικές ενέργειες για την ιστοσελίδα και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για την google και τις άλλες μηχανές αναζήτησης αποκτούν ένα σημείο αναφοράς αφού ξέρετε πλέον όχι μόνο τα τωρινά δεδομένα αναζητησιμότητας μιας λέξης – φράσης κλειδί (το προϊόν ή την υπηρεσία σας ) αλλά και τις τάσεις αυτής στο παρελθόν δίνοντας σας μια ένδειξη για το που κινείται.

Για την διαδικασία του seo optimization γνωστή και ως προώθηση ιστοσελίδων έχουμε ειδική κατηγορία άρθρων στο blog μας εδώ που μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικειωθείτε με τις τεχνικές και τακτικές που απαιτούνται για να επιτύχετε τους προωθητικούς σας στόχους.

2. Παραλλαγές ορθογραφίας

Προσέξτε να ελέγχετε διάφορες ορθογραφικές παραλλαγές της αναζήτησής σας. Τα άτομα μπορούν να διαφέρουν ως προς τη στίξη ή τη φρασεολογία τους όταν κάνουν αναζήτηση και θα θέλετε να καταγράψετε ολόκληρη την επισκεψιμότητα αναζήτησης στην ανάλυσή σας.

3. Σημείο αναφοράς για τον όγκο και τη συσχέτιση

Η προσθήκη μιας δεύτερης ομάδας αναζήτησης για σύγκριση επιτρέπει πολλαπλούς νέους δρόμους έρευνας.

Πράγματα που πρέπει να δοκιμάσετε:

Σημείο αναφοράς όγκου: π.χ. εάν εργάζεστε για το mixpanel, πιθανότατα θα γνωρίζετε τον κατά προσέγγιση όγκο της επισκεψιμότητας αναζήτησης — οπότε η προσθήκη αυτού σας δίνει μια ιδέα για τον όγκο του άλλου όρου αναζήτησης
Έλεγχος ανταγωνιστών: δοκιμάστε το όνομα των προϊόντων που υπάρχουν ήδη στην αγορά και δείτε την τάση των αναζητήσεών τους
Συσχετισμένες τάσεις: δοκιμάστε φράσεις από το πλαίσιο “σχετικά ερωτήματα” παρακάτω για να βρείτε σχετικές αναζητήσεις και να εξετάσετε τη συσχέτιση

4. Μάθημα Γεωγραφίας

Μπορεί να σας ενδιαφέρει να καταλάβετε πού στον κόσμο η ιδέα σας μπορεί να έχει τη μεγαλύτερη έλξη. Χρησιμοποιήστε τον χάρτη για αυτό! Ωστόσο, να είστε προσεκτικοί όσον αφορά τη γλώσσα και την τοπική προσαρμογή.

5. Έλεγχοι καναλιών

Τέλος, μπορεί να εκπλαγείτε όταν ανακαλύψετε ότι η αναζήτηση στον ιστό δεν είναι το μόνο κανάλι Google που σχετίζεται με την ιδέα σας! Μην ξεχάσετε να ελέγξετε την Αναζήτηση εικόνων και την αναζήτηση YouTube χρησιμοποιώντας το αναπτυσσόμενο μενού καναλιών.

Υπάρχουν πολλά περισσότερα που μπορείτε να κάνετε με το Google Trends, αλλά αυτά τα βήματα είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε και πιθανότατα θα ανακαλύψετε κάτι που δεν γνωρίζατε ήδη για την αγορά σας.

Το άρθρο αυτό δημιουργήθηκε από την κα Μαρία Κυπραίου στα πλαίσια του προγράμματος web desinger / developer του ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου 

Rate this post
Προηγούμενο άρθροCSS – Visibility (Ορατότητα)
Επόμενο άρθροWPBakery Page Builder (Visual Composer) 2022

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Must Read

spot_img