Σάββατο, 3 Ιουνίου, 2023
spot_img

Google Topics API

google topics api

Tέλος στο FLoC, ναι στο Google Topics API. Τι είναι;

Google Topics API: Η αρχική cookieless προσπάθεια της Google μέσω του μοντέλου FLoC (Federated Learning of Cohorts), δεν πήγε ως αναμενόταν με αποτέλεσμα να φθάσει στο τέλος του! Στη θέση  αυτού, ανακοινώθηκε η ιδέα και εφαρμογή των Topics.

Tο μοντέλο FLoC είχε σκοπό την αντικατάστη των third-party cookies τα οποία παρακολουθούν την δραστηριότητα του κάθε χρήστη. Οι χρήστες ομαδοποιούνται με βάση τα ενδιαφέροντα τους με σκοπό η στοχευμένη διαφήμιση να απευθύνεται σε ομάδες χρηστών ως σύνολο και όχι μεμονωμένα.

Τί είναι το Google Topics API;

Είναι η ιδέα και το νέο μοντέλο της Google, η οποία μέσω του browser, και της AI, θα μαθαίνει για τα ενδιαφέροντά του χρήστη καθώς αυτός θα κάνει αναζήτηση και θα περιηγείται στο διαδίκτυο. Τα δεδομένα αυτά θα διατηρούνται για τις τελευταίες τρεις εβδομάδες του ιστορικού του χρήστη, και θα κατηγοριοποιούνται σε σχεδόν 300 Topics. Τουλάχιστον για αρχή.

Ο τρόπος λειτουργίας των Google Topics API

Για να μάθει τα ενδιαφέροντα του χρήστη, η Google κατηγοριοποιεί τους επισκέψιμους ιστότοπους έχοντας ως βάση ένα από αυτά τα 300 Topics. Αντιθέτως, ό,τι δεν έχει ταξινομήσει, με τη βοήθεια ενός αλγόριθμου στον browser, θα αναλάβει και θα παρέχει ένα προτεινόμενο θέμα με βάση το όνομα ενός γενικότερου Τopic.

Έτσι λοιπόν, όταν ο χρήστης επισκέπτεται έναν ιστότοπο που υποστηρίζει το Google Topics API για τις διαφημίσεις, ο browser θα μοιράζεται τρία από τα πέντε κυρίως και top θέματα ενδιαφέροντος των τριών τελευταίων εβδομάδων με τους διαφημιστές – συνεργάτες και η Google θα αποφασίζει ποιές διαφημίσεις θα εμφανιστούν.

Υποστηρίζεται ότι μέσω αυτού του μοντέλου, παρέχει στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο και διαφάνεια σε σύγκριση με τον τρόπο που υπάρχει τώρα, εφόσον οι χρήστες θα μπορούν να ελέγχουν και να αφαιρούν Topics από τη λίστα τους αλλά και να απενεργοποιούν ολόκληρο το Google Topics API.

Νέα δεδομένα στο Ads targeting και SEO

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται να παρακολουθήσει η Google τις εξελίξεις στο θέμα των διαφημίσεων και ειδικά στον τρόπο αποδοχής της νέας αυτής ιδέας τόσο από τους χρήστες όσο και από τους συνεργάτες της.

Οι διαφημιστικές ενέργειες αλλά και το SEO έρχονται αντιμέτωπα με ακόμα ένα νέο challenge. Όλοι θα πρέπει να προσαρμοστούν βάσει των νέων δεδομένων ενώ το user experience βρίσκεται στο προσκήνιο και ενισχύεται συνεχώς.

Αντιλαμβανόμαστε ότι η προώθηση ιστοσελίδων εισέρχεται σε μια νέα εποχή στην οποία τα δεδομένα αλλάζουν δραστικά.

Πηγή: techcrunch.com

Rate this post
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προηγούμενο άρθροSEO 2022.Ο αλγόριθμος της Google
Επόμενο άρθροPHP Files & I/O

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Must Read

spot_img