Σε αυτο το άρθρο παρουσιάζουμε τα επαναλαμβανόμενα προφίλ και τα φίλτρα στο OpenCart. Μάθετε πως επηρεάζεται ο σχεδιασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος, η προώθηση του site και η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας OpenCart από της επιλογές που θα κάνετε για τα φίλτρα και τα επαναλαμβανόμενα προφίλ.
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος
Έχοντας παρουσιάσει στα δυο προηγούμενα άρθρα τα προϊόντα στο OpenCart και τις κατηγορίες προϊόντων στο opencart, ερχόμαστε τώρα να ολοκληρώσουμε το κομμάτι των προϊόντων στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος παρουσιάζοντας ατα επαναλαμβανόμενα προφίλ και τα φίλτρα στο OpenCart. Οι κατηγορίες και τα προϊόντα αποτελούν το πιο απλό κομμάτι της δημιουργίας eshop. Η καταχώρηση προϊόντων και κατηγοριών κατά την κατασκευή eshop είναι εξαιρετικά απλή. Θα τολμούσαμε να προχωρήσουμε και ένα βήμα παραπέρα και να πούμε ότι πρόκειται για διαδικασίες προφανείς και αυτονόητες στον αρχάριο χρήστη. ΚΑι αναφερόμαστε στο χρήστη που δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος. Πολύ σπάνια θα δημιουργηθεί εκεί δυσκολία κατά τη δημιουργία eshop. Όμως τα φίλτρα και τα επαναλαμβανόμενα προφίλ δεν είναι τόσο προφανή και χρειάζεται κάποιος να εμβαθύνει λίγο περισσότερο προκειμένου να αντλήσει το μέγιστο των δυνατοτήτων του opencart κατά την κατασκευή e-shop. Διαβάστε το άρθρο που ακολουθεί για να καταφέρετε να ξεχωρίσετε και να παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες για την κατασκευή eshop. Εάν θέλετε να αναθέσετε τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σε εξειδικευμένους επαγγελματίες τότε δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε τη νούμερο ένα εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος.
Επαναλαμβανόμενα Προφίλ (Recurring Profiles) στο OpenCart
Ανάλογα με το είδος της επιχείρησης που χρησιμοποιείτε, είτε θα χρησιμοποιήσετε πολλά επαναλαμβανόμενα προφίλ, ή ίσως και καθόλου. Αυτά τα προφίλ χρησιμοποιούνται για πελάτες που έχουν εγγραφεί για να παραλαμβάνουν ένα προϊόν ή υπηρεσία τακτικά, και θα πρέπει να κάνουν επαναλαμβανόμενες πληρωμές.
Για να αυτοματοποιήσετε τις επαναλαμβανόμενες πληρωμές για εγγραφή, θα χρησιμοποιήσετε τα Επαναλαμβανόμενα Προφίλ (Recurring Profiles) στο OpenCart. Κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία (+) για να δημιουργήσετε ένα νέο επαναλαμβανόμενο προφίλ και να δείτε πώς λειτουργεί το σύστημα.

Το πρώτο πράγμα που θα δείτε είναι μια μπλε κοινοποίηση που θα σας δίνει μερικές χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το πώς υπολογίζονται τα επαναλαμβανόμενα ποσά – η συχνότητα και ο κύκλος πληρωμής.
Για παράδειγμα, αν χρησιμοποιείτε μια εβδομαδιαία συχνότητα και κύκλο 2, το επαναλαμβανόμενο προφίλ θα τιμολογηθεί κάθε 2 εβδομάδες.
Η τιμή που θα καθορίσετε είναι το ποσό της κάθε περιοδικής πληρωμής, και η διάρκεια είναι αναλόγως του πόσες φορές θα πραγματοποιηθεί η πληρωμή. Αν αυτό είναι αριστερά στο 0, οι πληρωμές θα μεταφέρονται αυτόματα μέχρι να ακυρωθούν.

.
Σχεδιασμός ιστοσελίδων
Τόσο τα φίλτρα όσο και τα επαναλαμβανόμενα προφιλ παίζουν σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας. Διαφορετική θα είναι η εμφάνιση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αν κατά το σχεδιασμό των ιστοσελίδων τοποθετηθούν διαφορετικά προϊόντα για κάθε μέγεθος ή χρώμα προϊόντος. Κατά τη δημιουργία ιστοσελίδας πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη τον πελάτη. Πρέπει να κάνουμε κατασκευή ιστοσελίδας η οποία να προσελκύει τον επισκεπτη και να τον προδιαθέτει να συνεχίσει την πλοήγηση, να τον παρακινεί να δει και άλλα προϊόντα, και άλλες κατηγορίες. Αυτό είναι το μυστικό στην κατασκευή ιστοσελίδων: να βάζουμε πάνω από όλα τον επισκέπτη. Όσον αφορά την εξειδίκευση της κατασκευής ιστοσελίδων στον τομέα της κατασκευής eshop, τα επαναλαμβανόμενα προφίλ και τα φίλτρα στο OpenCart παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο πάνω στο πόσο ελκυστικό είναι το eshop. Τα φίλτρα και τα επαναλαμβανόμενα προφιλ, μαζί με το κομμάτι της καταχώρησης προϊόντων στο OpenCart καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το κόστος κατασκευής ιστοσελίδων. Διότι στην περίπτωση του ηλεκτρονικού καταστήματος οι τιμές κατασκευής ιστοσελίδων εξαρτώνται πολύ από το κόστος καταχώρησης των προϊόντων. Και το κόστος καταχώρησης προϊόντων μπορεί να περιοριστεί από την καλή γνώση των φίλτρων, των επαναλαμβανόμενων προφίλ και της διαδικασίας καταχώρησης προϊόντων. Ειδικότερα τα φίλτρα κατά τη γνώμη μας αποτελούν την πιο σημαντική παράμετρο του σχεδιασμού ιστοσελίδων, εάν κάνουμε κατασκευή ιστοσελίδων με γνώμονα την απαίτηση να δώσουμε στον επισκέπτη ακριβώς αυτό που ψάχνει. Δηλαδή ο επισκέπτης να οδηγηθεί στο πρόϊόν που θέλέι με το συντομότερο δρόμο και τη λιγότερη αναζήτηση και ταλαιπωρία. Μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της dreamweaver και να ενημερωθείτε για το σχεδιασμό ιστοσελίδων.
Προώθηση σελίδας
Η απαίτηση να δώσουμε στον επισκέπτη αυτό που ψάχνει εύκολα και γρήγορα ήδη μας έβαλε στο χώρο της προώθησης ιστοσελίδας. Οι οδηγίες της google λένε αυτό ακριβώς: αν θέλετε να κάνετε προώθηση site, τότε πρέπει να δώσετε στον επισκέπτη όσο το δυνατό πιο στοχευμένη πληροφορία. Είναι αυτό που θα χαρακτηρίζαμε “μασημένη τροφή”, ή αλλιώς “την πληροφορία έτοιμη στο πιάτο του επισκέπτη”, δηλαδή την πληροφορία που ψάχνει ο επισκέπτης να τη βρίσκει εύκολα και γρήγορα. Αυτό αποτελεί μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους για την προώθηση ιστοσελίδας. Τα κατάλληλα φίλτρα μπορούν να διευκολύνουν τον επισκέπτη και αυτό είναι κάτι που θα εκτιμηθεί από τη google για την προώθηση της σελίδας. Όσο πιο απλή καταφέρουμε να κρατήσουμε τη δομή ενός ιστοτόπου, τόσο καλύτερο θα είναι αυτό για την προώθηση της ιστοσελίδας. Ειδικότερα στην περίπτωση του ηλεκτρονικού καταστήματος, η απλότητα προκύπτει από δυο παραμέτρους: το μενού και τα φίλτρα. Με αυτό τον τρόπο συνδέονται τα φίλτρα με την προώθηση ιστοσελίδων. Βέβαια οι παράμετροι που επηρεάζουν τη θέση μιας σελίδας στην κατάταξη αποτελεσμάτων της google είναι εκατοντάδες. Γιαυτό άλλωστε και η προώθηση ιστοσελίδας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αν όντως σας ενδιαφέρει η προώθηση site τότε δεν έχετε παρά να λάβετε τη γνώμη των ειδικών μέσα από σελίδα που εξειδικεύεται στην προώθηση σελίδας.
Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας
Η χρήση των φίλτρων είναι ένα θέμα που αγγίζει τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδας. Είναι προφανές ότι εάν οι λέξεις κλειδιά περιλαμβάνονται στα φίλτρα που επιλέξαμε για το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τότε το eshop ξεκινά με ένα προβάδισμα όσον αφορά αυτές τις φράσεις κλειδιά. Ας πάρουμε για παράδειγμα δυο ηλεκτρονικά καταστήματα που πουλάνε τα ίδια προϊόντα. Ας υποθέσουμε οτι έχουν το ίδιο πλήθος προϊόντων. Ας υποθέσουμε ότι στα προϊόντα και στις κατηγορίες έγινε η ίδια δουλειά πάνω στη βελτιστοποίηση σελίδων. Ας υποθέσουμε ότι στο πρώτο eshop χρησιμοποιούμε τις λέξεις κλειδιά στα φίλτρα, ενώ στο δεύτερο eshop δεν κάνουμε αυτή τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδας. Είναι προφανές ότι το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα θα καταταχθεί σε υψηλότερη θέση στο google για τις λέξεις που χρησιμοποιήθηκαν στα φίλτρα. Η βελτιστοποίηση σελίδας πρέπει να εφαρμόζεται σε όλα τα σημεία του ιστότοπου στα οποία θα κοίταζε ο επισκέπτης προκειμένου να καταλάβει εάν του ταιριάζει η σελίδα στην οποία πλοηγήθηκε, δηλαδή αν βρήκε αυτό που ψάχνει. Στον ιστότοπο της dreamweaver.gr υπάρχει ένα εξαιρετικό άρθρο με θέμα τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδας.
Φίλτρα (Filters) στο OpenCart
Τα φίλτρα OpenCart χρησιμοποιούνται για να περιορίσετε τα αποτελέσματα για τους χρήστες και να τελειοποιήσετε την αναζήτησή τους ούτως ώστε να μπορούν να βρoυν γρηγορότερα τα προϊόντα.
Για να ρυθμίσετε αυτά τα φίλτρα, θα χρειαστεί να τα δημιουργήσετε ως ξεχωριστές ενότητες και να τα αντιστοιχίσετε στις διατάξεις (layouts) στο OpenCart. Ξεκινήστε κάνοντας κλικ στο Δημιουργία (+) για να δείτε το πεδίο δημιουργίας φίλτρου.

Πρώτα, θα πρέπει να επιλέξετε ένα όνομα για την Ομάδα Φίλτρων (Filter Group). Αυτό είναι το μέρος όπου θα βρίσκονται τα διάφορα φίλτρα. Τα επιμέρους φίλτρα μπορούν να προστεθούν με το εικονίδιο συν (plus).

Όπως στο παράδειγμά μας, αν η Ομάδα Φίλτρων ονομάζεται RAM, τα φίλτρα μπορούν να είναι 4GB DDR4 RAM, 8GB DDR4 RAM, 16GB DDR3 RAM, κλπ.
Ένα άλλο παράδειγμα για τα καταστήματα ένδυσης μπορεί να είναι μία Ομάδα Φίλτρων που θα ονομάζεται Μεγέθη και τα φίλτρα που θα κατονομάζονται XS, S, M, L, XL, XXL, κ.λπ.
Αυτό είναι ένα παράδειγμα του πώς θα φαίνονται τα φίλτρα στην αρχική σελίδα του OpenCart καταστήματός σας.

Σεμινάριο Προώθησης Ιστοσελίδων
Ένα Σεμινάριο Προώθησης Ιστοσελίδων θα σας ξεκαθαρίσει όλες τις απορίες πάνω σε θέματα προώθησης ιστοσελίδας και βελτιστοποίησης ιστοσελίδας. Η προώθηση site ουσιαστικά είναι τέχνη και ένα σεμινάριο elearning για το SEO θα σας βάλει στο σωστό δρόμο. Μια πολύ έξυπνη κίνηση είναι να παρακολουθήσετε ένα σεμινάριο προώθησης ιστοσελίδων πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Εάν ψάξετε στο internet θα βρείτε πάρα πολλά σεμινάρια SEO, πολλά εκ των οποίων είναι σεμινάρια elearning SEO. Εδώ έχουμε τη δική μας σίγουρη και αξιόπιστη πρόταση για Σεμινάριο Προώθησης Ιστοσελίδων από καταξιωμένους εκπαιδευτές ώστε να απογειώσετε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
Έτοιμο eshop
Υπάρχουν όμως και κάποιοι που θέλουν να πάρουν έτοιμο eshop. Δεν θέλουν να κατανοήσουν τις λεπτομέρειες κατασκευής eshop. Δεν θέλουν να μάθουν πως γίνεται η εγκατάσταση βάσης δεδομένων. Είναι πολύ λογικό, και θα λέγαμε οτι είναι η πιο υγιής σκέψη για έναν έμπορο. Ο έμπορος θέλει έτοιμο eshop ώστε να αρχίσει να πουλάει αμέσως, χωρίς καθυστέρηση για την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος. Το αγοραστικό ενδιαφέρον για έτοιμο eshop αυξάνει συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Εμείς εδώ στο html.gr παρέχουμε τεχνικά άρθρα και τεχνικές πληροφορίες και απευθυνόμαστε σε ανθρώπους που έχουν ένα υπόβαθρο τεχνικών γνώσεων. Δεν προτείνουμε έτοιμες λύσεις. Εάν όμως δεν θέλετε να ασχοληθείτε με τις τεχνικές λεπτομέρειες, τότε απλά ακολουθήστε το σύνδεσμο που σας προτείνουμε για το έτοιμο eshop.
Σεμινάριο e-commerce
Ένα σεμινάριο e-commerce μπορεί να σας λύσει τα χέρια και να απελευθερώσει το ταλέντο σας στη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος. Εάν έχετε πολλά τεχνικά κενά και αδυνατείτε να παρακολουθήσετε τα τεχνικά άρθρα που παρουσιάζουμε, τότε προτείνουμε να παρακολουθήσετε σεμινάρια elearning για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στα σεμινάρια e-commerce έχετε τη δυνατότητα να καλύψετε πλήρως κάθε τεχνική αδυναμία που πιθανώς έχετε. Υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι καλύπτετε τις ελάχιστες απαιτήσεις τεχνικών γνώσεων που απαιτούνται για την παρακολούθηση του σεμιναρίου ecommerce. Η λύση του σεμιναρίου elearning για το ηλεκτρονικό εμπόριο ενδείκνυται για κάθε αρχάριο στην κατασκευή eshop. Ακολουθεί κορυφαία πρόταση για
σεμινάριο e-commerce μέσω διαδικτύου.
Βιβλίο opencart
Πηγαίνοντας τώρα στο άλλο άκρο, προτείνουμε το βιβλίο opencart σε εσάς που θέλετε να προχωρήσετε με γρήγορο ρυθμό. Εάν έχετε ήδη μια μικρή εμπειρία στην κατασκευή ιστοσελίδων ή στην κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων τότε ένα βιβλίο πάνω στο opencart αποτελεί ενδεδειγμένη λύση. Θα κερδίσετε χρόνο και ευκολία, διότι η δομή του βιβλίου είναι τέτοια ώστε να σας κατευθύνει εύκολα και γρήγορα στην ενότητα του opencart που σας ενδιαφέρει κάθε φορά. Μπορείτε εδώ για να αγοράσετε το βιβλίο opencart.