Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου, 2023
spot_img
ΑρχικήΚατασκευή ιστοσελίδων με wordpressΔημιουργία κατηγοριών και ετικετών κατά την κατασκευή ιστοσελίδων

Δημιουργία κατηγοριών και ετικετών κατά την κατασκευή ιστοσελίδων

Ένα από τα πιο χρήσιμα χαρακτηριστικά του WordPress είναι η δυνατότητα να οργανώσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας με ταξινομήσεις.

Το WordPress έχει 4 προεπιλογές ταξινομήσεων, αλλά θα μιλήσουμε μόνο για τις 2 σημαντικότερες: τις κατηγορίες και τις ετικέτες.

Σε προηγούμενο κεφάλαιο, μιλήσαμε για τη διαφορά μεταξύ των σελίδων και των άρθρων επισημαίνοντας τη δυνατότητα να οργανώσετε τα άρθρα χρησιμοποιώντας κατηγορίες και ετικέτες.

Σε αυτό το κεφάλαιο, θα μιλήσουμε σε βάθος για το πώς να χρησιμοποιείτε τις κατηγορίες και τις ετικέτες στην ιστοσελίδα WordPress σας και γιατί είναι σημαντικές.

Ας αρχίσουμε με το γιατί χρειάζεστε τις κατηγορίες και τις ετικέτες. Το ιστολόγιο http://dreamweaver.gr/dreamweaver-blog.php είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι κατηγορίες στο WordPress.

Η ιστοσελίδα της Dreamweaver.Gr χρησιμοποιεί το WordPress, και μπορείτε να δείτε πώς κάθε μια από τις ενότητες στην πλοήγησή τους αντιστοιχεί με μία κατηγορία στην ιστοσελίδα. Έτσι, όταν κάνετε κλικ σε μία από τις κατηγορίες, θα δείτε μια ροή δημοσιεύσεων που έχουν επισημανθεί ως μέρος αυτής της κατηγορίας.

Το ιστολόγιο του ιστότοπου dreamweaver.gr
Το ιστολόγιο του ιστότοπου dreamweaver.gr

Οι ετικέτες είναι λίγο πιο δύσκολο να βρεθούν, αλλά φαίνεται ότι στην κάτω πλευρά υπάρχουν επίσης ετικέτες για κάθε ένα από τα άρθρα.

Ετικέτες για κάθε μία από τις δημοσιεύσεις
Ετικέτες για κάθε μία από τις δημοσιεύσεις

Κάθε άρθρο μπορεί να έχει πολλαπλές κατηγορίες και πολλαπλές ετικέτες.

Εκτός από το γεγονός ότι οι κατηγορίες και οι ετικέτες κάνουν πολύ πιο εύκολη την πλοήγηση σε μια ιστοσελίδα, οι μηχανές αναζήτησης λατρεύουν τις ιστοσελίδες που είναι δομημένες με αυτόν τον τρόπο. Βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύσουν καλύτερα την ιστοσελίδα, και αυτό συμβάλλει στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, που είναι ο απώτερος στόχος των μηχανών αναζήτησης.

Τώρα ας δούμε πώς μπορούμε να ενσωματώσουμε τις κατηγορίες και τις ετικέτες στην WordPress ιστοσελίδα μας.

Δημιουργία κατηγοριών

Ξεκινήστε πηγαίνοντας το ποντίκι πάνω από το Άρθρα και κάνοντας κλικ στο Κατηγορίες. Πληκτρολογήστε το όνομα της κατηγορίας σας και κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκηκατηγορίας. Δημιουργήστε μερικές ώστε να δείτε πώς λειτουργεί, και όταν έχετε μερικές κατηγορίες, πηγαίντε να δείτε τις ετικέτες.

Δημιουργία ετικετών

Υπάρχουν δύο τρόποι για να προσθέσετε ετικέτες. Ένας τρόπος είναι να πάτε πάνω από το Άρθρα και να κάνετε κλικ στην επιλογή Ετικέτες, και μετά να προσθέσετε ετικέτες με τον ίδιο τρόπο που προσθέσαμε κατηγορίες. Ο άλλος τρόπος είναι να προσθέσετε ετικέτες, καθώς επεξεργάζεστε ένα Άρθρο. Έτσι είναι πιο εύκολο να προσθέσετε ετικέτες όσο γράφετε το περιεχόμενό σας και είναι φρέσκο στο μυαλό σας. Προχωρήστε και προσθέστε ένα άρθρο τώρα, ώστε να δείτε πώς να προσθέσετε κατηγορίες και ετικέτες για κάθε άρθρο ξεχωριστά:

Πώς να προσθέσετε κατηγορίες και ετικέτες για κάθε δημοσίευση ξεχωριστά
Πώς να προσθέσετε κατηγορίες και ετικέτες για κάθε δημοσίευση ξεχωριστά

Τώρα που είμαστε μέσα στην ανάρτηση, μπορούμε να δούμε ότι οι κατηγορίες που προσθέσαμε βρίσκονται πλέον στη δεξιά πλευρά, και υπάρχει επίσης ένα πλαίσιο κειμένου όπου μπορούμε να προσθέσουμε ετικέτες σε περίπτωση που θέλουμε. (Βλέπε την παραπάνω εικόνα)

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε τις κατηγορίες και τις ετικέτες που θέλετε και, στη συνέχεια, να κάνετε κλικ στο Ενημέρωση και αυτό είναι όλο.

Το ερώτημα είναι, πώς μπορούμε να δούμε τις σελίδες των κατηγοριών μας και να τις προσθέσουμε στο μενού μας, όπως το dreamweaver.gr;

Λοιπόν, μπορούμε να πάμε κατευθείαν στη σελίδα κατηγοριών μας (ή να δώσουμε σε άλλους έναν σύνδεσμο για τη σελίδα κατηγοριών μας) πληκτρολογώντας το όνομα του domain μας ακολουθούμενο από ένα «/category/(σύντομο όνομα της κατηγορίας μας)».

Αν δεν θυμάστε το σύντομο όνομα μιας κατηγορίας, απλά πηγαίνετε πίσω στον Πίνακα Ελέγχου του WordPress, στο σημείο όπου βρίσκονται οι κατηγορίες και κάντε κλικ στην επιλογή Προβολή.

Πώς μπορούμε να δούμε τις σελίδες των κατηγοριών
Πώς μπορούμε να δούμε τις σελίδες των κατηγοριών

Θα δείτε τη διεύθυνση URL στη γραμμή διευθύνσεων.

Για να προσθέσουμε κατηγορίες στην πλοήγησή μας ως στοιχεία του μενού, απλά πηγαίνουμε στο μενού μας, στο στοιχείο Εμφάνιση και κάνουμε κλικ στο κουμπί Κατηγορίες στην αριστερή πλευρά. Επιλέξτε τις κατηγορίες σας και κάντε κλικ στο “Προσθήκη στο μενού”.

Προσθήκη κατηγοριών στο μενού
Προσθήκη κατηγοριών στο μενού

Τώρα οι επισκέπτες μπορούν να πάνε κατευθείαν στις σελίδες των κατηγοριών μας από το μενού μας.

Ανάπτυξη ιστοσελίδων με WordPress

Το μεγαλύτερο μέρος του κειμένου στο άρθρο που διαβάζετε βρίσκεται στο βιβλίο κατασκευής ιστοσελίδων με τίτλο «Ανάπτυξη ιστοσελίδων με WordPress». Το βιβλίο κατασκευής ιστοσελίδων περιλαμβάνει όλες εκείνες τις πληροφορίες που σας είναι απαραίτητες ώστε να ολοκληρώσετε μ εεπιτυχία την κατασκευή ιστοσελίδας με το wordpress. Εάν θέλετε να αγοράσετε το βιβλίο κατασκευής ιστοσελίδων τότε δεν έχετε παρά να πατήσετε εδώ: Ανάπτυξη ιστοσελίδων με WordPress.

Ανάπτυξη ιστοσελίδων με WordPress
Ανάπτυξη ιστοσελίδων με WordPress

Κατασκευή ιστοσελίδας

Όταν κάνουμε κατασκευή ιστοσελίδων καλό θα είναι να φροντίσουμε ώστε να διευκολύνουμε το έργο της ενημέρωσης της ιστοσελίδας με άρθρα. Η δημιουργία ιστοσελίδας τελειώνει μεν με την παράδοση του ιστότοπου στον πελάτη. Όμως η ιστοσελίδα είναι ένα ζωντανό πράγμα που πρέπει να αρέσει στον κόσμο, να ενημερώνει σωστά και να ενημερώνεται συνεχώς. Εάν ο ιδιοκτήτης ιστότοπου δεν καταφέρει να κάνει εύκολα την ενημέρωση αυτού σε συστηματική βάση, τότε η κατασκευή ιστοσελίδας δεν ήταν πετυχημένη. Δεν έγινε σωστά ο σχεδιασμός ιστοσελίδας. Αντίθετα, αν επιλέξουμε τι κατάλληλες κατηγορίες, υποκατηγορίες και ετικέτες, τότε η διευκόλυνση τόσο στην εισαγωγή άρθρων όσο και του επισκέπτη που θα τα διαβάσει, αποτελούν παραμέτρους που καθιστούν πετυχημένη την κατασκευή ιστοσελίδων. Όπως επίσης θα έχει γίνει σε μεγάλο βαθμό η βελτιστοποίηση του ιστότοπου. Μπορείτε να ενημερωθείτε για ένα μεγάλο πλήθος παραμέτρων που καθορίζουν την επιτυχημένη κατασκευή ιστοσελίδας πατώντας εδώ.

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που θα πείσουν τον επισκέπτη ότι ο ιστοτοπός μας σχετίζεται με την επιλεγμένη λέξη κλειδί. Στρατηγικό σημείο στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδας αποτελεί η επιλογή κατηγοριών και ετικετών. Κατά τη βελτιστοποίηση σελίδας τοποθετούμε τις επιλεγμένες λέξεις σε κρίσιμα σημεία του ιστόποπου. Αυτό θα διευκολύνει πολύ την προώθηση της ιστοσελίδας μας. Μπορείτε να πατήσετε στο σύνδεσμο που ακολουθεί για να μάθετε περισσότερα για τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.

Προώθηση ιστοσελίδων

Η επιλογή των κατάλληλων κατηγοριών και υποκατηγοριών αποτελεί τη βάση για την πετυχημένη προώθηση ιστοσελίδων. Βάλτε για λίγο τον εαυτό σας στη θέση του επισκέπτη που μόλις μπήκε σε μια ιστοσελίδα. Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξετε ώστε να καταλάβετε τη θεματική ενότητα και το αντικείμενο του ιστότοπου; Μα φυσικά το μενού. Η σημαντικότητα των κατηγοριών στην προώθησης ιστοσελίδας έγκειται στο γεγονός ότι συνήθως το μενού αντικατοπτρίζει τη δομή των κατηγοριών και των υποκατηγοριών. Πριν ξεκινήσουμε να κάνουμε προώθηση σελίδας καλό θα είναι να είμαστε σίγουροι ότι στα ονόματα κατηγοριών κι υποκατηγοριών περιλαμβάνονται οι λέξεις κλειδιά. Με τον ίδιο τρόπο σκέφτεται και το google. Πριν αποφασίσει ποιόν θα βγάλει στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων, εξετάζει τη δομή του κάθε ιστότοπου. Αυτό είναι μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους για την προώθηση ιστοσελίδων. Είναι μια καλή τεχνική για να επιτύχετε πρώτη σελίδα στο google. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την προώθηση ιστοσελίδων πατώντας εδώ.

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος

Πολλές φορές η δημιουργία ιστοσελίδας γίνεται με σκοπό την υποστήριξη και την προώθηση ηλεκτρονικού καταστήματος. Εδώ πρέπει να μεριμνήσουμε ώστε η κατασκευή eshop να περιλαμβάνει τις λέξεις κλειδιά στις κατηγορίες και και υποκατηγορίες. Ώστε μετά να ακολουθήσουμε την ίδια δομή κατηγοριών, ετικετών και υποκατηγοριών και κατά την κατασκευή του blog. Επίσης η βελτιστοποίηση καλό είναι να γίνει ταυτόχρονα με την κατασκευή e-shop, αν γνωρίζουμε τις λέξεις κλειδιά που επιθυμεί ο ιδιοκτήτης του eshop. Όσο πιο στενή είναι η συνεργασία του blog με τις κατηγορίες που τοποθετήσαμε κατά τη δημιουργία eshop, τόσο καλύτερα θα γίνει η προώθηση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ουσιαστικά η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος γίνεται με σκοπό να γίνουν πωλήσεις, και η κατασκευή της ιστοσελίδας ή blog με σκοπό να βγάλει το eshop στην πρώτη σελίδα του google. Πολλοί βέβαια θα πουν ότι η κατασκευή e-shop δεν σχετίζεται με την προώθηση, όμως η προώθηση είναι εκείνη που θα φέρει επισκεψιμότηατ συνεπώς πρέπει πάντα να την έχουμε στο μυαλό μας. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την κατασκευή eshop πατώντας στο σύνδεσμο που ακολουθεί εδώ.

Διαφήμιση στο internet

Η επιλογή των κατάλληλων κατηγοριών και ετικετών βοηθά πολύ στη διαφήμιση στο internet. Ένας ιστότοπος διαμορφωμένος κατάλληλα αποτελεί βούτυρο στο ψωμί του ανθρώπου που θα κάνει τη διαφήμιση στο ιντερνετ. Η δομή των κατηγοριών απεικονίζει τη δομή του περιεχομένου, και η κατάλληλα επιλεγμένη δομή περιεχομένου οδηγεί σε πολύ πιο ποιοτική διαφήμιση στο διαδίκτυο. Εδώ οφείλουμε να τονίσουμε ότι η διαφήμιση στο ιντερνετ αποτελεί μια διαδικασία με πολλές και ποικίλες παραμέτρους. Εάν θέλετε αν αναθέσετε τη διαφήμιση στο internet σε ειδικούς, τότε δεν έχετε παρά να κάνετε κλικ εδώ.

Διαφήμιση στο google

Μια από τα ίδια συμβαίνει όταν έχουμε να κάνουμε διαφήμιση στο google. Η ποιότητα του ιστότοπου και η καλή δουλειά κατασκευής ιστοσελίδας συνεκτιμώνται από το google ώστε να αξιολογήσει το περιεχόμενο της διαφήμισης. Μάθετε περισσότερα για τη διαφήμιση στο google.

Σεμινάριο e-commerce

Σε ένα σεμινάριο e-commerce μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη σύνδεση ανάμεσα σε ένα eshop και τις παραμέτρους προώθησης αυτού. Προτείνουμε τα σεμινάρια elearning ηλεκτρονικό εμπόριο που διοργανώνει η εταιρεία dreamweaver διότι έχουν υψηλό επίπεδο παρεχόμενων σπουδών καθώς επίσης και πληρότητα στο πρόγραμμα σπουδών. Στα σεμινάρια ηλεκτρονικού εμπορίου διδάσκουν εξειδικευμένοι καθηγητές με μεγάλη εμπειρία την αγορά, τόσο στην κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και στην προώθηση αυτών. Με τα σεμινάρια elearning ηλεκτρονικό εμπόριο έχετε τη δυνατότητα να εμβαθύνετε όσο εσείς επιθυμείτε στη διαδικασία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τα σεμινάρια e-commerce πατώντας εδώ.

ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Οι κατηγορίες μπορούν να εμφωλευθούν κάτω από μητρικές κατηγορίες. Για παράδειγμα, αν ήθελα να κάνω μια κατηγορία που ονομάζεται «Εκδηλώσεις» και ήθελα μια υποκατηγορία που ονομάζεται «Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις» θα δημιουργούσα μια κατηγορία Εκδηλώσεις και στη συνέχεια, θα δημιουργούσα μια κατηγορία που ονομάζεται «Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις» και θα καθόριζα το Εκδηλώσεις ως τη μητρική κατηγορία της.

Τώρα, κάθε φορά που θα βάλετε ένα άρθρο στην κατηγορία «Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις» θα εμφανιστεί στη σελίδα της κατηγορίας Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις ΚΑΙ στη σελίδα της κατηγορίας Εκδηλώσεις, ακόμη κι αν δεν προσδιορίσατε ότι είναι στην κατηγορία Εκδηλώσεις – γιατί οι Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις είναι πλέον υπο-κατηγορία των Εκδηλώσεων.

Και αυτό καλύπτει τα βασικά για τις κατηγορίες για τώρα. Στην επόμενη ενότητα, θα μάθουμε τι είναι τα Widgets και πώς να τα χρησιμοποιούμε.

Rate this post

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Must Read

spot_img