Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου, 2022
spot_img
ΑρχικήΤάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδωνDesign Thinking: Πώς βοηθά στο web design

Design Thinking: Πώς βοηθά στο web design

Design Thinking and web design

Design Thinking: Πώς να δημιουργήσετε καλύτερους ιστότοπους

Εάν βρίσκεστε στον χώρο του μάρκετινγκ, γνωρίζετε ήδη πώς το Διαδίκτυο έχει κατακλύσει κάθε κλάδο και πώς έχει γίνει το νέο νορμάλ για κάθε επωνυμία ή επιχείρηση που θέλει να είναι μέρος της ψηφιακής οικονομίας.

Αλλά έχετε σκεφτεί ποτέ πώς αυτές οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται για το μερίδιο τους στη φωνή τους στον διαδικτυακό κόσμο; Λοιπόν, για αρχή, ξεκινά με έναν ιστότοπο.

Ένας ιστότοπος μπορεί να αφορά οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς – ένα προσωπικό ιστολόγιο, ένας ιστότοπος ταξιδιών, ένας ιστότοπος ομορφιάς, ένα ιστολόγιο ψυχαγωγίας ή οποιοσδήποτε άλλος τύπος ιστοτόπου επιχείρησης που σας βοηθά να πουλήσετε ή να προωθήσετε την επωνυμία σας να παρουσιάσετε την εταιρεία σας ή να επηρεάσετε το κοινό σας με τον τρόπο που θέλετε να επηρεαστούν.

Όλα εξαρτώνται από εσάς και την επιλογή σας για το είδος.

Ο ιστότοπος σας μπορεί να είναι οτιδήποτε. Μερικοί άνθρωποι, για παράδειγμα, θα έχουν ολόκληρο τον ιστότοπό τους αφιερωμένο στο πόσο χαριτωμένο είναι το σκυλάκι/γάτα τους.

Άλλοι άνθρωποι θα ετοιμάζονταν να δημιουργήσουν κάτι για προσωπικούς σκοπούς επωνυμίας. Άλλοι πάλι θα χρησιμοποιούσαν την ευκαιρία για να δημιουργήσουν μια ισχυρή διαδικτυακή επωνυμία.

Αλλά το ερώτημα που πρέπει πραγματικά να κάνετε είναι το εξής: πώς μπορείτε να κάνετε τον ιστότοπό σας να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους σε μια δεδομένη κατακόρυφη αγορά;

Ωστόσο, ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο ότι θα πρέπει να καταβάλετε την προσπάθεια που χρειάζεται για να κάνετε την ιστοσελίδα σας να ξεχωρίζει.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να το ξεχωρίσετε είναι δουλεύοντας πάνω στο σχεδιασμό, το περιεχόμενο και τα στοιχεία SEO, ώστε να μπορούν να συνεργαστούν με συνεκτικό τρόπο.

Τώρα, ο σχεδιασμός ιστοσελίδων μπορεί να είναι μια δύσκολη υπόθεση, καθώς περιλαμβάνει τη διάθεση όλων των ιδεών σας εκεί έξω για να αναλύσουν και να κρίνουν οι θεατές σας. Και εκεί ακριβώς εμφανίζεται η σχεδιαστική σκέψη.

Θα καλύψουμε ολόκληρη την ιδέα λεπτομερώς παρακάτω.

Αλλά για να σας δώσουμε μια πανοραμική άποψη για το τι είναι το Design Thinking και πώς βοηθά στη δημιουργία καλύτερων ιστότοπων: είναι μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση που μπορεί να μεταμορφώσει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο βιώνουμε τους ιστότοπους.

Τι είναι λοιπόν το Design Thinking και πώς θα μας βοηθήσει να μεταμορφώσουμε την εμπειρία μας στον ιστό;

Σχεδιαστική λογική

Η σχεδιαστική σκέψη από μόνη της είναι μια μη γραμμική διαδικασία που αποτελείται από πέντε φάσεις: Ενσυναίσθηση, Ορισμός, Ιδέα, Πρωτότυπο και Δοκιμή.

Εάν θέλετε να ξεχωρίσει το έργο σας στο web design, πρέπει να επενδύσετε αρκετό χρόνο και προσπάθεια στη διαδικασία της σχεδιαστικής σκέψης.

Ενσωματώνοντας την εκπληκτική ιδέα της σχεδιαστικής σκέψης στη διαδικασία σχεδιασμού ιστοσελίδων, μπορείτε να δημιουργήσετε ιστότοπους που όχι μόνο θα φαίνονται υπέροχοι από την άποψη της επωνυμίας, αλλά θα λειτουργούν καλά και για τους τελικούς χρήστες.

Ας προχωρήσουμε στο πώς μπορείτε να προσεγγίσετε τη σχεδιαστική σκέψη ως μια διαδικασία για την κατασκευή ή την ανακατασκευή του ιστότοπού σας.

Ενσυναίσθηση

Ενσυναίσθηση σημαίνει να βάζεις τον εαυτό σου στη θέση του άλλου—να ακούς με προσήλωση τους ανθρώπους και να κατανοείς τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

Τώρα, για να δημιουργήσετε έναν μοναδικό/καλύτερο ιστότοπο, ακολουθήστε την προσέγγιση της ενσυναίσθησης των χρηστών σας.

Η διαδικασία της ενσυναίσθησης μπορεί να ξεκινήσει μιλώντας υπομονετικά με τους χρήστες σας και ξανά, κατανοώντας την άποψη τους σχετικά με το περιεχόμενο του ιστότοπού σας.

Η ακρόαση τους και η διεξαγωγή μιας αντικειμενικής συζήτησης σχετικά με το πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια πιο προσιτή διάταξη για τους τελικούς χρήστες σας μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμη.

Για παράδειγμα, αν θέλετε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο για, ας πούμε, βιολογικά τρόφιμα, θα πρέπει να κατανοήσετε πολύ καλά τις προτιμήσεις του κοινού σας.

  • Ποιες κουζίνες θα τους αρέσουν περισσότερο;
  • Χρειάζονται συνταγές ή γενικές πληροφορίες για τα τρόφιμα;
  • Ποια είναι η ηλικιακή ομάδα-στόχος σας; 
  • Γιατί προτιμούν υγιεινές επιλογές από το πρόχειρο φαγητό;

Και ούτω καθεξής.

Για να κατανοήσετε και να μιλήσετε με τους χρήστες σας, μπορείτε να υιοθετήσετε μερικά αποτελεσματικά εργαλεία επικοινωνίας.

Αυτά τα εργαλεία μπορεί να διαφέρουν, από τη δημιουργία ερευνών έως την προσέλκυση του κοινού σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη δημιουργία συχνών ερωτήσεων και τη χρήση εργαλείων ανάλυσης για να μάθετε από ποια περιοχή προέρχονται οι χρήστες σας ή σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν.

Μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να κάνετε μια ατομική συνεδρία Q&A μαζί τους ή να αναλύσετε τους χάρτες ταξιδιού τους στον ιστότοπο σας.

Ο Χάρτης ταξιδιού σας βοηθά να κατανοήσετε τα βήματα που κάνουν οι χρήστες σας για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων.

Είναι βασικά ένα χρονοδιάγραμμα από την εισαγωγή έως την τελική εκμάθηση του θέματος — ή από την κύλιση στην αρχική σελίδα μέχρι να καταλήξετε σε μια περιοχή του Ταμείου.

Σκεφτείτε το ως εξής: οι πελάτες σας, οι υποψήφιοι σας ή οι αναγνώστες σας είναι ανθρώπινα όντα και ο μόνος καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε τους ανθρώπους είναι να τους κατανοήσετε όπως καταλαβαίνουν τον εαυτό τους.

Ορισμός

Ορισμός είναι το στάδιο όπου οι ανάγκες του κοινού αντιμετωπίζονται και καταγράφονται για να επικεντρωθούν στα πραγματικά ζητήματα που χρειάζονται επιδιόρθωση.

Έχοντας κατά νου τη διαδικασία της σχεδιαστικής σκέψης για το σχεδιασμό ιστοσελίδων, υπάρχουν μερικά πράγματα στα οποία πρέπει να εργαστείτε.

Έχετε μάθει τι θέλουν να βλέπουν οι χρήστες σας στον ιστότοπό σας, ενσυναίσθηση μαζί τους, τώρα πρέπει να αφιερώσετε την καρδιά και το μυαλό σας στο πώς να αναλύσετε και να ορίσετε αυτά τα προβλήματα.

Συλλέξτε τα σωστά δεδομένα και συλλέξτε πληροφορίες από αυτά για να καθορίσετε τους κύριους στόχους σχετικά με τη διατήρηση της αφοσίωσης των χρηστών σας. Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να δημιουργήσετε περσόνες από μια πιο ανθρωποκεντρική οπτική γωνία.

Η περσόνα είναι επίσης ιδανική εάν θέλετε οι χρήστες να γίνουν οι πιθανοί καταναλωτές σας.

Η δημιουργία προσωπικότητας σημαίνει να μπείτε στη θέση του ιδανικού πελάτη σας, να κάνετε σχετικές ερωτήσεις, να αξιολογήσετε τις μοναδικές τους καταστάσεις και να κρίνετε εάν θα ήσασταν ικανοποιημένοι ως πελάτης.

Το άλλο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αρχίσετε να δημιουργείτε μια λίστα με τα προβλήματα ή τις ανάγκες των χρηστών σας — ελέγξτε αυτά που έχετε ήδη καλύψει ή αυτά που δεν χρειάζονται πολλή προσοχή — ώστε να συνεχίσετε να τα περιορίζετε για να τα αντιμετωπίσετε ζητήματα που απαιτούν τον κατάλληλο χρόνο.

Επίσης, συνεχίστε να αξιολογείτε τα σημαντικά με βάση τα εργαλεία ανάλυσης (όπως το Google Analytics) προτού συνεχίσετε να τα επιλύετε.

Τώρα, η κύρια εστίαση σας δεν πρέπει να είναι τόσο στις πωλήσεις όσο στην παροχή αξίας στους χρήστες.

Με άλλα λόγια, πρέπει να κάνετε τον ιστότοπο σας χρήσιμο και προσβάσιμο για τους τελικούς χρήστες προτού μπορέσετε να τους μετατρέψετε σε πελάτες.

Τώρα που έχετε εντοπίσει και αντιμετωπίσει τα προβλήματα και τις ανάγκες του χρήστη σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε λύσεις για αυτά.

Ιδέα

Ιδέα σημαίνει να σχηματίσεις μια ιδέα, να σκεφτείς ή να έχεις κάτι να δουλέψεις. Αυτή είναι η διαδικασία όπου μπορείτε να ασκήσετε τον δημιουργικό σας μυ.

Έχοντας κατά νου την προσέγγιση της σχεδιαστικής σκέψης, μπορείτε να είστε ευφάνταστοι και να σκεφτείτε ασυνήθιστες ιδέες που θα σας βοηθήσουν να βρείτε λειτουργικές και ελκυστικές ιδέες σχεδίασης.

Εάν μπορέσατε να προσδιορίσετε τις ανάγκες και τα προβλήματα του χρήστη σας, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε διάφορες λύσεις. Σκεφτείτε όσες περισσότερες ιδέες μπορείτε. Μπορεί να μην είναι όλες εξαιρετικά καλές, αλλά μερικές σίγουρες θα αποδειχθούν χρήσιμες.

Λάβετε υπόψη, ωστόσο, ότι δημιουργείτε αυτές τις ιδέες για τον ιστότοπό σας — και ο ιστότοπός σας προορίζεται για χρήση από ανθρώπους —, επομένως, κάντε τους ανθρώπους το  Βόρειο Αστέρι σας όσον αφορά τη σχεδίαση, την αρχιτεκτονική, την πλοήγηση, την ανταπόκριση και άλλα απαραίτητα στοιχεία UX.

Όλες οι πληροφορίες που σχετίζονται με το τι θέλει να δει το κοινό σας στον ιστότοπό σας είναι μπροστά σας.

Αυτό που πρέπει να κάνετε τώρα είναι να σκεφτείτε, να εξερευνήσετε και να μοιραστείτε/συζητήσετε τις ιδέες σας για να δημιουργήσετε έξυπνα σχέδια. Γίνετε δημιουργικοί και αφήστε τις ιδέες σας να ρέουν ελεύθερα.

Κάντε μια λίστα με αυτές τις ιδέες και συνεχίστε να τις περιορίζετε στις καλύτερες. Επίσης, συνεχίστε να προσθέτετε περισσότερες ιδέες και μην πανικοβληθείτε αν δεν έχετε ήδη φτάσει εκεί — τελικά θα το κάνετε.

Για να σας βοηθήσουμε να τα καταφέρετε, θυμηθείτε αυτό από τον Τόμας Έντισον: «Όταν έχετε εξαντλήσει όλες τις πιθανότητες, θυμηθείτε το εξής: δεν το έχετε κάνει».

Δεν είναι απαραίτητο να μπούμε στις ιδιαιτερότητες και να επισημάνουμε ποιες πρακτικές σχεδιασμού πρέπει να ακολουθούνται και ποιες όχι.

Επειδή οι πελάτες σας είναι μοναδικοί, πρέπει να ακολουθήσετε μια προσέγγιση σχεδιασμού ιστοσελίδων που να είναι σύμφωνη με τις ανάγκες των χρηστών σας.

Αν εφαρμόσετε τη σχεδιαστική σκέψη στη συμβατική προσέγγιση σχεδιασμού ιστοσελίδων, οι πιθανότητες επιτυχίας σας θα είναι πολύ μεγαλύτερες.

Για παράδειγμα, πρέπει να έχετε κατά νου ότι οι χρήστες σας μπορεί να προέρχονται από όλο τον κόσμο και αυτοί οι χρήστες μπορεί να έχουν διαφορετικά προβλήματα και διαφορετικές προσδοκίες. πρέπει να διατηρήσετε το σχέδιό σας προσιτό σε όλους.

Η κύρια εστίαση πρέπει να είναι να ξεπεραστεί οποιοδήποτε γλωσσικό εμπόδιο και να αποφευχθεί η ασέβεια προς οποιαδήποτε εθνότητα/θρησκεία/πολιτισμό. Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι απλός, αξιοπρεπής και αποδεκτός από όλους.

Μην χρησιμοποιείτε αργκό ή περιστασιακή γλώσσα για έναν επαγγελματικό ιστότοπο και μην το κρατάτε πολύ σοβαρό – είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε ελαφρύ χιούμορ για να κρατήσετε το κοινό σας αφοσιωμένο.

Εμπλουτίστε τον ιστότοπό σας με περισσότερα γραφικά από το να γράφετε απλώς τις υπηρεσίες/προϊόντα σας.

Προβάλετε φωτογραφίες των προϊόντων σας εάν τα πουλάτε, δείξτε βίντεο για το πώς να χρησιμοποιήσετε κάτι αν το παρουσιάζετε.

Φροντίστε μόνο οι εικόνες να είναι μικρές σε filesize. Αλλιώς θα επηρεαστεί η ταχύτητα του ιστοτόπου σας και η εμπειρία του χρήστη αλλά και το πως σας βλέπουν και αξιολογούν οι μηχανές αναζήτησης.

Φροντίστε να τοποθετείτε οπτικά βοηθήματα μετά από κάθε 6-10 προτάσεις, είτε πρόκειται για γράφημα, είτε για λογότυπο είτε για μια γενική εικόνα που σχετίζεται με τον ιστότοπό σας.

Δημιουργήστε μοναδικές ιδέες. Υπάρχουν πολλές πηγές από τις οποίες μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες – Google, Youtube, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φόρουμ ιστού και κανάλια podcast για να αναφέρουμε μερικές.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε και να μάθετε πώς αναπτύσσονται οι ανταγωνιστές σας, ποιες μοναδικές προσεγγίσεις ακολουθούν και τι είδους περιεχόμενο βγάζουν.

Μοναδικό δεν χρειάζεται να σημαίνει κάτι εκτός κόσμου, αλλά κάτι που δεν είναι mainstream ή κάτι που τραβά την προσοχή του χρήστη.

Αν αναζητάτε δημιουργικότητα και ευελιξία, ίσως είναι καλή ιδέα να σκεφτείτε το crowdsourcing και να χρησιμοποιήσετε δημιουργικούς συγγραφείς, σχεδιαστές, προγραμματιστές ή όποιον θεωρείτε κατάλληλο.

Τα Crowdsources είναι οικονομικά αποδοτικά και παρέχουν την ευελιξία των ιδεών με τον συντομότερο δυνατό τρόπο.

Διαφορετικοί άνθρωποι που προέρχονται από διαφορετικά υπόβαθρα θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε καινοτόμες ιδέες και να βελτιώσετε τις ιδέες σχεδίασής σας.

Αυτή είναι μια διερευνητική φάση όπου προσπαθείτε να δώσετε μια πραγματική μορφή στις ιδέες που έχετε σχηματίσει στη φάση του ιδεασμού. Στο πλαίσιο για το οποίο μιλάμε, είναι ο ιστότοπος σας.

Πρωτότυπο

Αυτό είναι ένα απλό αλλά πολύ συναρπαστικό εργαλείο που επιτρέπει στους σχεδιαστές ιστοσελίδων να βρουν εάν οι ιδέες που σχηματίζουν στο μυαλό τους μπορούν να μετατραπούν σε μοντέλο εργασίας. Η όλη ιδέα είναι να δοκιμάσετε τα πράγματα χωρίς προηγούμενες προσδοκίες ή προγραμματισμό να κάνετε ένα συγκεκριμένο σύνολο ιδεών οριστικό.

Ένα πρωτότυπο είναι κάτι που κατασκευάζεται ή δημιουργείται ως δείγμα για να ελεγχθεί η αποτελεσματικότητά του. Είναι μια διαδικασία που σας βοηθά να βάλετε ξεκάθαρα σε χαρτί ιδέες που έχετε εργαστεί στο παρελθόν. Τα πρωτότυπα βοηθούν στη βελτίωση του τελικού σχεδιασμού αξιολογώντας τις απαντήσεις.

Μια απάντηση μπορεί να είναι είτε δική σας είτε των εργοδοτών σας ή μπορεί να προέρχεται από τους χρήστες σας.

Φυσικά, θα είναι πολύ χρήσιμο να παραμείνετε συνδεδεμένοι με τους χρήστες σας και να λαμβάνετε σχόλια από αυτούς σε τακτική βάση. Βοηθά επίσης στον εντοπισμό τυχόν κενών στην εύρεση της καλύτερης έκδοσης για το σχεδιασμό ιστοσελίδων σας.

Ο καλύτερος τρόπος για να διαμορφώσετε ένα πρωτότυπο, φαίνεται, είναι να δημιουργήσετε χάρτινα μοντέλα και μακέτες για κάθε ιδέα, περιορίζοντας τα αναθεωρώντας ή αφαιρώντας οτιδήποτε δεν ταιριάζει στις σχεδιαστικές σας φιλοδοξίες.

Στη συνέχεια, το πρωτότυπο μπορεί να παρουσιαστεί στους πραγματικούς χρήστες σας, βοηθώντας σας να συγκεντρώσετε προτάσεις και να λάβετε πολύτιμα σχόλια.

Καθώς η σχεδιαστική σκέψη δεν είναι μια γραμμική προσέγγιση, μπορεί να χρειαστεί να επισκέπτεστε ξανά διαφορετικές διαδικασίες από καιρό σε καιρό για να κάνετε τα πρωτότυπά σας πιο εκλεπτυσμένα και πολύ πιο κοντά στην τελική λύση.

Τώρα, επιστρέφοντας στην προετοιμασία των πρωτοτύπων, έχετε κατά νου ότι τα πρωτότυπα προορίζονται να περάσουν από τα μάτια του χρήστη σας και πρέπει να τα σχεδιάσετε με πολύ πρακτικό τρόπο.

Από ένα πλαίσιο σχεδίασης ιστού, φροντίστε να διασφαλίσετε ότι κάθε πρωτότυπο που δημιουργείτε λειτουργεί απρόσκοπτα σε όλα τα κανάλια, τις συσκευές, τα προγράμματα περιήγησης και τα ψηφιακά σημεία επαφής.

Η ανταπόκριση είναι ένας σημαντικός παράγοντας και ο ιστότοπός σας θα πρέπει να σχεδιαστεί με τρόπο που να μπορεί να προβληθεί εύκολα σε όλα τα κανάλια, όπως κινητά, tablet, επιτραπέζιους υπολογιστές και φορητούς υπολογιστές.

Για να το κάνετε αυτό, ελαχιστοποιήστε το γραπτό περιεχόμενο ή διατηρήστε μια λογική ισορροπία μεταξύ εικόνων, κειμένων και στοιχείων HTML.

Βελτιστοποιήστε τα πεντικιούρ, προσαρμόστε τις διατάξεις, τροποποιήστε τα στοιχεία πλοήγησης για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας φορτώνει τέλεια και εμφανίζεται σε οθόνες κινητών, tablet και επιτραπέζιων υπολογιστών.

Δεν μπορεί να τονιστεί περισσότερο πόσο σημαντικό είναι να ελέγξετε τον χρόνο φόρτωσης του ιστότοπου και να βελτιώσετε την απόδοσή του. Μόνο λίγοι άνθρωποι περιμένουν περισσότερα από 5-10 δευτερόλεπτα και αν η σελίδα σας είναι υποτονική, δεν πρόκειται να προσελκύσει μεγάλη επισκεψιμότητα.

Δοκιμή

Το τελευταίο στάδιο της διαδικασίας σχεδιαστικής σκέψης που θα ακολουθήσετε για τον ιστότοπο σας είναι να δοκιμάσετε τις λύσεις που δημιουργήσατε.

Για την επιτυχία του πρωτοτύπου σας, είναι πραγματικά σημαντικό να λαμβάνετε σχόλια από τους χρήστες. Και για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να δοκιμάσετε αυτό που δημιουργήσατε τοποθετώντας το μπροστά στους χρήστες σας.

Αυτό περιλαμβάνει την αλληλεπίδραση με τους κανονικούς χρήστες ολοένα και περισσότερο, να τους κάνει να περνούν χρόνο στον ιστότοπο, να εξερευνήσουν τις διάφορες λειτουργίες του και, στη συνέχεια, να παρακολουθούν τι αρέσει στους χρήστες και τι θέλουν να αλλάξουν.

Δοκιμάστε κάθε πρωτότυπο και συνεχίστε να ανασύρετε μέχρι να το συνοψίσετε σε αυτό το μοναδικό σχέδιο που θα ερωτευτούν οι χρήστες σας.

Αν και αυτό είναι το τελικό στάδιο της διαδικασίας, θα είναι το πιο μακροχρόνιο και κουραστικό, καθώς θα πρέπει να κάνετε πολλές τροποποιήσεις στο δρόμο για την επιλογή/οριστικοποίηση της σωστής λύσης.

Και πάλι έχετε κατά νου ότι αυτή η διαδικασία δεν είναι γραμμική. Για να επιτύχετε τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό σχεδιασμό για έναν ιστότοπο, θα πρέπει να περάσετε από τα στάδια της ενσυναίσθησης, της δημιουργίας ιδεών και του σχεδιασμού πρωτοτύπων, ίσως πολλές φορές.

Σε γενικές γραμμές, ο στόχος σας πρέπει να είναι να καταλήξετε στον πιο ακριβή, πρακτικό και συναρπαστικό σχεδιασμό για τους χρήστες σας.

Όταν βάζετε τις λύσεις/πρωτότυπά σας σε πολλά τεστ A/B, θα σκοντάψετε σε κάτι που θα ταιριάζει απόλυτα με το κοινό σας.

Τώρα που έχετε μια καλύτερη αίσθηση για το τι σημαίνει να εφαρμόζετε τη σχεδιαστική σκέψη στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, ήρθε η ώρα να προχωρήσετε και να εφαρμόσετε πρακτικά μια για την επιχείρησή σας.

Κάθε ιστότοπος χρειάζεται μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση για να ξεχωρίζει και η σχεδιαστική σκέψη είναι αυτό που θα επιτρέψει στους σχεδιαστές να επιτύχουν αυτόν τον στόχο.

Έχουμε ήδη συζητήσει τα εκπληκτικά οφέλη που θα αποκομίσει η διαδικασία σχεδίασης Ιστού από τη σχεδιαστική σκέψη.

Παρακάτω περιγράφονται τα τρία βασικά πλεονεκτήματα που από μόνα τους θα πρέπει να είναι αρκετά για να σας πείσουν να εξετάσετε αυτήν την προσέγγιση για το επόμενο σχέδιο σχεδιασμού σας.

Είναι μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση

Σε αντίθεση με τις προσεγγίσεις που χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό των αναγκών των χρηστών και στη συνέχεια τη χρήση ποσοτικών δεδομένων, η σχεδιαστική σκέψη σάς επιτρέπει να κατανοήσετε τους χρήστες σας για το επίπεδο των απαιτήσεών τους.

Δεν είναι τόσο για να τραβήξετε την άμεση προσοχή όσο αφορά την αντιμετώπιση των πραγματικών αναγκών των χρηστών σας.

Περιορίζει τυχόν κινδύνους

Καθώς η διαδικασία είναι μακρά και μη γραμμική, κυρίως όλοι οι κίνδυνοι και οι αβεβαιότητες εξαλείφονται δοκιμάζοντας κάθε πρωτότυπο που σχεδιάστηκε από τις ιδέες που σχηματίσατε μετά από καταιγισμό ιδεών, συζήτηση και αφοσίωση των χρηστών.

Εγγυάται αποτελέσματα

Αφού περάσετε από τόσες πολλές διαδικασίες — από την ενσυναίσθηση στην ιδέα, στη δημιουργία πρωτοτύπων έως τη δοκιμή τους — παραμένει αλλά πολύ μικρό περιθώριο αβεβαιότητας στη λύση σας.

Περνώντας από πολλά πρωτότυπα και δοκιμάζοντάς τα πολλές φορές σημαίνει ότι η επιτυχία του ιστότοπού σας είναι πολύ πιθανή μακροπρόθεσμα.

Η σχεδιαστική σκέψη είναι μια διαδικασία που περιστρέφεται γύρω από τις ανάγκες του χρήστη σας. Ξεκινά με το να αναπτύσσετε μια βαθιά κατανόηση των αναγκών τους και στη συνέχεια να κάνετε όλα τα απαραίτητα βήματα για να ολοκληρώσετε μια μοναδική λύση.

Όταν εφαρμοστεί σωστά, η σχεδιαστική σκέψη έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει ευκαιρίες που είναι πρωτόγνωρες να χρησιμοποιηθούν οποιαδήποτε άλλη σχεδιαστική προσέγγιση.

Rate this post

Must Read

spot_img