Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου, 2022
spot_img

Web Design στατιστικά ( 2022 )

Web Design στατιστικά ( 2022 )

25+ Web Design στατιστικά που είναι απαραίτητο να γνωρίζετε το 2022

Το 2010, υπήρχαν πάνω από 2 δισεκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου παγκοσμίως. Το 2021, ο αριθμός αυξήθηκε σε πάνω από 4,6 δισεκατομμύρια.

Για να προσελκύσουν αυτήν την αυξανόμενη βάση διαδικτυακών χρηστών, οι ιστότοποι δημιουργούνται και ανανεώνονται με γρήγορους ρυθμούς.

Το 2010, υπήρχαν λίγο πάνω από 210 εκατομμύρια ιστότοποι. Σήμερα, υπάρχουν πάνω από 1,8 δισεκατομμύρια.

Για να ξεχωρίσετε σε αυτόν τον γεμάτο διαδικτυακό χώρο, πρέπει να κατανοήσετε τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και τάσεις στον σχεδιασμό ιστοσελίδων, καθώς και τις συμπεριφορές και τις προσδοκίες των καταναλωτών.

Για να βοηθήσουμε, καλύψαμε τα πιο σημαντικά στατιστικά στοιχεία σχεδιασμού ιστοσελίδων για το 2021. Ας ξεκινήσουμε.

Web Design Statistics

Mobile Web Design Statistics

1. Το πρώτο τρίμηνο του 2021, οι κινητές συσκευές παρήγαγαν το 54,8 τοις εκατό της παγκόσμιας επισκεψιμότητας ιστοτόπων. (Statista, 2021)

Η επισκεψιμότητα από κινητές συσκευές κυμαίνεται γύρω στο 50 τοις εκατό από τις αρχές του 2017. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο σημαντικό από ποτέ να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για κινητές συσκευές καθώς και για επιτραπέζιους υπολογιστές.

Είναι επίσης σημαντικό να εξετάσετε εάν η προσφορά μιας εφαρμογής για κινητά θα παρείχε καλύτερη εμπειρία στους χρήστες σας.

2. Το 32% των μικρών επιχειρήσεων έχει ήδη μια εφαρμογή για κινητά και το 42% σχεδιάζει να δημιουργήσει μια στο μέλλον. Το 26% των μικρών επιχειρήσεων, από την άλλη πλευρά, είναι απίθανο να κυκλοφορήσει ποτέ μία. 

Ορισμένες μικρές επιχειρήσεις έχουν ήδη δημιουργήσει μια εφαρμογή για κινητά, ενώ άλλες σκοπεύουν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους ή να εξορθολογίσουν τη διαδικασία αγοράς για τους πελάτες τους. Αλλά πάνω από το ένα τέταρτο ορισμένων μικρών επιχειρήσεων δεν σκοπεύουν να το κάνουν — τώρα ή ποτέ.

Ορισμένοι δεν έχουν τον προϋπολογισμό ή τις δυνατότητες μάρκετινγκ για να δημιουργήσουν και να προωθήσουν την εφαρμογή τους. Άλλοι πιστεύουν ότι δεν έχει νόημα για την επιχείρηση ή το κοινό τους.

Το αν η μικρή επιχείρησή σας θα πρέπει να επενδύσει στη δημιουργία μιας εφαρμογής για κινητά ή όχι εξαρτάται από ένα ευρύ φάσμα παραγόντων, συμπεριλαμβανομένου του κλάδου, του κοινού-στόχου και του προϋπολογισμού σας.

3. Το 50% των χρηστών smartphone είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο μιας εταιρείας ή μιας επωνυμίας όταν περιηγείται ή ψωνίζει μέσω smartphone επειδή δεν θέλει να κατεβάσει μια εφαρμογή. (Google/Ipsos, 2019)

Όταν αποφασίζετε εάν θα επενδύσετε στην κατασκευή μιας εφαρμογής για κινητά, σκεφτείτε ότι οι μισοί χρήστες smartphone προτιμούν να περιηγούνται ή να ψωνίζουν απευθείας από την ιστοσελίδα, επειδή δεν θέλουν να κάνουν τα επιπλέον βήματα που απαιτούνται για τη λήψη και εγκατάσταση μιας εφαρμογής.

4. Σε μια μελέτη που ανατέθηκε από την Google και διεξήχθη από την 55 και την Deloitte, η μείωση των χρόνων φόρτωσης ιστοτόπων για κινητά κατά μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου είχε ως αποτέλεσμα σημαντικές αυξήσεις στα ποσοστά μετατροπών — συγκεκριμένα, 8,4% για ιστότοπους λιανικής και 10,1% για ταξιδιωτικούς ιστότοπους. (Deloitte, 2019)

Η 55 και η Deloitte ανέλυσαν δεδομένα ιστοτόπων για κινητά από 37 μάρκες λιανικής, ταξιδιωτικών, πολυτελών και κορυφαίων παραγωγών σε όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ σε διάστημα τεσσάρων εβδομάδων.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι μια βελτίωση κατά 0,1 δευτερόλεπτο στον χρόνο φόρτωσης μπορεί να επηρεάσει κάθε βήμα της διαδρομής του χρήστη και τελικά να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών.

Κατά μέσο όρο, οι μετατροπές αυξήθηκαν κατά 8,4% για τους ιστότοπους λιανικής και κατά 10,1% για τους ταξιδιωτικούς ιστότοπους.

Αυτό αποδεικνύει ότι η ταχύτητα του ιστότοπου έχει σημασία και πρέπει να θεωρείται βασικός δείκτης απόδοσης.

Responsive Web Design στατιστικά

5. Το 73,1% των σχεδιαστών ιστοσελίδων πιστεύει ότι ένα σχέδιο που δεν ανταποκρίνεται σε όλες τις συσκευές ( σταθερές και κινητές ) είναι ο κορυφαίος λόγος για τον οποίο οι επισκέπτες εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο. (GoodFirms, 2021)

Λαμβάνοντας υπόψη ότι δισεκατομμύρια άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τις κινητές συσκευές τους, είναι σημαντικό ο ιστότοπός σας να είναι βελτιστοποιημένος για μικρότερα μεγέθη οθόνης καθώς και για επιτραπέζιους υπολογιστές.

Στην πραγματικότητα, η έλλειψη σχεδίασης με ανταπόκριση αξιολογείται ως ο κορυφαίος λόγος για τον οποίο οι επισκέπτες μπορούν να εγκαταλείψουν έναν ιστότοπο, σύμφωνα με μια έρευνα σε 200+ σχεδιαστές ιστοσελίδων και ελεύθερους επαγγελματίες.

Άλλοι λόγοι είναι οι αργοί χρόνοι φόρτωσης, η κακή πλοήγηση και η κακή δομή περιεχομένου.

stats

6. Το 53,8% των σχεδιαστών ιστοσελίδων αναφέρουν ότι το «δεν ανταποκρίνεται σε όλες τις συσκευές» ως κορυφαίο λόγο για τον επανασχεδιασμό μιας ιστοσελίδας. (GoodFirms, 2021)

Εάν ο ιστότοπός σας δεν ανταποκρίνεται, τότε είναι ώρα για επανασχεδιασμό, σύμφωνα με την ίδια ομάδα 200+ σχεδιαστών ιστοσελίδων και ελεύθερων επαγγελματιών.

Οι άλλοι κορυφαίοι λόγοι – χαμηλό ποσοστό μετατροπής, υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης και “χρειάζεται καλύτερο UX” – θα μπορούσαν επίσης να αντιμετωπιστούν από έναν αποκριτικό σχεδιασμό.

Στατιστικά των Web Design εταιρειών

7. Το 2020, ο συνολικός αριθμός των προγραμματιστών και σχεδιαστών ιστού στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν περίπου 178.900. Μέχρι το 2030, ο αριθμός αυτός προβλέπεται να φτάσει τις 205.000. (Statista, 2021)

Σε αυτή τη μελέτη, οι προγραμματιστές και οι σχεδιαστές ιστού ορίστηκαν ως «υπεύθυνοι για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ιστοτόπων ή διεπαφών, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής διάταξης, γραφικών, τύπου γραμματοσειράς κ.λπ.». Η αγορά αναμένεται να αυξηθεί κατά περισσότερες από 20.000 θέσεις εργασίας την επόμενη δεκαετία.

8. Η απασχόληση προγραμματιστών ιστού και ψηφιακών σχεδιαστών προβλέπεται να αυξηθεί κατά 8 τοις εκατό από το 2019 έως το 2029, πολύ ταχύτερα από τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα. (Γραφείο Στατιστικών Εργασίας των ΗΠΑ, 2021)

Σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας των ΗΠΑ, η απασχόληση των προγραμματιστών και σχεδιαστών ιστού θα αυξηθεί με πολύ ταχύτερο ρυθμό από τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα. Πιστεύει ότι η ζήτηση θα καθοδηγηθεί από τη συνεχιζόμενη δημοτικότητα των κινητών συσκευών και του ηλεκτρονικού εμπορίου.

9. Ο μέσος ετήσιος μισθός για προγραμματιστές ιστού και ψηφιακούς σχεδιαστές ήταν 77.200 $ τον Μάιο του 2020. (Γραφείο Στατιστικών Εργασίας των ΗΠΑ, 2021)

Ο μέσος ετήσιος μισθός για προγραμματιστές και σχεδιαστές ιστού ήταν πάνω από 77.000 $ το 2020. Το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας των ΗΠΑ ορίζει τον διάμεσο μισθό ως «τον μισθό με τον οποίο οι μισοί εργαζόμενοι σε ένα επάγγελμα κέρδιζαν περισσότερα από αυτό το ποσό και οι μισοί λιγότερα».

Στην περίπτωση των προγραμματιστών και σχεδιαστών ιστού, το χαμηλότερο 10 τοις εκατό κέρδισε λιγότερα από 40.750 δολάρια και το υψηλότερο 10 τοις εκατό κέρδισε περισσότερα από 146.430 δολάρια.

10. Η αγορά υπηρεσιών σχεδιασμού ιστοσελίδων εκτιμάται ότι αξίζει 40,8 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ το 2021. (IBISWorld, 2020)

Η αγορά υπηρεσιών σχεδιασμού ιστοσελίδων εκτιμάται ότι αξίζει πάνω από 40 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ. Από το 2016, έχει αυξηθεί κατά μέσο όρο 4,4% ετησίως.

Στατιστικά μοντέρνου Web Design

11. Το 50% των καταναλωτών πιστεύει ότι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι ζωτικής σημασίας για τη συνολική επωνυμία μιας επιχείρησης. (Top Design Firms, 2021).

Σε μια έρευνα με 500 καταναλωτές, οι μισοί είπαν ότι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι σημαντικός για τη συνολική επωνυμία μιας επιχείρησης.

Αυτό υποδηλώνει ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στον σχεδιασμό (ή στον επανασχεδιασμό) ιστοτόπου για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών και να ενισχύσουν την ταυτότητα της επωνυμίας τους.

12. Όταν ρωτήθηκαν ποια οπτικά στοιχεία εκτιμούν σε έναν ιστότοπο της εταιρείας, το 40% των καταναλωτών είπε εικόνες, το 39% είπε χρώμα και το 21% είπε βίντεο. (Top Design Firms, 2021)

Οι εικόνες, τα χρώματα και τα βίντεο είναι τα κορυφαία οπτικά στοιχεία που εκτιμούν οι καταναλωτές σε έναν ιστότοπο της εταιρείας. Λαμβάνοντας υπόψη ότι σχεδόν το 40% είπε εικόνες και χρώμα και το 21% είπε βίντεο, η επιχείρησή σας θα πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην προσθήκη εικόνων και στην επιλογή ενός συνδυασμού χρωμάτων ιστότοπου πρώτα.

Στη συνέχεια, εστιάστε στην ενσωμάτωση βίντεο καθώς και άλλων οπτικών στοιχείων που αναφέρθηκαν — συγκεκριμένα, τυπογραφία, infographics και κινούμενα σχέδια.

stats2

13. Το 84,6% των σχεδιαστών ιστοσελίδων πιστεύει ότι η παραφορτωμένη σχεδίαση ιστοσελίδων είναι το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι μικρές επιχειρήσεις. (GoodFirms, 2021)

Ένας συντριπτικός αριθμός σχεδιαστών ιστοσελίδων (84,6%) πιστεύει ότι η παραφορτωμένη σχεδίαση ιστοσελίδων είναι το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι μικρές επιχειρήσεις όταν δημιουργούν έναν ιστότοπο.

Αυτό σημαίνει ότι θέλετε να ενσωματώσετε εικόνες, χρώμα, βίντεο και άλλα οπτικά στοιχεία που εκτιμούν οι καταναλωτές — αλλά να μην το παρακάνετε. Η λήψη μιας μινιμαλιστικής προσέγγισης μπορεί να βοηθήσει.

14. Το 42% των ανθρώπων θα εγκαταλείψουν έναν ιστότοπο λόγω κακής λειτουργικότητας. (Top Design Firms, 2021)

Η σχεδίαση ιστοσελίδων δεν αφορά μόνο τη δημιουργία όμορφων ιστότοπων – αφορά τη δημιουργία ιστότοπων που είναι εύχρηστες και εύκολες στην πλοήγηση. Ένα θέμα που αναλύουν στην ιστοσελίδα τους η δημοφιλής εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων DreamWeaVer.Gr

Εάν το δικό σας δεν είναι, τότε είναι πιθανό ότι πολλοί επισκέπτες θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας. Σε μια έρευνα από την Top Design Firms, το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα εγκατέλειπε έναν ιστότοπο που είχε κακή λειτουργικότητα.

15. Το 38,5% των σχεδιαστών ιστοσελίδων πιστεύει ότι ο ξεπερασμένος σχεδιασμός είναι ο κορυφαίος λόγος για τον οποίο οι επισκέπτες εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο. (GoodFirms, 2021)

Εκτός από τα προβλήματα σχεδιασμού και λειτουργικότητας που δεν ανταποκρίνεται, οι σχεδιαστές ιστοσελίδων αναφέρουν τον ξεπερασμένο σχεδιασμό ως τον κορυφαίο λόγο για τους επισκέπτες που εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο.

Ίσως αναρωτιέστε πότε ένα σχέδιο γίνεται “ξεπερασμένο”. Σύμφωνα με την Κοινότητα Business 2, η μέση διάρκεια ζωής για έναν ιστότοπο είναι 1,5 έως 2,5 χρόνια.

Πέρα από αυτό το εύρος, ένας ιστότοπος θα πρέπει να ενσωματώνει νέες τάσεις και τεχνολογίες σχεδιασμού για να δίνει την αίσθηση ότι είναι «φρέσκος» και ανταγωνιστικός.

16. Το 39% των καταναλωτών εκτιμά το χρώμα περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο στοιχείο του σχεδιασμού ενός ιστότοπου. (Κορυφαίες εταιρείες σχεδιασμού, 2021)

Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην επιλογή ενός συνδυασμού χρωμάτων ιστότοπου. Ιδανικά, οι χρωματικοί σας συνδυασμοί θα ενισχύσουν την επωνυμία σας, θα κάνουν τον ιστότοπό σας εύκολο στην ανάγνωση και την πλοήγηση και επίσης θα φαίνεται καλός.

17. Μόνο το 8% των καταναλωτών παρατηρεί κενό διάστημα όταν βλέπουν έναν ιστότοπο για πρώτη φορά. (Κορυφαίες εταιρείες σχεδιασμού, 2021)

Όταν βλέπουν έναν ιστότοπο για πρώτη φορά, μόνο ένα κλάσμα των επισκεπτών παρατηρεί κενό διάστημα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι σημαντικό.

Αυτό το κρίσιμο στοιχείο σχεδίασης μπορεί να βοηθήσει τους επισκέπτες να τραβήξουν την προσοχή σε ορισμένα στοιχεία, όπως τα CTA, και να τους διευκολύνει να κατανοήσουν και να αφομοιώσουν το περιεχόμενό σας.

18. Το 26% των καταναλωτών προτιμά τους βασικούς χρωματικούς συνδυασμούς, το 21% τα συμπληρωματικά και το 20% τα ανάλογα. (Κορυφαίες εταιρείες σχεδιασμού, 2021)
Οι καταναλωτές είναι διχασμένοι σχετικά με το είδος του συνδυασμού χρωμάτων που προτιμούν: κάποιοι θέλουν κύριο, άλλοι θέλουν συμπληρωματικό, ενώ άλλοι θέλουν ανάλογο.

Για να κατανοήσετε τη διαφορά, πρέπει να είστε κάπως εξοικειωμένοι με τη θεωρία των χρωμάτων. Ένας βασικός συνδυασμός χρωμάτων αποτελείται από ένα ή περισσότερα βασικά χρώματα (κόκκινο, κίτρινο και μπλε).

Ένας συμπληρωματικός συνδυασμός χρωμάτων χρησιμοποιεί δύο χρώματα το ένα ακριβώς απέναντι από το άλλο στον χρωματικό κύκλο (όπως πορτοκαλί και μπλε) και σχετικές αποχρώσεις αυτών των χρωμάτων.

Ένας ανάλογος συνδυασμός χρωμάτων δημιουργείται συνδυάζοντας ένα κύριο χρώμα με τα δύο χρώματα ακριβώς δίπλα του στον τροχό χρώματος (όπως πράσινο, μωβ και μπλε.

Κατά την επιλογή ενός συνδυασμού χρωμάτων, οι εταιρείες θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και το κοινό τους.

19. Το 22% των καταναλωτών που επισκέπτονται έναν ιστότοπο για πρώτη φορά αναζητούν εντυπωσιακά χρώματα. Αλλά το 21% των καταναλωτών θα εγκαταλείψει έναν ιστότοπο με «παράξενα» χρώματα. (Κορυφαίες εταιρείες σχεδιασμού, 2021)

Για να σας βοηθήσετε να επιλέξετε εντυπωσιακά – αλλά όχι φανταχτερά – χρώματα για τον συνδυασμό χρωμάτων του ιστότοπού σας, επιλέξτε ένα ουδέτερο χρώμα φόντου. Στη συνέχεια επιλέξτε κύρια και δευτερεύοντα χρώματα. Μην φοβάστε να δείτε τις επιχειρήσεις του κλάδου σας για έμπνευση.

20. Το 38% των ατόμων που επισκέπτονται έναν ιστότοπο για πρώτη φορά βλέπουν τη διάταξη ή τους συνδέσμους πλοήγησης σε μια σελίδα. Εάν η διάταξη προκαλεί σύγχυση ή το μενού πλοήγησης είναι δύσκολο να βρεθεί, τότε οι επισκέπτες ενδέχεται να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας.

21. Από τον Ιούνιο του 2021, το Google.com είναι ο πιο δημοφιλής ιστότοπος παγκοσμίως, με 86,9 δισεκατομμύρια συνολικές μηνιαίες επισκέψεις. (Statista, 2021)

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να μάθετε μερικά πράγματα από το σχεδιασμό του ιστότοπού τους εάν χρειάζεστε έμπνευση. Το YouTube, το Facebook και η Wikipedia είναι οι επόμενοι πιο δημοφιλείς ιστότοποι σε όλο τον κόσμο.

stats3

Ecommerce Web Design Statistics

22. Το 2021, το 53,9 τοις εκατό του συνόλου του ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής αναμένεται να δημιουργηθεί μέσω κινητών συσκευών. (Statista, 2021)

Τα κινητά δεν ευθύνονται μόνο για την πλειονότητα της παγκόσμιας επισκεψιμότητας φέτος – αποτελούν επίσης την πλειοψηφία των πωλήσεων λιανικού ηλεκτρονικού εμπορίου. 

Αυτό προσθέτει ακόμη περισσότερο κίνητρο για τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου για να διασφαλίσουν ότι είναι πλήρως ανταποκρινόμενοι και φιλικοί προς κινητά. 

Εύκολα γίνεται αντιληπτό την σημασία που έχει στην κατασκευή ενός eshop ο τρόπος δημιουργίας και υλοποίησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

23. Το 23% των μικρών επιχειρήσεων λιανικής δεν έχουν ιστότοπο. (Digital.com, 2021)

Μερικοί πιστεύουν ότι δεν χρειάζονται ένα – αλλά είναι πιθανό να χάνουν βασικές ευκαιρίες για να δημιουργήσουν έσοδα.

Σύμφωνα με τη Statista, τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο στις Ηνωμένες Πολιτείες ανήλθαν σε 431,6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2020. Εκτιμάται ότι θα αυξηθούν σε 563,4 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025.

24. Το 24% των μικρών επιχειρήσεων λιανικής χωρίς ιστότοπο απάντησαν ότι ο λόγος που δεν είχαν έναν ιστότοπο ήταν ότι δεν ξέρουν πώς να δημιουργούν/τρέχουν έναν ιστότοπο. (Digital.com, 2021)

Ενώ ορισμένες επιχειρήσεις αμφιβάλλουν για την αναγκαιότητα ύπαρξης διαδικτυακής παρουσίας, άλλες απλώς δεν έχουν τους πόρους για να δημιουργήσουν μια παρουσία.

Το 24% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων χωρίς ιστότοπο είπε ότι ο λόγος ήταν ότι δεν ξέρουν πώς να δημιουργήσουν και να διευθύνουν έναν ιστότοπο.

Η άνοδος των φιλικών προς τον χρήστη και προσιτών συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου και των κατασκευαστών ιστοτόπων θα μπορούσε να βοηθήσει να ξεπεραστεί αυτή η αντίρρηση και να αποκτήσουν περισσότερες μικρές επιχειρήσεις στο διαδίκτυο.

stats4

25. Από τον Ιούνιο του 2021, το Amazon ήταν ο πιο δημοφιλής ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου στις Ηνωμένες Πολιτείες, με περίπου 2,45 δισεκατομμύρια συνολικές μηνιαίες επισκέψεις. (Statista, 2021)

Δεδομένου ότι η Amazon είχε πρωτοφανή επιτυχία στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό της, η Amazon.com μπορεί να παρέχει έμπνευση για το σχεδιασμό του ιστότοπού σας.

Έχει γίνει η δημοφιλής πλατφόρμα για πολλούς διαδικτυακούς αγοραστές λόγω της ευρείας ποικιλίας προϊόντων, των πωλήσεων από τρίτους και άλλων επιλογών σχεδιασμού και λειτουργικότητας.

26. Το 85% των αγοραστών λένε ότι οι πληροφορίες και οι φωτογραφίες του προϊόντος είναι σημαντικές για αυτούς όταν αποφασίζουν από ποια επωνυμία ή πωλητή λιανικής να αγοράσουν. (Google/Ipsos, 2019)

Οι διαδικτυακοί αγοραστές χρησιμοποιούν μια ποικιλία παραγόντων για να αποφασίσουν από ποιες μάρκες και λιανοπωλητές θα αγοράσουν.

Η πλειοψηφία αναφέρει πληροφορίες προϊόντων και εικόνες ως σημαντικό παράγοντα, επομένως βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες προϊόντων του ιστότοπού σας ηλεκτρονικού εμπορίου είναι βελτιστοποιημένες για αντιγραφή και εικόνες.

27. Το 60% των καταναλωτών αξιολογεί τη χρηστικότητα ως σημαντικό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. (Statista, 2020)

Σε μια έρευνα σε σχεδόν 1.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ, το 60 τοις εκατό δήλωσε ότι η χρηστικότητα του ιστότοπου είναι σημαντική για αυτούς σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Μπορείτε να βελτιώσετε τη χρηστικότητα του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας οπτική ιεραρχία, χρώματα και συνέπεια για να τον κάνετε όσο το δυνατόν πιο εύχρηστο.

Εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, το Website Grader του HubSpot και άλλα εργαλεία δοκιμών χρηστικότητας μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό ευκαιριών βελτίωσης.

28. Το 83,5% των σχεδιαστών, των προγραμματιστών και των πρακτορείων από τον κλάδο ανάπτυξης ιστού δυσκολεύονται να συλλέξουν σχετικές πληροφορίες και περιεχόμενο από πελάτες. (Atarim, 2022)

Σύμφωνα με την Atarim και την τελευταία μελέτη περίπτωσης τους, η συλλογή περιεχομένου από τον πελάτη είναι τελικά το μεγαλύτερο εμπόδιο στην εκτέλεση και την ολοκλήρωση έργων.

Αυτό που είναι ακόμα πιο συναρπαστικό είναι ότι το 87,5% εξακολουθεί να χρησιμοποιεί email για να συγκεντρώσει αυτό το περιεχόμενο.

Τέλος, μην ξεχάσετε να διαβάσετε περισσότερα άρθρα σχετικά με Web Design πατώντας εδώ ενώ αν ενδιαφέρεστε να ασχοληθείτε με το web design σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα τις σπουδές web design που προσφέρει το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου με την υποστήριξη του Εργαστηρίου ΤΠΕ Ήρων και της dreamweaver.gr

 

5/5 - (1 vote)
Προηγούμενο άρθροPHP-File Inclusion

Must Read

spot_img