Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τι θα πρέπει να προσέξετε όταν κάνετε off site seo . Για να ξεκινήσουμε καλά και να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους το πρώτο πράγμα που πρέπει να προσέξετε όταν κάνετε off-site seo είναι να γίνεται ευχάριστοι και χρήσιμοι
Πώς επηρεάζεται η μηχανή αναζήτησης
Πέρα από τη στόχευση σε συγκεκριμένες λέξεις, το Google εκτιμάει και κάποια άλλα πράγματα σε μια ιστοσελίδα, ώστε να την ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες και να την κατατάξει στις πρώτες θέσεις για το συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης. Το σημαντικότερο είναι η ποιότητα της ιστοσελίδας.
Αυτό που ουσιαστικά ενδιαφέρει τη google είναι να προσφέρει στους χρήστες την καλύτερη ποιότητα πληροφορίας. όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο κεφάλαιο του βιβλίου, η google θέλει να προσφέρει στους χρήστες το πιο σχετικό περιεχόμενο και ταυτόχρονα μια πολύ ευχάριστη εμπειρία στο χρήστη.
Η βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη μιας ιστοσελίδας δεν αποτελεί απλά ένα κομμάτι του SEO. Θα τολμούσαμε να πούμε οτι η βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη ταυτίζεται με το SEO. Αυτό ακριβώς καθορίζει ως μια από τις σημαντικότερες παράμετρους στο SEO και ο Matt Cutts της Google7.
Η βελτίωση της αξίας του περιεχομένου και της εμπειρίας του χρήστη επιτυγχάνεται ακολουθώντας τις παρακάτω κατευθύνσεις:
- Παροχή χρήσιμου και πρωτότυπου περιεχόμενου, σχετικού με το ερώτημα του χρήστη
- Ενίσχυση της διαφάνειας και της αξιοπιστίας του ιστότοπου
- Διευκόλυνση της πλοήγηση τόσο από κινητό smartphone όσο και από υπολογιστή.
- Γρήγορη φόρτωση της ιστοσελίδας
Εάν θέλετε να διαβάσετε μόνο ένα κομματάκι για την προώθηση ιστοσελίδων και τίποτα περισσότερο τότε σταματήστε την ανάγνωση εδώ. Η ενότητα που μόλις διαβάσατε περικλείει την πεμπτουσία της προώθησης ιστοσελίδων. Όταν ξεκινάμε να κάνουμε προώθηση μιας ιστοσελίδας αυτό που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας είναι αποκλειστικά και μόνο επισκέπτης ο αναγνώστης ο άσχετος κι ο ξένος οποίος θα μπει στην ιστοσελίδα μας. Θα πρέπει να τη μία να καταλάβει τι γίνεται τι προσφέρουμε Και γιατί να έχει προτίμηση στη δική μας εταιρεία. Αυτό αρκεί για να κάνουμε σωστή προώθηση ιστοσελίδων. Αποτελεί τον πυρήνα της σκέψης που θα φέρει κόσμο στην ιστοσελίδα μας. Όλα τα υπόλοιπα αποτελούν Απλά τεχνικές λεπτομέρειες της προώθησης ιστοσελίδων.
Παροχή περιεχοµένου υψηλής ποιότητας
Η δημιουργία συναρπαστικού και χρήσιμου περιεχομένου ενδέχεται να επηρεάσει τους επισκέπτες σας περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο παράγοντα αναφέρθηκε στις παρούσες οδηγίες. Οι χρήστες είναι σε θέση να αναγνωρίσουν ένα ενδιαφέρον περιεχόµενο, το οποίο είναι πολύ πιθανόν να μοιραστούν και με άλλους χρήστες.
Αυτό το μοίρασμα πραγµατοποιείται µέσω δηµοσιεύσεων σε ιστολόγια, υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης, µηνυµάτων ηλεκτρονικού ταχυδροµείου, φόρουµ ή µε άλλα µέσα. Το ενδιαφέρον που εκφράζεται µε οποιοδήποτε τρόπο για έναν ιστότοπο ενισχύει τη θέση του µεταξύ των προτιµήσεων των χρηστών, αλλά και στο Google, ενώ συνήθως αντικατοπτρίζει ένα εξίσου ποιοτικό περιεχόµενο.
Εάν τώρα θέλετε να κρατήσετε μόνο μία παράγραφο για την κατασκευή ιστοσελίδων τότε να σταματήσετε το διάβασμα εδώ. Μπορείτε βέβαια να διαβάσετε σελίδες επί σελίδων σεντόνια ολόκληρα που να μιλάνε για την κατασκευή ενός ιστότοπου. Εκατοντάδες χιλιάδες άρθρα έχουν γραφτεί στην παγκόσμια βιβλιογραφία για την κατασκευή ιστοσελίδων. Η γνώμη μας όμως το κλειδί της κατασκευής ιστοσελίδων συνοψίζεται σε αυτή τη μικρή φρασούλα. Το ζητούμενο είναι η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας. Ποιοτική κατασκευή ιστοσελίδας και παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας είναι έννοιες ταυτόσημες κατά τη γνώμη μας. Ο σχεδιασμός ιστοσελίδας θα πρέπει να έχει ένα και μόνο στόχο ο οποίος είναι η ποιότητα του περιεχομένου. Διότι ποιος ο λόγος να έχεις έναν ιστότοπο οποίος να είναι ορατός από εκατομμύρια ανθρώπων Εάν δεν παρέχει υψηλή ποιότητα περιεχομένου; Η κατασκευή ιστοσελίδας από εκεί ξεκινάει και εκεί τελειώνει. Και από κει ξεκινάει πάλι και η προώθηση ιστοσελίδων. Διότι όταν η κατασκευή περιλαμβάνει εξαιρετικής ποιότητας περιεχόμενο τότε η προώθηση έχει απλοποιηθεί πάρα πολύ. Εάν συμφωνείτε μαζί μας με την άποψη περί υψηλής ποιότητας περιεχομένου για την κατασκευή ιστότοπων τότε δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε τη σελίδα των κορυφαίων κατασκευαστών ιστοσελίδας.
Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδας περιλαμβάνει ένα σύνολο από πρακτικές και τεχνικές. Ανεξάρτητα από το περιεχόμενο του ισοτόπου σας, µμπορείτε σε κάθε περίπτωση να υιοθετήσετε τις παρακάτω πρακτικές βελτιστοποίησης ιστοσελίδων:
Κείμενα που διαβάζονται εύκολα:
Τα κείμενα που δημοσιεύετε πρέπει να είναι εύκολα στην κατανόηση και χωρίς συντακτικά λάθη. Η ροή του λόγου πρέπει να είναι ομαλή και να διευκολύνουμε όσο περισσότερο γίνεται τον χρήστη στην ανάγνωση του κειμένου. Αυτό βέβαια δεν το κάνουμε μόνο για να προωθήσουμε την ιστοσελίδα μας. Το ποιοτικό περιεχόμενο βοηθάει πολύ και στη διαφήμση στο ιντερνετ. Όσο καλύτερο είναι το περιεχόμενο τόσο αποδοτικότερη θα είναι η διαφήμιση στιο διαδίκτυο. Τα κείμενα που διαβάζονται εύκολα αποτελούν απαραίτητη προϋπόεθση πριν ξεκινήσουμε διαφήμιση στο ιντερνετ.
Αποφύγετε:
- τη χρήση κακογραµµένων κειµένων, µε πολλά ορθογραφικά και γραµµατικά λάθη,
- την ενσωµάτωση εικόνων στο σώµα του κειµένου (µε αυτό τον τρόπο δυσκολεύετε την αντιγραφή και την επικόλληση του κειµένου σας από τους χρήστες, αλλά και την ανάγνωσή του από τις µηχανές αναζήτησης).
Σωστή οργάνωση του περιεχομένου:
Όταν τα κείμενα που δημοσιεύουμε έχουν σωστή οργάνωση, τότε οι χρήστες µπορούν να αναγνωρίζουν εύκολα την αρχή και το τέλος των θεματικών ενοτήτων που τους ενδιαφέρουν. Καλό είναι να τους διευκολύνουμε να εντοπίζουν πιο γρήγορα το περιεχόµενο που τους ενδιαφέρει. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε χωρίζοντας το περιεχόμενο σε θεματικές ενότητες ή λογικές ενότητες.
Αποφύγετε:
- την εισαγωγή µακροσκελούς κειµένου, που αναφέρεται σε διαφορετικά θέµατα στην ίδια σελίδα, και µάλιστα χωρίς τη χρήση παραγράφων, επικεφαλίδων ή οποιασδήποτε άλλης διάταξης διαχωρισµού του κειµένου.
Χρησιμοποιήστε ορολογία σχετική με το θέμα:
Καλό είναι να συμπεριλάβουμε στα κείμενά μας τις λέξεις που εκτιμούμε ότι χρησιμοποιούν οι χρήστες όταν κάνουν αναζητήσεις σχετικές με το περιεχόµενό σας.
Όταν κάποιος χρήστης γνωρίζει καλά το θέμα, τότε χρησιμοποιεί στην αναζήτησή του ορολογία ή εξειδικευμένες λέξεις και φράσεις. Αντίθετα, όταν ένας χρήστης δεν γνωρίζει καλά το θέμα, τότε ενδέχεται να χρησιμοποιήσει γενικότερες λέξεις και φράσεις.
Για παράδειγµα, ένας ενηµερωµένος καταναλωτής που θέλει να αντικαταστήσει την παλιά ξύλινη μπαλκονόπορτα του σπιτιού του με μια νέα μπαλκονόπορτα από αλουμίνιο ή pvc, µπορεί να χρησιµοποιήσει τον όρο «κουφώματα αλουμινίου» ή «συνθετικά κουφώματα pvc». Αντίθετα, ένας λιγότερο ενημερωμένος καταναλωτής µπορεί να υποβάλει ένα γενικότερο ερώτηµα, όπως για παράδειγμα «αντικατάσταση μπαλκονόπορτας», «αντικατάσταση κουφωμάτων στο σπίτι» ή «τι κουφώματα να επιλέξω».
Αν θέλουμε να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για την προώθηση της ιστοσελίδας μας, πρέπει να προβλέψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες διαφορετικές προσεγγίσεις όταν δημιουργούμε το περιεχοµένο. Δηλαδή στο περιεχόμενό μας να περιλαμβάνονται πολλές διαφορετικές λέξεις-κλειδιά.
Το Google AdWords, όπως προαναφέραμε, παρέχει ένα χρήσιµο εργαλείο λέξεων-κλειδιών, που σας βοηθά να επινοήσετε νέες παραλλαγές για λέξεις-κλειδιά και ταυτόχρονα παρουσιάζει κατά προσέγγιση τον όγκο αναζήτησης για κάθε λέξη-κλειδί.
Επιπλέον, μέσα από τα Εργαλεία Google Webmaster Tools έχετε τη δυνατότητα να ενηµερώνεστε σχετικά µε τα πιο αποτελεσματικά ερωτήµατα αναζήτησης τα οποία υπέβαλαν οι χρήστες για να βρουν τον ιστότοπό σας, καθώς και τα ερωτήµατα που προώθησαν τον µεγαλύτερο αριθµό χρηστών στον ιστότοπό σας.
Οργανώστε τη συστηματική παραγωγή πρωτότυπου και µοναδικού περιεχοµένου:
Η ανανέωση του περιεχοµένου θα βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας τόσο από παλιούς όσο και από νέους επισκέπτες. Βοηθά την επιστροφή των παλαιών επισκεπτών στον ιστότοπό σας και ταυτόχρονα ενισχύει στην προσέλκυση νέων επισκεπτών.
Αποφύγετε:
- την επαναδιατύπωση (ή την αντιγραφή) του υπάρχοντος περιεχοµένου, το οποίο δεν προσφέρει νέες πληροφορίες στους χρήστες,
- τη δηµιουργία διπλότυπων ή σχεδόν διπλότυπων εκδόσεων του περιεχοµένου στις διαφορετικές σελίδες του ιστοτόπου σας (µάθετε περισσότερες πληροφορίες για το διπλότυπο περιεχόµενο).
Προσφέρετε αποκλειστικό περιεχόμενο ή υπηρεσίες
Προσπαθήστε να ανακαλύψετε µια νέα, χρήσιµη υπηρεσία που δεν παρέχει κανένας άλλος ιστότοπος.
Καλές πρακτικές για τον σκοπό αυτό είναι να γράψετε ένα πρωτότυπο, ερευνητικό άρθρο, να καταχωρίσετε µια συναρπαστική, πρόσφατη είδηση ή να αξιοποιήσετε την εμπειρία που έχετε αποκομίσει από τους δικούς σας πελάτες. Αυτό θα σας δώσει προβάδισμα σε σύγκριση με άλλους ιστοτόπους, οι οποίοι µπορεί να µη διαθέτουν τους πόρους ή την τεχνογνωσία για να αξιοποιήσουν αυτές τις µεθόδους.
Το περιεχόμενο το οποίο δημιουργείτε πρέπει να ικανοποιεί τις ανάγκες των ανθρώπων που θέλετε να επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας, και όχι τις ανάγκες των μηχανών αναζήτησης. Το καλύτερο είναι να σχεδιάσετε τον ιστότοπό σας με τέτοιο τρόπο ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των επισκεπτών. Αυτό θα εξασφαλίσει την εύκολη πρόσβαση σε αυτόν από τις µηχανές αναζήτησης.
Αποφύγετε:
- την εισαγωγή πολλών περιττών λέξεων-κλειδιών, που είναι χρήσιµες για τις µηχανές αναζήτησης, αλλά ιδιαίτερα ενοχλητικές ή ανούσιες για τους χρήστες,
- τη χρήση πλαισίων κειµένου, όπως «συχνά ορθογραφικά λάθη κατά την αναζήτηση αυτής της σελίδας», που δεν προσφέρουν χρήσιµες πληροφορίες στους χρήστες,
- την εσκεµµένη απόκρυψη κειµένου από τους χρήστες, το οποίο ωστόσο εµφανίζεται στις µηχανές αναζήτησης.
Μέχρι τώρα μιλήσαμε για κατασκευή ιστοσελίδας αλλά ίδιες τεχνικές και ίδια φιλοσοφία ισχύει για την κατασκευή e-shop. Όταν Ξεκινάμε να κάνουμε κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος οπωσδήποτε αν έχουμε στο μυαλό μας τον επισκέπτη του καταστήματος. Καλό θα είναι να χρησιμοποιούμε ορολογία σχετική με το θέμα ώστε ο υποψήφιος αγοραστής να ακούει και να διαβάζει τα πράγματα στη γλώσσα που θέλει και στη γλώσσα που καταλαβαίνει. Κατά τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος ένα από τα μεγάλα μυστικά είναι η σωστή οργάνωση περιεχομένου. Και όταν χρησιμοποιούμε τον όρο σωστή οργάνωση περιεχομένου για την κατασκευή e-shop εννοούμε βέβαια το μενού στο οποίο η δομή των κατηγοριών και των υποκατηγοριών πρέπει να αντικατοπτρίζει τον τρόπο αναζήτησης του πελάτη. Κατά την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος το σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να κοιτάξουμε είναι τα κείμενα που διαβάζονται εύκολα. Όσο καλές και να είναι έτοιμες στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα εάν θα κυμαίνεται διαβάζονται εύκολα τότε όλη η δουλειά που κάναμε και την κατασκευή του e-shop θα πάει χαμένη. Και βέβαια όσο περισσότερους κανόνες προθέσεις ιστοσελίδες εφαρμόσουμε κατά τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος Τόσο ευκολότερη θα είναι η προώθηση του καταστήματος στις μηχανές αναζήτησης. Είναι αυτό το οποίο επαναλαμβάνουμε πολλές φορές ότι δεν θέλει κόπο αλλά θέλει τρόπο η κατασκευή ενός e-shop.
Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζομαι κάποιες τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων. Ουσιαστικά παρουσιάσαμε τεχνικές για off site seo. Οφείλουμε βέβαια να ομολογήσουμε ότι όταν θέλουμε να μάθουμε καλά να κάνουμε προώθηση ιστοσελίδων δεν Αρκεί το διάβασμα αλλά απαιτείται πρακτική εμπειρία. Στα σεμινάρια προώθησης ιστοσελίδων ο καθηγητής προσπαθεί να μεταδώσει την εμπειρία τους εκπαιδευόμενους. Για να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους Εάν θέλετε να μάθετε να κάνετε προώθηση ιστοσελίδων έχετε δύο τρόπους. Ο πρώτος τρόπος είναι να δοκιμάσετε να κάνετε μόνοι σας με βέβαιη την αποτυχία τις δύο τρεις ή πέντε φορές στην αρχή. Ο δεύτερος τρόπος είναι να παρακολουθήσετε σεμινάρια προώθησης ιστοσελίδων για να αποκομίσετε την πρακτική εμπειρία του εκπαιδευτή. Εξυπακούεται βέβαια ότι σε ένα σεμινάριο seo εκπαιδευτές πρέπει να έχει μεγάλη εμπειρία στην προώθηση ιστοσελίδων. Αυτό ισχύει πάντα στα σεμινάρια προώθησης ιστοσελίδων που διοργανώνει η dreamweaver. Είναι τα καλύτερα σεμινάρια seo της Ελληνικής αγοράς. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τα σεμινάρια προώθησης ιστοσελίδων.