Τετάρτη, 7 Ιουνίου, 2023
spot_img
ΑρχικήΠροώθηση στο googleΠως να αξιοποιήσετε το Google Search Console για την προώθηση της ιστοσελίδας...

Πως να αξιοποιήσετε το Google Search Console για την προώθηση της ιστοσελίδας σας

Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζουμε τρόπους για να αξιοποιήσετε το Google Search Console για την προώθηση της ιστοσελίδας σας.

Αξιοποιήστε το Google Search Console

Μπορούμε να αποκτήσουμε πρόσβαση στα Εργαλεία Διαχείρισης Google (Webmaster Tools) από την ακόλουθη διεύθυνση:

https://www.Google.com/webmasters/tools/

Στην αρχική σελίδα βλέπουμε τις ιστοσελίδες τις οποίες διαχειριζόμασστε, όπως φαίνεται στην εικόνα:

Εργαλεία Διαχείρισης Google (Webmaster tools)
Εργαλεία Διαχείρισης Google (Webmaster tools)

Επιλέγουμε μία από τις σελίδες που διαχειριζόμαστε και βλέπουμε τις πληροφορίες:

Παρουσίαση πληροφοριών για την επιλεγμένη σελίδα
Παρουσίαση πληροφοριών για την επιλεγμένη σελίδα

Στη συνέχεια, δείχνουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες.

Όταν ξεκινάμε να κάνουμε κατασκευή ιστοσελίδων καλό είναι να ενσωματώσουμε στη σελίδα μας το Google search control. Εάν αυτό δεν γίνει από τα πρώτα στάδια της κατασκευής της ιστοσελίδας τότε το πιθανότερο είναι ότι θα ξεχαστεί και δεν θα γίνει ποτέ. Είναι πολύ απλό να δημιουργήσουμε λογαριασμό στο Google search control και να επιτρέψουμε την παρακολούθηση του ιστότοπου που δημιουργούμε. Με τον τρόπο αυτό θα είμαστε σε θέση ανά πάσα στιγμή να ελέγχουμε την ποιότητα της κατασκευής της ιστοσελίδας.

Δυνατότητες του Google Search Console

Το Google Search Console σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την απόδοση του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google αλλά και να γνωρίζετε με ποιο τρόπο η google βλέπει τον ιστότοπό σας.

Ειδικότερα όσον αφορά την παρακολούθηση της απόδοσης του ιστότοπου σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, το Google Search Console παρέχει τις εξής δυνατότητες:

  • Να βεβαιωθείτε ότι η Google μπορεί να έχει πρόσβαση το περιεχόμενό σας.
  • Να κάνετε υποβολή νέου περιεχομένου για ανίχνευση.
  • Να κάνετε αφαίρεση περιεχομένου που δεν θέλετε να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Να παρακολουθείτε εάν το περιεχόμενο που δημοσιεύετε αποτελεί ελκυστικό στόχο στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Να παρακολουθείτε και να επιλύετε ζητημάτων κακόβουλου λογισμικού ή ανεπιθύμητων μηνυμάτων έτσι ώστε ο ιστότοπός σας να παραμένει καθαρός και να μην κινδυνεύει με τιμωρία google penalty.

Όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο η google βλέπει τον ιστότοπό σας, υπάρχουν οι παρακάτω δυνατότητες:

  • Να γνωρίζετε τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες ο ιστότοπός σας εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Να γνωρίζετε με ποιες λέξεις κλειδιά ο ιστότοπός σας έχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και με ποιες μικρότερη.
  • Να γνωρίζετε εάν οι σελίδες των προϊόντων σας, η σελίδα επικοινωνίας, ή κάποιες άλλες σελίδες κέρδισαν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα μέσω των αποτελεσμάτων της αναζήτησης.
  • Να γνωρίζετε ποιοι ιστότοποι περιέχουν συνδέσμους προς το δικό σας ιστότοπο.
  • Να γνωρίζετε εάν ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά και εύκολα προσβάσιμος από τους χρήστες κινητών συσκευών.

Εφόσον έχουμε ενσωματώσει τον κώδικα το Google search Control στην ιστοσελίδα μας αυτό θα μας διευκολύνει πάρα πολύ στην προώθηση της ιστοσελίδας. καλό είναι σε τακτά χρονικά διαστήματα να επισκεπτόμαστε το Google search control και να ελέγχουμε κατά πόσο έχουμε ειδοποιήσεις από την Google. Για να επιτύχουμε την πρώτη σελίδα στην Google θα πρέπει ο ιστότοπος να είναι απαλλαγμένος από μηνύματα σφάλματος και ειδοποιήσεις. Η πρότασή μας είναι να αξιοποιήσετε το Google search control ελέγχοντας μία φορά το μήνα τα μηνύματα που αφορούν τη σελίδα που προωθείτε. Αυτή η τεχνική το αποτελεί ένα κομβικό σημείο το οποίο διαχωρίζει τον ερασιτέχνη από τον επαγγελματία στην προώθηση ιστοσελίδων.

Παρακολούθηση e-shop

Ο καλύτερος τρόπος για να διαπιστώσουμε ότι η κατασκευή e-shop βαδίζει σωστά είναι να παρακολουθούμε τακτικά το Google search control. Οταν κάνουμε δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος συνήθως περνάμε αρκετές εκατοντάδες προϊόντα. το μεγαλύτερο κομμάτι της δουλειάς της κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος αφορά την εισαγωγή των προϊόντων και τη σύνδεση με την τράπεζα. Σε αυτή τη διαδικασία είναι εύκολο να παραβλέψουμε κάποιες παραμέτρους της δημιουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος που αφορούν τη βελτιστοποίηση αυτού και επηρεάζουν καταλυτικά τη θέση τους στις μηχανές αναζήτησης. το Google search control είναι ένα κορυφαίο εργαλείο το οποίο μας επιτρέπει να προλάβουμε έγκαιρα τα λάθη που μπορεί να γίνουν στην κατασκευή e-shop.

Ποια είναι η συνολική εικόνα του ιστοτόπου σας

 Στατιστικά στοιχεία που παρέχονται από τα εργαλεία των μηχανών αναζήτησης προσφέρουν μια μοναδική εικόνα στους SEO, όπως οι εμφανίσεις λέξεων-κλειδιών, οι δείκτες των click-through, οι κορυφαίες σελίδες που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και οι στατιστικές των συνδέσμων.

Ρυθμίσεις παραμέτρων ιστοτόπου

Αυτό το σημαντικό τμήμα σάς επιτρέπει να υποβάλετε χάρτες, να δοκιμάσετε αρχεία robots.txt, να ρυθμίσετε τους συνδέσμους του ιστοτόπου58 και να υποβάλετε αιτήματα αλλαγής διεύθυνσης όταν μετακινείτε τον ιστότοπό σας από έναν τομέα σε κάποιον άλλο. Αυτή η περιοχή περιέχει επίσης τις ρυθμίσεις και τις ενότητες παραμέτρων των Ρυθμίσεων και των URL που συζητήθηκαν στην προηγούμενη στήλη.

Μετρήσεις προερχόμενες από το Poogle Plus

Το Google plus πρέπει να περιλαμβάνεται σε κάθε στρατηγική προώθησης ιστοσελίδας. Καλό είναι όλα τα άρθρα και όλες οι πληροφορίες που αφορούν την ιστοσελίδα μας να δημοσιεύονται και στο Google plus.

Οι δημοσιεύσεις στο Google plus εμφανίζονται ως ανεξάρτητες εγγραφές στα αποτελέσματα αναζήτησης. Δηλαδή κάθε δημοσίευση μπορεί να εμφανίζεται ως αποτέλεσμα για διαφορετική φράση αναζήτησης. Αυτή είναι μια σημαντική διαφορά σε σχέση με το Facebook. Οι δημοσιεύσεις του Facebook δεν μπορούν να εμφανιστούν ως μεμονωμένες εγγραφές στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Επίσης, οι δημοσιεύσεις στο Facebook απευθύνονται μόνο στους χρήστες του Facebook, ενώ οι δημοσιεύσεις στο Google plus απευθύνονται στους δισεκατομμύρια χρήστες του Google ανά τον κόσμο, μέσω των αποτελεσμάτων αναζητήσεων του Google. Αυτός εξάλλου δεν είναι πάντα και ο τελικός στόχος μας;

Ταχύτητα φόρτωσης

Η ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας αποτελεί ένα ακόμη κριτήριο για τη σειρά κατάταξης του ιστοτόπου σας. Η Google έχει δημιουργήσει ένα δωρεάν εργαλείο,59 με το οποίο μπορείτε να μετρήσετε την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας. Το web hosting που χρησιμοποιείται παίζει έναν σημαντικό ρόλο εδώ. Στην hoster.gr μέσω της χρήσης ειδικών εργαλείων, όπως το total cache, αλλά και υπηρεσιών cloud κάνουν optimize τον ιστότοπό σας για να τρέχει πιο γρήγορα. Οι εικόνες και άλλα στοιχεία του ιστοτόπου σας παίζουν από πολλούς διαφορετικούς server ανά τον κόσμο, με αποτέλεσμα τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα. Οι ρυθμίσεις του CMS σας επίσης, είτε αυτό είναι wordpress είτε joomla, opencart, έχουν ιδιαίτερη σημασία για την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας σας και αυτή με τη σειρά της επηρεάζει την κατάταξή της στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google.  Εδώ μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το opencart hosting στη hoster.gr.

ΛΙΝΚ: φιλοξενία ιστοσελίδας

Προέλευση κίνησης

Καλό είναι να γνωρίζουμε από ποιες λέξεις προέρχεται η κίνηση προς την ιστοσελίδα μας. Για να μάθουμε αυτή την πληροφορία, δεν έχουμε παρά να επιλέξουμε «Search Traffic» και στη συνέχεια «Search Analytics». Το αποτέλεσμα φαίνεται στην εικόνα 9.5.

Προέλευση κίνησης μέσω του εργαλείου Webmaster tools
Προέλευση κίνησης μέσω του εργαλείου Webmaster tools

Οι μηχανές αναζήτησης μόλις πρόσφατα έχουν αρχίσει να παρέχουν καλύτερα εργαλεία για να βοηθήσουν τους διαχειριστές να βελτιώσουν τα αποτελέσματά τους στην αναζήτηση. Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στο SEO και στη σχέση του διαχειριστή με τις μηχανές αναζήτησης.

Η τελική ευθύνη για το SEO βαρύνει τους εμπόρους αναζήτησης αλλά και τους διαχειριστές μιας ιστοσελίδας. Αυτοί εξάλλου δεν φέρουν την ευθύνη επιλογής των συνεργατών τους; Ακόμη ένας λόγος για τον οποίο η εκμάθηση του SEO εκ μέρους σας είναι τόσο σημαντική. Ακόμη και αν αναθέσετε σε κάποιον τρίτο τις εργασίες προώθησης, πρέπει να έχετε μια σαφή εικόνα πού βρίσκεστε, πού θέλετε να πάτε, καθώς και το γενικό πλαίσιο οδηγιών και κατευθύνσεων για το πώς να φτάσετε εκεί.

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας με το Google search control

Όσο καλύτερα είναι βελτιστοποιημένη μία ιστοσελίδα τόσο πιθανότερο είναι να ανέβει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Το ίδιο ισχύει και για τις επιμέρους σελίδες εντός ενός ιστότοπου. Όσο καλύτερα βελτιστοποιημένες είναι οι εσωτερικές σελίδες του ιστότοπου τόσο ψηλότερα θα ανέβει συνολικά ο ιστότοπος στις μηχανές αναζήτησης Αλλά και οι επιμέρους σελίδες με τις συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Το Google search control μας επιτρέπει να ελέγχουμε μία προς μία όλες τις σελίδες για το κατά πόσο είναι ορατές από την Google όπως επίσης και γιατρών συμπεριλαμβάνονται στο site map. το Google search control Επίσης μας προειδοποιεί για μηνύματα λάθους που αφορούν συγκεκριμένες σελίδες και συγκεκριμένα άρθρα ενός ιστότοπου. Όλα αυτά αποτελούν πολύ σημαντική πληροφορία για τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδας.

Rate this post

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Must Read

spot_img