πυλώνες της προώθησης ιστοσελίδων
πυλώνες της προώθησης ιστοσελίδων

Η διαμόρφωση στρατηγικής για την προώθηση ιστοσελίδων μπορεί να είναι περίπλοκη, αλλά σε αυτό το άρθρο απλοποιούμε τη διαδικασία ξεκαθρίζοντας τα βασικά στοιχεία της σε τέσσερις κύριες κατηγορίες. Οι κατηγορίες αυτές αποτελούν τους τέσσερις βασικούς πυλώνες της αποτελεσματικής προώθησης ιστοσελίδων.

Η προώθηση ιστοσελίδων μπορεί να είναι περίπλοκη. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα μπορεί να γίνει υπερβολικά περίπλοκη. Υπάρχει μια μεγάλη συζήτηση σχετικά με το πόσοι παράγοντες κατάταξης πρέπει να ληφθούν υπόψη για την επίτευξη ισχυρών αποτελεσμάτων οργανικής αναζήτησης. Δέκα παράγοντες; Είκοσι παράγοντες; Τριάντα παράγοντες; Διακόσιοι παράγοντες;

Μια γρήγορη αναζήτηση στο google για «παράγοντες κατάταξης google» θα σας δώσει πάρα πολλές απαντήσεις. Υπάρχει μεγάλος όγκος πληροφοριών που αφορά την προώθηση ιστοσελίδων. Και η πραγματικότητα είναι οτι, ενώ υπάρχουν πιθανόν εκατοντάδες μεταβλητών που δουλεύουν μαζί για να καθορίσουν την τελική θέση κατάταξης στα αποτελέσματα της google, πολλά από αυτά που προτείνονται είναι εικασίες. Και σίγουρα, δεν είναι όλοι οι παράγοντες κατάταξης κατάλληλοι για κάθε επιχείρηση.

Το σημαντικό είναι οτι κινδυνεύετε να χάσετε τον προσανατολισμό σας εάν ακολουθησετε μια αλγοριθμική λογική.

Σε αυτό το άρθρο, θέλουμε να απλοποιήσουμε τα πράγματα και να περιγράψουμε τους τέσσερις κύριους τομείς στους οποίους πρέπει να εστιάζεστε όταν κάνετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας. Εάν σκεφτείτε με αυτό τον τρόπο τότε το SEO είναι πραγματικά πολύ απλό σε στρατηγικό επίπεδο.

Οι τέσσερις πυλώνες του SEO

Οι τέσσερις βασικοί τομείς της SEO που πρέπει να λάβουν υπόψη οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων είναι:

Τεχνικό SEO: Πόσο καλά το περιεχόμενό σας μπορεί να ανιχνευθεί και να ευρετηριωθεί.
Περιεχόμενο: Έχοντας τις πιο σχετικές και καλύτερες απαντήσεις σε μια ερώτηση προοπτικής.
On-site SEO: Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου και του HTML.
Off-site SEO: Η οικοδόμηση αρχή για να εξασφαλίσει Google στοιβάζει το κατάστρωμα προς όφελός σας.

Φυσικά, αυτές οι τέσσερις πυλώνες έχουν κάποια πολυπλοκότητα και αλληλεπικάλυψη, αλλά η κατανόηση των δυνατών και των αδύνατων σημείων σας σε σχέση με αυτούς είναι το κλειδί για την εστίαση των προσπαθειών σας.

1. Τεχνικό SEO

Με τηνν έννοια του τεχνικού SEO αναφερόμαστε σε εείνες τις ενέργειες που θα εξασφαλίσουν ότι μια μηχανή αναζήτησης μπορεί να διαβάσει το περιεχόμενό σας και να εξερευνήσει την ιστοσελίδα σας.

Οι κύριοι τομείς που πρέπει να λάβουμε υπόψη είναι:

Crawl. Μπορεί μια μηχανή αναζήτησης να εξερευνήσει τον ιστότοπό σας;
Index. Είναι σαφές ποιες σελίδες θα πρέπει να αναγράφει η μηχανή αναζήτησης και να επιστρέφει;
Mobile. Η προσαρμογή του ιστότοπού σας γίνεται για χρήστες κινητών τηλεφώνων;
Ταχύτητα. Οι γρήγοροι χρόνοι φόρτωσης σελίδων αποτελούν κρίσιμο παράγοντα για την ευχαρίστηση των επισκεπτών σας.
Τεχνολογία. Χρησιμοποιείτε τεχνολογία φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης ή CMS για την ιστοσελίδα σας;
Ιεραρχία. Πώς είναι το περιεχόμενό σας ιεραρχικά δομημένο στον ιστότοπό σας;

Εάν είστε μια μικρή επιχείρηση που χρησιμοποιεί WordPress για την ιστοσελίδα σας, το τεχνικό SEO θα πρέπει να είναι κάτι που μπορείτε να ελέγξετε αρκετά γρήγορα. Αν έχετε μια μεγάλη ιστοσελίδα με εκατομμύρια σελίδες, τότε το τεχνικό SEO γίνεται πολύ πιο σημαντικό.

2. On-site βελτιστοποίηση

Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί τόσο στο σύνολό του όσο και σε επίπεδο επιμέρους σελίδας.

Υποθέτοντας ότι έχετε εναν καλά δομημένο ιστότοπο, η βελτιστοποίηση είναι σχετικά απλή. Οι κύριοι τομείς στους οποίους θα επικεντρωθούμε είναι:

Έρευνα λέξεων-κλειδιών. Κατανοήστε τη γλώσσα του κοινού-στόχου σας.
Περιγραφικές διευθύνσεις URL. Βεβαιωθείτε ότι κάθε διεύθυνση URL είναι απλή και περιγραφική.
Τίτλοι σελίδων. Χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά με φυσικό τρόπο μέσα στον τίτλο της σελίδας.
Meta descriptions. Επιλέξτε έξυπνες meta descriptions. Γράψτε κείμενο όπως αυτό που θα γράφατε αν κάνατε διαφήμιση. Αυτό είναι που θα σας φέρει τα κλικ.
Βελτιστοποίηση περιεχομένου. Χρησιμοποιήστε με φυσικό και αυθότμητο τρόπο τις λέξεις-κλειδιά και τις παραλλαγές αυτών στο αντίγραφο της σελίδας σας.
Καλή εμπειρία χρήστη (UX). Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι μια χαρά για χρήση και πλοήγηση.
Ισχυρές προτροπές για δράση. Βοηθήστε τους χρήστες σας να μάθουν με εύκολο τρόπο τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια.

Κατά τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας είναι σημαντικό να γνωρίζετε το κοινό στο οποίο ανήκουν οι πελάτες σας. Αν είστε τοπική επιχείρηση, τότε το τοπικό SEO είναι πιο σημαντικό, συνεπώς η διεύθυνσή σας και η τοποθεσία σας γίνονται κρίσιμα σημεία βελτιστοποίησης.

3. Περιεχόμενο

Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Αυτή η φράση κυριαρχεί στην προ΄θηση ιστοσελίδων εδώ και αρκετά χρόνια. Είναι αλήθεια με κάποιο τρόπο. Ο ιστότοπός σας είναι πραγματικά ένα περιτύλιγμα για το περιεχόμενό σας. Το περιεχόμενό σας λέει στους επισκέπτες τςη ιστοσελίδας σας τι κάνετε, πού το κάνετε, για ποιον το έχετε κάνει και γιατί κάποιος πρέπει να επιλέξει την επιχείρησή σας. Και αν είστε έξυπνοι, το περιεχόμενό σας πρέπει επίσης να υπερβεί αυτά τα προφανή στοιχεία τύπου φυλλαδίου και να βοηθήσει τους υποψήφιους πελάτες σας να επιτύχουν τους στόχους τους.

Για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, μπορούμε να σπάσουμε το περιεχόμενό σας σε τρεις κατηγορίες:

Περιεχόμενο υπηρεσίας. Τι κάνετε και πού το κάνετε.
Περιεχόμενο αξιοπιστίας. Γιατί κάποιος πρέπει να συνεργαστεί με την επιχείρησή σας.
Μάρκετινγκ περιεχομένου. Περιεχόμενο που σας βοηθά να τοποθετήσετε εσάς ως εμπειρογνώμονα και βάζετε την επιχείρησή σας μπροστά στις αναζητήσεις των πελατών σας νωρίτερα στον κύκλο αγορών.

Είναι πραγματικά σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι όλα αυτά τα είδη περιεχομένου είναι πολύ σημαντικά για τις ενέργειες SEO που κάνουμε κατά την προώθηση της ιστοσελίδας μας.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε βελτιστοποιήσει όλο το περιεχόμενό σας στο μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των περιπτωσιολογικών μελετών, των καταχωρίσεων χαρτοφυλακίου και των μαρτυριών – όχι μόνο των προφανών σελίδων υπηρεσιών.

Ένα ισχυρό μάρκετινγκ περιεχομένου μαζί με συστηματικά οργανωμένη SEO στρατηγική είναι επίσης ο πιο επεκτάσιμος τρόπος για την προώθηση της επιχείρησής σας σε ένα ευρύ κοινό. Και αυτό γενικά έχει την καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI), καθώς δεν υπάρχει κόστος ανά κλικ. Επομένως, κλιμακώνετε το μάρκετινγκ χωρίς να μειώσετε άμεσα το κόστος σας.

4. Off-site SEO

Τελικά, όλεςοι προωθητικές SEO ενέργειες καταλήγουν σε αυτό το σημείο: Off-site SEO. Η οικοδόμηση της φήμης της επιχείρησής σας, σε μεγάλο βαθμό, περιλαμβάνει τη δημιουργία συνδέσμων. Οι δεσμοί εξακολουθούν να αποτελούν βασικό στοιχείο για την ανάπτυξη ισχυρών οργανικών κατατάξεων. Ωστόσο, οι συνδέσεις μπορεί να είναι το πιο δύσκολο μέρος της προώθησης ιστοσελίδων.

Είναι πραγματικά σημαντικό εδώ να αποκτήσετε τη φιλοσοφία της δημιουργίας συνδέσμων προτού ξεκινήσετε. Ενώ η δημιουργία συνδέσμων είναι ένα βαθύ θέμα που δεν μπορούμε να καλύψουμε σε βάθος εδώ, αν μπορείτε τουλάχιστον να αναπτύξετε μια θετική φιλοσοφία οικοδόμησης συνδέσμων, είστε ήδη μπροστά από την πλειοψηφία του ανταγωνισμού σας.

Ένας πολύ καλός τρόπος για να περιγράψουμε τη σωστή νοοτροπία για την οικοδόμηση συνδέσμων, τέθηκε από τον Eric Ward: «Συνδέστε οτιδήποτε πρέπει να συνδεθεί».

Αυτή η φιλοσοφία είναι όμορφη με την απλότητα της και χρησιμεύει στη διόρθωση της νοοτροπίας «περισσότερων, περισσότερων, περισσότερων» συνδέσεων. Θέλουμε μόνο συνδέσμους από σχετικές πηγές. Αυτό σημαίνει ότι για να κλιμακώσουμε τις προσπάθειές μας για οικοδόμηση συνδέσμων πέρα ​​από την προφανή τακτική, πρέπει να δημιουργήσουμε κάτι που αξίζει συνδέσμους. Έχετε συνδέσμους όπου είναι λογικό να έχετε συνδέσμους.

Περίληψη

Το SEO δεν χρειάζεται να είναι υπερβολικά περίπλοκο. Υπάρχουν τέσσερις βασικοί τομείς της προώθησης ιστοσελίδων που πρέπει να λάβετε υπόψη και υπάρχει μια δομημένη, μεθοδική διαδικασία που μπορεί να ακολουθηθεί για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας.