Όταν έχουμε να κάνουμε με προώθηση ιστοσελίδων, το σημείο κλειδί είναι να έχουμε μια σωστή στρατηγική. Το SEO, ή αλλιώς η προώθηση της ιστοσελίδας σας στη google, είναι ο πιο οικονομικός τρόπος για να φέρετε νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας. Δεν υπάρχει μυστική μέθοδος για την κατάταξη του νούμερο ένα στη Google. Μπορείτε όμως να επιτύχετε εξαιρετικά αποτελέσματα και να βελτιώσετε δραματικά τις οργανικές βαθμολογίες της ιστοσελίδας σας εφαρμόζοντας τις καλύτερες πρακτικές προώθησης ιστοσελίδων.

Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε τέσσερις και συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τον ιστότοπό σας και να μεταβείτε σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Πριν ξεκινήσετε καλό θα ήταν να διαβάσετε το άρθρο μας με τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές για την προώθηση ιστοσελίδων.

Συμβουλή 1: Γράψτε μόνο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Ανεξάρτητα από το ποια είναι η εξειδικευση της ιστοσελίδα σας, όταν αρχίζετε να γράφετε ένα άρθρο, πρέπει να φροντίσετε ώστε πάντα να παρέχετε χρήσιμη καθοδήγηση στον αναγνώστη. Φροντίστε ώστε να δίνετε στους χρήστες τις πληροφορίες που θέλουν. Επιπλέον, όσο περισσότερα περισσότερα άρθρα γράφετε τόσο υψηλότερη βαθμολογία στο Google θα επιτύχετε.

Για να γράψετε το καλύτερο άρθρο σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα, πραγματοποιήστε την έρευνά σας και ελέγξτε ποια άρθρα είναι ήδη υψηλά στο Google για τις λέξεις-κλειδιά σας. Πρέπει να βρείτε θέματα που έχουν αποδειχθεί επιτυχείς στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και επίσης να προσελκύσουν backlinks.

Ρίξτε μια ματιά στα κορυφαία 10 αποτελέσματα και γράψτε άρθρο με το οποίο να βελτιώστε το περιεχόμενο που υπάρχει ήδη. Για παράδειγμα, εάν προσπαθείτε να γράψετε ένα άρθρο σχετικά με τα μικρά σκυλάκια, μπορείτε να κάνετε μια λεπτομερή ανάρτηση με τίτλο ‘Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για μικρά σκυλάκια’. Κάντε το άρθρο σας πολύ καλύτερο από ό, τι ήδη υπάρχει στον ιστό και θα έχετε μεγάλες πιθανότητες να επιτύχετε κατάταξη στην πρώτη σελίδα της Google.

Πλέον όλοι γνωρίζουν γιατί το SEO είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις, και πιθανότατα οι ανταγωνιστές σας, ορθά σκεφτόμενοι, ήδη βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της κατάταξης στη google. Εσείς θα πρέπει να γράψετε επριεχόμενο καλύτερο από αυτό που γράφουν οι ανταγωνιστές σας.

Συμβουλή 2. Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Ποτέ μην ξεκινάτε να γράφετε ένα άρθρο χωρίς να κάνετε έρευνα λέξης κλειδιού. Είναι σημαντικό να κάνετε προώθηση ιστοσελίδων με τις κατάλληλες λέξεις. Το καλύτερο εργαλείο που χρησιμοποιείτε είναι το δωρεάν εργαλείο λέξεων-κλειδιών Google. Κάντε κλικ στην επιλογή ‘Αναζήτηση νέων ιδεών για λέξεις-κλειδιά και ομάδες διαφημίσεων’ και εισαγάγετε τις κύριες λέξεις-κλειδιά που θέλετε να στοχεύσετε. Στη συνέχεια, θα λάβετε μια λίστα με τις προτάσεις λέξεων-κλειδιών βάσει του τι αναζητούν οι χρήστες στο Google.

Μια άλλη μέθοδος για να βρείτε τι ψάχνουν οι άνθρωποι είναι να πληκτρολογήσετε στο Google τις κύριες λέξεις-κλειδιά σας και να ελέγξετε τις προτάσεις με βάση τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις.

Τέλος, αν μετακινηθείτε στο κάτω μέρος της σελίδας της Google, μπορείτε να δείτε μερικά ακόμα ερωτήματα που σχετίζονται με την αναζήτηση.

Εστιάστε στις λέξεις-κλειδιά που έχουν υψηλότερο όγκο αναζήτησης, αλλά μην παραμελείτε τις λέξεις-κλειδιά της μακριάς ουράς αναζήτησης. Εάν έχετε βελτιστοποιήσει σωστά τον ιστότοπό σας, τότε μπορείτε να αποκτήσετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από λέξεις-κλειδιά με λιγότερη ζητηση.

Λάβετε υπόψη ότι πρέπει να γράψετε για τους αναγνώστες σας, και όχι για τις αράχνες της Google. Μην κάνετε το παραμικρό παραγέμισμα με λέξεις-κλειδιά.

Συμβουλή 3. Χρησιμοποιήστε μοναδικούς τίτλους και μετα-περιγραφές

Οι μετα-περιγραφές δεν έχουν τόσο μεγάλη αξία όσο είχαν στο παρελθόν, αλλά εξακολουθούν να έχουν σημαντικό ρόλο για την προώθηση της ιστοσελίδας σας. Κάθε μία από τις αναρτήσεις σας θα πρέπει να έχει έναν μοναδικό τίτλο και μια μοναδική μετα-περιγραφή. Βεβαιωθείτε ότι όλα είναι μοναδικά και ότι δεν έχετε διπλότυπα στους τίτλους και στις μετα-περιγραφές.

Συμβουλή 4. Επισημάνετε τα δεδομένα σας με τα Εργαλεία για Webmasters Google

Αν επισημάνετε τον ιστότοπό σας, βοηθάτε την Google να κατανοήσει καλύτερα τα δεδομένα του ιστότοπού σας. Το εργαλείο επισήμανσης δεδομένων σάς επιτρέπει να επισημάνετε τμήματα του ιστότοπού σας μέσω των Εργαλείων για Webmasters Google, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε αλλαγές στον κώδικα. Αυτό θα σας βοηθήσει να εμφανίσετε τις αξιολογήσεις, τις τιμές, τις αναθεωρήσεις μαζί με το πλούσιο απόσπασμά σας σε οργανικά αποτελέσματα. Ακόμα περισσότερο, αυτό θα αυξήσει τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε μια κάρτα γνώσεων Google που να περιλαμβάνει τον ιστότοπό σας. Έτσι, αν ο ιστότοπός σας περιλαμβάνει καταχωρίσεις, κριτικές ή συμβάντα, μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματά σας στο Google, όπως παρακάτω:

Μεταβείτε στα Google Webmaster Tools και κάντε κλικ στην επιλογή ‘Search Appearance’ και έπειτα στο ‘Data Highlighter’, ή στα Ελληνικά: ‘Εργαλείο επισήμανσης δεδομένων’.

Κάντε κλικ στο ‘Έναρξη Επισήμανσης’. Θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον τύπο δεδομένων που θέλετε να επισημάνετε. Αν έχετε ένα απλό ιστολόγιο περιεχομένου, επιλέξτε άρθρα. Εάν όχι, επιλέξτε ποια είναι η καταλληλότερη κατηγορία για τον ιστότοπό σας.

Μόλις τοποθετήσετε τη σελίδα του δείκτη, απλώς κάντε κλικ και σύρετε το ποντίκι πάνω στον τίτλο του ιστοτόπου σας και επιλέξτε ‘τίτλο’. Κάνετε το ίδιο για τις αξιολογήσεις σας, τον συγγραφέα, την ημερομηνία δημοσίευσης, την εικόνα και ούτω καθεξής. Η Google θα σας ζητήσει να επαναλάβετε τη διαδικασία μερικές φορές μέχρι να κατανοήσουν τα μοτίβα που ακολουθεί ο ιστότοπός σας. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί «Done» και αυτό είναι όλο. Όταν η Google ανιχνεύσει ξανά τον ιστότοπό σας, θα αναγνωρίσει καλύτερα τη δομή δεδομένων σας.

Μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό άρθρο μας και να μάθετε πως να αξιοποιήσετε το Google Search Console για την προώθηση της ιστοσελίδας σας.