Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζουμε δοκιμασμένες τεχνικές προώθησης ιστοσελίδας. Συνιστούμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο μας που αναφέρεται σε καλές πρακτικές προώθησης ιστοσελίδων.

Συμβουλή 1. Χρησιμοποιήστε χάρτη ιστότοπου

Το να έχετε ένα sitemap για τον ιστοχώρο σας παίζει έναν κρίσιμο ρόλο για την προώθηση της ιστοσελίδας σας. Βοηθά την Google να ανιχνεύσει εύκολα τις σελίδες σας και να ευρετηριάσει τον ιστότοπό σας. Αν έχετε έναν ιστότοπο WordPress, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν χάρτη ιστότοπου του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας ένα plugin. Μερικά από τα πιο δημοφιλή plugin είναι:

XML sitemap & Feed της Google News
Google Sitemaps XML

Εάν χρησιμοποιείτε ένα προσαρμοσμένο CMS, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια γεννήτρια Sitemap XML για να δημιουργήσετε ένα sitemap και στη συνέχεια να το ανεβάσετε στον ιστότοπό σας.

Αφού δημιουργήσετε τον χάρτη ιστότοπού σας, θα πρέπει να κατευθυνθείτε στα εργαλεία Google Webmaster Tools και από το δεξί μενού, κάντε κλικ στο Sitemap ανίχνευσης. Εδώ μπορείτε να υποβάλετε το sitemap σας στην Google.

Συμβουλή 2. Αποφύγετε να έχετε 404 σφάλματα στον ιστότοπό σας

Έχοντας μερικά 404 σφάλματα δεν θα καταστρέψουν τις βαθμολογίες σας εντελώς, αλλά μπορούν να μειώσουν την εμπειρία του χρήστη σας, η οποία τελικά μπορεί να επηρεάσει την απόδοση της προώθησης της ιστοσελίδας σας. Υπάρχουν διάφορα plug-ins του WordPress που μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε 404 σελίδες στον ιστότοπό σας. Η επιλογή που προτείνουμε λέγεται «Finder». Αυτό το πρόσθετο εντοπίζει πότε ένας χρήστης προσγειώνεται σε μια σελίδα 404 στον ιστότοπό σας. Κάνει αυτόματη αναζήτηση μέσω της βάσης δεδομένων σας και προσπαθεί να ανακατευθύνει το χρήστη σε μια σελίδα που περιέχει τις λέξεις που ο χρήστης έψαχνε.

Στο κάτω μέρος της σελίδας ρυθμίσεων, μπορείτε να δείτε μια λίστα με όλες τις σελίδες που έκαναν λάθος 404 στους χρήστες σας.

Δεν χρησιμοποιείτε το WordPress; Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επέκταση Google Chrome extension που ονομάζεται Check My Links. Εγκαταστήστε την επέκταση και χρησιμοποιήστε την όταν θέλετε να αναζητήσετε κατεστραμμένους συνδέσμους στον ιστότοπό σας.

Συμβουλή 3. Προωθήστε τον ιστότοπό σας μέσω guest blogging

Τα οφέλη του blogging guest είναι ατελείωτα και συχνά υποτιμημένα. Πατώντας σε ήδη καθιερωμένες κοινότητες, μπορείτε να αυξήσετε τη φήμη σας, να δημιουργήσετε backlinks υψηλής ποιότητας, να αποκτήσετε περισσότερη έκθεση στον ιστότοπό σας και πολλά άλλα. Εδώ μπορείτε να μάθετε πως να κάνετε προώθηση ιστοσελίδων με χτίσιμο συνδέσμων.

Για να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία έρευνας των blog επισκεπτών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κοινωνικά μέσα, και ειδικότερα το Twitter για να είστε ακριβέστεροι. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε το Topsy, το οποίο μπορεί να στείλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν οι λέξεις-κλειδιά που θέλετε να παρακολουθήσετε δημοσιεύονται στο Twitter. Για παράδειγμα, για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν κάποιος στο Twitter αναφέρει μια λέξη-κλειδί όπως το blog του πελάτη, κάντε κλικ στο εικονίδιο «Ρυθμίσεις» και, στη συνέχεια, στο «Λήψη ειδοποιήσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου».

Φιλτράρετε τα αποτελέσματα και γράψτε μόνο άρθρα επισκεπτών για ιστότοπους που αξίζουν. Μην χάνετε χρόνο να το κάνετε σε τοποθεσίες χαμηλής ποιότητας και μην το κάνετε μόνο για χάρη της δημιουργίας συνδέσμου. Προσπαθήστε να δώσετε αξία στους αναγνώστες και θα πάρετε πολλά περισσότερα σε αντάλλαγμα.

Συμβουλή 4. Χρησιμοποιήστε αυτό που είναι ήδη δοκιμασμένο λειτουργεί καλύτερα για τους ανταγωνιστές σας

Εάν προηγουμένως έχετε διαβάσει τα άρθρα μας, γνωρίζετε ήδη ότι απολαμβάνουμε την κατασκοπεία των ανταγωνιστών μας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και παντού. Αυτό συμβαίνει επειδή μπορείτε να μάθετε πολλά από τις τεχνικές που λειτουργούν καλύτερα γι ‘αυτούς.

Σκεφτείτε για αυτό για ένα δευτερόλεπτο. Αν μπορούσατε να αποκτήσετε το περίπου 50% των ιστότοπων που συνδέονται με τους ανταγωνιστές σας, για να συνδεθείτε με τον ιστότοπό σας, αυτό θα σήμαινε ότι μπορείτε εύκολα να τα ξεπεράσετε. Φυσικά, έχοντας όλους τους κορυφαίους δεσμούς όλων των κύριων ανταγωνιστών σας, θα μπορούσατε εύκολα να έχετε το προβάδισμα στον ανταγωνισμό απέναντί τους. Ακούγεται εύκολο, αλλά πώς το κάνετε αυτό.

Με την κατασκοπεία αυτών, προφανώς. Πρέπει να είστε ενημερωμένοι για όλα τα backlinks που δημιουργούν ή κερδίζουν και να προσπαθήσετε να τα αντιγράψετε. Για αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα από τα αγαπημένα μας εργαλεία προώθησης ιστοσελίδων, το οποίο καλείται Monitor Backlinks. Μετά τη σύνδεση του λογαριασμού σας με το Google Analytics και την προσθήκη των ανταγωνιστών σας, θα λάβετε μια λίστα με όλους τους ιστότοπους που συνδέονται με αυτούς. Το χαρακτηριστικό που θεωρώ πιο χρήσιμο είναι ότι συγκρίνει αυτόματα τους δεσμούς σας με τον ανταγωνιστή σας και τονίζει με πράσινο αυτά που έχετε κοινό. Πάρτε αυτό το screenshot, για παράδειγμα:

Έχετε ήδη τρεις από τις οκτώ καλύτερες συνδέσεις του ανταγωνιστή σας, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει μόνο να επικεντρωθείτε στην εξεύρεση ενός τρόπου για να πάρετε έναν σύνδεσμο από τις άλλες ιστοσελίδες.

Αυτό που είναι ακόμη σημαντικότερο είναι ότι το Monitor Backlinks σας στέλνει αναφορές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με όλους τους συνδέσμους που κερδίζουν οι ανταγωνιστές σας. Όλα αυτά κάνουν την εργασία της προώθησης της ιστοσελίδας σας πολύ πιο εύκολη.