Το SEO είναι ένας από τους πιο παρεξηγημένους και παρερμηνευμένους όρους στον κόσμο του μάρκετινγκ.
Η χρήση τεχνικών black hat SEO από πολλές επιχειρήσεις την τελευταία δεκαετία έχει οδηγήσει πολλούς επιχειρηματίες στο να υποτιμήσουν τη σημασία του ως μέρος ενός καλού, σταθερού σχεδίου μάρκετινγκ για μικρές, μεσαίες και ακόμη και μεγάλες επιχειρήσεις. Πολλοί εξακολουθούν να ρωτούν για ποιο λόγο το SEO είναι σημαντικό για την επιχείρησή τους.
Θεωρούμε ότι αυτό είναι εξαιρετικά ατυχές διότι το SEO αποτελεί κορυφαίο εργαλείο που μπορεί να φέρει την επιχείρησή σας πιο ειδικευμένους επισκέπτες και πιθανούς πελάτες. Επιπλέον, μελέτες έχουν δείξει ότι το SEO μπορεί να έχει πολύ καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) από τις παραδοσιακές μορφές μάρκετινγκ (για παράδειγμα από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις και τις έντυπες διαφημίσεις. Όπως και κάθε άλλη μέθοδο προβολής, προώθησης και διαφήμισης, το SEO δεν είναι κάτι μαγικό, αλλά παρέχει επιχειρηματική προβολή, branding, διαδικτυακή κυκλοφορία, υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI) και μεγάλη επισκεψιμότητα πελατών. Ας συζητήσουμε το καθένα με τη σειρά του.
Γιατί είναι σημαντικό το SEO;
Εάν έχετε μια επιχείρηση ή διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο οποιουδήποτε είδους, πιθανότατα θέλετε να έχετε μεγάλη κυκλοφορία στον ιστότοπό σας. Το SEO είναι σημαντικό επειδή κάνει ακριβώς αυτό: βελτιώνει την παρουσία σας στο διαδίκτυο, την κυκλοφορία και τελικά ικανοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τους στόχους για τους οποίους δημιουργήθηκε ένας ιστότοπος.
Είναι το SEO απαραίτητη για κάθε τύπο επιχείρησης;
Στις περισσότερες περιπτώσεις, ναι!
Εάν η επιχείρησή σας προσφέρει προϊόντα ή υπηρεσίες όπου οι χρήστες πληκτρολογούν σε ερωτήματα αναζήτησης για να βρουν πληροφορίες, τότε SEO πρέπει να αποτελεί υψηλή προτεραιότητα για εσάς.
Υπάρχουν μερικές περιπτώσεις όπου το SEO μπορεί να μην είναι απαραίτητο:
Αν η ιστοσελίδα σας δεν προορίζεται να βρεθεί στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για παράδειγμα, εάν έχετε έναν ιστότοπο αφιερωμένο στην εσωτερική εκπαίδευση μόνο για την επιχείρησή σας.
Αν ψάχνετε για άμεσες πωλήσεις. Το SEO είναι μια διαδικασία που δεν προσφέρει άμεσα αποτελέσματα. Απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό, συστηματική εκτέλεση και διαρκή διαχείριση για να οδηγήσει την επιτυχία.
Τι μπορεί να προσφέρει το SEO στην επιχείρησή σας (βασικά οφέλη);
Ακολουθεί μια λίστα με τα σημαντικότερα οφέλη που μπορεί να προσφέρει το SEO σε μαι επιχείρηση
Αυξημένη επισκεψιμότητα
Όσο υψηλότερη είναι η θέση μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης της google για λέξεις-κλειδιά, τόσο περισσότερη επισκεψιμότητα θα λάβετε. Στην πραγματικότητα, η πρώτη θέση στο Google κατά μέσο όρο έχει ποσοστό επιτυχίας κλικ 27,5% σύμφωνα με τη μελέτες CTR. Αυτό σημαίνει ότι εάν επιτύχετε να βρίσκεστε στην πρώτη θέση για έναν όρο αναζήτησης, τότε κάθε 100 φορές που ο όρος αυτός αναζητείται θα λάβετε στατιστικά 27-28 επισκέπτες. Σε κάθεμια από τις επόμενες θέσεις στην κατάταξη, ο αριθμός πέφτει αρκετά σημαντικά.
Βελτιωμένη ορατότητα
Όσο περισσότερες είναι οι λέξεις-κλειδιά ια τις οποίες ο ιστότοπός σας κατατάσσεται στην πρώτη σελίδα και όσο υψηλότερη είναι η θέση σας στην κατάταξη, τόσο πιο συχνά η επωνυμία σας είναι ορατή σε πιθανούς πελάτες. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, χρειάζονται 5-7 εμφανίσεις προτού κάποιος θυμηθεί το εμπορικό σήμα σας. Το SEO είναι ένας άμεσος τρόπος βελτίωσης της ορατότητας και των εμφανίσεων στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Αξιοπιστία / Εμπιστοσύνη
Οι ιστότοποι που εμφανίζονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης θεωρούνται πιο αξιόπιστοι. Στην πραγματικότητα το 98% όλων των ερευνητών επιλέγει μια επιχείρηση που εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι αισθάνονται ότι οι ιστοσελίδες που εμφανίζονται στην κορυφή είναι οι καλύτερες. Σήμερα, όλοι “γκουγκλάρουν” οτιδήποτε θελήσουν. Εαν ο ιστότοπός σας βρίσκεται στην κορυφή κατά τη διάρκεια αυτής της αναζήτησης τότε η επιχείρησή σας έχει καταφέρει να αποτελεί μια αξιόπιστη επιλογή.
Branding
Εάν δεν είστε το πρώτο όνομα της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρησή σας, τότε είναι σχεδόν απίθανο οι πελάτες σας να πληκτρολογούν το εμπορικό σήμα σας όταν αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ωστόσο, εάν οι πελάτες σας ξεκινήσουν να ψάχνουν και να διαπιστώσουν ότι η επωνυμία σας είναι σταθερά κοντά στην κορυφή για τις αναζητήσεις τους, τότε αυτό αποτελεί το σημαντικότερο βήμα για την οικοδόμηση φήμης της εταιρείας σας (Branding).
Υψηλότερη ποιότητα επισκεψιμότητας
Οι πιθανοί πελάτες αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας online. Η εφαρμογή τεχνικών προώθησης ιστοσελίδας SEO δίνει τη δυνατότητα σε κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας να αποτελέσει σημείο εισόδου για αυτούς τους πελάτες. Το πολύ δυνατό σημείο μιας καλά αναπτυγμένης στρατηγικής SEO είναι ότι είστε σε θέση να “τσιμπήσετε” τους πιθανούς πελάτες σε κάθε στάδιο του κύκλου αγορών. Εξασφαλίζει ότι είστε η επιλογή τους σε οποιοδήποτε στάδιο της απόφασης για την αγορά: από την αναζήτηση προϊόντων, τη σύγκριση μεταξύ προϊόντων και τιμών, και την τελική επιλογή προϊόντος.
Πρόκειται για μια επένδυση στο μέλλον σας
Εάν συζητήσετε με ειδικούς στην προώθησ ιστοσελίδων (SEO) θα ακούσετε αναμφισβήτητα ότι “το SEO είναι μια διαδικασία” και τα “αποτελέσματα δεν συμβαίνουν εν μία νυκτί”, πράγμα που είναι αλήθεια. Όταν επενδύετε σε SEO, καλό είναι να ξεκινήσετε γνωρίζοντας ότι η αποπληρωμή των προσπαθειών συνήθως δεν θα συμβεί σε λιγότερο χρονικό διάστημα από 6-9 μήνες.
Σχηματίζετε μια εικόνα για τους πελάτες σας και ποιοι είναι αυτοί
Ένας από τους λόγους για τους οποίους το SEO αποτελεί εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο είναι διότι υπάρχουν πολλές μετρήσεις που μπορούν να σας πουν περισσότερα για τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας. Όχι μόνο μπορείτε να λάβετε πληροφορίες δημογραφικών στοιχείων, ενδιαφερόντων, τοπικών στοιχείων και συσκευών από τα αναλυτικά στοιχεία, αλλά μπορείτε να αποκτήσετε πολλές πληροφορίες σχετικά με το πού βρίσκεται ένας χρήστης στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, εξετάζοντας ποιες λέξεις-κλειδιά οδηγούν στην επισκεψιμότητα μέσω του Google Search Console.
Αποδοτικό οικονομικά μάρκετινγκ
Το SEO είναι μια από τις πιο αποδοτικές οικονομικά μορφές μάρκετινγκ, επειδή ασχολείσαι με κάποιον όταν έχουν κάνει πραγματικά τη δράση της μετάβασης στο Google και πληκτρολογώντας κάτι σχετικό με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που προσφέρετε. Όταν λαμβάνετε κίνηση από τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες βρίσκεστε ήδη στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων, τότε αυτό σημαίνει οτι οι χρήστες ενδιαφέρονται ήδη για αυτό που έχετε να προσφέρετε. Συνεπώς η δουλειά σας είναι απλώς να τους πείσετε ότι είστε ο σωστός συνεργάτης και πωλητής. Εφόσον επιτύχετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της google για κάποιους όρους αναζήτησης (λέξεις κλειδιά), στη συνέχεια θα λαμβάνετε το όφελος της επισκεψιμότητας που ο συγκεκριμένος όρος αναζήτησης παρέχει κάθε μήνα. Αυτό σημαίνει οτι η ροή δυνητικών πελατών σας θα συνεχιστεί. Πολύ λίγα κανάλια μάρκετινγκ μπορούν να πουν το ίδιο πράγμα.
Οι ανταγωνιστές σας το κάνουν ήδη
Εάν η αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρησή σας σας έχει προϊόντα και υπηρεσίες που αναζητούνται online, τότε σίγουρα έχετε ανταγωνιστές που ήδη κάνουν SEO. Αν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να είστε εκεί που ψάχνουν οι χρήστες, τότε και εσείς πρέπει να επενδύσετε σε υπηρεσίες SEO. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να ανταγωνιστείτε μακροπρόθεσμα, εκτός αν για κάποιο λόγο οι άνθρωποι σταματούν να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για αναζήτηση, κάτι που δεν πρόκειται να συμβεί σύντομα.
Βελτιωμένη εμπειρία χρήσης και χρηστικότητα
Όταν οι άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, προφανώς θέλετε να έχουν θετική εμπειρία από την ιστοσελίδα σας. Διότι αυτό έχει άμεση συσχέτιση με την αντίληψη που θα αποκτήσουν για την επιχείρησή σας. Για κάθε επιτυχημένη καμπάνια SEO, η εμπειρία χρήστη και η γενική χρηστικότητα αποτελούν πολύ βασικό στοιχείο επιτυχίας. Η Google έχει καταστήσει σαφές ότι ανταμείβει ιστότοπους όταν παρέχουν μια καλύτερη γενική εμπειρία στους χρήστες. Η ανταμοιβή είναι υψηλότερες ταξινομήσεις στη μηχανή αναζήτησης.
Μέσω του SEO οι πωλήσεις σας συνεχίζονται ακόμα και τις ώρες που οι πωλητές σας κοιμούνται
Το σημαντικότερο κίνητο για να κάνετε SEO είναι ότι από τη στιγμή που θα επιτύχετε καλή θέση στην κατάταξη θα είστε συνεχώς ορατοί στους δυνητικούς πελάτες. Η σελίδα σας θα λαμβάνει κυκλοφορία ημέρα και νύχτα, η οποία μπορεί να μετατραπεί σε πωλήσεις. Εάν δεν κάνατε SEO και είχατε πωλητές κάνοντας σπισκέψεις ή καλώντας τηλεφωνικά ή στέλνοντας email στους πιθανούς πελάτες, τότε θα έχατε διαστήματα χωρίς πωλήσεις επειδή οι πωλητές πρέπει να κοιμηθούν, να κάνουν διαλείμματα, να κάνουν διακοπές, κτλ. Μια καλά σχεδιασμένη εκστρατεία SEO μπορεί να γίνει η μόνη σας πηγή πωλήσεων, ο μιναδικός σας πωλητής.
Μέρος του συνολικού μίγματος μάρκετινγκ
Κάθε επιτυχημένη επιχείρηση έχει πολλά διαφορετικά κανάλια μάρκετινγκ ενεργά σε μια δεδομένη στιγμή. Το SEO είναι ένα τέλειο συμπλήρωμα σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ και θα πρέπει πάντα να είναι μέρος αυτής της προσπάθειας. Για παράδειγμα, εάν ένα από τα κανάλια μάρκετίνγκ σας ήταν η Πληρωμένη Αναζήτηση, θα έπρεπε ιδανικά να αντιστοιχιστεί με το SEO, έτσι ώστε όταν οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν τις προσφορές σας, βλέπουν δύο καταχωρίσεις. Με τη σειρά του, αυτό θα φέρει περισσότερα αποτελέσματα στο SERP, αυξάνοντας την πιθανότητα να έρχονται σε εσάς αντί για έναν ανταγωνιστή.
Δρομολογεί πωλήσεις
Σύμφωνα με έρευνα της Accenture, το 88% των καταναλωτών αναζητούν ηλεκτρονικά πριν αγοράσουν στα καταστήματα. Αν δεν σας βρουν κατά τη διάρκεια της αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης, τότε δεν θα δώσουν σημασία στο φυσικό ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Εξαιρετικά μετρήσιμο
Το SEO είναι εξαιρετικά μετρήσιμο. Χρησιμοποιώντας το Google Analytics, μπορείτε να δείτε τα ποσά επισκεψιμότητας και τον τρόπο με τον οποίο αυτό συσχετίζεται με τους στόχους που έχετε θέσει συγκεκριμένα για την οργανική αναζήτηση. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Search Console για να δείτε ποιες είναι οι ακριβείς λέξεις-κλειδιά που οδηγούν στην επισκεψιμότητα. Αυτά είναι εξαιρετικά πολύτιμα δεδομένα που επιτρέπουν στην ομάδα μάρκετινγκ της εταιρείας σας να είναι ακόμα πιο επιτυχημένη.
Μειώνει το κόστος απόκτησης του πελάτη σας
Η επισκεψιμότητα που οφείλεται στο SEO είναι δωρεάν. Η δυνατότητα να λαμβάνετε συνεχώς στοχευμένη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας θα αυξήσει αναμφισβήτητα τους πελάτες σας και τις πωλήσεις σας. Κάνοντας κάτι τέτοιο σχεδόν χωρίς έξοδα, αυτό θα μειώσει δραματικά το κόστος απόκτησης πελατών, βελτιώνοντας έτσι την κερδοφορία της επιχείρησής σας.
Βρεθείτε εκεί όπου οι άνθρωποι κάνουν έρευνα τώρα (εκεί όπου βρίσκονται οι πελάτες σας)
Σύμφωνα με το Internet Live Stats, η Google επεξεργάζεται πάνω από 40.000 αναζητήσεις ανά δευτερόλεπτο, κάτι που αντιστοιχεί σε περίπου 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις ανά ημέρα. Σε αυτές τις αναζητήσεις είναι οι πελάτες σας! Χρησιμοποιούν την Google για να κάνουν έρευνα και να αγοράσουν ταυτά που εσείς προσφέρετε.
Προσεγγίστε τους χρήστες σε όλα τα στάδια της αγοράς διοχέτευσης
Η δημιουργία περιεχομένου και η βελτιστοποίηση αυτού του περιεχομένου για διάφορα στάδια του κύκλου αγοράς αυξάνει την πιθανότητα να σας επιλέξει όταν έρθει η ώρα να αποφασίσει. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το SEO για να εμφανίσετε τις συνήθεις ερωτήσεις που μπορεί να κάνει ένας χρήστης όταν βρίσκεται στο στάδιο της ενημέρωσης διερεύνησης. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μελέτες περιπτώσεων ή άλλες μορφές χρήσιμου περιεχομένου SEO για να διευκολύνετε τον επισκέπτη κατά τη διάρκεια του σταδίου λήψης αποφάσεων. Τέλος, μπορείτε να δημιουργήσετε σελίδες προσφορών, κουπόνια και άλλα αντικείμενα επικεντρωμένα στις πωλήσεις που βοηθούν τον υποψήφιο πελάτη στο στάδιο αναζήτησης προϊόντων.
Βρεθείτε εκεί όπου υπάρχει μεγαλύτερο μερίδιο κλικ
Το 85% όλων των κλικ γίνεται σε οργανικές καταχωρίσεις. Η πληρωμένη αναζήτηση αντιστοιχεί μόνο στο 15% του συνολικού ποσοστού κλικ για μια λέξη-κλειδί. Θα πρέπει να είστε εκεί που είναι τα κλικ!
Εξασφαλίζει ότι έχετε μια θετική φήμη στο διαδίκτυο
Η ηλεκτρονική σας φήμη έχει άμεσο αντίκτυπο στο πόσο επιτυχημένη θα είναι η επιχείρησή σας συνολικά. Είναι βέβαιο οτι οι πελάτες σας θα αναζητήσουν στοιχεία και πληροφορίες για την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Μια επιχείρηση που εργάζεται ενεργά για το SEO έχει τη δυνατότητα, σε κάποιο βαθμό, να ελέγχει τη φήμη του εμπορικού σήματός της στο διαδίκτυο.
Το SEO μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε μια συνεχή σχέση με τους πελάτες σας
Όπως προαναφέρθηκε, εάν η επιχείρησή σας προσφέρει προϊόντα ή υπηρεσίες τα οποία οι χρήστες πληκτρολογούν σε ερωτήματα αναζήτησης για να βρουν πληροφορίες, θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όποιον προσφέρει βοήθεια για την εύρεση απαντήσεων σε ερωτήσεις σχετικά με αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Η δημιουργία περιεχομένου που θα σας βοηθήσει να απαντήσετε στις ερωτήσεις του κοινού στο οποίο στοχεύετε σας βοηθά στη διατήρηση συνεχιζόμενης σχέσης με τους πιθανούς πελάτες σας.
Σας εξισώνει με μεγάλους ανταγωνιστές
Είναι δύσκολο για τις επιχειρήσεις να ανταγωνίζονται με γιγάντιες όπως το Amazon, αλλά SEO μπορεί να βοηθήσει ακόμη και το παιχνίδι. Ένας μεγαλύτερος οργανισμός έχει μεγαλύτερη ευρύτητα προϊόντων, άρα και όρων αναζήτησης. Επίσης ένας μεγαλύτερος οργανισμός έχει περισσότερη γραφειοκρατία. Εδώ πλεονεκτεί μια μικρότερη επιχείρηση η οποία να είναι πιο ευέλικτη. Η ευελιξία επιτρέπει σε μια μικρότερη επιχείρηση να επικεντρωθεί σε λέξεις-κλειδιά μεγαλύτερης εξειδίκευσης, να αξιοποιήσει και να εκμεταλλευτεί την εμπειρία χρήστη ώστε να αναπροσαρμόζει πολύ πιο άμεσα τη στρατηγική της. Αντίθετα ένας μεγαλύτερος οργανισμός πρέπει να είναι πιο τυποποιημένος.
Πολλοί χρήστες αγνοούν τις πληρωμένες διαφημίσεις
Μόνο το 15% της συνολικής επισκεψιμότητας για μια λέξη-κλειδί πηγαίνει στις πληρωμένες διαφημίσεις. Οι άνθρωποι είναι τόσο εξοικειωμένοι με την Google και τώρα καταλαβαίνουν τι είναι μια διαφήμιση και τι όχι. Το SEO διασφαλίζει ότι η εταιρεία σας εμφανίζεται εκεί όπου ψάχνουν οι χρήστες.
Στοχευμένη επισκεψιμότητα
Το ωραίο για το SEO, σε αντίθεση με άλλες πιο παραδοσιακές μορφές μάρκετινγκ, είναι ότι είστε σε θέση να δημιουργήσετε πολύ στοχευμένη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και κατ επέκταση στην επιχείρησή σας. Η δυνατότητα να εμφανίζετε ψηλά στη σελίδα αποτελεσμάτων για μια συγκεκριμένη υπηρεσία που προσφέρετε είναι χρυσός. Ένας χρήστης που ξέρει τι ψάχνει, δακτυλογράφησε τον όρο αναζήτησης σε κάτι σχετικό με την επιχείρησή σας και στη συνέχεια έκανε κλικ στην ιστοσελίδα σας. Αυτό σημαίνει οτι η επισκεψιμότητα είναι πολύ πιο στοχευμένη από ό,τι αν κάνατε τηλεοπτικές διαφημίσεις ή διαφημιστική εκστρατεία!
Θα μπορούσαμε να προσθέσουμε εκατοντάδες άλλα επιχειρήματα υπερ της προώθησης ιστοσελίδων. Ουσιαστικά θεωρούμε οτι αποτελεί μονόδρομο για κάθε σοβαρή επισείρηση να προχωρήσει σε προώθηση της ιστοσελίδας της. Τα οφέλη είναι πολλά σε κάθε επίπεδο. Όπως για παράδειγμα σε επίπεδο καλής φήμης, αύξησης επισκεψιμότητας, αύξησης πωλήσεων. Εάν αναζητήσει κάποιος την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο και δεν τη βρει, τότε αυτό θα έχιε αρνητική επίδραση στη φήμη σας. Αντίθετα όσο περισσότεροι βρίσκουν απαντήσεις για ερωτήματα που αφορούν προϊόντα και υπηρεσίες σας, τόσο περισσότερο θα ενισχύεται η φήμη της εταιρείας σας αλλά και η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και οι πωλήσεις σας. Αυτό ακριβώς είναι η προώθηση ιστοσελίδων.
Ουσιαστικά το SEO αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κατασκευής ιστοσελίδων. Πλέον, στο έτος 2018 θεωρούμε οτι δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα για να δείξουμε τη σημασία του SEO. Για την ομάδα του html είναι αδιανόητο να ξεκινήσουμε την κατασκευή ιστοσελίδας εάν δεν γνωρίζουμε για ποιές λέξεις θα κάνουμε την προώθηση. Με άλλα λόγια δεν υφίσταται δημιουργία ιστοσελίδας χωρίς προδιαγραφές SEO. Εκτός αν πρόκειται για σελίδες οι οποίες δημιουργούνται για τυπικούς λόγους όπως για παράδειγμα ιστοσελίδες που αφορούν δράσεις επιδοτούμενων προγραμμάτων. Σε αυτή την περίπτωση η ιστοσελίδα κατασκευάζεται για τις ανάγκες του project και δεν υπάρχει λόγος προσέλκυσης πελατών στην επιχείρηση. Σε κάθε άλλη περίπτωση πρέπει να γίνει μελέτη SEO πριν ξεκινήσει η κατασκευή της ιστοσελίδας.
Ακόμα εντονότερο θα είναι το όφελος του seo εάν κάνετε κατασκευή e-shop. Ο στόχος της δημιουργίας ενός e-shop δεν θα μπορούσε αν είναι άλλος από την αύξηση των πωλήσεων τςη επιχείρησης. Όσο περισσότερες πωλήσεις κάνει το e-shop που κατασκευάζουμε, τόσο πιο πετυχημένο θα είναι. Όσο νωρίτερα ληφθεί μέριμνα για το seo κατά την κατασκευή e-shop τόσο χαμηλότερο θα είναι το κόστος του SEO. Συνιστούμε ταυτόχρονα με τη σχεδίαση και τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος να ξεκινάει και η βελτιστοποίηση αυτού για τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτό τον τρόπο δουλεύουν όλες οι αξιόπιστες εταιρείες κατασκευής eshop.
Κλείνοντας
Υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι για τους οποίους το SEO είναι σημαντικό και πρέπει να ληφθεί υπόψη για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Εάν το κάνετε μόνοι σας ή αποφασίσετε να προσλάβετε μια επαγγελματική εταιρεία παροχής υπηρεσιών SEO, να είστε σίγουροι ότι θα κερδίσετε πολλά από τα παραπάνω οφέλη.