Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζουμε τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές για να ξεκινήσετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας.

Παρακάτω υπάρχουν επτά συμβουλές για τις βέλτιστες πρακτικές προώθησης ιστοσελίδων.

1. Ετικέτες τίτλου

Υποθέτοντας ότι έχετε ήδη κάνει την έρευνα λέξεων-κλειδιών σας, αυτό είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες SEO στη σελίδα.

Η ετικέτα τίτλου λέει στις μηχανές αναζήτησης τι είναι η σελίδα και ότι η σελίδα στον ιστότοπό σας είναι σχετική με τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση-κλειδί. Οι ετικέτες τίτλου πρέπει να είναι μοναδικές για κάθε σελίδα. Στα αποτελέσματα αναζήτησης, οι μηχανές αναζήτησης θα επισημάνουν τις φράσεις-κλειδιά σας εάν ένας χρήστης έχει αναζητήσει αυτούς τους όρους. Αυτό αυξάνει την προβολή και το ρυθμό κλικ.

Ας υποθέσουμε ότι προσπαθείτε να κατατάξετε το «Html.gr κατασκευή ιστοσελίδων», η ετικέτα τίτλου σας μπορεί να μοιάζει με αυτό:

Κατασκευή ιστοσελίδων | Html.gr

Βέλτιστες πρακτικές:

  • Η ετικέτα τίτλου σας θα πρέπει να γραφεί ως εξής: Κύρια Λέξη-κλειδί – Δευτερεύουσα λέξη-κλειδί | Μάρκα
  • Χρησιμοποιήστε μια παύλα μεταξύ των φράσεων-κλειδιών σας και ενός σωλήνα στο τέλος πριν από το εμπορικό σήμα σας
  • Αποφύγετε τις διπλές ετικέτες τίτλου
  • Διατηρήστε ετικέτες τίτλου με μήκος 55 χαρακτήρων ή λιγότερο, συμπεριλαμβανομένων των διαστημάτων.

Παράδειγμα ετικέτας τίτλου σε πρόγραμμα περιήγησης:

Meta descriptions

Οι περιγραφές Meta descriptions, ενώ δεν είναι τόσο σημαντικές στις μηχανές αναζήτησης, είναι εξαιρετικά σημαντικές για να παροτρύνουμε τους χρήστες να κάνουν κλικ στη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης στον ιστότοπό σας. Οι περιγραφές meta πρέπει να χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά με σύνεση, αλλά το πιο σημαντικό θα πρέπει να περιλαμβάνει μια συναρπαστική περιγραφή πάνω στην οποία ένας χρήστης θα θέλει να κάνει κλικ.

Όπως οι ετικέτες τίτλου, οι μηχανές αναζήτησης θα επισημάνουν τις λέξεις-κλειδιά που αναζητά ο χρήστης, αυξάνοντας την πιθανότητα ο χρήστης να κάνει κλικ στον ιστότοπό σας.

Βέλτιστες πρακτικές:

  • Γράψτε συναρπαστικές μετα-περιγραφές
  • 150 έως 160 χαρακτήρες είναι το συνιστώμενο μήκος
  • Αποφύγετε τις διπλές μεταγραφές
  • Μη χρησιμοποιείτε εισαγωγικά ή άλλους χαρακτήρες που δεν είναι άλφα (η Google τα αφαιρεί από την περιγραφή του meta)

Παράδειγμα μετα-περιγραφών στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης:

3. Περιεχόμενο με στοχευμένες φράσεις-κλειδιά

Το περιεχόμενό σας είναι το Α και το Ω της ιστοσελίδας σας. Με όλες τις ενημερώσεις του Google Panda, είναι εξαιρετικά σημαντικό το περιεχόμενό σας να είναι μοναδικό και συναφές. Αν έχετε πολλές σελίδες με το ίδιο περιεχόμενο (ή εάν έχετε το περιεχόμενό σας σε ιστότοπους άλλων ανθρώπων), θα διατρέχετε τον κίνδυνο να υποστείτε κυρώσεις από την Google και οι κατατάξεις αναζήτησης θα υποφέρουν.

Θέλουμε να διατηρήσουμε την Google ικανοποιημένη, οπότε κρατήστε το περιεχόμενό σας μοναδικό.

Βέλτιστες πρακτικές:

  • Δημιουργήστε περιεχόμενο που είναι εξαιρετικά σημαντικό για τη συγκεκριμένη φράση-κλειδί
  • Χρησιμοποιήστε τη φράση λέξεων-κλειδιών 4 φορές στο περιεχόμενό σας (αλλά μην την καταχραστείτε)
  • Συμπεριλάβετε συνδέσμους από άλλες σελίδες του ιστότοπού σας που επιστρέφουν σε αυτήν τη σελίδα (ανατρέξτε στην εσωτερική σύνδεση)
  • Δημιουργήστε μοναδικό περιεχόμενο για κάθε μέσο (δελτία τύπου, blogs, blog posts, κλπ.). Αν στείλετε ένα δελτίο τύπου, μην αντιγράφετε και επικολλάτε αυτό το δελτίο τύπου στον ιστότοπό σας.

4. Ετικέτες επικεφαλίδας και φράσεις-κλειδιά

Μια ετικέτα κεφαλίδας, επίσης γνωστή ως ετικέτα H1, μοιάζει πολύ με τη γραμμή θέματος της ιστοσελίδας σας. Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τη φράση λέξης κλειδιού μόνο μία φορά στην ετικέτα H1. Αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνεται σε μια σελίδα στην οποία προσπαθείτε να οδηγείτε μοναδική επισκεψιμότητα. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ετικέτες H2 (δεύτερη κεφαλίδα) εάν υπάρχουν πολλαπλές ενότητες.

Βέλτιστες πρακτικές:

  • Χρησιμοποιήστε τη φράση-κλειδί σας μία φορά στην ετικέτα H1 σας
  • Χρησιμοποιήστε ετικέτες H1 στις σελίδες που προσπαθείτε να οδηγείτε μοναδική επισκεψιμότητα στο (σελίδα SEO)
  • Χρησιμοποιήστε ετικέτες H2 εάν υπάρχουν πολλαπλές ενότητες

Παράδειγμα μίας ετικέτας H1 που έχει βελτιστοποιηθεί για τη λέξη κλειδί ‘web design’:

5. Σύνδεση εσωτερικής σελίδας με κείμενο αγκύρωσης

Η εσωτερική σύνδεση αναφέρεται σε μια σύνδεση από σελίδα που δείχνει σε μια άλλη σελίδα στον ίδιο ιστότοπο. Η εσωτερική σύνδεση είναι σημαντική επειδή συμβάλλει στην ενίσχυση αυτών των λέξεων-κλειδιών εσωτερικά για αυτές τις σελίδες, επιτρέπει στους χρήστες (και τα ρομπότ μηχανών αναζήτησης) να περιηγούνται στον ιστότοπο και λέει στις μηχανές αναζήτησης ότι η σελίδα είναι σχετική με τη φράση-κλειδί.

Βέλτιστες πρακτικές:

  • Όταν συνδέετε μια άλλη σελίδα στον ίδιο ιστότοπο μέσα από το περιεχόμενο, επιλέξτε καλό κείμενο αγκύρωσης (λέξεις-κλειδιά) που θέλετε να χρησιμοποιήσετε στον πραγματικό σύνδεσμο και κάντε αυτό συχνά. Για παράδειγμα: «Προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών σχεδιασμού ιστοσελίδων», αντί «Κάντε κλικ εδώ για τις υπηρεσίες μας».

Στο παραπάνω παράδειγμα, θα συνδέσατε τις «υπηρεσίες σχεδιασμού ιστοσελίδων» στη σελίδα υπηρεσιών σχεδιασμού ιστοσελίδων, αντί να συνδέσετε «κάντε κλικ εδώ».

Παράδειγμα του τρόπου χρήσης του άγκυρα κειμένου στους εσωτερικούς συνδέσμους σας:

Το κείμενο του ηλεκτρονικού εμπορίου συνδέεται με τη σελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου μας, με κινητές συνδέσεις με τη σελίδα μας για κινητά κ.λπ. Δείτε την εικόνα:

6. Ετικέτες ALT εικόνας και ονόματα αρχείων

Η ετικέτα ALT είναι ουσιαστικά το όνομα μιας εικόνας. Όλες οι εικόνες πρέπει να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες ετικέτες alt. Δεν είναι μόνο οι ετικέτες για τις μηχανές αναζήτησης. Είναι επίσης καλή πρακτική για την προσβασιμότητα. Εάν κάποιος χρησιμοποιεί ένα πρόγραμμα ανάγνωσης οθόνης, θα μπορεί να ακούσει τι είναι αυτή η εικόνα.

Θα πρέπει να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε τη φράση λέξης κλειδιού στο όνομα της εικόνας σας, αν είναι δυνατόν, αλλά μην το παρακάνετε. Τα ονόματα αρχείων εικόνας θα πρέπει επίσης να είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Η αναζήτηση εικόνων χρησιμοποιείται πολύ ευρύτερα από ό, τι πίστευε, οπότε η κυκλοφορία από εκεί είναι επίσης πολύτιμη.

Βέλτιστες πρακτικές:

  • Ονομάστε όλες τις εικόνες σας με έναν τρόπο που περιγράφει τι είναι
  • Χρησιμοποιήστε παύλες μεταξύ των λέξεων, αντί των υπογραμμισμένων (purple-hat.jpg αντί purple_hat.jpg)
  • Μη χρησιμοποιείτε ειδικούς χαρακτήρες στα ονόματα αρχείων σας (δηλαδή να μη βάζετε δεν υπάρχουν%, &, $, κλπ …)

7. Κάντε το περιεχόμενο ευανάγνωστο

Αυτό δεν είναι και ο πιο σημαντικός παράγοντας στις μηχανές αναζήτησης, αλλά θα βοηθήσει τους χρήστες σας να σαρώσουν εύκολα το περιεχόμενό σας και να βρουν τις λέξεις-κλειδιά που ψάχνουν. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε διαχωριστικές γραμμές και κουκκίδες για να ορίσετε τις λέξεις στο κείμενο, και αυτό λέει περαιτέρω στις μηχανές αναζήτησης τι είναι σημαντικό στη σελίδα.

Βέλτιστες πρακτικές:

  • Οι παράγραφοι πρέπει να έχουν μήκος περίπου τρεις φράσεις. Εξαιρετικά μεγάλες προτάσεις θα χάσουν την προσοχή των χρηστών
  • Χρησιμοποιήστε τα σημεία των κουκίδων και κάντε κλικ για να διαχωρίσετε μεγάλα τμήματα περιεχομένου. Οι χρήστες τείνουν να ανιχνεύουν περιεχόμενο αναζητώντας λέξεις-κλειδιά
  • Μην το παρακάνετε τις κουκκίδες, την αρίθμηση και την έντονη γραφή

Παράδειγμα εύκολης ανάγνωσης περιεχομένου: