Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου, 2023
spot_img
ΑρχικήΠροώθηση στο googleΑντιμετώπιση του google penalty

Αντιμετώπιση του google penalty

Σε αυτό το άρθρο εξετάζουμε μεθόδους με τις οποίες μπορούμε τόσο να αναγνωρίσουμε όσο και να αντιμετωπίσουμε ένα google penalty.

Αρχικά παρουσιάζουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αναγνωρίσουμε εάν ο ιστότοπός μας έχει τιμωρηθεί με google penalty:

Ελέγξτε την Ευρετηρίαση

Εάν ανησυχείτε για μία κύρωση σε όλη την ιστοσελίδα, υπάρχει ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να το ελέγξετε. Πληκτρολογήστε το site:yourdomain.com στο Google, και πατήστε enter. Αυτό περιορίζει την αναζήτηση για να εμφανιστεί μόνο το domain σας, και αν δεν εμφανίζεται τίποτε, δεν είστε στις αναζητήσεις. Αν το site σας υπήρχε στο ευρετήριο των σελίδων αναζήτησης της Google, και τώρα λείπει, τότε η μια κύρωση σε όλη την ιστοσελίδα, ή η τοποθέτηση στη μαύρη λίστα είναι οι μόνες πιθανές αιτία. Αν το site σας είναι καινούργιο, να έχετε κατά νου ότι παίρνει από μια ημέρα μέχρι και μια εβδομάδα για να μπει στο ευρετήριο, οπότε μην πανικοβληθείτε εάν η νέα ιστοσελίδα σας δεν εμφανίζεται ακόμα.

Ελέγξτε τα Εργαλεία Google Webmaster

Συνδεθείτε στο Google webmaster Tools σας και να ελέγξετε για ειδοποιήσεις. Μπορείτε να ελέγξετε για κυρώσεις χειρωνακτικής εξέτασης κάνοντας κλικ στο “Search Traffic>Manual Actions” στο πλάι.

Ελέγξτε τις Λέξεις-κλειδιά

Αν έχετε παρατηρήσει πτώση στην κυκλοφορία της ιστοσελίδας σας, αλλά εμφανίζεται κατά την είσοδό των υπερ-συγκεκριμένων ερωτημάτων στο Google, μπορεί να έχει υποβληθεί κάποια από μερική κύρωση.

Πληκτρολογήστε το site: yourdomain.com mainKeyword στο Google, και enter. Αλλάξτε το «mainKeyword» με όποιες λέξεις αναζήτησης θα χρησιμοποιούσατε για να βρείτε το site σας. Εάν μία ή περισσότερες από τις σελίδες σας δεν εμφανίζονται, μπορεί να πάσχετε από μερική κύρωση. Δοκιμάστε την αναζήτηση της εταιρείας σας, εάν δεν εμφανίζεστε στη σελίδα για την εταιρεία σας, τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.

Ελέγξτε το Pagerank

Πηγαίνετε στο PRchecker.info, εισάγετε το όνομα του domain σας στη γραμμή αναζήτησης, και πατήστε enter. Θα εμφανιστεί μια βαθμολογία της σελίδας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συγκρίνετε με παλιές βαθμολογίες. Αν η κατάταξή σας είναι χαμηλότερη από πριν, μπορεί να αντιμετωπίζετε κάποια ποινή. Λάβετε υπόψη ότι το PageRank ενημερώνεται σπάνια, οπότε τυχόν πρόσφατες κυρώσεις μπορεί να μην οδηγούν αμέσως σε πτώση της βαθμολογίας της σελίδας σας.

Ελέγξτε τους Επισκέπτες σας

Το Google Analytics είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να δείτε την κυκλοφορία σας, και να πάρετε μια ιδέα του πότε ξεκίνησε να μειώνεται η κίνηση. Γυρίστε πίσω αρκετούς μήνες, αν χρειαστεί, αλλά μάθετε πότε συνέβη η πτώση, ή πότε άρχισε να συμβαίνει ώστε να μπορέσετε να βρείτε τα πιθανά προβλήματα.

Μήπως αντιγράψατε περιεχόμενο;

Η google λατρεύει το πρωτότυπο περιεχόμενο και μισεί την αντιγραφή περιεχομένου. Το διπλότυπο περιεχόμενο ενδέχεται να οδηγήσει σε google penalty

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να αποκλείσουμε τις σελίδες με παρόμοιο ή διπλότυπο περιεχόμενο:
1. Οριστική διαγραφή των διπλοτύπων.
2. Ανακατεύθυνση με χρήση του 301 redirect. Με αυτό τον τρόπο λέμε στον επισκέπτη ότι η σελίδα μεταφέρθηκε σε άλλη διεύθυνση.
3. Ρύθμιση του αρχείου robots.txt, ώστε οι σελίδες με διπλότυπο περιεχόμενο να μην εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να αποκλείσουμε είτε μεμονωμένες σελίδες είτε ολόκληρους φακέλους (directories).

Παράδειγμα:

User-agent: *
Disallow: /a-page.html
Disallow: /a-folder/

4. Ρύθμιση μέσω της ετικέτας robots, ώστε οι σελίδες με διπλότυπο περιεχόμενο να μην καταλογογραφούνται. Παράδειγμα:

 

5. Μέσω της ετικέτας canonical. Παράδειγμα:
6. Διαγραφή μέσω του Google Webmaster Tools. Επιλέγουμε «Site configuration», στη συνέχεια επιλέγουμε «Crawler access» και στη συνέχεια «Remove URL».

7. Διαγραφή μέσω του Google Parameter Blocking. Πάλι μέσω του Google Webmaster Tools. Επιλέγουμε «Site configuration», στη συνέχεια επιλέγουμε «URL parameters» και μας εμφανίζει μια λίστα από URL. Εδώ πρέπει αν επιλέξουμε το url που θέλουμε να διαγράψουμε και να πατήσουμε «edit» και στη συνέχεια «No». Αυτό σημαίνει ότι δηλώνουμε στο Google ότι το URL είναι αντίγραφο και δεν θέλουμε να καταλογογραφηθεί.

Επιβεβαιώστε αν ο ιστότοπός σας έχει πάρει ποινή ή απλώς έχει χάσει την κατάταξή του από ανταγωνιστές

Πώς να απαλλαγείτε από κακής ποιότητας συνδέσμους

Για να απαλλαγείτε από τους συνδέσμους κακής ποιότητας, είναι βασικό να έχετε λογαριασμό στo Google web master tools. Εκεί μπορείτε να βρείτε τυχόν bad links από το «Links to Your Site».

Από την αρχική σελίδα επιλέγετε τον ιστότοπο που θέλετε να εξετάσετε (σε περίπτωση που έχετε περισσότερα από ένα) και μέσα από τις επιλογές Traffic > Links to Your Site > Who links the most > More, θα δείτε να εμφανίζονται τρία download buttons.

Επιλέξτε να κατεβάσετε το «Download latest links», στο οποίο θα δείτε όλα τα τελευταία links προς την ιστοσελίδα σας, και μάλιστα με ημερομηνίες. Από εκεί μπορείτε να δείτε τα links, τα οποία αν δεν τα δημιουργήσατε εσείς ή κάποιος τρίτος για εσάς και, κυρίως, υπάρχουν σε μαζικούς αριθμούς και δείχνουν σε ύποπτους ιστοτόπους, πιθανότατα ανακαλύψατε τα backlinks που δημιούργησε κάποιος ανταγωνιστής σας.

Κρατήστε τα domain names που φαίνονται ύποπτα σε ένα txt αρχείο. Σειρά ακολούθως έχει το εργαλείο Google disavow, που δημιούργησε η Google ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο.

Από τη λίστα των ιστοτόπων σας θα επιλέξετε τον ιστότοπο για το οποίο ενδιαφέρεστε και πατώντας το disavow links θα σας οδηγήσει στο σημείο όπου μπορείτε να ανεβάσετε (upload) ένα txt file με όλα τα domain names με τα backlinks που θέλετε να αγνοήσει το Google σχετικά με το web site σας

Χρειάζεται πολλή προσοχή σε αυτό το σημείο.

Το txt πρέπει να περιέχει τα domain names που θέλετε στην ακόλουθη μορφή: domain:spamdomain1.gr
domain:spamdomain2.gr
domain:spamdomain3.gr

Και όταν τελειώσετε το txt file, το ανεβάζετε μέσω του choose file, το κάνετε submit και ακολούθως done. Έτσι ζητάτε από το Google επανεξέταση και να αποκλείσει τα links από τα domain names αυτά.

Η όλη διαδικασία εγκυμονεί αρκετούς κινδύνους, όπως, ενδεικτικά, να διαγράψετε domain names που δεν είναι spam και έτσι να ρίξετε μόνοι σας την ιστοσελίδα σας αφαιρώντας χρήσιμα back links.

Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να υποβάλετε ένα αίτημα επανεξέτασης. Το αίτημα επανεξέτασης είναι ένα αίτημα προς το Google να επανεξετάσει το site σας αφού διορθώσετε προβλήματα που εντοπίστηκαν λόγω ανθρώπινης παρέμβασης.

Το αίτημα επανεξέτασης μπορεί να υποβληθεί μέσα από τα webmaster tools. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να πάτε στην ενότητα «Manual Actions», για να δείτε αν υπάρχουν ενέργειες ανθρώπινης παρέμβασης. Πρώτα θα πρέπει να διορθώσετε τα σφάλματα και στη συνέχεια να επιλέξετε «Security Issues» και μετά «Request a review» για να υποβάλετε το αίτημα επανεξέτασης.

Η ανθρώπινη παρέμβαση προκύπτει όταν ένας κριτής του Google έχει αποφασίσει ότι οι σελίδες στο site σας δεν είναι συμβατές με τις κατευθύνσεις που δίνει το Google. Οι αλγόριθμοι της Google μπορούν να ανιχνεύσουν τη συντριπτική πλειοψηφία των spam και να υποβιβάσουν αυτομάτως τη σελίδα σας. Για τις υπόλοιπες περιπτώσεις, η Google χρησιμοποιεί ανθρώπους ως κριτές, για να εξετάσει αν κάποιες σελίδες τηρούν τους κανόνες της εταιρείας.

Για να είμαστε σε θέση να κάνουμε προώθηση ιστοσελίδων με ασφάλεια πρέπει να γνωρίζουμε δύο πράγματα. Το πρώτο πράγμα είναι πώς να αποφύγουμε την τιμωρία από την google δηλαδή το Google πέναλτι. όταν κάνουμε προώθηση ιστοσελίδων πρέπει να χρησιμοποιούμε ενδεδειγμένες τεχνικές, δηλαδή αυτά που συνιστά η ίδια η Google. Αυτό παρουσιάσαμε στο άρθρο μας μέχρι αυτό το σημείο. Το δεύτερο πράγμα που πρέπει να γνωρίζουμε όταν ασχολούμαστε με την προώθηση ιστοσελίδων είναι πως να ανακάμψουμε από το google πέναλτι. Με αυτό θα ασχοληθούμε στο υπόλοιπο κομμάτι του άρθρου μας. εάν κάποιος δεν γνωρίζει όλα όσα αφορούν την τιμωρία από την Google τότε καλό θα ήταν να μην ξεκινήσει η προώθηση ιστοσελίδων διότι είναι πολύ πιθανό να τιμωρηθεί και όλη η προσπάθειά του να πάει χαμένη. Μπορείτε να αναφέρετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας σε εξειδικευμένη εταιρεία που ασχολείται επαγγελματικά με αυτό και θα σας οδηγήσει με ασφάλεια στην πρώτη σελίδα του Google. Εδώ βρίσκεται η πρότασή μας για την προώθηση της ιστοσελίδας σας.

κατασκευή ιστοσελίδας οφείλουμε να με όλα εκείνα τα εργαλεία που θα αποτρέψουν την τιμωρία μας από την Google. Ενα πολύ καλό βήμα που μπορούμε να κάνουμε προς αυτή την κατεύθυνση είναι να την εφοδιάσουμε με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτό σημαίνει ότι στο site που δημιουργούμε θα βάλουμε τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να μην μπορεί ο χάκερ να παραβιάσει την ασφάλεια της ιστοσελίδας μας. μία δεύτερη η μέριμνα που μπορούμε να πάρουμε κατά την κατασκευή του site είναι να δημιουργήσουμε όλους τους λογαριασμούς στο Google analytics στο webmaster Tools και σε όλους τους χρήσιμους ιστότοπους που θα μας βοηθήσουν να αναγνωρίσουμε το πέναλτι όταν και αν αυτό παρουσιαστεί. Η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη από τη θεραπεία και αυτός το γνωρίζουν πάρα πολύ καλά οι ειδικοί στην κατασκευή ιστοσελίδων.

Τις ίδιες ασφάλειες και προστασίες πρέπει να λαμβάνουμε και κατά την κατασκευή e-shop. Για την ακρίβεια ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πολύ πιο πιθανό να δεχτεί επίθεση από έναν ιστότοπο διότι ο αναγνώστης Θα θελήσει να μας χτυπήσει για να μας πάρει μερίδιο από την αγορά. Όταν κατασκευάζουμε 1eshop πρέπει να φροντίσουμε και να πάρουμε όλα τα μέτρα ώστε αυτό να είναι συνεχώς σε λειτουργία και να μην μπορεί κανένας να το ρίξει. Είναι αδιανόητο να προχωρήσουμε σε κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος χωρίς να υπάρχει εγγύηση για την ασφάλεια αυτού. Αυτό το λάθος κάνουν πολλοί νέοι την κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων διότι δεν γνωρίζουν τους κινδύνους. ναι μεν κάποιος φοιτητής Ή κάποιος νέος κατασκευαστής e-shop θα σας δώσει η χαμηλή τιμή κατασκευής καλά όταν παρουσιαστεί το πρόβλημα δεν θα ξέρει να το αντιμετωπίσει και όλα τα χρήματα που έχετε δώσει Μέχρι εκείνη τη στιγμή θα πάνε χαμένα. επιπλέον έκπτωση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος να δημιουργήσει κακή φήμη για την εταιρεία σας. και αυτό Καλό είναι να αλλαχθεί ότι κάποιος την κατασκευή του ηλεκτρονικού του καταστήματος στους εξειδικευμενους επαγγελματίες.

Εάν ο κίνδυνος για ένα e-shop είναι Α τότε ο κίνδυνος για ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο είναι 10 Α. Τα περισσότερα ηλεκτρονικά φαρμακεία που κατασκευάζονται είναι άρτια από τεχνική άποψη και έχουν δημιουργηθεί από ειδικούς στο ηλεκτρονικό εμπόριο. όταν Ξεκινάμε να κάνουμε κατασκευή ηλεκτρονικό φαρμακείο πρέπει να στοχεύουμε πάντα στην κορυφή. Μόνο έτσι θα επιτύχουμε να πάρουμε μερίδιο από αυτή την τόσο ανταγωνιστική αγορά. ΟΣΥ διαβάσετε στις λεπτομέρειες που αφορούν το Google πέναλτι θα καταλάβετε ότι η μόνη ασφαλής λύση είναι να αναθέσετε στους ειδικούς την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας φαρμακείου.

Πώς να ανακάμψετε από την τιμωρία

Η διόρθωση των επιπτώσεων ενός google penalty αποτελεί μια δύσκολη, επίπονη και μακροχρόνια διαδικασία. Η δυσκολία οφείλεται στην έλλειψη στοιχείων και δεδομένων. Ο κάθε διαχειριστής ιστοσελίδας θα πρέπει να επιστρατεύσει τις γνώσεις, την εμπειρία και την κριτική του σκέψη ώστε να εντοπίσει την αιτία που οδήγησε στο google penalty και να τη διορθώσει.

Ακολουθούν κάποιες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε τη διαδικασία ανάκαμψης από την τιμωρία:

• Είναι στο χέρι του webmaster να καταλάβει από που προέρχεται η κύρωση της Google, και να την διορθώσει
• Εάν το περιεχόμενο δεν είναι χρήσιμο για τον αναγνώστη, σχετικό με την ιστοσελίδα σας, και γραμμένο με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας, η Google κατά πάσα πιθανότητα θα τιμωρήσει το site σας.
• Γράψτε για τους ανθρώπους, όχι για τις μηχανές αναζήτησης
• Μείνετε συνδεδεμένοι με το σωστό κοινό, και αποφύγετε οποιαδήποτε σχέση με το «λάθος» κοινό, όταν πρόκειται για τους συνδέσμους
• Κρατήστε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σε ένα καλό ρυθμό, και εξασφαλίστε την εύκολη πλοήγηση για τους χρήστες
• Πάντα να επανεξετάζετε τις στρατηγικές SEO σας, καθώς οι μέθοδοι αλλάζουν, η Google αλλάζει αυτά που ψάχνει, οπότε μείνετε σύγχρονοι

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι με τις μηχανές αναζήτησης η άρση της ποινής δεν είναι υποχρέωση ή ευθύνη τους. Νομίμως έχουν το δικαίωμα να συμπεριλάβουν ή να απορρίψουν οποιονδήποτε ιστότοπο ή ιστοσελίδα. Η ένταξη είναι προνόμιο, όχι δικαίωμα. Είπαμε, η Google είναι το αφεντικό. Να είστε προσεχτικοί και να μην εφαρμόζετε τεχνικές SEO για τις οποίες δεν είστε σίγουροι, αλλιώς μπορεί να βρεθείτε σε δύσκολη θέση.

Κίνδυνοι google penalty

Στη συνέχεια παρουσιάζουμε κάποιες από τις αιτίες που μπορεί να οδηγήσουν σε google penalty. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τους κινδύνους τιμωρίας από τη google τότε δεν έχετε παρά να διαβάσετε το άρθρο μας που ανφέρεται αποκλειστικά στους κινδύνους google penalty.

Σπαμ προερχόμενο από ολόκληρους ιστότοπους

Εκτός από το χαρακτηρισμό μεμονωμένων ιστοσελίδων ως spam, το google έχει τη δυνατότητα να χαρακτηρίζει και ολόκληρους ιστότοπους ως spam.

Ιστότοποι που εμπλέκονται σε ύποπτες δραστηριότητες

Όπως συμβαίνει με τις μεμονωμένες ιστοσελίδες, οι μηχανές μπορούν να παρακολουθούν την ποιότητα των συνδέσμων που οδηγούν σε έναν ιστότοπο. Ιστότοποι που εμπλέκονται σε δραστηριότητες χειραγώγησης ενδέχεται να χαρακτηριστούν ως spam. Οι σύνδεσμοι που προέρχονται από τέτοιου είδους ιστότοπους όχι μόνο δεν θα βοηθήσουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σας σε καλύτερη θέση, αλλά ενδέχεται να προκαλέσουν και αρνητικό αποτέλεσμα. Τέτοιους ιστότοπους κατασκευάζουν όσοι επιδιώκουν να κάνουν αρνητικό seo ή αλλιώς negative seo. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο άρθρο που αναφέρεται αποκλειστικά στο αρνητικό seo.

Αξιοπιστία του ιστότοπου

Οι ιστοσελίδες που έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη συχνά αντιμετωπίζονται διαφορετικά από εκείνες που δεν την έχουν.

Για τις μηχανές αναζήτησης η εμπιστοσύνη πιθανότατα έχει να κάνει με τις συνδέσεις που έχει κερδίσει ο τομέας σας. Αν δημοσιεύετε χαμηλής ποιότητας διπλότυπο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας και μετά αγοράζετε πολλές συνδέσεις από ανεπιθύμητους καταλόγους, τότε είναι πιθανόν να αντιμετωπίσετε σημαντικά προβλήματα κατάταξης.

Αν όμως αναρτήσετε το ίδιο περιεχόμενο στη Wikipedia, ακόμη και με τις ίδιες spammy συνδέσεις, πιθανότατα να εξακολουθήσει να ταξινομείται, και μάλιστα πάρα πολύ καλά. Τόση είναι η δύναμη της εμπιστοσύνης και του κύρους του τομέα47.

Η εμπιστοσύνη μπορεί επίσης να εδραιωθεί μέσω των εισερχόμενων συνδέσεων. Λίγο διπλό περιεχόμενο και μερικές ύποπτες συνδέσεις είναι πολύ πιο πιθανό να παραβλεφθούν αν ο ιστότοπός σας έχει κερδίσει εκατοντάδες συνδέσεις από υψηλής ποιότητας ιστοτόπους, όπως π.χ. από πανεπιστήμια, έγκυρα δημοσιογραφικά μέσα, κ.λπ.

Αξία του περιεχομένου

Όπως έχουμε δει, η αξία μιας μεμονωμένης σελίδας υπολογίζεται εν μέρει βάσει της μοναδικότητάς της και της εμπειρίας του επισκέπτη. Ομοίως αξιολογείται η αξία ολόκληρου του τομέα. Δικτυακές τοποθεσίες που εξυπηρετούν κατά κύριο λόγο μη μοναδικό, χωρίς αξία περιεχόμενο μπορεί να αδυνατούν να καταταχθούν, ακόμη και αν στην ιστοσελίδα σας έχουν εφαρμοστεί οι βέλτιστες τεχνικές σε επίπεδο Onsite & Offsite SEO. Οι μηχανές απλώς δεν θέλουν χιλιάδες αντίτυπα της Wikipedia να γεμίζουν τους καταλόγους τους, και έτσι χρησιμοποιούν αλγοριθμικές και χειρωνακτικές μεθόδους επανεξέτασης για να το αποφύγουν.
Οι μηχανές αναζήτησης αξιολογούν συνεχώς την αποτελεσματικότητα των δικών τους αποτελεσμάτων. Μετρούν πότε οι χρήστες κάνουν κλικ σε κάποιο αποτέλεσμα, πότε χτυπούν γρήγορα το κουμπί για να γυρίσουν πίσω στη σελίδα αποτελεσμάτων της google και δοκιμάζουν ένα άλλο αποτέλεσμα. Αυτό δείχνει ότι το αποτέλεσμα που δόθηκε δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες του χρήστη.

Δεν είναι αρκετά απλό να καταταχθείτε για ένα ερώτημα. Μόλις κερδίσετε την κατάταξή σας, θα πρέπει να την αποδεικνύετε ξανά και ξανά.

Ακόμη και πολύ μεγάλες και δημοφιλείς ιστοσελίδες έχουν τιμωρηθεί με ποινή από την Google.

Ακολουθούν ονόματα μεγάλων εταιρειών που τιμωρήθηκαν από την Google.

Σκεφτείτε μόνο αυτό: Αν αυτοί οι κολοσσοί κοινώς την πάτησαν, εσείς γιατί να αποτελέσετε εξαίρεση; Στη συνέχεια σκεφτείτε: Μπορείτε να αντέξετε το οικονομικό κόστος ενός αποκλεισμού από την Google; Αφού απαντήσετε σε αυτά τα δύο ερωτήματα, αναλόγως καθορίστε τη στάση σας.

• Η εταιρεία Mozilla, η οποία κατασκευάζει τον ομώνυμο browser, τιμωρήθηκε για spam το 2013. Η ποινή ήταν ότι μια συγκεκριμένη σελίδα αποκλείστηκε εντελώς από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Η διάρκεια της ποινής είναι άγνωστη, διότι η σελίδα διαγράφηκε.
• Το κανάλι BBC τιμωρήθηκε το 2013 για δημιουργία μη φυσικών συνδέσμων. Η ποινή ήταν ότι μια συγκεκριμένη σελίδα αποκλείστηκε εντελώς από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Η διάρκεια της ποινής είναι άγνωστη.
• Η εταιρεία Interflora τιμωρήθηκε τον Φεβρουάριο του 2013 για δημοσίευση άρθρων επί πληρωμή. Το μεγαλύτερο κομμάτι του ιστοτόπου κατέβηκε πολλές θέσεις από την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Η διάρκεια της ποινής ήταν 11 ημέρες.
• Η εταιρεία Overstock τιμωρήθηκε τον Φεβρουάριο του 2011 επειδή έπαιρνε backlinks επί πληρωμή, ως αντάλλαγμα για εκπτώσεις που παρείχε. Το μεγαλύτερο κομμάτι του ιστοτόπου κατέβηκε πολλές θέσεις από την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Η διάρκεια της ποινής ήταν 2 μήνες.
• Η εταιρεία JC Penney τιμωρήθηκε τον Φεβρουάριο του 2011 για πληρωμένα backlinks. Η ποινή ήταν ότι κάποιες σελίδες αφαιρέθηκαν από την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Η διάρκεια της ποινής ήταν 90 ημέρες.
• Η εφημερίδα Washington Post τιμωρήθηκε τον Οκτώβριο του 2007 επειδή πωλούσε links. Η ποινή ήταν πτώση του Page Rank από PR7 σε PR5. Η διάρκεια της ποινής ήταν κάποιοι μήνες.
• Η εταιρεία BMW τιμωρήθηκε τον Φεβρουάριο του 2006 για χρήση της τεχνικής cloaking. Η ποινή ήταν ολική διαγραφή του ιστοτόπου από τα αποτελέσματα της αναζήτησης. Η διάρκεια της ποινής ήταν 3 ημέρες.
• Ο ιστότοπος WordPress τιμωρήθηκε τον Φεβρουάριο του 2005 επειδή χρησιμοποιούσε Doorway Pages. Η ποινή ήταν πτώση του Page Rank από PR8 σε διαγραφή. Η διάρκεια της ποινής ήταν 2 ημέρες.
• Η εταιρεία SearchKing τιμωρήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2002 επειδή πωλούσε links. Η ποινή ήταν πτώση του Page Rank από PR8 σε διαγραφή. Η διάρκεια της ποινής ήταν 3 χρόνια και 7 μήνες. Αυτά τα παραδείγματα πρέπει να είναι αρκετά ώστε να σας πείσουν το τι πρέπει να αποφεύγετε.

Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ότι τιμωρηθήκαμε με Google penalty

Ένα από τα πρώτα βήματα για να καταλάβετε εάν έχετε κάποια κύρωση από την Google, είναι πρώτα να μάθετε τι είναι οι κυρώσεις της Google. Εδώ παρουσιάζουμε συνοπτικά τοςυ τύπους κυρώσεων της google:

Αλγοριθμική Κύρωση

Σε κάθε αλγοριθμική ενημέρωση της Google, αυτοί οι τύποι των κυρώσεων διανέμονται αυτόματα σε ιστοσελίδες που έχουν συμπεριφορές που είναι εκτός των κατευθυντήριων γραμμών της Google. Εάν έχετε πληγεί από μια αλγοριθμική κύρωση από τη Google, ελέγξτε για να δείτε ποιες σημαντικές ενημερώσεις συνέβησαν πρόσφατα.

Κύρωση Χειρωνακτικής Εξέτασης

Οι κυρώσεις χειρωνακτικής εξέτασης μπορούν να συμβούν ανά πάσα στιγμή, και για διάφορους λόγους. Αλλά, με το αστρονομικό ποσό των δικτυακών τόπων στο Διαδίκτυο, και τον περιορισμένο αριθμό των υπαλλήλων της Google στην ομάδα του ανεπιθύμητου περιεχομένου, οι κυρώσεις χειρωνακτικής εξέτασης ξεκινούν από μια ενεργοποιημένη αλγοριθμική κύρωση. Εάν λάβετε μία κύρωση χειρωνακτικής εξέτασης, θα λάβετε και ένα e-mail στα εργαλεία Googles webmaster. Θα πρέπει να αναλάβετε δράση αμέσως, και αφού ανταποκριθείτε, να περιμένετε μέχρι να εξεταστεί η απάντησή σας από την ομάδα ανεπιθύμητου περιεχομένου. Μπορείτε να ελέγξετε για αυτούς τους τύπους των κυρώσεων αφού συνδεθείτε στον Google webmaster λογαριασμό σας και επιλέγοντας το “Manual Actions” που αναγράφεται στην ενότητα “Search Traffic”. Αν δεν υπάρχουν κυρώσεις στο site σας, θα δείτε ένα μήνυμα που λέει “No manual webspam actions found”. Εάν βλέπετε κάποια κύρωση, αυτοί είναι οι δύο πιθανοί τύποι.

Κύρωση σε όλη την ιστοσελίδα

Μια κύρωση που πραγματικά δεν θέλετε να δείτε. Η κύρωση σημαίνει ότι η Google έχει δει το site σας ως spam στα αποτελέσματα αναζήτησής τους. Η ποινή μειώνει τις βαθμολογίες αναζήτησής σας δραματικά, ή ρίχνει την κατάταξη σε μια βαθιά σελίδα εντός των αποτελεσμάτων, το οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να σημαίνει ότι είστε αόρατοι. Υπάρχουν φορές που τέτοιου είδους κυρώσεις οδηγούν μια ιστοσελίδα στο να αφαιρεθεί εξ’ ολοκλήρου από το ευρετήριο, ή ακόμα και να μπει στη μαύρη λίστα.

Μερική Χειρωνακτική Ποινή

Μια μερική χειρωνακτική ποινή σημαίνει ότι ο εξεταστής που την έκανε πιστεύει ότι η ιστοσελίδα σας είναι εντάξει σαν σύνολο, αλλά έχει κάποια προβλήματα σε μερικές ή όλες τις σελίδες. Μπαίνει συνήθως σε ιστοσελίδες που έχουν κάποιους ανεπιθύμητους συνδέσμους, ή που η ποιότητα του περιεχομένου δεν συμφωνεί με τις κατευθυντήριες γραμμές της Google σε ορισμένες σελίδες.

Μια μερική χειρωνακτική ποινή δεν επηρεάζει πάντα τις βαθμολογίες κατάταξης στην αναζήτηση, αλλά η σοβαρότητα της ποινής μπορεί να αποφασισθεί μόνο από τους ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας που παρακολουθούν ενεργά τα δεδομένα των ιστοσελίδων τους.

Βιβλίο προώθησης ιστοσελίδων

Όλες οι τεχνικές αντιμετώπισης τιμωρίας από την Google μπορείτε να τις βρείτε στο πρώτο Ελληνικό βιβλίο προώθησης ιστοσελίδων. Το βιβλίο προώθηση ιστοσελίδων κυκλοφορεί από τις εκδόσεις φυλάτος. Η συγγραφική ομάδα περιλαμβάνει ανθρώπους με εμπειρία στο χώρο της προώθησης ιστοσελίδας που προσπάθησαν να μεταφέρουν στο βιβλίο προώθηση ιστοσελίδων όλα τα μυστικά από την εμπειρία της δουλειάς τους. Ο τίτλος του βιβλίου είναι “Πώς να είστε στην πρώτη σελίδα του Google”. Εάν θέλετε να προμηθευτείτε το βιβλίο προώθησης ιστοσελίδων τότε δεν έχετε παρά να πατήσετε εδω.

Συμβουλές προώθησης ιστοσελίδων

Κλείνουμε με κάποιες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε την τιμωρία από τη Google και να κάνετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας χωρίς προβλήματα και ανησυχίες.

Μην πιστεύετε τις φήμες

Κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο παρουσιάζουμε φήμες, παρανοήσεις και μύθους που κυκλοφορούν σχετικά με το SEO. Τέτοιου είδους μύθοι κυκλοφορούν ακόμα και είναι εύκολο κάποιος να μπερδευτεί και να ακολουθήσει λανθασμένες οδηγίες για την προώθηση της ιστοσελίδας του. Η παρουσίαση εδώ γίνεται διότι καλό είναι τέτοιου είδους μύθοι να μην υιοθετούνται και να αποφεύγονται

Δεν βοηθάει πλέον η υποβολή στις μηχανές αναζήτησης

Στα πρώτα χρόνια της δημιουργίας του internet και των μηχανών αναζήτησης, οι μηχανές αναζήτησης διατηρούσαν σελίδες υποβολής ιστοτόπου. Η διαδικασία υποβολής ιστοτόπου περιελάμβανε πληροφορίες για τον ιστότοπο και τις ετικέτες. Εκεί μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οι λέξεις κλειδιά. Λίγο μετά την υποβολή ένα ρομπότ θα ανίχνευε και θα περιελάμβανε αυτές τις πηγές στον κατάλογο της μηχανής αναζήτησης.

Έκείνη την εποχή οι μηχανές αναζήτησης ακόμα δεν είχαν γίνει τόσο έξυπνες όσο είναι σήμερα. πολλοί εκμεταλλεύτηκαν τις σελίδες υποβολής ιστοτόπου και γέμισαν τις μηχανές αναζήτησης με spam. Οι μηχανές αναζήτησης -και κυρίως η google- ανέπτυξαν περίπλοκους αλγορίθμους για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Πλέον δεν έχει κάποιο νόημα η χρησιμοποίηση των σελίδων υποβολής ιστοτόπου διότι δεν λαμβάνεται υπόψη για την κατάταξη του ιστοτόπου.

Δεν χρειάζεται να ασχολείστε με τις μετα-ετικέτες

Για τις μετα-ετικέτες έχουμε αναφερθεί και σε άλλα σημεία στα άρθρα μας και ζητούμε να συγχωρήσετε αυτή την επανάληψη, που ίσως σας κουράζει. Ο λόγος της επανάληψής μας είναι επειδή έχει εμφιλοχωρήσει στη συνείδηση ακόμη και πολλών συναδέλφων μας η εντύπωση ότι αυτές παίζουν καθοριστικό ρόλο, με αποτέλεσμα να αγνοούν ή να υποτιμούν άλλα στοιχεία του SEO και να δημιουργούνται μια σειρά μύθοι, που θέλουμε να αποσαφηνίσουμε.

Στα πρώτα χρόνια του SEO, οι μετα-ετικέτες (συγκεκριμένα η ετικέτα metakeywords) ήταν ένα σημαντικό μέρος της διαδικασίας SEO. Έπρεπε να συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θα θέλατε ο δικτυακός σας τόπος να καταταχθεί και όταν οι χρήστες θα δακτυλογραφούσαν αυτούς τους όρους, η σελίδα σας θα μπορούσε να εμφανιστεί σε ένα ερώτημα.

Αυτή η διαδικασία γρήγορα κατακλείστηκε από ανεπιθύμητα μηνύματα και τελικά εγκαταλείφθηκε από όλες τις μεγάλες μηχανές, οι οποίες δεν τη χρησιμοποιούν πλέον ως ένα σημαντικό σήμα κατάταξης.

Άλλες ετικέτες, συγκεκριμένα ο τίτλος της ετικέτας και η μετα-ετικέτα περιγραφής (το καλύψαμε σε προηγούμενα κεφάλαια) είναι ζωτικής σημασίας για ποιοτικό SEO. Επιπλέον, η μετα-ετικέτα ρομπότ είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τον έλεγχο πρόσβασης των ανιχνευτών. Έτσι, ενώ η κατανόηση των λειτουργιών των μετα-ετικετών είναι σημαντική, δεν είναι πλέον το επίκεντρο του SEO.

Μην υπερβάλλετε με την πυκνότητα στις λέξεις κλειδιά

Ας δούμε ένα παράδειγμα spam περιεχομένου: «Η εταιρεία ανακαινίσεων στη Θεσσαλονίκη του κυρίου Νίκου είναι η καλύτερη εταιρεία ανακαινίσεων στη Θεσσαλονίκη για όλες τις ανάγκες στις ανακαινίσεις σας. Επικοινωνήστε με κάποια εταιρεία ανακαινίσεων στη Θεσσαλονίκη πριν να είναι πολύ αργά».

Πολλοί συνεχίζουν ακόμα να πιστεύουν ότι η πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών χρησιμοποιείται από τις μηχανές αναζήτησης για τους υπολογισμούς σχετικότητας και κατάταξης. Αυτό όμως είναι ένας μύθος.

Παρότι έχει διαψευστεί ξανά και ξανά, έχει καταλήξει να γίνει αστικός μύθος. Πολλά εργαλεία SEO εξακολουθούν να τρέφονται με την ιδέα ότι η πυκνότητα της λέξη-κλειδιού είναι σημαντική για τις μετρήσεις. Δεν είναι. Αγνοήστε τον μύθο αυτό και χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά έξυπνα και έχοντας πάντα στο μυαλό σας τη χρηστικότητά τους.

Η διαφήμιση δεν επηρεάζει τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης

Ένας επίμονος αστικός μύθος λέει ότι η πληρωμή για διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης (πληρωμή με το κλικ ή βάσει των εμφανίσεων) βελτιώνει την οργανική σας κατάταξη SEO. Αν και δεν έχει αποδειχθεί ποτέ κάτι τέτοιο, πάρα πολλοί συνεχίζουν τα το πιστεύουν ακόμα και σήμερα.

Η καλύτερη απόδειξη οτι δεν ισχύει αυτό είναι οι σχετικές δηλώσεις του Matt Cutts.

Rate this post
Προηγούμενο άρθροΚίνδυνος Google Penalty
Επόμενο άρθροHOW GDPR WILL AFFECT DATA SCIENCE?

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Must Read

spot_img