φοιτητικά νέα

Οι εικόνες ίσως αποτελούν ένα στοιχείο του ιστοτόπου σας που δεν χρειάζεται επεξήγηση, ωστόσο µπορείτε να αξιοποιήσετε τον τρόπο που τις χρησιµοποιείτε. Όλες οι εικόνες έχουν ένα ξεχωριστό όνοµα αρχείου και µια παράµετρο alt ‒δύο στοιχεία τα οποία µπορείτε να αξιοποιήσετε κατάλληλα.

Η παράµετρος alt σας επιτρέπει να καθορίσετε ένα εναλλακτικό κείµενο για την εικόνα αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η εµφάνισή της.

Γιατί να χρησιµοποιήσετε τη συγκεκριµένη παράµετρο; Αν το πρόγραµµα περιήγησης του χρήστη που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας δεν υποστηρίζει την εµφάνιση εικόνων ή χρησιµοποιεί διαφορετικές εφαρµογές προβολής εικόνων, όπως προγράµµατα ανάγνωσης οθόνης, τα περιεχόµενα της παραµέτρου alt παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για την εικόνα σας.

Επίσης, η συγκεκριµένη παράµετρος είναι ιδιαίτερα χρήσιµη στην περίπτωση που εισάγετε µια εικόνα ως σύνδεσµο. Το κείµενο alt της εικόνας λειτουργεί όπως το λεκτικό µέρος στον σύνδεσµο κειµένου. Ωστόσο, είναι προτιµότερο να αποφεύγετε την υπερβολική χρήση εικόνων για τους συνδέσµους του ιστοτόπου σας όταν µπορείτε να χρησιµοποιήσετε συνδέσµους κειµένου για τον ίδιο σκοπό.

Τέλος, βελτιστοποιώντας τα ονόµατα αρχείων και το κείµενο alt των εικόνων σας, διευκολύνετε την αναγνώρισή τους από προγράµµατα αναζήτησης εικόνων, όπως είναι η αναζήτηση Εικόνων του Google. Μια εικόνα με filename όπως papoutsianike-air-max-2014.jpg και κείμενο alt Παπούτσια Nike Air Max 2014 είναι μια σοφή προσέγγιση, αν θέλετε να προβληθείτε σε αυτή τη φράση-κλειδί. Θα παρατηρήσατε ότι δεν αναφέρουμε σε ποια. Ήδη το καταλάβατε από το file name και το κείμενο alt και μαζί με εσάς και το Google

Σωστές πρακτικές για τη χρήση εικόνων

Χρησιµοποιήστε περιεκτικούς και ταυτόχρονα περιγραφικούς όρους για τα ονόµατα αρχείων και το κείµενο alt. Όπως συµβαίνει και µε τα υπόλοιπα τµήµατα της σελίδας που υποβάλλονται στη διαδικασία βελτιστοποίησης, τα ονόµατα αρχείων και το κείµενο alt (µε κωδικοποίηση ASCII) είναι προτιµότερο να είναι σύντοµα και ταυτόχρονα περιγραφικά.22

Αποφύγετε:

• τη χρήση γενικευµένων ονοµάτων αρχείων, όπως «image1.jpg», «pic.gif», «1.jpg» (αν ο ιστότοπός σας περιλαµβάνει µεγάλο αριθµό εικόνων, µπορείτε να χρησιµοποιήσετε µια αυτόµατη λειτουργία απόδοσης ονοµάτων για τις εικόνες σας),

• τη χρήση εξαιρετικά µακροσκελών ονοµάτων αρχείων,

• την εισαγωγή πολλών λέξεων-κλειδιών στο κείµενο alt ή την αντιγραφή και επικόλληση ολόκληρων προτάσεων.

Καταχωρίστε κείµενο alt σε εικόνες που χρησιµοποιούνται ως σύνδεσµοι:

Αν θέλετε να δηµιουργήσετε έναν σύνδεσµο εικόνας, η χρήση κειµένου «alt» διευκολύνει το Google να κατανοήσει καλύτερα τη σελίδα προορισµού του συνδέσµου σας. Η διαδικασία αυτή είναι ανάλογη µε τη δηµιουργία του λεκτικού µέρους για έναν σύνδεσµο κειµένου.

Αποφύγετε:

• τη δηµιουργία µακροσκελών κειµένων alt, που περιέχουν ανεπιθύµητες πληροφορίες,

• τη χρήση αποκλειστικά συνδέσµων εικόνας για την περιήγηση στον ιστότοπό σας.

Αποθηκεύστε τις εικόνες σε ξεχωριστό κατάλογο:

Μην αποθηκεύετε τις εικόνες σε χιλιάδες διαφορετικούς καταλόγους και υποκαταλόγους του τοµέα σας. Οργανώστε τα αρχεία σας σε έναν ξεχωριστό κατάλογο (π.χ. tosapounitisgiagias.gr/eikones/). Με αυτό τον τρόπο απλοποιείτε τη διαδροµή για τις εικόνες σας.

Χρησιµοποιήστε διαδεδοµένους τύπους αρχείων:

Τα περισσότερα προγράµµατα περιήγησης υποστηρίζου αρχεία εικόνων σε µορφή JPEG, GIF, PNG και BMP. Επίσης, είναι προτιµότερο να συµφωνεί το όνοµα του αρχείου µε την επέκταση του τύπου του.

Χρήση του εμπορικού σήματος για την αύξηση της αναγωρισιμότητας

Στην dreamweaver.gr, επιλέγουν συνειδητά κάθε ετικέτα τίτλου μας να περιλαμβάνει στο τέλος μία αναφορά στο εμπορικό σήμα (brand), καθώς αυτό βοηθάει να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να δημιουργηθεί υψηλότερο ποσοστό clickthrough για τους ανθρώπους που τους αρέσει και είναι εξοικειωμένοι με τη μάρκα.

Μερικές φορές είναι λογικό να τοποθετήσετε το εμπορικό σήμα σας στην αρχή του τίτλου ετικέτας, όπως στην αρχική σελίδα σας. Εφόσον οι λέξεις στην αρχή της ετικέτας τίτλου φέρουν περισσότερο βάρος, να προσέχετε τι προσπαθείτε να κατατάξετε υψηλά.

Λάβετε υπόψη την αναγνωσιμότητα και τον συναισθηματικό αντίκτυπο. Μία από τις βασικότερες επικοινωνιακές ενέργειες που μπορεί να επιτελέσει η διαφήμιση είναι η δημιουργία αναγνωρισιμότητας για το προϊόν. Το brand awareness είναι ο κύριος στόχος όταν το προϊόν είναι νέο και θέλουμε να καταφέρουμε trial purchase (η αρχική πώληση που γίνεται δοκιμαστικά από τον πελάτη).

Το υψηλό brand awareness βοηθάει επίσης και στη δημιουργία loyalty, ιδίως σε περιπτώσεις προϊόντων low-involvement, όπως είναι, λόγου χάριν, οι τσίχλες, τα σαπούνια, οι μπίρες, τα οποία αγοράζονται συνήθως «μηχανικά» από τον καταναλωτή, με κύριο κριτήριο την εξοικείωσή του με το brand.

Οι ετικέτες τίτλου πρέπει να είναι περιγραφικές και ευανάγνωστες. Η ετικέτα τίτλου είναι η πρώτη αλληλεπίδραση ενός νέου επισκέπτη με το εμπορικό σήμα σας και θα πρέπει να δημιουργεί όσο το δυνατόν πιο θετική εντύπωση.

Η δημιουργία μιας συναρπαστικής ετικέτας τίτλου θα βοηθήσει να τραβήξετε την προσοχή στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης και να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Αυτό υπογραμμίζει ότι το SEO δεν αφορά μόνο τη βελτιστοποίηση και τη στρατηγική χρήση λέξεων-κλειδιών, αλλά ολόκληρη την εμπειρία του χρήστη.

βελτιστοποιηστε-τη-χρηση-εικονον
βελτιστοποιηστε-τη-χρηση-εικονον

Κατασκευή ιστοσελίδων με χρήση της ετικέτας alt

Η χρήση της ετικέτας alt είναι κατά τη γνώμη μας ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να προσέξουμε όταν κάνουμε κατασκευή ιστοσελίδων. Δυστυχώς είναι ένα από τα πράγματα που δεν θα δει ο χρήστης ούτε με την πρώτη αλλά ούτε εκείνη τη δεύτερη ματια. Το πρόβλημα θα παρουσιαστεί πολύ αργότερα. Η έλλειψη της ετικέτας alt ενδέχεται να δημιουργήσει δύο ειδών προβλήματα σε εκείνον που θα την αγνοήσει κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας του. Το πρώτο πρόβλημα είναι οι περιπτώσεις στις οποίες για κάποιο λόγο δεν θα φορτώσουν οι εικόνες. Μία περίπτωση για την οποία δεν φορτώνουν οι εικόνες είναι το αργό ίντερνετ. Μία δεύτερη περίπτωση είναι ο χρήστης να έχει επιλέξει στο φυλλομετρητή του να μην φορτώνει εικόνες. Και στις δύο περιπτώσεις στη θέση της εικόνας θα εμφανιστεί ένα κουτάκι και ο επισκέπτης δεν θα μπορεί να καταλάβει τίποτα για την εικόνα που θα υπήρχε σε εκείνο το σημείο της ιστοσελίδας. Είναι πολύ καλύτερα να χρησιμοποιείτε πραγματικά χρήσιμες ετικέτες alt για όλες τις εικόνες την ώρα που κατασκευάζεται την ιστοσελίδα σας. Απαιτεί πολύ λίγο κόπο κατά τη δημιουργία της ιστοσελίδας ενώ δίνει πολλά πλεονεκτήματα κατά τη διάρκεια ζωής του ιστοτόπου. Μπορείτε να βρείτε πολύ περισσότερες συμβουλές πάνω στην κατασκευή ιστοσελίδων πατώντας εδω.

Ετικέτα alt για την προώθηση ιστοσελίδων

Το δεύτερο πρόβλημα που δημιουργείται με την έλλειψη της ετικέτας alt είναι η συμπεριφορά στις μηχανές αναζήτησης. Η ίδια η εικόνα δεν δίνουν καμία πληροφορία στη μηχανή αναζήτησης σχετικά με το περιεχόμενο της. Παρόλο που κατά τη γνώμη κάποιων το Google έχει αρχίσει ήδη να αναγνωρίζει το περιεχόμενο των εικόνων παρόλα αυτά είναι δύσκολο να το συνδέσει με συγκεκριμένο περιεχόμενο. Ο καλύτερος τρόπος για να πληροφορήσουμε τη μηχανή αναζήτησης σχετικά με το τι περιέχουν οι εικόνες είναι να βάλουμε στις εικόνες αυτές ετικέτες alt. Απαιτεί πάρα πολύ λίγο κόπο κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας ή κατά τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας. Αποτελεί όμως πολύτιμο εργαλείο όταν θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή και θα προχωρήσουμε στην προώθηση της ιστοσελίδας. Φανταστείτε για παράδειγμα έναν ιστότοπο ο οποίος πουλάει εργαλεία. Εάν όλες οι εικόνες περιέχουν τη λέξη εργαλεία τότε θα διευκολύνουμε πάρα πολύ το google να κατατάξει γρηγορότερα και υψηλότερα το συγκεκριμένο ιστότοπο για τη συγκεκριμένη λέξη. Βέβαια μία από τις συμβουλές που δίνουμε παλιά όταν μιλάμε για προώθηση ιστοσελίδων είναι ότι δεν θα πρέπει να επαναλαμβάνουμε ποτέ την ίδια λέξη αυτούσια σε κανένα σημείο της ιστοσελίδας. Ούτε καν στις ετικέτες των εικόνων. Για να επανέλθουμε στο παράδειγμα με τα εργαλεία θα μπορούσαμε να βάλουμε αγροτικά εργαλεία, γεωργικά εργαλεία, εργαλεία κήπου, εργαλεία χειρός η τις μάρκες των εργαλείων. Με αυτό τον τροπο διευκολύνουμε πάρα πολύ το Google για να βγάλει τον ιστότοπό μας στις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Εδώ θα βρείτε πολλά μυστικά προώθησης ιστοσελίδων.

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

Εάν θέλουμε να επιτύχουμε την τέλεια βελτιστοποίηση ιστοσελίδων τότε μία ακόμα καλύτερη τεχνική είναι το όνομα αρχείου της εικόνας να ταυτίζεται με την ετικέτα alt της συγκεκριμένης εικόνας. Το όνομα αρχείου βέβαια θα είναι γραμμένο στα Αγγλικά. Όμως το όνομα αρχείου θα είναι ουσιαστικά σε greeklish και θα ταυτίζεται με την ετικέτα alt. Με αυτό τον τρόπο δίνουμε στο Google να καταλάβει ότι πραγματικά μιλάμε για τη συγκεκριμένη θεματική ενότητα. Ας επανέλθουμε στο παράδειγμα με τα εργαλεία. Δεδομένου ότι το Google έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες είναι προτιμότερο να δει το όνομα αρχείου θα ταυτίζεται με το alt και να περιέχει τη λέξη εργαλεία. Τότε καταλαβαίνει ότι προφανώς ιστότοπός μας μιλάει καθαρά για εργαλεία. Αυτή η τεχνική βελτιστοποίησης ιστοσελίδων ενδεχομένως τρώει αρκετά περισσότερο χρόνο για να πραγματοποιηθεί. Όμως αξίζει τον κόπο να βελτιστοποιήσουμε τόσο καλά μία ιστοσελίδα. Διότι όσο περισσότερο χρόνο σπαταλήσουμε κατά τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας τόσο περισσότερο χρόνο θα κερδίσουμε κατά την προώθηση αυτής. Εδώ μπορείτε να μάθετε πολύ περισσότερες τεχνικές βελτιστοποίησης ιστοσελίδας.

Κατασκευή e shop

Όταν ξεκινάμε να κάνουμε κατασκευή e-shop ένα από τα πρώτα πράγματα που έχουμε στο μυαλό μας είναι ο τεράστιος όγκος προϊόντων. Σχεδόν πάντα τα προϊόντα συνοδεύονται από μία ή περισσότερες εικόνες. Είναι πολύ καλύτερα να δώσουμε στις εικόνες ονόματα που σχετίζονται με τα προϊόντα ή με την προωθούμενη λέξη διότι έτσι θα κερδίσουμε πάρα πολύ κόπο κατά την προώθηση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Με απλά λόγια εάν κάνουμε κατασκευή e-shop σύμφωνα με τις τεχνικές βελτιστοποίησης που περιγράφουμε σε αυτό το άρθρο τότε το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πάρα πολύ πιθανό να ανέβει από μόνο του αρκετά ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Και αν δεν φτάσει μέχρι την πρώτη σελίδα το Google τότε η δουλειά της βελτιστοποίησης που έγινε κατά την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος θα μας έχει γλιτώσει πάρα πολύ από την εργασία προώθησης που χρειάζεται μέχρι να φτάσουμε στην πρώτη σελίδα και το επιθυμητό πλήθος επισκεπτών. Το πόσο καλά θα κάνει μία εταιρία κατασκευής ηλεκτρονικών καταστημάτων στη βελτιστοποίηση του e-shop εξαρτάται από την τεχνογνωσία που διαθέτουν οι τεχνικοί της εταιρείας. Εάν θέλετε να είστε ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης αλλά και στην εκτίμηση του κόσμου τότε καλό θα είναι να επισκεφτείτε μία εταιρία κατασκευής ηλεκτρονικών καταστημάτων η οποία να έχει όλο το πακέτο τόσο της κατασκευής όσο και της προώθησης ιστοσελίδων. Η κορυφαία ελληνική εταιρεία που διαθέτει αυτό το πακέτο κατασκευής e-shop είναι η dreamweaver. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος από τη dreamweaver πατώντας εδω

Κατασκευή ηλεκτρονικού φαρμακείου

Η πιο ανταγωνιστική κατηγορία ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι η κατασκευή ηλεκτρονικού φαρμακείου. Το φαρμακείο είναι μία κατηγορία επιχειρήσεων που έχει πολύ μεγάλο τζίρο. Αυτό συμβαίνει διότι το φάρμακο και καλύτερα το παραφαρμακο είναι ένα προϊόν το οποίο δεν χρειάζεται κάποιος ούτε να το δοκιμάσει ούτε να το φορέσει ούτε να το ακουμπήσει. Θέλει απλά να το βρει την καλύτερη στιγμή είχε καλύτερη προσφορά. Αυτός είναι ο λόγος που έχει οδηγήσει πάρα πολλά φυσικά φαρμακεία στην κατασκευή ηλεκτρονικού φαρμακείου. Αυτό που θα πρέπει να προσέξετε κατά τη δημιουργία ηλεκτρονικού φαρμακείου είναι να προσθέσετε στις ετικέτες των προϊόντων τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες φαίνεται να ανέβει το ηλεκτρονικό σας φαρμακείο στην πρώτη σελίδα του Google. Εάν αυτή η δουλειά δεν γίνει κατά τη δημιουργία του ηλεκτρονικού φαρμακείου τότε θα είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνει εκ των υστέρων. Γιατί σε αντίθεση με ένα απλό ηλεκτρονικό κατάστημα το ηλεκτρονικό φαρμακείο περιλαμβάνει πολλές χιλιάδες προϊόντα. Ουσιαστικά η διαδικασία της αλλαγής των ονομάτων των εικόνων αλλά και των ετικετών alt σε αυτές ισοδυναμεί με ανακατασκευή του ηλεκτρονικού φαρμακείου. Το κόστος αυτής της διαδικασίας είναι πάρα πολύ μεγάλο. Εάν όμως γίνει κατά την κατασκευή και το ανέβασμα των προϊόντων τότε ουσιαστικά ταυτίζεται με το κόστος κατασκευής του ηλεκτρονικού καταστήματος. Και πάλι η πρότασή μας είναι να την επισκεφτείτε τη φθηνότερη εταιρεία που θα βρείτε μπροστά σας για την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας φαρμακείου. Για ένα τόσο μεγάλο πρότζεκτ θα πρέπει να απευθυνθείτε αποκλειστικά και μόνο στους κορυφαίους. Και από τη μεγάλη μας εμπειρία μπορούμε να σας εγγυηθούμε ότι η κορυφαία εταιρεία στην Ελλάδα για την κατασκευή ηλεκτρονικών φαρμακείων είναι η dreamweaver. Πατήστε εδώ για να ενημερωθείτε πάνω στην κατασκευή ηλεκτρονικού φαρμακείου.

Βασικές γνώσεις κατασκευής ιστοσελίδων

Η ετικέτα alt αποτελεί ένα κομμάτι της γλώσσας html. Η γλώσσα HTML είναι απαραίτητη γνώση και την προώθηση ιστοσελίδων. Όπως επίσης και οι γνώσεις πάνω στο css είναι απαραίτητες για την προώθηση ιστοσελίδων. Επί ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αυτές οι γνώσεις δεν θα λέγαμε ότι ήταν τόσο απαραίτητες διότι η κατασκευή ιστοσελίδων γινόταν εύκολα με τη χρήση λογισμικών content management system. Όταν όμως πάμε στην προώθηση της ιστοσελίδας τότε θα πρέπει να μιλήσουμε πιο κοντά στη γλώσσα που καταλαβαίνει το Google και οι μηχανές αναζήτησης. Συνεπώς θα πρέπει να κατεχουμε κάποιες γνώσεις από βασικές τεχνολογίες κατασκευής ιστοσελίδων όπως είναι η HTML και CSS. Στην περίπτωση που όλα αυτά σας φαίνονται βουνό τότε μπορείτε να ενημερωθείτε από τα άρθρα μας. Μία καλή περίπτωση είναι να ξεκινήσετε από την εισαγωγή στη γλώσσα html. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα επίσης για τη χρήση εικόνων στη γλώσσα html. Επίσης μία πάρα πολύ καλή πρόταση είναι να διαβάσετε την εισαγωγή στο css καθώς και την εισαγωγή στη javascript. Εάν αυτά συνεχίζουν να σας φαίνονται κινέζικα τότε ενδεχομένως η λύση να έρχεται από ένα σεμινάριο προώθησης ιστοσελίδων.

Σεμινάρια προώθησης ιστοσελίδων

Σε ένα καλό σεμινάριο προώθησης ιστοσελίδων ο εκπαιδευτής έχει τη δυνατότητα να δουλέψει μαζί σας να αναγνωρίσει τις γνώσεις που σας είναι πλήρως απαραίτητες για την κατασκευή και σωστή προώθηση της ιστοσελίδας σας και να εστιάζει σε αυτές. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα καλό και ένα κακό σεμινάρια προώθηση ιστοσελίδων είναι το βάθος στο οποίο μπαίνει ο εκπαιδευτής όσον αφορά την εξατομίκευση του μαθήματος. Εάν παρακολουθήσετε τα σεμινάρια προώθησης ιστοσελίδων της dreamweaver τότε μπορούμε να σας εγγυηθούμε ότι θα αποκτήσετε το υπόβαθρο που απαιτείται για να προωθήσετε μόνοι σας στην ιστοσελίδα σας. Πατώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να μεταβείτε στα σεμινάρια προώθησης ιστοσελίδων.

Βιβλίο προώθησης ιστοσελίδων

Ακόμα εναλλακτική επιλογή για εσάς που θέλετε να εμβαθύνετε πραγματικά στην προώθηση ιστοσελίδων είναι να αγοράσετε το βιβλίο προώθησης ιστοσελίδων. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις φυλάτος και περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία σας είναι απαραίτητα προκειμένου να προωθήσετε μόνοι σας στην ιστοσελίδα σας. Το θέμα του βιβλίου είναι “πως θα βρίσκεστε στην πρώτη σελίδα του Google”. Πρόκειται για το κορυφαίο Ελληνικό βιβλίο προώθησης ιστοσελίδων. Εδώ μπορείτε να προμηθευτείτε το βιβλίο “πώς να βρίσκεστε στην πρώτη σελίδα του Google”.