Επεξεργασία Ρυθμίσεων Opencart
φοιτητικά νέα

Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με το Σύστημα (System) σε ηλεκτρονικό κατάστημα OpenCart

Θα δείτε ένα προεπιλεγμένο κατάστημα, το οποίο θα ονομάζεται το Κατάστημά σας (Your Store). Κάντε κλικ στο κουμπί εικονίδιο επεξεργασίας για να το τροποποιήσετε, ή να τα διαγράψετε και να δημιουργήσετε ένα νέο κατάστημα με την επιλογή Δημιουργία (+).
Ρυθμίσεις (Settings)

Γενικά (General)

Η πρώτη καρτέλα ρυθμίσεων είναι σχετικά απλή. Αυτά είναι μερικές από τις βασικές επιλογές:

  • Τίτλος Σελίδας – Προσθέστε το δικό σας όνομα καταστήματος έτσι ώστε να εμφανίζεται στον περιηγητή (browser) των πελατών σας όταν ανοίγουν την ιστοσελίδα σας.
  • Περιγραφή Meta Tag – Κάθε αποτέλεσμα που εμφανίζεται σε μια αναζήτηση του Google συνοδεύεται από ένα στιγμιότυπο και μια σύντομη περιγραφή. Αυτό είναι το πεδίο όπου μπορείτε να εισάγετε την περιγραφή – μην ξεχνάτε η ιδανική περιγραφή είναι περίπου 160 χαρακτήρες.
  • Λέξεις Κλειδιά Meta Tag – Αυτό το πεδίο δεν είναι υποχρεωτικό, διότι ο αλγόριθμος της Google δεν προσθέτει πλέον την αξία των meta tag keywords στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ωστόσο, μπορείτε απλώς να προσθέσετε μερικές λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τον τομέα/βιομηχανία σας.
  • Θέμα – Αν «κατεβάσετε» και εγκαταστήσετε ένα θέμα για την ιστοσελίδα σας στο OpenCart, μπορείτε να επιλέξετε από αυτή τη ρύθμιση ποιο θέμα θα ενεργοποιήσετε.
  • Default Layout – Επιλέξτε μια διάταξη που θα παραμείνει ως προεπιλογή.

Επεξεργασία Ρυθμίσεων Opencart

Προώθηση σελίδας

Αυτές οι πληροφορίες μας είναι εντελώς απαραίτητες για την προώθηση της ιστοσελίδας. Το πεδίο του Τίτλου Σελίδας, το πεδίο της Περιγραφής Meta Tag και το πεδίο των Λέξεων Κλειδιών Meta Tag αποτελούν τα κομβικά σημεία στα οποία ενδείκνυται να τοποθετηθούν οι λέξεις κλειδιά πριν ξεκινήσει η προώθηση του site. Για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, αυτά τα πεδία αποτελούν σε μεγάλο βαθμό το on-site seo. Και αφού ολοκληρωθεί σωστά το on-site seo, μετά μπορούμε να προχωρήσουμε στις ενέργειες για προώθηση σελίδας που γίνονται σε άλους ιστότοπους και αποτελούν το off-site seo. Ουσιαστικά στην περίπτωσή μας το on-site seo ταυτίζεται με τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας. Η βελτιστοποίηση του ιστότοπου αποτελεί το πρώτο και σημαντικότερο βήμα για την προώθηση ιστοσελίδων.

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας

Το πρώτο πράγμα που ρυθμίζουμε κατά τη βελτιστοποίηση σελίδων είναι ο τίτλος. Στηνν περίπτωση του ηλεκτρονικού καταστήματος opencart αυτιπροσωπύεται από το πεδίο του Τίτλου Σελίδας. Εκεί ενδείκνυται να βάλουμε τη σημαντικότερη λέξη κλειδί μαζί με το όνομα της εταιρείας. Για παράδειγμα αν προωθούμε την εταιρεία «FARMAKOPOIOS» με τη λέξη κλειδί «φαρμακείο» τότε κατά τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων ενδείκνυται να βάλουεμ ως τίτλο «Φαρμακείο FARMAKOPOIOS». Συνεχίζοντας τη βελτιστοποίηση σελίδας καλό είναι να τοποθετήσουμε στο πεδίο της Περιγραφής Meta Tag ένα περιγραφικό κείμενο, το οποίο να περιγράφει την επιχείρηση και τα προίόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος, αλλά να περιέχει και μερικές από τις λέξεις κλειδιά. Και κλείνουμε τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδας με το αυτονόητο βήμα, δηλαδή στο πεδίο των Λέξεων Κλειδιών Meta Tag να τοποθετήσουμε τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες θέλουμε να προωήσουμε την ιστοσελίδα μας. Επίσςη καλό είναι να ρυθμίσουμε κατάλληλα τα πεδία Country (Χώρα) , Περιοχή/ Περιοχή (Region / State) και Γλώσσα (Language) ώστε το google να κατατάξει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στα αποτελέσματα αναζήτησης για τη συγκεκριμένη χώρα. Αποτελεί απαραίτητη ενέργεια βελτιστοποίησης σελίδας. Αυτά είναι τα πρώτα και σημαντικότερα βήματα για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας ενός eshop.

Κατάστημα (Store)

  • Όνομα Καταστήματος (Store Name) – Πληκτρολογήστε το όνομα του καταστήματός σας.
  • Ιδιοκτήτης Καταστήματος (Store Owner) – Πληκτρολογήστε το προσωπικό σας όνομα.
  • Διεύθυνση (Address) – η πραγματική διεύθυνση του καταστήματος σας.
  • Geocode – Πληκτρολογήστε τον κωδικό σήμανσης της περιοχής όπου βρίσκεται το κατάστημά σας.
  • E-Mail – Εισχωρείστε την ηλεκτρονική διεύθυνση σας ως διαχειριστής της σελίδας (admin email).
  • Τηλέφωνο (Telephone) – Πληκτρολογήστε τον αριθμό τηλεφώνου σας.
  • Fax – Φάξ.

epexergasia-rythmiseon-katasthma

  • Εικόνα (Image) – Φορτώστε την εικόνα του λογότυπου (logo) του καταστήματός σας, η οποία θέλετε να εμφανίζεται στη σελίδα Επικοινωνία (Contact Us).
  • Ώρες λειτουργίας (Opening Times) – Λίστα με το ωράριο του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
  • Σχόλιο – Περιγραφή (Comment) – Προσθέστε τυχόν παρατηρήσεις ή σημαντικές σημειώσεις που θέλετε να αφήσετε για τους πελάτες. Για παράδειγμα, «Το κατάστημα δεν δέχεται επιταγές».

Επεξεργασία Ρυθμίσεων store

Tοπικές Επιλογές (Local)

  • Country (Χώρα) – Επιλέξτε τη χώρα όπου το κατάστημά σας βρίσκεται.
  • Περιοχή/ Περιοχή (Region / State) – Επιλέξτε την περιοχή ή πολιτεία.
  • Γλώσσα (Language) – Επιλέξτε την κύρια γλώσσα του καταστήματός σας.
  • Γλώσσα Διαχείρισης (Administration Language) – Επιλέξτε τη γλώσσα του πίνακα διαχείρισης.
  • Νόμισμα (Currency) – Επιλέξτε το κύριο νόμισμα που θέλετε να χρησιμοποιείτε για τις συναλλαγές στο κατάστημά σας.
  • Αυτόματη Ενημέρωση Ισοτιμιών (Auto Update Currency) – Ενεργοποιήστε ή απενεργοποιήστε την υπηρεσία καθημερινής ενημέρωσης ισοτιμίας μεταξύ των νομισμάτων.
  • Κλάση Μήκους (Length Class) – Η μονάδα μέτρησης για την κατηγορία μήκους.
  • Κλάση Βάρους (Weight Class) – Η μονάδα μέτρησης για την κατηγορία βάρους.

Επεξεργασία Ρυθμίσεων Τοπική Προσαρμογή

Κατασκευή site

Το opencart έρχεται να μας διευκολύνει σε κάποια θέματα που αλλιώς θα απαιτούσαν εξειδικευμένες γνώσεις κατασκευής ιστοσελίδων. Άλλωστε κάθε μοντέρνο και σύγχρονο CMS που χρησιμοποιείται στη δημιουργία ιστοσελίδων έχει πίνακα διαχείρησης τέτοιων παραμέτρων. Ο τίτλος, η περιγραφή και η οι λέξεις κλειδιά πρέπει να λαμβάνουν τιμή κάθε φορά που κάνουμε κατασκευή ιστοσελίδας. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του opencart είναι οτι έχει όλες τις ρυθμίσεις συγκεντρωμένες. Εδώ μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη δημιουργία ιστοσελίδας.

Επιλογή (Option)

Επιλογές Προϊόντος και Κατηγορίας (Product and Category Options)

  • Υπολογισμός Προϊόντων Κατηγοριών (Category Product Count) – Η ενεργοποίηση αυτής της επιλογής θα εμφανίζει πόσα στοιχεία είναι διαθέσιμα σε κάθε κατηγορία προϊόντος.
  • Προεπολογή Εμφάνισης Ειδών Ανά Σελίδα (Διαχείριση) (Default Items Per Page (Admin)) – Καθορίστε τον αριθμό προϊόντων που θα εμφανίζονται στον πίνακα διαχείρισης.

Επιλογές Κριτικής (Review Options)

  • Ενεργοποίηση Αξιολογήσεων (Allow Reviews) – Οι κριτικές προϊόντος μπορούν να ενεργοποιηθούν ή να απενεργοποιηθούν από αυτή τη ρύθμιση. Επιλέξτε εάν θέλετε να επιτρέψετε στους πελάτες σας να υποβάλουν σχόλια/κριτικές για τα προϊόντα σας.
  • Ενεργοποίηση Αξιολογήσεων Επισκεπτών (Allow Guest Reviews) – Εάν επιτρέπονται οι κριτικές προϊόντος, μπορείτε να ενεργοποιήσετε αυτή την πρόσθετη ρύθμιση που θα επιτρέπει στους χρήστες που δεν έχουν λογαριασμό στο κατάστημά σας να αφήνουν σχόλια/κριτικές.
  • Ειδοποίηση Νέας Κριτικής (New Review Alert Mail) – Επιλέξτε, αν επιθυμείτε, να λαμβάνετε email όποτε υποβάλλεται μια καινούργια κριτική προϊόντος στο κατάστημά σας.

Opencart Επεξεργασία Επιλογές

Επιλογές Κουπονιού (Voucher Options)

  • Ελάχιστο Ποσό Κουπονιού (Voucher Min) – Το ελάχιστο ποσό που μπορεί ο πελάτης να ξοδέψει για να αγοράσει ένα κουπόνι. Αυτός ο αριθμός θα υπολογίζεται με το προεπιλεγμένο νόμισμα.
  • Μέγιστο Ποσό Κουπονιού (Voucher Max) – Το μέγιστο ποσό που μπορεί να πληρώσει ο πελάτης για να αγοράσει ένα κουπόνι. Αυτός ο αριθμός θα υπολογίζεται με το προεπιλεγμένο νόμισμα. Επιλογές Φορολόγησης (Taxes Options)
  • Εμφάνιση Τιμών Με Φόρο (Display Prices With Tax) – Ενεργοποίηστε ή απενεργοποιήστε τους φόρους από το να εμφανίζονται με τις τιμές προϊόντος.
  • Χρησιμοποιήστε τη Διεύθυνση Φορολογίας Καταστήματος (Use Store Tax Address) – Ο φορολογικός υπολογισμός θα χρησιμοποιήσει τη διεύθυνση αποστολής ή πληρωμής εάν ο πελάτης δεν είναι συνδεδεμένος/η με τον λογαριασμό του/της.
  • Χρησιμοποιήστε τη Διεύθυνση Φορολογίας του Πελάτη (Use Customer Tax Address) – Ο υπολογισμός του φόρου θα χρησιμοποιήσει τη διεύθυνση αποστολής ή πληρωμής του πελάτη εάν είναι συνδεδεμένος/η με τον λογαριασμό του/της. Επιλογές Λογαριασμού (Account Options).
  • Συνδεδεμένοι Πελάτες (Customers Online) – Επιλέξτε κατά πόσον θέλετε το OpenCart να εκτελεί τη λειτουργία παρακολούθησης πελατών και να δείχνει πόσοι πελάτες είναι συνδεδεμένοι (online).
  • Ομάδα Πελατών (Customer Group) – Ρυθμίστε την προεπιλεγμένη ομάδα πελατών στην οποία θα ενταχθούν οι χρήστες όταν κάνουν εγγραφή.
  • Ομάδες Πελατών (Customer Groups) – Δώστε στους νέους πελάτες την επιλογή να ενταχθούν σε συγκεκριμένη ομάδα πελατών όταν κάνουν την εγγραφή τους. Προβολή Τιμών (Login Display Prices) – επιλέξτε αν θέλετε να εμφανίζονται οι τιμές για τους χρήστες που δεν είναι συνδεδεμένοι με τον λογαριασμό τους.
  • Μέγιστος Αριθμός ανεπιτυχών προσπαθειών σύνδεσης (Max Login Attempts) – Ρυθμίστε το όριο για τον μέγιστο αριθμό ανεπιτυχών προσπαθειών σύνδεσης.
  • Όροι Λογαριασμού (Account Terms) – Επιλέξτε τη σελίδα στην οποία οι νέοι χρήστες θα πρέπει να συμφωνήσουν προτού τους επιτραπεί να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό.
  • Ειδοποίηση Νέου λογαριασμού (New Account Alert Mail) – Επιλέξτε αν επιθυμείτε να λαμβάνετε ειδοποίηση μέσω email όποτε δημιουργείται ένας νέος λογαριασμός.

opencart-epexergasia-epiloges

Opencart hosting

Για να κάνουμε σωστά τις ρυθμίσεις του opencart απαιτούνται πληροφορίες που σχετίζονται με τη φιλοξενία, όπως για παράδειγμα πληροφορίες σχετικές με το email και το ftp. Καλό είναι να επιλέξετε μια αξιόπιστη εταιρεία opencart hosting για τη φιλοξενία του ιστοτόπου σας. Εάν το ηλεκτρονικο σας κατάστημα είναι αργό, τότε αυτό θα έχει αρνητικές συνέπειες τόσο οσον αφορά την κατάταξη στο google όσο και όσον αφορά το ποσοστό πελατών που παραμένουν και ψωνίζουν. Το opencart hosting παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για την ταχύτητα του ιστότοπου. Εδώ άχουμε μια πολύ κορυφαία πρόταση για εσάς που ψάχνετε αξιόπιστο opencart hosting.

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος

Η ενότητα «σύστημα» αποτελεί πολύ σημαντικό κομμάτι για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος. Από εδώ καθορίζονται οι περισσότερες παράμετροι της λειτουργίας του eshop. Ουσιαστικά εδώ βρίσκεται ο πυρήνας της κατασκευή e-shop. Μετά από τις κατηγορίες και τα προϊόντα, το «σύστημα» είναι το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο κομμάτι κατά τη δημιουργία eshop. Εδώ μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την κατασκευή eshop.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ