Επιλογές Προσαρμογής Θέματος
Επιλογές Προσαρμογής Θέματος
φοιτητικά νέα

Οποιοσδήποτε έχει χρησιμοποιήσει το WordPress για περισσότερο από 2 λεπτά, συνήθως θέλει να ξέρει πώς μπορεί να αλλάξει τα χρώματα και τις γραμματοσειρές και πώς μπορεί να προσθέσει το λογότυπό του ή να προσθέσει ένα χρώμα φόντου, κλπ.

Λοιπόν σε αυτή την ενότητα θα πάμε να μάθουμε πώς να κάνουμε ακριβώς αυτό: πώς να προσαρμόσουμε τον WordPress ιστοτοπό μας.

Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά.

Το WordPress σάς δίνει έναν τρόπο για να προσαρμόσετε τις πολύ βασικές πτυχές της ιστοσελίδας σας με τον προεπιλεγμένο του προσαρμογέα. Για να φτάσετε σε αυτόν, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πάτε το ποντίκι πάνω από το Εμφάνιση και να κάνετε κλικ στην επιλογή Προσαρμογή.

Θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα όπου θα δείτε την ιστοσελίδα σας στη δεξιά πλευρά και ένα μενού στα αριστερά.

Το τμήμα «Ταυτότητα Ιστότοπου» είναι το σημείο στο οποίο μπορείτε να αλλάξετε τον τίτλο και το σλόγκαν του ιστοτόπου σας, και θα δείτε επίσης κάποια γνωστά στοιχεία, όπως «Μενού», «Μικροεφαρμογές» και «Στατική αρχική σελίδα». Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ένα λογότυπο στην ιστοσελίδα σας στην ενότητα «Εικόνα κεφαλίδας».

Τα υπόλοιπα στοιχεία στο μενού μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να προσαρμόσετε τη βασική εμφάνιση του ιστοτόπου σας. Όπως μπορείτε να δείτε, οι επιλογές σας είναι αρκετά περιορισμένες, σχετικά με το τι μπορείτε να προσαρμόσετε από προεπιλογή στο WordPress.

Οι σχεδιαστές θεμάτων είναι πραγματικά αυτοί που αποφασίζουν τι θα να είναι προσαρμόσιμο στα θέματά τους, έτσι κάθε θέμα είναι διαφορετικό.

Θα παρατηρήσετε ότι ο προσαρμογέας έχει επιλογές ανάλογα με το θέμα που έχετε εγκαταστήσει.

Τα περισσότερα, επί πληρωμή, θέματα έρχονται με ένα πλήρες σύνολο επιλογών στο πλαίσιο των ρυθμίσεων θέματός τους, που σας επιτρέπουν να αλλάξετε σχεδόν οτιδήποτε θέλετε. Πιο δημοφιλή θέματα όπως το «Avada» και τα θέματα από την Themify τείνουν να έχουν μεγάλο πλήθος επιλογών, ώστε να μπορείτε να κάνετε την ιστοσελίδα σας να φαίνεται με τον τρόπο που θέλετε, χωρίς να γράψετε καθόλου κώδικα ούτε να χρειαστείτε την εγκατάσταση επιπλέον πρόσθετων.

Δυστυχώς, σε αυτή την περίπτωση, δουλεύουμε με ένα θέμα που πραγματικά δεν μας δίνει πολλές επιλογές για προσαρμογή, έτσι θα πάμε να ψάξουμε για ένα πρόσθετο για να μας βοηθήσει. Ένα καλό plugin που έχουμε συναντήσει στο παρελθόν για τις βασικές προσαρμογές θεμάτων ονομάζεται «Customify», αλλά συνιστάται να κάνετε κάποια έρευνα για να βρείτε το καλύτερο για εσάς.

Εγκατάσταση του πρόσθετου «Customify»
Εγκατάσταση του πρόσθετου «Customify»

Αξίζει να ψάξετε για να βρείτε ένα, που μπορείτε αγοράσετε, που περιλαμβάνει υποστήριξη. Με αυτόν τον τρόπο θα ξέρετε ότι έχετε κάποιον να σας βοηθήσει, αν το χρειαστείτε.

 

Ωστόσο, αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα δωρεάν πρόσθετο, το Customify φαίνεται αρκετά καλό, οπότε πάω να το εγκαταστήσω, να το ενεργοποιήσω, και να πάω στον προσαρμογέα.

 

(Σε αυτή την περίπτωση απλώς τυχαίνει να γνωρίζω ότι ο προσαρμογέας είναι εκεί που αυτό το πρόσθετο τοποθετεί τις επιλογές του).

 

Επιλογές Προσαρμογής Θέματος
Επιλογές Προσαρμογής Θέματος

Στον προσαρμογέα μπορούμε να δούμε ότι το πρόσθετό μας έχει προσθέσει ορισμένες επιλογές στις προεπιλεγμένες προσαρμογές που μας επιτρέπουν να αλλάξουμε τις γραμματοσειρές (χρησιμοποιώντας το Google Fonts) και τα χρώματα της ιστοσελίδας μας.

 

Αλλαγή χρώματος γραμματοσειράς τίτλων και συνδέσμων με το πρόσθετο «Customify»
Αλλαγή χρώματος γραμματοσειράς τίτλων και συνδέσμων με το πρόσθετο «Customify»

Εδώ βλέπουμε την ιστοσελίδα μας πριν από την εφαρμογή των παραπάνω αλλαγών στα χρώματα:

 

Η ιστοσελίδα μας πριν από την εφαρμογή  των αλλαγών στα χρώματα μέσω του πρόσθετου «Customify»
Η ιστοσελίδα μας πριν από την εφαρμογή  των αλλαγών στα χρώματα μέσω του πρόσθετου «Customify»

Ας κάνουμε μερικές βασικές αλλαγές ώστε να μπορούμε να δούμε πώς δουλεύει … μετά θα πατήσουμε Αποθήκευση… και τώρα ας κλείσουμε το εργαλείο προσαρμογής ώστε να μπορούμε να δούμε τις αλλαγές μας ζωντανά στην ιστοσελίδα μας.

 

Και ορίστε, όπως μπορείτε να δείτε, οι αλλαγές μας έχουν εφαρμοστεί.

 

Η ιστοσελίδα μας μετά από την εφαρμογή των αλλαγών στα χρώματα  μέσω του πρόσθετου «Customify»
Η ιστοσελίδα μας μετά από την εφαρμογή των αλλαγών στα χρώματα  μέσω του πρόσθετου «Customify»

Τώρα μπορεί να σκέφτεστε: καλά τα χρώματα και οι γραμματοσειρές, αλλά πώς μπορώ να αλλάξω την πραγματική διάταξη της ιστοσελίδας μου;

 

Λοιπόν, η διάταξη της ιστοσελίδας σας καθορίζεται από το θέμα που χρησιμοποιείτε, οπότε η αλλαγή της θέσης της επικεφαλίδας ή των πλαϊνών μπαρών, για παράδειγμα, θα εξαρτάται από το εάν το θέμα σάς δίνει αυτή τη δυνατότητα. Ακόμα κι αν δεν μπορείτε απαραίτητα να αλλάξετε τη διάταξη ολόκληρης της ιστοσελίδας σας, χωρίς βοήθεια από τις επιλογές του θέματός σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πρόσθετα για να αλλάξετε τη διάταξη μεμονωμένων σελίδων.

 

Ας πούμε, για παράδειγμα, θέλετε να δημιουργήσετε μια σελίδα, όπως μία σελίδα Επικοινωνίας, αλλά δεν μπορείτε κάνετε τη διάταξη να φαίνεται με τον τρόπο που θέλετε. Ωραία, υπάρχει ένα πρόσθετο γι’ αυτό. Πριν εγκαταστήσουμε όμως το plugin, υπάρχει ένα σημαντικό σημείο που πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τις διατάξεις σελίδας στο WordPress.

 

Κάθε θέμα έχει έναν ορισμένο αριθμό των προκατασκευασμένων διατάξεων σελίδας, που ονομάζονται πρότυπα σελίδας.

 

Αν δημιουργήσετε ή επεξεργαστείτε μια σελίδα, στη δεξιά πλευρά σας θα πρέπει (για τα περισσότερα θέματα) να δείτε ένα πτυσσόμενο με τη λέξη «Πρότυπο» πάνω.

Επιλογή πρότυπου σελίδας
Επιλογή πρότυπου σελίδας

Αυτό σας δείχνει ποιο πρότυπο σελίδας χρησιμοποιεί αυτή η σελίδα και μπορείτε, επίσης, να το αλλάξετε σε οποιοδήποτε άλλο πρότυπο σελίδας έχει δημιουργήσει ο σχεδιαστής του θέματος.

 

Συνήθως, οι προγραμματιστές θεμάτων θα δημιουργήσουν τουλάχιστον μερικά πρότυπα:

  • ένα με πλαϊνή μπάρα,
  • ένα πλήρους πλάτους,
  • και ένα για το blog.

 

Αυτό δεν συμβαίνει όμως πάντα, και τεχνικά δεν χρειάζεται να έχουν κανένα πρόσθετο πρότυπο σελίδα, αν δεν θέλουν.

Για να δείτε πώς φαίνεται ένα πρότυπο σελίδας, μπορεί να πρέπει να το αλλάξετε, να αποθηκεύσετε και να δείτε τη ζωντανή σελίδα για να δείτε πώς θα φαίνεται πραγματικά, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι τις περισσότερες φορές έχετε επιλογές, όταν πρόκειται για το πώς θα ορίζεται μια σελίδα.

Τώρα, ας προχωρήσουμε στο plugin που θα χρησιμοποιήσουμε για να δημιουργήσουμε προσαρμοσμένες διατάξεις σελίδας.

Το θέμα που θα χρησιμοποιήσουμε αυτή τη φορά λέγεται «Beaver Builder». Έχουμε χρησιμοποιήσει το Beaver Builder στο παρελθόν και φαίνεται ότι λειτουργεί καλά για την οικοδόμηση προσαρμοσμένων διατάξεων σελίδας. Θα ήθελα να συστήσω επίσης το «Page Builder by SiteOrigin», αν το προτιμάτε.

Εγκατάσταση του πρόσθετου «Beaver Builder»
Εγκατάσταση του πρόσθετου «Beaver Builder»

Αφού το έχετε εγκαταστήσει, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επεξεργαστείτε μία σελίδα ως συνήθως, αλλά αυτή τη φορά κάντε κλικ στην καρτέλα «Κατασκευή σελίδων» πάνω από τον επεξεργαστή κειμένου.

 

Θα μεταφερθείτε σε μια ζωντανή προβολή της σελίδας σας, όπου μπορείτε να κάνετε κλικ και να σύρετε για να προστεθούν γραμμές, με έως και 6 στήλες, ή να προσθέσετε λειτουργικές μονάδες (modules), όπως ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου ή βίντεο, ή μπορείτε να προσθέσετε μικροεφαρμογές απευθείας στη σελίδα σας.

 

Ας πούμε ότι θέλουμε 2 στήλες, γι’ αυτό κάνουμε κλικ και σέρνουμε πάνω στη σελίδα μας…

 

Προσθήκη δυο στηλών με χρήση του πρόσθετου «Beaver Builder»
Προσθήκη δυο στηλών με χρήση του πρόσθετου «Beaver Builder»

… και θέλουμε να προσθέσουμε μια φωτογραφία στα αριστερά και έναν συντάκτη κειμένου στα δεξιά, όπου θα προσθέσουμε τον σύντομο κωδικό για τη φόρμα επικοινωνίας μας (θα μπορούσατε επίσης να βάλετε μια μικροεφαρμογή φόρμας επικοινωνίας εδώ, ανάλογα με το πρόσθετο φόρμας επικοινωνίας που χρησιμοποιείτε).

 

Εισαγωγή εικόνας με χρήση του πρόσθετου «Beaver Builder»
Εισαγωγή εικόνας με χρήση του πρόσθετου «Beaver Builder»
Επιλογή της εικόνας
Επιλογή της εικόνας

Αφού προσθέσετε τη φωτογραφία και τον επεξεργαστή κειμένου με τον σύντομο κωδικό της Φόρμας Επικοινωνίας σας, μπορείτε να κάντε κλικ στο κουμπί Τέλος, και Δημοσίευση Αλλαγών, και οι αλλαγές θα πρέπει να έχουν εφαρμοστεί τώρα στη σελίδα σας. Όμως, εδώ είναι το ωραίο: Ας κάνουμε κλικ στο «Kατασκευή σελίδων» στη γραμμή διαχειριστή για να πάμε πίσω και να κάνουμε περισσότερες αλλαγές και αν κάνουμε κλικ σε ένα από τα πλαίσια …

 

Μορφοποίηση ολόκληρης της γραμμής
Μορφοποίηση ολόκληρης της γραμμής

… μπορείτε να δείτε ότι μας επιτρέπει να αλλάξουμε το πλάτος, το χρώμα κειμένου, το χρώμα του φόντου και τα σύνορα του τμήματός μας εδώ:

 

Εδώ μπορούμε να αλλάξουμε το πλάτος, το χρώμα κειμένου,  το χρώμα του φόντου και τα σύνορα του τμήματός μας
Εδώ μπορούμε να αλλάξουμε το πλάτος, το χρώμα κειμένου,  το χρώμα του φόντου και τα σύνορα του τμήματός μας

 Μπορείτε ακόμη να κάνετε κλικ και να σύρετε για να αλλάξετε το πλάτος στήλης, αν θέλετε.

 

Αλλαγή του πλάτους της στήλης
Αλλαγή του πλάτους της στήλης

Καθώς παίζετε λίγο με αυτό το πρόσθετο, θα δείτε ότι μπορείτε να δημιουργήσετε σχεδόν κάθε εμφάνιση που θέλετε για τις σελίδες σας, το οποίο είναι κάτι που συνήθως θα έπρεπε να πληρώσετε καλά έναν προγραμματιστή ιστοσελίδων για να το κάνει για εσάς.

Πάντα συνιστούμε τη χρήση των επιλογών του θέματός σας για να προσαρμόσετε την ιστοσελίδα σας όταν είναι δυνατόν.

Η χρήση ενός πρόσθετου για να προσαρμόσετε τον ιστότοπό σας φαίνεται βολική αλλά, κάθε πρόσθετο που τρέχετε στην ιστοσελίδα σας, επιβραδύνει λίγο περισσότερο τον ιστότοπό σας και είναι ένα ακόμα πράγμα που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα ή να παραβιαστεί από κακόβουλους εισβολείς (χάκερς).

Τα πρόσθετα δεν είναι σε καμία περίπτωση κακά, απλά βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πάντα τις επιλογές του θέματός σας πριν από την προσφυγή στη χρήση ενός πρόσθετου για προσαρμογή.

Εντάξει, τώρα είμαστε σε θέση να προσαρμόσουμε τη νέα ιστοσελίδα μας για να πάρουμε την εμφάνιση που θέλουμε. Αφού περάσετε κάποιο χρόνο κάνοντας όμορφο τον ιστοχώρο σας, στην επόμενη ενότητα θα πάμε να μιλήσουμε για την ασφάλεια στο WordPress και πώς να προφυλάξετε τον ιστότοπό σας από τους χάκερς.

Κατασκευή ιστοσελίδων και προσαρμογή θέματος

Η προσαρμογή του θέματος είναι το πιο σημαντικό κομμάτι για την κατασκευή ιστοσελίδων. Ουσιαστικά ο πελάτης που ζητάει να το φτιάξουμε το site του δεν γνωρίζει το wordpress και δεν γνωρίζει πόσο εύκολα και πόσο δύσκολα γίνονται κάποια πράγματα. Εάν δούμε την κατασκευή ιστοσελίδων από τη μεριά του πελάτη τότε ουσιαστικά η δημιουργία ιστοσελίδας ταυτίζεται με την προσαρμογή του θέματος. Δεν αρκεί απλά να εγκαταστήσουμε το wordpress ούτε να εγκαταστήσουμε απλά το θέμα. Αυτές οι δύο διαδικασίες είναι πλέον πάρα πολύ απλές και γίνεται πολύ εύκολα μέσα σε διάστημα δύο-τριών ωρών το πολύ. Αυτό το οποίο έχει τον πολύ κόπο και ουσιαστικά απαντά σε όλα τα ερωτήματα του πελάτη είναι η προσαρμογή του θέματος κατά την κατασκευή ενός site. Εφόσον ήδη έχουμε επιλέξει να κάνουμε κατασκευή ιστοσελίδας με το wordpress τότε ο σχεδιασμός ιστοσελίδων δεν είναι τίποτα άλλο παρά οι ρυθμίσεις της προσαρμογής του θέματος. Όλες οι επιμέρους λεπτομέρειες που θα χρειαστούν και θα απαιτηθούν από τον πελάτη κατά την κατασκευή site το 90% θα απειληθούν από την προσαρμογή του θέματος. Μπορεί να δείχνει απλή διαδικασία όμως έχει πάρα πολλά μυστικά. Εάν ξεκίνησε να κάνει προσαρμογή θέματος ένας αρχάριος χρήστης τότε Το πιθανότερο είναι Θα σβήσει και θα ξανακάνει την ιστοσελίδα από την αρχή τουλάχιστον δύο και τρεις φορές μέχρι να ανακαλύψει τα μυστικά του θέματος. Εάν θέλετε να μάθετε όλες τις λεπτομέρειες της κατασκευής ιστοσελίδων δεν έχετε παρά να διαβάσετε την ιστοσελίδα των ειδικών. Στον ακόλουθο σύνδεσμο βρίσκεται η κορυφαία ελληνική εταιρεία για την κατασκευή ιστοσελίδων.

Προσαρμογή του θέματος για την προώθηση ιστοσελίδων

Η προσαρμογή του θέματος βαρύνει πάρα πολλές δυνατότητες που μπορεί να τις αξιοποιήσουμε και την προώθηση ιστοσελίδων. Συνήθως τα θέματα δίνουν αυτοματοποιημένος τρόπους ώστε να ρυθμίσουμε την περιγράφει τις λέξεις-κλειδιά τον τίτλο καθώς και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία τα οποία χρησιμοποιούνται κατά την προώθηση μιας ιστοσελίδας. Διότι η προώθηση site δεν είναι τίποτε άλλο παρά η καταχώριση επιλεγμένου υλικού σε επιλεγμένα σημεία επιλεγμένων ιστότοπων. Έτσι επιτυγχάνεται η πρώτη σελίδα στο google. Όσο πιο εύκολα γρήγορα και εντυπωσιακά γίνει αυτή η καταχώρηση του υλικού τόσο πιο σωστά θα γίνει και η προώθηση σελίδας. Η επιλογή ενός θέματος με πάρα πολλές δυνατότητες είναι μία καλή αφετηρία για την προώθηση ιστοσελίδας. Το Πώς ακριβώς γίνονται αυτές οι ρυθμίσεις δεν μπορεί να λυθεί μέσα σε μία σύντομη παράγραφο ενός άρθρου. Αυτά που αναφέραμε μέχρι τώρα σίγουρα σας δίνουν μία πρώτη γεύση για την προώθηση site. Ένα όμως θέλετε να λάβετε σοβαρές πληροφορίες ή εάν έχετε έναν ιστότοπο με πολύ ανταγωνιστικές λέξεις τότε το καλύτερο είναι να πάρετε τις σωστές πληροφορίες πάνω στην προώθηση ιστοσελίδας πατώντας εδω.

Προσαρμογή του θέματος για τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων κατά μία έννοια ταυτίζεται με την προσαρμογή του θέματος. Ουσιαστικά η προσαρμογή του θέματος γίνεται για δύο λόγους. Ο πρώτος λόγος είναι για να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις του πελάτη. Ο δεύτερος λόγος για τον οποίο κάνει να προσαρμογή του θέματος είναι για να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις του Google. Αυτό ακριβώς είναι και η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας. Κατά τη βελτιστοποίηση σελίδων τοποθετούμε τις λέξεις-κλειδιά σε εκείνα τα σημεία τα οποία κοιτάζει το Google με στόχο να δώσουμε στο Google την εντύπωση ότι οι επιλεγμένες σελίδες του ιστότοπου μας είναι οι καλύτερες Όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Η προσαρμογή του θέματος δεν υπάρχει πολλές δυνατότητες βελτιστοποίησης για τον ιστότοπο. Μπορείτε να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες για το πώς ακριβώς γίνεται η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων πατώντας εδω.

Κίνδυνος τιμωρίας από την υπερβολική βελτιστοποίηση

Εδώ Βέβαια πρέπει να προσέξουμε διότι αν το παρακάνουμε με τη βελτιστοποίηση του ιστότοπου τότε κινδυνεύουμε με τιμωρία. Η Google έχει έναν αλγόριθμο και αναγνωρίζει ποτέ κάτι είναι αυθόρμητο και ποτέ κάτι είναι υπερβολικά στημένο. Εάν το παρακάνουμε χρησιμοποιώντας συνεχώς την ίδια λέξη κλειδί σε πάρα πολλά σημεία του ιστότοπου τότε είναι βέβαιο ότι ο ιστότοπος μας θα τιμωρηθεί. Για να αποφύγουμε και τιμωρία μία καλή πολιτική είναι να χρησιμοποιούμε παραλλαγές της λέξης κλειδιού.

Δημιουργία e-shop

Εκτός από το wordpress πάρα πολύ χρήσιμο είναι τα πρότυπα και η προσαρμογή αυτών όταν έχουμε να κάνουμε με τη δημιουργία e-shop. Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα e-shop είτε μέσα από το wordpress είτε χωρίς το wordpress. Εάν επιλέξουμε να κάνουμε την κατασκευή e-shop μέσα από το wordpress τότε θα πρέπει να επιλέξουμε ένα πρότυπο το οποίο να περιλαμβάνει δυνατότητες για τον woocommerse. Εάν όμως επιλέξουμε να πάμε απευθείας σε λύση προσαρμοσμένες έχεις shop τότε μπορούμε να πάμε στο opencart και να χρησιμοποιήσουμε ένα από τα πρότυπα του opencart. Η προσαρμογή του προτύπου κατά την κατασκευή e-shop είναι ίσως η σημαντικότερη διαδικασία διότι καθορίζει την όλη εικόνα του καταστήματος. Όταν γίνει σωστά η προσαρμογή του θέματος τότε το e-shop θα δείχνει εξαιρετικά επαγγελματικό. Κατά τη δημιουργία e-shop δεν πρέπει να αφήσουμε καμία από τις παραμέτρους που μας δίνει το πρότυπο χωρίς να τη βελτιώσουμε Διότι σε διαφορετική περίπτωση η εικόνα που θα δώσουμε στον πελάτη μας θα είναι μη επαγγελματική. Περισσότερες πληροφορίες για την κατασκευή e-shop μπορείτε να μάθετε εδώ.

Προσαρμογή θέματος πριν τη διαφήμιση στο ίντερνετ

Πριν ξεκινήσουμε τη διαφήμιση στο ίντερνετ καλό είναι να έχουμε ολοκληρώσει πλήρως την προσαρμογή του θέματος. Δεν είναι ωραίο να κάνουμε διαφήμιση για τον ιστότοπό μας και να μπαίνει ο επισκέπτης και να βλέπει τα προκαθορισμένα στοιχεία του θέματος. Όταν μπαίνει Κάποιος σε έναν ιστότοπο και βλέπει ξένες λέξεις οι λέξεις οι οποίες έχουν τοποθετηθεί εκεί από το θέμα τότε αυτό δείχνει προχειροδουλειά. Και υποθέτει ότι προχειροδουλειά θα λάβει και κατά το προϊόν ή την υπηρεσία που θα αγοράσει από τον ιστότοπο. Για αυτό το λόγο απαραίτητη προϋπόθεση πριν από την έναρξη της διαφήμισης στο ίντερνετ είναι να έχουμε ολοκληρώσει την προσαρμογή του θέματος. Γενικότερα πριν ξεκινήσει η διαφήμιση στο ίντερνετ πρέπει να είναι όλα 100% έτοιμα. Εδώ μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη διαφήμιση στο ίντερνετ.

Διαφήμιση στο Google

Ότι ακριβώς ισχύει για τη διαφήμιση στο ίντερνετ ισχύει και στη διαφήμιση στο Google. Δεν μπορούμε να βγούμε και να κάνουμε διαφήμιση στο Google δεν έχουμε σε απόλυτο βαθμό ολοκληρωμένο τον ιστότοπό μας. Αν το κάνουμε αυτό τότε δεν μιλάμε για διαφήμιση αλλά για δυσφήμηση. Διότι διαφήμιση στο Google θα φέρει πολλούς επισκέπτες στον ιστότοπό μας. Θα είναι αυτοί οι επισκέπτες δεν έναν ιστότοπο μισοτελειωμένα τότε θα φύγουν. Εάν φύγουν τότε θα πληρώσουμε πολύ περισσότερα χρήματα για να τους ξαναφέρουμε. Εδώ μπορείτε να μάθετε όλα όσα αφορούν τη διαφήμιση στο Google.

Διαφήμιση στο Facebook

Με παρόμοιο τρόπο η διαφήμιση στο Facebook προϋποθέτει την ολοκλήρωση του ιστότοπου για την προσαρμογή του θέματος. Το Facebook είναι μία κοινότητα η οποία έχει τη δυνατότητα να φέρει πάρα πολλούς επισκέπτες στον ιστότοπό μας. Το Α και το ω της διαφήμισης στο Facebook είναι να δίνουμε πάρα πολύ καλή εικόνα για τον ιστότοπό μας. Αυτό είναι το πρώτο βήμα. Υπάρχουν πολλά άλλα βήματα τις διαφημίσεις στο Facebook που πρέπει να κάνει κάποιος μέχρι να απολαύσει τα κέρδη και τη μεγάλη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα του. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλη τη διαδικασία της διαφήμισης στο facebook.

Προσαρμογή θέματος και συντήρηση ιστοσελίδων

Η συντήρηση ιστοσελίδων περιλαμβάνει την παρακολούθηση όλων των ζητημάτων που αφορούν την ορθή λειτουργία του ιστότοπου. Πάρα πολλές από τις ρυθμίσεις της λειτουργίας της ιστοσελίδας καθορίζονται από την προσαρμογή του θέματος. Αν γίνει σωστά η προσαρμογή του θέματος τότε θα είναι πολύ πιο απλή και η διαδικασία της συντήρησης της ιστοσελίδας. Εάν όμως δεν ρυθμιστεί σωστά οι παράμετροι κατά την προσαρμογή του θέματος τότε η δουλειά που θα βγαίνει κατά περιόδους για τη συντήρηση της ιστοσελίδας είναι πολύ μεγαλύτερη. Με απλά λόγια Η προσαρμογή του θέματος θα διευκολύνει όλα τα υπόλοιπα βήματα που αφορούν τη ζωή του ιστότοπου. Τόσο την προώθηση όσο και τη διαφήμιση στο ίντερνετ. Εδώ μπορείτε να μάθετε όλες τις πληροφορίες για τη συντήρηση ιστοσελίδων.

Βιβλίο κατασκευής ιστοσελίδων

Μπορείτε να αγοράσετε το βιβλίο “ ανάπτυξη ιστοσελίδων με το wordpress ” το οποίο είναι το καλύτερο βιβλίο κατασκευής ιστοσελίδων στην ελληνική αγορά. Το βιβλίο αυτό περιγράφει λεπτομερώς όλες τις δυνατότητες που περιλαμβάνει η κατασκευή ιστοσελίδων. Δείχνει τρόπους με τους οποίους γίνεται η προσαρμογή του θέματος. Εάν είστε καινούργιος στη δημιουργία ιστοσελίδων τότε το βιβλίο κατασκευής ιστοσελίδων θα σας λύσει τα χέρια και θα σας ανοίξει νέους Ορίζοντες. Πατώντας στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να αγοράσετε το βιβλίο «Ανάπτυξη ιστοσελίδων με WordPress«.

Απαραίτητες γνώσεις της γλώσσας html

Κατά την προσαρμογή του θέματος ουσιαστικά Με αυτοματοποιημένο τρόπο ρυθμίζουμε τις τιμές κάποιων ετικετών της HTML. Η γνώση της γλώσσας σε HTML δεν είναι απαραίτητη αλλά καλό είναι να υπάρχει. Για παράδειγμα καλό είναι να γνωρίζουμε σε ποιο σημείο του ιστότοπου τοποθετείται ο τίτλος και η περιγραφή τα οποία καθορίζουμε μέσα από την περιγραφή του ιστότοπου. Επίσης η γλώσσα html θα μας λύσει τα χέρια εάν ο έτοιμος επεξεργαστής κειμένου το wordpress για του θέματος δεν μας καλύψει για τη μορφοποίηση κειμένου. Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μας για την μορφοποίηση κειμένου στην html καθώς και να ενημερωθείτε για τις ετικέτες html και τη διαμόρφωση κειμένου. Πολλές φορές επίσης χρειάζεται να γίνει αναφορά στα στοιχεία CSS. Το αρχείο css μπορείτε να τα επεξεργαστείτε πλήρως μέσα από το wordpress. Καλό όμως είναι να ξέρετε ποιος είναι ο ρόλος αυτών των αρχείων. Μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό άρθρο μας και να μάθετε και τη μορφοποίηση html μέσω css. Το καλύτερο όμως είναι να διαβάσετε την εισαγωγή στο css. Μελετώντας τα τεχνικά άρθρα που βρίσκονται στον ιστότοπό μας είναι βέβαιο ότι θα βελτιώσετε τις γνώσεις σας πάνω στην κατασκευή ιστοσελίδων.