Κατασκευή eshop. Τι να προσέξετε
φοιτητικά νέα

Εδώ είναι μερικά βασικά Στατιστικά Στοιχεία Συμπεριφοράς Καταναλωτών E-Commerce (Ηλεκτρονικού Εμπορίου) που πρέπει να προσέξετε αν έχετε αποφασίσει να προχωρήσετε στην κατασκευή ενός eshop:

Το 93% των καταναλωτών θεωρούν την οπτική εμφάνιση ως έναν παράγοντα στην απόφαση αγοράς. Για αυτόν τον λόγο στην dreamweaver.gr χρησιμοποιούμε templates από κάποιες από τις καλύτερες εταιρείες στον χώρο και τα προσαρμόζουμε γραφιστικά στα δεδομένα μας , χρωματικά, θεματικά και άλλα. Δεν αφήνουμε το ΕΓΩ μας να ορίσει την εργασία μας αλλά αναζητούμε ότι το καλύτερο.
Η αντικατάσταση εικόνων με βίντεο στις σελίδες προορισμού αυξάνει τις συναλλαγές κατά 12,62%. Όπως θα δείτε στην πρώτη μας σελίδα στην dreamweaver.gr χρησιμοποιούμε βίντεο αντί εικόνας στο slider.
Οι αγορές αυξήθηκαν κατά 45%, όταν η αναγκαστική εγγραφή αφαιρέθηκε από τις σελίδες ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Στους πελάτες των e-shop μας δίνουμε το δικαίωμα να επιλέξουν το αν θέλουν να εγγραφούν ή να κάνουν αγορά απλά σαν επισκέπτες.
Το Amazon διαπίστωσε πως για κάθε 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου του χρόνου φόρτωσης, υπάρχει μια μείωση της τάξης του 1% στις πωλήσεις. Για αυτό τον λόγο χρησιμοποιούμε την τεχνολογία Nitro η οποία βελτιώνει σημαντικά τον χρόνο φόρτωσης και σε συνδυασμό με το OpenCart έχουμε μια από τις πιο γρήγορες πλατφόρμες στην αγορά.
Οι PayPal συναλλαγές έχουν 79% υψηλότερο ποσοστό ολοκλήρωσης αγορών από ό, τι αυτές χωρίς PayPal. Γιαυτό και έχουμε συμπεριλάβει το paypal από το πρώτο στήσιμο και καθοδηγούμε τους πελάτες μας να το χρησιμοποιούν.
Προσθέτοντας το σήμα της 100% Εγγύησης Επιστροφής Χρημάτων αύξησε τα ποσοστά συναλλαγών κατά 32%. Γιαυτό και η επισήμανση αυτή μαζί με τους όρους χρήσης και τις πολιτικές του e-shop είναι σε άμεση δημόσια θέα στα ηλεκτρονικά μας καταστήματα.
68,63% είναι ο μέσος όρος εγκατάλειψης του online καλαθιού βάσει 33 διαφορετικών μελετών. Γιαυτό και έχουμε αναπτύξει λύση που μας δίνει την δυνατότητα να τις εντοπίζουμε προσπαθώντας να μειώσουμε, όσο αυτό είναι δυνατόν, το ποσοστό αυτό.
48% των αγοραστών θα ψώνιζαν περισσότερο από online καταστήματα που προσφέρουν επιστροφές χωρίς ταλαιπωρία. Γιαυτό και το τονίζουμε σε πολλά σημεία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
57% των online αγοραστών προτιμούν να χρησιμοποιούν το τηλέφωνο για να επικοινωνήσουν με τους προμηθευτές. Γιαυτό και τα τηλέφωνα είναι σε πολλές σελίδες εκτός της πρώτης σε ορατό σημείο ώστε οι πελάτες να το εντοπίζουν χωρίς κανένα πρόβλημα.
Το Live chat βοηθάει να αυξηθούν τα ποσοστά B2B συναλλαγών κατά τουλάχιστον 20%. Γιαυτό και ενσωματώνουμε το zopim chat , την πιο αξιόπιστη τεχνολογία chat , την ΜΟΝΑΔΙΚΗ που δεν μπλοκάρεται από συστήματα αποτροπής αναδυόμενων παραθύρων που διαθέτουν ενσωματωμένοι όλοι οι browsers.
Οι κριτικές προσφέρουν κατά μέσο όρο 18% αύξηση στις πωλήσεις. Γιαυτό και έχουμε σύστημα κριτικών προεγκατεστημένο στα ηλεκτρονικά καταστήματα μας.
Η προσθήκη μαρτυριών αυξάνει τις συναλλαγές της ιστοσελίδας κατά 34%. Γιαυτό και καθοδηγούμε τους πελάτες των πελατών μας για να καταθέσουν την μαρτυρία τους μέσα από την επικοινωνία είτε μέσω live chat είτε μέσω των social media του ηλεκτρονικού μας καταστήματος που έχουμε δημιουργήσει και συνδέσει με το e-shop
Οι αφοσιωμένοι πελάτες είναι 6 φορές πιο πιθανό να δοκιμάσουν ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία. Γιαυτό και έχουμε φροντίσει ποικιλοτρόπως να μπορούμε να ακούμε την φωνή τους και να αυξήσουμε το ποσοστό ικανοποίησης τους από την πλοήγηση τους στα ηλεκτρονικά μας καταστήματα.
75% των χρηστών smartphone εγκαταλείπουν τις σελίδες που δεν αποκρίνονται σε κινητές συσκευές. Γιαυτό και όλα μας τα e-shops είναι δημιουργημένα για να “παίζουν” σε κινητά και smartphones.
40% των αγοραστών προτιμούν τις εκπτώσεις κατά τις αγορές τους έναντι των προγραμμάτων αφοσίωσης ή των καλαθιών δώρων. Γιαυτό και έχουμε σήματα badges τα οποία υπερτονίζουν τις εκπτώσεις/
47% των αγοραστών αναφέρει ότι θα αποχωρούσαν από μια αγορά αν ανακάλυπταν ότι δεν υπάρχει δωρεάν αποστολή. Γιαυτό και έχουμε σύστημα που υπολογίζει τα μεταφορικά αλλά παρέχει και δωρεάν από κάποιο ποσό και επάνω οδηγώντας τον πελάτη να αυξήσει την τελική παραγγελία του προκειμένου να λάβει το ευεργέτημα των δωρεάν μεταφορικών.
Ο μέσος συχνός πελάτης ξοδεύει 67% περισσότερο εντός 3 ετών από ότι τους πρώτους έξι μήνες. Γιαυτό και έχουμε αρχείο πελατών και παραγγελιοληψιών και σύστημα στατιστικής ανάλυσης.
43% των online αγοραστών ανακάλυψε νέα προϊόντα κατά τη χρήση των social media (κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης). Γιαυτό και όχι μόνιο δημιουργούμε social media αλλά τα προωθούμε ώστε να γίνουν σημεία αναφοράς και πωλησιακά κέντρα του ηλεκτρονικού καταστήματος.
66% των ερωτηθέντων είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο, εάν η εταιρεία είναι αφοσιωμένη στην κοινωνική ή περιβαλλοντική αλλαγή. Γιαυτό και τονίζουμε ότι τα e-shop μας φιλοξενούνται από μη ενεργοβόρα και φιλικά προς το περιβάλλον datacenter
Στο 93% των online αγοραστών αρέσει να ψωνίζουν σε μικρά και τοπικά καταστήματα. Για αυτό και προωθούμε την ιδιαίτερη ταυτότητα του κάθε πελάτη μας. π.χ. στα ηλεκτρονικά φαρμακεία στο domain name τονίζουμε το όνομα του ιδιοκτήτη – φαρμακοποιού π.χ. farmakeioaggelidis.gr , farmakeiozikas.gr. Το ονοματεπώνυμο και το πρόσωπο δημιουργούν εμπιστοσύνη.
Μπορείτε να δείτε τις προτάσεις μας για κατασκευή e-shop κάνοντας κλικ εδώ.Θα χαρούμε να μας καλέσετε στα 210 74 82 987 210 74 82 904 για να συζητήσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας και να ανακαλύψουμε μαζί τι βήματα πρέπει να ακολουθήσουμε προκειμένου να χτίσουμε μια επιτυχημένη παρουσία στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.