Διαφημιστιστική στόχευση μέσω twitter

Ο στόχος της χρήσης των κοινωνικών δικτύων από μια εταιρεία είναι για να βοηθήσει την καλύτερη επικοινωνία με υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες καθώς και για την προώθηση της ιστοσελίδας της εταιρείας. Κοινός στόχος όλων των παραπάνω είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας καθώς και η αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων της εταιρείας.

Μέχρι πρόσφατα η καλύτερη επιλογή για τους παραπάνω σκοπούς ήταν το facebook, διότι δίνει τη δυνατότητα στόχευσης σε συγκεκριμένο κοινό (target group) επιλεγμένο βάσει κριτηρίων. Πλέον αυτή τη δυνατότητα τη δίνει και το twitter μέσω ενός νέου συστήματος διαφημιστικής προβολής επιχειρήσεων.

Στη συνέχεια παρουσιάζουμε τις δυνατότητες προσέγγισης του κοινού που μας δίνει το twitter μέσα από αυτό το νέο σύστημα διαφημιστικής προβολής επιχειρήσεων.

Στόχευση με βάση τη γλώσσα (Language targeting)

Μας δίνει τη δυνατότητα να προβληθούμε σε ανθρώπους που μιλούν μια συγκεκριμένη γλώσσα π.χ. Ελληνικά.

Στόχευση με βάση το φύλο (Gender targeting)

Μας δίνει τη δυνατότητα να προβάλουμε την επιχείρησή μας μόνο σε άντρες ή μόνο σε γυναίκες

Στόχευση με βάση τα ενδιαφέροντα (Interest targeting)

Έχουμε τη δυνατότητα να προβληθούμε σε ανθρώπους με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα π.χ. σ όσους ενδιαφέρονται για μουσική jazz, σε όσους ενδιαφέρονται για ομορφιά ή σε όσους ενδιαφέρονται για ποδόσφαιρο

Στόχευση με βάση τους followers (Follower targeting)

Μπορούμε να στοχεύσουμε μόνο στους followers των συγκεκριμένων λογαριασμών. Μπορούμε να επιλέξουμε τους συγκεκριμένους αυτούς λογαριασμούς βάσει ενδιαφερόντων. Για παράδειγμα μπορούμε να στοχεύσουμε στους followers κάποιων λογαριασμών που ανήκουν σε πολιτικούς συγκεκριμένου κόμματος.

Στόχευση με βάση τη συσκευή (Device targeting)

Αυτό σημαίνει οτι μπορούμε να επιλέξουμε να προβάλλουμε την επιχείρησή μας μόνο σε όσους χρησιμοποιούν Windows, ή μόνο σε όσους χρησιμοποιούν Mac, ή μόνο σε όσους χρησιμοποιούν κινητά android, ή μόνο σε όσους χρησιμοποιούν σύνδεση vodafone ή σύνδεση cosmote

Στόχευση με βάση τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των χρηστών (Behavior targeting)

Έχουμε τη δυνατότητα να στοχεύσουμε σε κοινό που θα επιλεγεί με βάση τις συνήθειές του. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν γνωρίζουμε τις συνήθειες των πελατών της επιχείρησής μας. Για παράδειγμα ένα ιστιτούτο ομορφιάς θα ήθελε να στοχεύσει σε όσες γυναίκες ψάχνουν για εξειδικευμένα προϊόντα ομορφιάς.

Στόχευση με βάση λίστες αναγνωστών (Tailored Audiences targeting)

Μας δίνεται η δυνατότητα να αξιοποιήσουμε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής μας. Το twitter μας δίνει τη δυνατότητα να συλλέγουμε στοιχεία για αυτούς τους επισκέπτες και να τα χρησιμοποιήσει για την προβολή της επιχείρησής μας σε αυτούς. Όσοι επισκέφθηκαν ήδη μια φορά την ιστοσελίδα μας είναι πολύ πιθανό όταν επιστρέψουν να γίνουν πελάτες. Το twitter μπορεί να αναδειχθεί σε ένα πολύτιμο εργαλείο για το remarketing.

Στόχευση με βάση τη λέξη κλειδί (Keyword targeting)

Έχουμε τη δυνατότητα να προβληθούμε σε χρήστες που θα επιλεγούν βάσει των λέξεων που χρησιμοποίησαν στα πρόσφατα tweet που δημοσίευσαν ή αναδημοσίευσαν ή διάβασαν. Για παράδειγμα, μπορούμε να προβληθούμε σε χρήστες που πρόσφατα δημοσίευσαν μηνύματα με τη λέξη “Παναθηναϊκός” ή με τη λέξη “κρέμα ομορφιάς”.

Στόχευση με βάση τη γεωγραφική θέση (Geography targeting)

Μπορούμε να προβληθούμε σε χρήστες που ζουν σε μια συγκεκριμένη χώρα, ή σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, ή ακόμα και σε μια συγκεκριμένη πόλη.

Η κατάλληλη αξιοποίηση του νέου συστήματος διαφημιστικής προβολής επιχειρήσεων αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο για την προώθηση ιστοσελίδων. Όσο περισσότεροι άνθρωποι διαβάζουν τα μηνύματά μας, όσο περισσότερα κλικ γίνονται προς την ιστοσελίδα μας, όσο περισσότερους πιστούς ακόλουθους έχουμε στα κοινωνικά δίκτυα, τόσο ψηλότερα θα βγαίνει η ιστοσελίδα μας στα αποτελέσματα της google. Και τόσο πιο πετυχημένη θα είναι η προώθηση της ιστοσελίδας μας.

Εδώ μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την προώθηση ιστοσελίδων:
http://dreamweaver.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8E%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CF%89%CE%BD.php