Διαχείρηση πωλήσεων στο opencart
Διαχείρηση πωλήσεων στο opencart
φοιτητικά νέα

Σε αυτό το άρθρο παρυσιάζουμε επιλογές και ειδικά θέματα που σχετίζονται με τη διαχείρηση πωλήσεων στο opencart. Εάν δεν γνωρίζετε πως γίνεται η διαχείρηση πωλήσεων στο opencart, τότε σας συνιστούμε να διαβάσστε το άθρο μας πάνω σε πωλήσεις στο opencart.

Επαναλαμβανόμενες Πληρωμές (Recurring Orders)

Το δεύτερο υπομενού στο μενου πωλήσων του opencart είναι οι Επαναλαμβανόμενες Πληρωμές. Στις Επαναλαμβανόμενες Πληρωμές μπορούμε να δούμε όλες τις παραγγελίες επαναλαμβανόμενων προφίλ στο κατάστημά μας. Είμαστε ήδη εξοικειωμένοι με το πώς δουλεύουν τα επαναλαμβανόμενα προφίλ. Όταν ρυθμιστούν στην αρχική σελίδα του καταστήματος, θα εμφανιστούν εδώ.

Επαναλαμβανόμενες Πληρωμές στο OpenCart

Ο πίνακας είναι παρόμοιος με αυτόν στις παραγγελίες, περιέχοντας φίλτρα και επιλογές ταξινόμησης. Εδώ, όμως, δεν έχετε τη δυνατότητα να διαγράψετε ή να προσθέσετε νέες επαναλαμβανόμενες πληρωμές.

Προβολή Επαναλαμβανόμενης Πληρωμής (View Recurring Order)

Το πρώτο κουμπί στη στήλη δράσεων σας επιτρέπει να προβάλετε την Επαναλαμβανόμενη Πληρωμή (Recurring Order). Εδώ μπορείτε να δείτε τις λεπτομέρειες μιας επαναλαμβανόμενης πληρωμής: Αναγνωριστική Ταυτότητα (ID), Αναφορά Πληρωμής (Payment Reference), Επαναλαμβανόμενο Προφίλ (Recurring profile), Περιγραφή (Description), Επαναλαμβανόμενη Κατάσταση (Recurring Status) και Μέθοδος Πληρωμής (Payment method). Μπορείτε επίσης να δείτε βασικές πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία που έγινε μέσω του επαναλαμβανόμενου προφίλ και το αντίστοιχο προϊόν. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε το ιστορικό των πράξεων που σχετίζονται με αυτό το επαναλαμβανόμενο προφίλ.

Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος

Καλό είναι να αναθέσετε την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος σε μια εταιρεία με μεγάλη εμπειρία επι του αντικειμένου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαπιστώσετε εάν μια εταιρεία διαθέτει όντως επαρκή τεχνογνωσία και βαθιά γνώση στην κατασκευή eshop. Το πρώτο που πρέπει να ρωτήσετε είναι ποιές πλατφόρμες χρησιμοποιεί για τη δημιουργία eshop. Εάν μια εταιρεία σας πι οτι χρησιμοποιεί αποκλειστικά και μόνο magento ή αποκλειστικά και μόνο opencart τότε αυτό είναι ύποπτο. Διίτι η εταιρεία δεν εξειδικεύεται στην κατασκευή eshop, αλλά στη χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Ένας δεύτερος τρόπος είναι να ρωτήσετε ποιά θέματα έχει ήδη αγορασμένα, ώστε να αποφύγετε την αγορά. Μια εταιρεία που ασχολείται επαγγελματικά με τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος πρέπει να έχει αγορασμένα δεκάδες θέματα. η χρήση αυτών των θεμάτων έχει το πλεονέκτημα οτο ο τεχνικός τα έχιε ήδη δουλέψει, επομένως η υλοποίηση θα γίνει ακαριαία. Από την εμπειρία μας έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα οτι η καλύτερη πρόταση για την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος έρχεται από τη dreamweaver.gr. ΝΜια πλοήγηση στον ιστότοπό της θα σας πείσει. Ειδικά για το θέμα που θίγουμε εδώ πρέπει να επισκεφθείετ τη σελίδα που είναι αφιερωμένη στη δημιουργία eshop.

Κατασκευή ιστοσελίδας

Παρόμοια είναι η κατάσταση όσον αφορά την κατασκευή ιστοσελίδων. Και εδώ έχουμε πολλές εταιρείες που εξειδικεύονται στην κατασκευή site. Το ερώτημα όμως είναι. Εξειδικεύονται γενικά στη δημιουργία ιστοσελίδων ή στη χρήση κάποιου συγκεκριμένου εργαλείου όπως είναι το joomla ή το wordpress. Η σωστή επιλογή για την εταιρεία που θα κάνει τη δημιουργία ιστοσελίδας μιας εταιρείας δεν πρέπει να σχετίζεται με συγεκκριμένη πλατφόρμα. Το διαδίκτυο πλέον είναι πολύ σημαντικό και δεν πρέπει να συνδέεται κάποιος με ένα συγκεκριμένο εργαλείο για την κατασκευή ιστοσελίδων. Διότι η τεχνολογία αλλάζει, βγαίνουν συνεχώς νέα εργαλεία, τα παλιά παραγκωνίζονται. Εάν θέλετε ολοκληρωμένη και ενιαία λύση για την κατασκευή site τότε δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε τον ιστότοπο που εξειδικεύεται στην κατασκευή ιστοσελίδων.

Επιστροφές (Returns)

Το τρίτο υπομενού της ενότητας Πωλήσεις (Sales) στο opencart είναι οι Επιστροφές (Returns). Το OpenCart επιτρέπει στους πελάτες σας να ζητήσουν επιστροφή των προϊόντων που έχουν αγοράσει από εσάς. Εδώ μπορείτε να διαχειριστείτε αυτές τις αιτήσεις επιστροφής. Μόλις ανοίξετε την καρτέλα θα δείτε μια λίστα όλων των αιτημάτων για επιστροφή προϊόντων. Η απαρίθμηση είναι παρόμοια με εκείνη στον πίνακα παραγγελιών. Εδώ, έχουμε ένα ακόμη πεδίο, Αναγνωριστική Ταυτότητα Παραγγελίας (Order ID), που δείχνει για ποια παραγγελία είναι η αίτηση επιστροφής. Όπως και με τη σελίδα Πωλήσεις (Sales), έχουμε την ταξινόμηση και φιλτράρισμα. Στην κορυφή της σελίδας έχουμε δύο κουμπιά: μπορούμε να προσθέσουμε μια νέα αίτηση επιστροφής, ή να διαγράψουμε μια υπάρχουσα.

Επιστροφές Προϊόντων στο OpenCart

Σελίδα Επεξεργασίας Επιστροφών (Return Edit Page)

Μόλις κάνετε κλικ στο εικονίδιο επεξεργασίας σε μια ορισμένη σελίδα επιστροφής, η σελίδα Επεξεργασία Επιστροφής (Return Edit Page) έχει δύο καρτέλες και πρώτα θα δείτε την καρτέλα Γενικά (General). Αυτή η επιλογή μας δίνει πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία και τον λόγο της επιστροφής. Το OpenCart έρχεται με μερικούς προκαθορισμένους λόγους επιστροφής. Μπορείτε να τους διαχειριστείτε πηγαίνοντας στο Σύστημα (System) > Εντοπισμός (Localisation) > Επιστροφές (Returns) > Λόγοι Επιστροφής (Return Reasons). Επιπλέον, μπορείτε να διαχειριστείτε την κατάσταση επιστροφών από Σύστημα (System) > Εντοπισμός (Localisation) > Επιστροφές (Returns) > Λόγοι Επιστροφής (Return Reasons) και τις δράσεις επιστροφών από το Σύστημα (System) > Εντοπισμός (Localisation) > Επιστροφές (Returns) > Δράσεις Επιστροφής (Return Actions). Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ελέγξετε την ενότητα Επιστροφές (Returns) στο tutorial Πωλήσεις (Sales). Στην καρτέλα Ιστορικό (History), όπως και με την καρτέλα Ιστορικό Παραγγελιών (Order History), μπορείτε να αλλάξετε την κατάσταση επιστροφής και να προσθέσετε σχόλια. Εάν επιλέξετε το κουτάκι Ειδοποίηση Πελάτη, αποστέλλεται ένα email στον πελάτη με οτιδήποτε σχόλια και την αλλαγή της κατάστασης. Στην καταχώρηση του ιστορικού σας μπορείτε να δείτε πώς και πότε έχει τροποποιηθεί η επιστροφή.

Δωροεπιταγές (Gift Vouchers)

Το τέταρτο υπομενού στο τμήμα πωλήσεων είναι οι Δωροεπιταγές. Αυτή η λειτουργικότητα στο OpenCart επιτρέπει στον πελάτη να αγοράσει δωροεπιταγές και να τις στείλει σε άλλους πελάτες. Οι δωροεπιταγές αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν αργότερα στο κατάστημά σας προσθέτοντας τον κωδικό της δωροεπιταγής. Το ποσό της δωροεπιταγής θα αφαιρεθεί από το σύνολο παραγγελίας. Οι δωροεπιταγές δημιουργούνται συγκεκριμένα για τον δεδομένο πελάτη και μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο μία φορά.

Δωροεπιταγές στο OpenCart

Διαχείριση Δωροεπιταγών (Gift Voucher Listing)

Μπορείτε να διαχειριστείτε τα κουπόνια μόλις πάτε στην επιλογή Πωλήσεις (Sales) > Δωροκουπόνια (Gift Vouchers) > Δωροκουπόνια (Gift Vouchers). Εδώ μπορείτε να δείτε μια λίστα με όλα τα υφιστάμενα κουπόνια διατεταγμένα σε έναν πίνακα. Εδώ βλέπουμε τον κωδικό του κουπονιού, το όνομα του αποστολέα και του δέκτη, το ποσό του κουπονιού, το θέμα, την κατάσταση και την ημερομηνία προσθήκης. Μπορείτε να ταξινομήσετε τους πίνακες με όλα αυτά τα πεδία. Τα κουπόνια είναι επεξεργάσιμα κάνοντας κλικ στο εικονίδιο επεξεργασίας που βρίσκεται δίπλα από το καθένα. Από εδώ μπορείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία που προστίθενται από τον αποστολέα του κουπονιού και να ελέγξτε το ιστορικό του κάθε κουπονιού. Από την κύρια σελίδα καταχώρισης, μπορείτε να αποστείλετε τη δωροεπιταγή στον παραλήπτη επιλέγοντας το κουτάκι που θα δείτε μπροστά του και κάνοντας κλικ στο κουμπί με το εικονίδιο ταχυδρομείου στην δεξιά γωνία στο πάνω μέρος της σελίδας. Μόνο τότε θα λάβει ο παραλήπτης το κουπόνι. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε νέα κουπόνια κάνοντας κλικ στο εικονίδιο με το σύμβολο συν, ή να διαγράψετε όσα δε χρειάζεστε πλέον.

Θέμα Δωροκουπονιού (Gift Voucher Themes)

Το OpenCart έρχεται με τρία προκαθορισμένα θέματα κουπονιών και μπορείτε να τα διαχειριστείτε από την επιλογή Πωλήσεις (Sale) > Δωροκουπόνια (Gift Vouchers) > θέματα δωροκουπονιών (Gift Voucher Themes). Αν θέλετε να επεξεργαστείτε το θέμα ενός κουπονιού, μπορείτε να κάνετε κλικ στο εικονίδιο επεξεργασίας και να αλλάξετε το θεματικό όνομα και την εικόνα του κουπονιού. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ή να διαγράψετε θέματα. Η θεματική εικόνα του κουπονιού θα αποσταλεί μαζί με το υπόλοιπο email στον παραλήπτη.

Αγορά Δωροεπιταγών (Gift Voucher Purchase)

Οι πελάτες σας μπορούν να αγοράσουν ένα δωροκουπόνι από το κατάστημά σας πηγαίνοντας στο μενού Έξτρα (Extras) > Δωροκουπόνι (Gift Voucher). Στο προεπιλεγμένο θέμα του OpenCart βρίσκεται στο υποσέλιδο.

Αγορά Δωροεπιταγής στο OpenCart

Ο πελάτης πρέπει να συμπληρώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και να συμφωνήσει με την ανακοίνωση ότι η δωροεπιταγή δεν επιστρέφεται. Το θέματα των πιστοποιητικών των δωροεπιταγών (Gift Certificate themes) είναι αυτά που προκαθορίζονται από τον διαχειριστή (admin). Αφού πατήσετε το κουμπί Continue, η δωροεπιταγή θα προστεθεί στο καλάθι αγοράς όπως ένα κανονικό προϊόν. Η τιμή του είναι το ποσό της δωροεπιταγής που ορίζεται από τον πελάτη.

Προώθηση ιστοσελίδων

Η διαχείρηση πωλήσων στο opencart αποτελεί είναι πολύ σημαντική γνώση που πρέπει να κατέχετε καλά πριν να ξεκινήσει η λειτουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Μια άλλη γνώση όμως που πρέπει να κατέχετε ακόμα καλύτερα είναι η προώθηση ιστοσελίδας. Διότι αυτό που θα φέρει τον πελάτη στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι διαδικασίες προώθησης ιστοσελίδας. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε οτι για την προώθηση site δεν αρκεί μια μέρα ούτε μια εβδομάδα. Η προώθηση σελίδας είναι μια διαδικασία που απαιτεί αρκετούς μήνες μέχρι να αποφέρει καρπούς. δώ μπορείτε να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την την προώθηση ιστοσελίδας.

Σεμινάριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η παρακολούθηση σεμιναρίου e-commerce είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε σφαιρική και ολοκληρωμένη επαφή με το αντικείμενο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Σας έχουμε πρόταση για σεμινάριο ηλεκτρονικό εμπόριο το οποίο ξεκινάει από τα βασικά της κατασκευής eshop και φτάνει μέχρι τα βαθιά νερά της προώθησης ιστοσελίδας και ανάδειξης στην πρώτη σελίδα του google. To σεμινάριο e-commerce γίνεται εξ αποστάσεως, είναι δηλαδή σεμινάριο elearning. Τα τελευταία χρόνια τα σεμινάρια elearning εμφανίζουν μεγάλη ζήτηση. Η αιτία είναι απλή. Αποκτάτε τη γνώση που θα λαμβάνατε σε σεμινάρια ηλεκτρονικό εμπόριο που γίνονται σε φυσική αίθουσα, αλλά χωρίς να βγείτε από το σπίτι σας. Έχετε elearning στο ηλεκτρονικό εμπόριο από την άνεση του σπιτιού σας. Παρακολουθείτε το σεμινάριο e-commerce φορώντας ακόμα και τις πιτζάμες σας. Χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει οτι υστερεί σε ποιότητα ή ποσότητα γνώσεων. Τα σεμινάρια elearning που σας προτείνουμε έχουν τη σφραγίδα του Πανεπιστημίου Πειραιώς και συνοδεύονται από πιστοποίηση αλλά και καταξιωμένη αναγνώριση στην αγορά εργασίας. Εδώ μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το σεμινάριο στο e-commerce.

Κατασκευή online φαρμακείου

Το σεμινάριο αυτό το προτείνουμε ιδιαίτερα θερμά στους φαρμακοποιούς που πρόκειται να ασχοληθούν με κατασκευή ηλεκτρονικού φαρμακείου. Διότι μπαίνουν σε άγνωστα για αυτούς πεδία, όπως είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο και η κατασκευή online φαρμακείου. Δεν είναι δύσκολο να μάθει κάποιος τα μυστικά για το eshop φαρμακείου. Το ζητούμενο όμως είναι να γνωρίζει την κατασκευή online φαρμακείου από την αρχή μέχρι το τέλος, από το Α μέχρι το Ω. ώστε ο φαρμακοποιός να έχιε άποψη και να κατευθύνει την εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή ηλεκτρονικού φαρμακείου προς όφελος της επιχείρησής του, του φαρμακείου δηλαδή. Εδώ μπορείτε να μάθετε περισσόετρα από τους επαγγελματίες στο eshop φαρμακείου

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ