Επεξεργασία Χρήστη opencart
Επεξεργασία Χρήστη opencart
φοιτητικά νέα

Τα μενού Χρήστες (Users) σας επιτρέπουν να διαχειριστείτε όλους τους χρήστες και ομάδες χρηστών που έχετε. Μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση στις ρυθμίσεις του API του E-Commerce καταστήματός σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε νέους χρήστες, όπως και να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε χρήστες που ήδη υπάρχουν. Οι ομάδες χρηστών έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν σε συγκεκριμένους χρήστες το δικαίωμα προβολής και τροποποίησης, όπως και επίσης να τους αφαιρούν το δικαίωμα αυτό.

Χρήστες (Users)

Όταν πάτε στο μενού Χρήστες (Users), μπορείτε να δείτε μια λίστα των ενεργοποιημένων ή απενεργοποιημένων χρηστών, καθώς και το πότε προστέθηκε ο χρήστης. Ας επεξεργαστούμε έναn χρήστη και να δούμε τα πεδία που χρειάζονται συμπλήρωμα.

Χρήστες opencart

Για το παράδειγμά μας, διαλέξαμε να τροποποιήσουμε τον διαχειριστή (admin user). Όπως βλέπετε, τα πεδία είναι σχετικά απλά: Προσωπικές πληροφορίες, διεύθυνση email, κωδικός πρόσβασης. Το ενδιαφέρον μέρος είναι ότι μπορείτε να επιλέξετε μια ομάδα χρηστών. Αυτό βοηθά με την ταξινόμηση των χρηστών και την εκχώρηση δικαιωμάτων σε κάθε ομάδα.

Επεξεργασία Χρήστη opencart

Ομάδες Χρηστών (User Groups)

Εδώ, μπορείτε να δείτε δύο προκαθορισμένες ομάδες χρηστών (User Groups) – Διαχειριστής (Administrator) και Επίδειξη (Demonstration). Έχουμε δημιουργήσει μια τρίτη ομάδα – Χρήστες (Users). Αυτές οι ομάδες χρηστών σας επιτρέπουν να ορίσετε τα δικαιώματα για την προβολή και την τροποποίηση των χρηστών σας. Αφού κάνετε κλικ στο εικονίδιο επεξεργασίας, μπορείτε να δείτε όλα τα μενού του πίνακα διαχείρισης στα οποία έχουμε πρόσβαση και μπορούν να τροποποιηθούν. Επιλέξτε οποιοδήποτε μενού θέλετε να επιτρέψετε για τους χρήστες σας. Αν έχετε αποφασίσει ότι ένα από μια ομάδα χρηστών δεν πρέπει να έχει δικαιώματα τροποποίησης, απλά αφαιρέστε το από τις κατηγορίες και κάντε κλικ στο Save (Αποθήκευση).

Ομάδες Χρηστών opencart

Για παράδειγμα, το analytics/google_analytics αναφέρεται στην ενότητα Analytics στο μενού Κατηγορία (Category) του OpenCart σας. Το ίδιο ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα – είναι οι σελίδες του πίνακα διαχείρισης (Admin Panel Pages) στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και μπορείτε να αποφασίσετε ποια ομάδα έχει το δικαίωμα να δει ή να τροποποιήσει καθεμία από τις σελίδες.

Επεξεργασία Ομάδας Χρηστών opencart

Κατασκευή ηλεκτονικού καταστήματος

Πριν ξεκινήσετε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και καλό είναι να έχετε αποσαφηνίσει στο μυαλό σας και να έχετε ξεκαθαρίσει ποιες θα είναι οι ομάδες χρηστών οι οποίες θα έχουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Είναι απαραίτητο κάθε ομάδα που θα δημιουργήσετε κατά την δημιουργία του e-shop να έχει τα κατάλληλα δικαιώματα ωστε να εκτελέσει τη δουλειά για την οποία δημιουργήθηκε η ομάδα. Σίγουρα δεν πρέπει να έχει λιγότερα δικαιώματα γιατί τότε δεν θα μπορεί να εκτελέσει την εργασία για την οποία φτιάχτηκε αλλά καλό είναι να μην έχει ούτε περισσότερα δικαιώματα. Γιατί σε αυτή την περίπτωση θα μπορεί κατά λάθος να τροποποιήσει ένα δεδομένο και να δημιουργήσει πρόβλημα στην λειτουργία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Η διαχείριση δικαιωμάτων χρηστών ξεφεύγει από ένα απλό τεχνικό ζήτημα διότι απαιτεί ευρύτερες τεχνικές γνώσεις. Όχι τόσο πάνω στο πώς γίνεται αλλά κυρίως πάνω στο γιατί γίνεται η απόδοση δικαιωμάτων στους χρήστες. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα πάνω στην επαγγελματική κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος τότε δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε το παρακάτω ιστότοπο

Κατασκευή ιστοσελίδων

Η διαχείριση χρηστών Είναι μία διαδικασία πολύ συνηθισμένη κατά την κατασκευή ιστοσελίδων. Όταν κατασκευάζουμε ένα site καλό είναι να δημιουργήσουμε και χρήστες οι οποίοι μπορούν είτε να εισάγουν περιεχόμενο είτε να τροποποιούν το ήδη εισηγμένο περιεχόμενο. Όλα τα σύγχρονα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου, τα λεγόμενα content management systems ή αλλιώς cms περιέχουν τέτοιες δυνατότητες. Σε όλα τα cms έχουμε μία διαβάθμιση χρηστών όσον αφορά τα δικαιώματά τους. Για παράδειγμα στο wordpress υπάρχει ο απλός χρήστης ο οποίος μπορεί απλά να βλέπει τι έχουν αναρτήσει οι άλλοι. Επίσης υπάρχει και ο κεντρικός διαχειριστής ο οποίος μπορεί να κάνει τα πάντα σε έναν ιστότοπο ακόμα και να διαγράψει όλο το περιεχόμενο του ιστότοπου. Μεταξύ των δύο αυτών χρηστών, δηλαδή του ενός οποίος έχει τα μέγιστα δικαιώματα και το άλλο οποίος δεν έχει σχεδόν κανένα δικαίωμα υπάρχουν ενδιάμεσοι χρήστες όπως για παράδειγμα οι συντάκτες, οι αρχισυντάκτες κλπ. Γενικότερα η διαχείριση περιεχομένου είναι μεγάλο κομμάτι της κατασκευής ιστοσελίδων και καλό είναι να εξοικειωθεί κάποιος με αυτήν πριν ξεκινήσει να παράγει και να διανέμει περιεχόμενο. Η διαχείριση χρηστών και η απόδοση δικαιωμάτων σε αυτούς ώστε να επεξεργάζονται και να διαχειρίζονται κατάλληλα το περιεχόμενο πλέον αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την κατασκευή ιστοσελίδων. Εάν θέλετε να έχετε έναν ωραίο ιστότοπο με ωραίο περιεχόμενο οποίος να βγαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης το σημείο-κλειδί είναι οι χρήστες οι οποίοι θα κάνουν την καταχώριση αυτού του περιεχομένου. Ο κατασκευαστής της ιστοσελίδας θα πρέπει να μεριμνήσει για την απόδοση δικαιωμάτων τους χρήστες. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την κατασκευή ιστοσελίδων.

Προώθηση ιστοσελίδων

Η διαχείριση χρηστών Είναι επίσης πολύ χρήσιμη για την προώθηση ιστοσελίδων. Μπορούμε για παράδειγμα να φτιάξουμε μία ομάδα χρηστών η οποία να ασχολείται μόνο με την προώθηση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος με την προώθηση της ιστοσελίδας μας. Στην κατασκευή ηλεκτρονικού κατστήματος αυτό δεν είναι τόσο έντονο διότι συνήθως η κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι αποκομμένη από την προώθηση. Όταν όμως μιλάμε για κατασκευή ιστοσελίδας τότε η κατασκευή και η προώθηση πάνε μαζί. Σε αυτή την περίπτωση είναι πάρα πολύ πιθανό να δημιουργήσουμε κάποιους χρήστες οι οποίοι ασχολούνται μόνο με την προώθηση. Δηλαδή να δημιουργήσουμε χρήστες οι οποίοι θα γράφουν άρθρα και προωθητικά κείμενα. Ο πυρήνας της προώθησης ιστοσελίδων είναι η παραγωγή περιεχομένου. Σε έναν ιστότοπο υπάρχει το πραγματικό περιεχόμενο το οποίο δημιουργήθηκε από την εταιρία που έχει τον ιστότοπο και υπάρχει και το προωθητικό περιεχόμενο το οποίο δημιουργείται από την ομάδα που ανέλαβε την προώθηση του site. Οι τεχνικοί οι οποίοι ασχολούνται με το δεύτερο τύπο περιεχομένου καλό είναι να έχουν έναν ξεχωριστό κωδικό χρήστη ώστε να μην επιβαρύνουν τον κύριο διαχειριστή της ιστοσελίδας. Ειδικότερα στην περίπτωση προώθησης ηλεκτρονικού καταστήματος μία καλή ιδέα είναι να δημιουργήσουμε ένα χρήστη ο οποίος να έχει πρόσβαση στα κατάλληλα εργαλεία που αφορούν την προώθηση της ιστοσελίδας. Δηλαδή από τον μενού επιλογών διαχειριστή να έχει πρόσβαση μόνο στην πληροφορία την οποία χρειάζεται. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την προώθηση ιστοσελίδων εάν επισκεφτείτε τον ιστότοπο της dreamweaver ειδικότερα τη σελίδα που είναι αφιερωμένη στο αντικείμενο της προώθησης ιστοσελίδων.

Σεμινάριο ecommerse

Όταν κάποιος είναι αρχάριος στην κατασκευή ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων τότε είναι δύσκολο να αναλάβει εξ αρχής μία επαγγελματική εργασία. Το πιθανότερο είναι να κολλήσει σε κάποιο τεχνικό κενό. Ο ασφαλέστερος τρόπος για να μπει κανείς με σιγουριά στον κόσμο της κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων όπως και στην κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι να παρακολουθήσει ένα σεμινάριο ecommerse. Μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα της dreamweaver και να δείτε τα σεμινάρια ηλεκτρονικού εμπορίου τα οποία έχει διοργανώσει με επιτυχία. Με τη σφραγίδα και την πιστοποίηση του πανεπιστημίου Πειραιώς. Κατά την παρακολούθηση του σεμοναρίου ecommerse λαμβάνετε τόσο το κύρος του πανεπιστημίου όσο και την εμπειρία από την κατασκευή εκατοντάδων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Εδώ βρίσκεται η σελίδα των σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου.